Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2471 - 2490 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad RPG ... souhlas :-)
PVH - 29. červenec 2002 19:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no galmap v podstatě vypadá stejně, jen mapa přesahuje ty "posuvníky" ale po?lu ti to někam....
happz - 29. červenec 2002 18:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a vcera jsem si tak propocitaval par veci a ted bych se vas chtel zeptat: Jak si asi tak predstavujete, ze bude mapa velika? Myslim, kolik systemu celkem, kolik na sirku a na delku, atd. Dost podstatna vec, jak jsem tak zjistil :(
happz - 29. červenec 2002 11:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
BTW ted si sepisuju (podle preview :) takovy ToDo seznam pro verzi 2, pak ho tu nekde vystavim, at vite, s cim se v ST:E jeste dlouho nepotkate ;-)
happz - 29. červenec 2002 11:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi nebo nekdo nevytizeny (praci na STE): nechcete sestavit takovej rozsahlejsi feature-list? Sice je znacna cast v preview na Startrekgames.cz, ale taky tam nektere veci chybi a navic je to rozptyleno v textu. Ja bych ho sepsal sam, ale moje pamet neni co byvala kdysi ve skolce a dostal jsem se nekam na 4 body seznamu, coz je IMHO celkem malo... Ja bych si to pak pekne prosel, a trsoku si to zkusil navrhnout do kodu - priznavam, nad nekterymi vecmi jsem jeste moc nepremyslel.
happz - 28. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: nene, ctes to spravne - GALSCREENU, tu predelanou verzi, abych ji mohl konecne dodelat. Uz mam prychystane ty waypointy a vytvareni cest a chybi mi jen grafika - abych vedel, na co presne se bude klikat a proc.

ad zkusenosti: to bude 'laditelna' cast - bonus za zkusenosti jsou data, tedy nezavisla na algoritmu, a proto se s nima budeme moct klidne patlat :) Az vyjde verze 1, sezeneme nejaky beta-testery, kazdymu dame jednu sadu dat, a budou si testovat. A programatori bud vychytaji chyby, nebo je prohlasi za vlastnost (viz klasicke: 'It's not a bug, it' a feature' :)
PVH - 28. červenec 2002 21:17sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: snad mapsecu ne??!

Uni: Se v?im v podstatě souhlasim, jen bych řekl, ?e by ten RPG faktor měl ovlivňovat míň, ne? jsi psal. Při tvém mno?ství by se mohlo stát, ?e novou Galxy, porazí "protřelá" constitution, co? mi připadá trochu ?ílený.... Teoreticky by se to dal kompenzovat vět?ím rozdílem mezi základními hodnotami tříd...jestli ví?, jak to myslím. Ale jeliko? třídy si bude hráč stavět sám..... tak asi připadá v úvahu jen zmírnění bonusů...
A naopak mi připadá, ?e napřilklad Data ovlvní schopnosti lodi mnohem více...(viz třeba rychlost zakódování počítače ve ST VIII:FC. Bez data by si borgové enterprise vzali a bylo by po prde....eee...federaci...)
Na a s vlajkovou lodí, bych to navrhoval tak, ?e by měla bonus v diplomacii (kdy? přilatí řadová loď, dělá to na vět?inu ras jiný dojem, ne? kdy? přiletí vlajková) na a vboji, jen v prvních cca dvou kolech. Soupeře to vyděsí (?e na ně jde vlajková loď) a na prvních pár kol je v shoku... ale pak u? je mu jedno s kým bojuje... zkrátka vlajková loď má pověst, která ji předchází (viz opět FC kde kormidelník Defiantu říka s výrazem jako by přiletělo bo?stvo "It's the Enterprise!!!")

Kovi, já souhlasim, u? je toho dost...
happz - 28. červenec 2002 19:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: ted jsme se uplne vycerpali ze vsech veci, ktery asi muzeme zatim nabidnout :)

PVH: ja CHCI navrh GALSCREENu :) Pokud mozno co nejdriv.
Kovi - 28. červenec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hele, Mae se nam vratil z dovoleny, toz vitej zpatky. Heled, pokud se tu jeste nekdy v brzky dobe zase objevis, tak vis, co mi mas poslat, ze jo?:-))

Malem bych zapomnel: Na gaming.startrek.com mi jeden z moderatoru (Trickster) nabidnul, ze bysme mohli prispivat ohledne Evolution do MOD sekce na Armada Universe, prej tam muzeme mit vlastni forum a ukazovat novy screenshoty atd. Co vy na to? Ja osobne bych to zdvorile odmitnul, protoze mame homepage, mame forum v CZ a EN a prispivame i na dalsi EN fora, takze to cely duplikovat jeste nekde na Armada Universe podle me nema smysl. Sice bysme tim asi zvysili okruh povedomi o Evolution, ale to muzeme treba pak nejakou jednou zminkou. Proste, co si o tom myslite vy?
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:32sipka
ZAMĚŘIT
0
...samozřejmě mů?e? z Excelsioru udělat Lakotu ale z Mirandy Nebulu asi ne :-)
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:31sipka
ZAMĚŘIT
0
MAe : zdravim :-)
Refit je samozřejmě dobrý nápad, a taky jsem s ním počítal, ale refit neprodlou?í ?ivotnost do nekonečna. ALE HLAVNĚ z Mirandy neudělá? Nebulu ani kdyby v tom doku refitoval Q !!! To jsou úplně rozdílné lodě !! :-)
Anonym: mae - 28. červenec 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
0
K tomu příspěvku ,ľe lodě by se měli počase rozpadnout či nechat rozlozit na suroviny .byc¨h rád dodal jeątě jednu moľnost : Refitování :řekněme ,ze by treba stará lod tridy miranda přiletěla do doku dala by se na refit a za méně peněz by se z mirandy stala lod tridy Nebula . Jinak pokud uľ to bylo řečeno ,tak se omlouvám ,ale jaksi jsem to nepročetl zde cele ..
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : jen?e mě to nahlásilo, ?e u? má někdo podobnou přezdívku..nebo tak něco...a dokonce nějáký problémy s IE :-(
happz - 27. červenec 2002 20:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: No, kdyby ses prihlasil, nastavil si logout na 'neverending', byl bys v pohode. Obrazky, <BR> to bere jen od prihlasenych :)
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : no... mě toho dycky tolik napadně, ?e to tu musim vychrlit :-) mohl bych třeba zalo?it nový fórum třeba na lopuchu, speciálně pro návrhy ke hře..,beztak je to lépe zpracované, jsem tam nalogovanej, bere to odkazy na obrázky a nemusí se tam psát BR tagy :-) co vy na to ?
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Populace : Také bych rozdělil „obyčejnou populaci“ a „posádku lodí“. Pokud je populace na planetách několik miliard, tak ale mno?ství důstojníků je mnohem men?í. Jaké procento obyčejných lidí se „přemění“ na důstojníky by záviselo by na kapacitě postavených ?kol, akademie atd. Mno?ství hráčem ovládaných lodí by tak bylo závislé i na počtu vy?kolených důstojníků.
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Také mě napadlo, ?e by bylo mo?né do hry zakomponovat trochu RPG faktor. Nic extra pouze by ka?dá loď měla bonus k útoku a bonus k obraně a tyto hodnoty by se během bojů zlep?ovaly. Tak?e nová loď (např. Galaxy) má oba bonusy na nule. Pokud tedy zaútočí na klingonskou loď třídy Brel, tak má při střelbě negativní modifikátor -30% (ten je ale ovlivněn i spoustou jiných proměnných jako např. senzory). V praxi to znamená, ?e Brel je tak malý cíl, ?e ho Galaxy trefí pouze cca dvěma ze tří střel (100% -30% = cca 2/3). Pokud nebude uplatňován systém pravděpodobnosti zásahu, tak se tento modifikátor dá pou?ít tak, ?e se odečte jeho násobek s palebnou silou lodi od celkové palebné síly lodi. Pokud je tedy celková palebná síla třídy Galaxy 300, tak výsledná síla po aplikaci modifikátoru bude 210 (300- 300*0,30). Ačkoliv je tedy Galaxy silněj?í loď, tak se jí na malý cíl útočí hůře. Navíc má loď takové velikosti jako Galaxy negativní modifikátor i pro svojí zasa?itelnost. Resp. je díky své velikosti snadněji zasa?itelná. Tento modifikátor se uplatní při střelbě dravce tak, ?e se k jeho ?anci na zásah přičte např. 10%. Nebo se jeho palebná síla zvý?í vý?e uvedeným systémem např. z 100 na 110.
Ale teď k tomu hlavnímu : lodě by během bojů získávaly zku?enosti pro oba bonusy v rozmezí 0 a? 50%. Tedy třída Galaxy, která u? je ve vesmíru pár let, má za sebou několik bitev a zku?enou posádku, tak má bonus jak pro útok tak i pro obranu 50%. Pokud to dosadíme do příkladu s klingonským dravcem, tak se její palebná síla nebude zmen?ovat o 30%, ale naopak zvět?ovat o 20% (-30% +50% =+20%), výsledná palebná síla tedy bude 360. A naopak pro dravce bude tě??í Galaxy zasáhnout. U? nebude mít pozitivní modifikátor pro útok na velký cíl. +10% -50% =-40%. Jeho útočná síla se tedy sní?í o celých 40%. Z toho vyplývá, ?e zku?eněj?í posádka a loď je mnohem nebezpečněj?ím protivníkem. Přitom je tento faktor do hry zasaditelný velmi jednodu?e, zavedením dvou resp. tří dal?ích proměnných.
Pak bych taky navrhoval, abys si hráč mohl zvolit vlajkovou loď. Loď s tímto statusem by buďto měla vět?í bonusy (útok a obrana) např. o 10 nebo 20%... nebo by její zku?enosti rostly dvojnásobně rychle, mohla by mít také nějaké diplomatické bonusy atd. Prostě aby byla vlajková loď trochu lep?í ne? ostatní. Ale přeci jenom je to strategie, tak?e ?ádné hrdinské bitvy jedné lodi proti flotile ostatních.
Zajímavé zpestření by také byly různé artefakty, mimozemské odkazy atd. Mám teď na mysli konkrétní příklad : při průzkumu planety najde hráč androida Data. Toho pak bude moci jako „část speciálního vybavení“ nebo jako postavu, přidělit na nějakou loď. Data by pak měl na onu loď pozitivní vliv, opět ve smyslu oněch bonusů. Tedy např. +5% útok a +5% obrana. Atd.
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak mě napadá, ?e maximální limit lodí ovládaných hráčem by ?el nepřímo omezit surovinami nutnými pro údr?bu. Např. flotila sto lodí u? vy?aduje na svou údr?bu tolik surovin, ?e u? si hráč více lodí nemů?e dovolit. Mno?ství jednotek tak bude přímo závislé na velikosti hráčem ovládaného území a tudí? na mno?ství ovládaných zdrojů surovin. A systém „čím vět?í území-tím vět?í flotila“ je ideální. Navíc lodě mají určitou ?ivotnost, co? je mimo jiné dáno kvalitou trupu, nebo třeba i levelem pole strukturální integrity. Tak?e lodě nezůstanou hráči po celou hru, ale budou postupně odcházet. Ať u? tím, ?e se rozpadnou v hlubokém vesmíru nebo tím, ?e je hráč rozebere na suroviny v doku.
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : podívej se na to z pohledu, ?e jsem na TVÉM artworku NIC neměnil, Pouze jsem ke SVÉMU návrhu DODAL TVŮJ interface.
Kdy? zůstanu u tvého příkladu Mony lisi, tak je tvoje metafora nepřesná. Správný popis toho co jsem udělal by byl takový, ?e ty jsi namaloval Monu lisu. A já jsem namaloval jiný obraz. Ale jeliko? se mi líbil tvůj styl a také jsem se domníval, ?e určité věci jsou pro obraz typické, tak jsem ke SVÉMU obrazu dal stejný rám, jako má tvůj obraz a namaloval jsem ho na stejné pozadí (nevím co je v pozadí Mony lisi, ?e by krajina ?) Ale nenamaloval jsem ?enu, ale chlapce a to svým stylem. Poté jsem podobně namaloval třeba mu?e a dívku. V?echny obrazy mají společný rám i pozadí, ale tvůj obraz jsem tím nezničil.
Pokud bychom zůstali u těch fousů, tak bych pochopil onen, zřejmě ze srandy míněný, pojebaný artwork :-) Ale takovéto přirovnání by se hodilo, pokud bych na tvůj návrh GALMAPU přidělal např. lodě z Hvězdných válek...
O tom, jakou moje obrázky mají grafickou kvalitu se nehodlám hádat. Samozřejmě, ?e nejsou míněny jako návrh, jak má vypadat hra, ale jako návrh jaký má být herní systém. Na obranu v?ak musím říct, ?e tvůj artwork je tvořen pouze geometrickými tvary a znaky, kde?to moje návrhy jsou tvořeny planetami, loděmi, střelami atd. Navíc mé obrázky dokonce pomohli vytvořit dojem, ?e hra u? je hotová :-) no nic...
Pokud tvrdí?, ?e to je graficky hnusné, tak má? asi pravdu, konec konců grafik jsi tu ty. A urá?et se kvůli tomu nebudu :)
Jen čistě teoreticky si v?ak představ, ?e bych ti řekl, ?e tvé herní systémy jsou „hnusné“ a „u? proto, ?e jako technický poradce jsem psán já“ a „bych byl nerad spojován s tím cos vypustil...“ ... ale to bylo jen překroucení toho co jsi řekl, aby sis uvědomil ?e to je dvousečné, jinak samozřejmě s předchozím tvrzením NESOUHLASÍM! Mimo jiné i proto, ?e kvalita obrázku je subjektivní, kde?to kvalita herních systémů je zcela logicky odůvodnitelná a snadno ověřitelná fakty.
Ale má? pravdu, kdy? se nad tím zamyslím, tak JSOU to pouze interní návrhy, přesně jak jsi napsal a neměly by se objevit jako artworky. Chápu, ?e jestli?e máme dané funkce, tak by to mohlo po?kodit tvé jméno jako grafika.
Pokud jde o návrh ovládání, tak to nebylo mým cílem. Jen jsem vytvořil jednoduché ovládání abych nějak doplnil návrh MAPSECU a BATTLESCREENU. Jinak návrh ovládacích prvků také nechám na někom jiném.
...ale nechme toho....
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : jo... pravda asi bude někde uprostřed... nejlep?í ře?ení jsou v?dy kombinací předchozích názorů a ře?ení...

Nejnovější   Novější 2471 - 2490 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o