Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2465 - 2484 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 30. červenec 2002 13:31sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
pvh: to je moc pekny, ale proc nam ho tedy taky neukazete? toho videa se dozaduju uz buhvi jak dlouho kvuli prezentaci na conech a vylepsenem traileru.
PVH - 29. červenec 2002 23:19sipka
ZAMĚŘIT
PVH
s sheedeem jsme si vyměnili pár 3d videíček, a zdá se, ?e intro bude fakt cool....např fotonový torpédo vypadá jako v prvním kontaktu, otázka je jestli ho je?tě nezjednodu?íme kvůli rychlosti renderingu...
PVH - 29. červenec 2002 23:17sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Q by z mirandy udělal i krychli....:-) nebo slunce, nebo třeba celou novou galaxii:-)
Anonym: mae - 29. červenec 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
0
Uni:No ja to bral jako příklad :) a ne jako fakt :)btw Q by z Mirandy udelal nebulu :))
happz - 29. červenec 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
A ja se ptam 'jak velka'???
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : GALMAP bude tak velký, jak si hráč zvolí, ale základní velikost by měla být akorát reálná...
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad RPG ... souhlas :-)
PVH - 29. červenec 2002 19:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no galmap v podstatě vypadá stejně, jen mapa přesahuje ty "posuvníky" ale po?lu ti to někam....
happz - 29. červenec 2002 18:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jo, a vcera jsem si tak propocitaval par veci a ted bych se vas chtel zeptat: Jak si asi tak predstavujete, ze bude mapa velika? Myslim, kolik systemu celkem, kolik na sirku a na delku, atd. Dost podstatna vec, jak jsem tak zjistil :(
happz - 29. červenec 2002 11:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
BTW ted si sepisuju (podle preview :) takovy ToDo seznam pro verzi 2, pak ho tu nekde vystavim, at vite, s cim se v ST:E jeste dlouho nepotkate ;-)
happz - 29. červenec 2002 11:13sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi nebo nekdo nevytizeny (praci na STE): nechcete sestavit takovej rozsahlejsi feature-list? Sice je znacna cast v preview na Startrekgames.cz, ale taky tam nektere veci chybi a navic je to rozptyleno v textu. Ja bych ho sepsal sam, ale moje pamet neni co byvala kdysi ve skolce a dostal jsem se nekam na 4 body seznamu, coz je IMHO celkem malo... Ja bych si to pak pekne prosel, a trsoku si to zkusil navrhnout do kodu - priznavam, nad nekterymi vecmi jsem jeste moc nepremyslel.
happz - 28. červenec 2002 22:01sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: nene, ctes to spravne - GALSCREENU, tu predelanou verzi, abych ji mohl konecne dodelat. Uz mam prychystane ty waypointy a vytvareni cest a chybi mi jen grafika - abych vedel, na co presne se bude klikat a proc.

ad zkusenosti: to bude 'laditelna' cast - bonus za zkusenosti jsou data, tedy nezavisla na algoritmu, a proto se s nima budeme moct klidne patlat :) Az vyjde verze 1, sezeneme nejaky beta-testery, kazdymu dame jednu sadu dat, a budou si testovat. A programatori bud vychytaji chyby, nebo je prohlasi za vlastnost (viz klasicke: 'It's not a bug, it' a feature' :)
PVH - 28. červenec 2002 21:17sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: snad mapsecu ne??!

Uni: Se v?im v podstatě souhlasim, jen bych řekl, ?e by ten RPG faktor měl ovlivňovat míň, ne? jsi psal. Při tvém mno?ství by se mohlo stát, ?e novou Galxy, porazí "protřelá" constitution, co? mi připadá trochu ?ílený.... Teoreticky by se to dal kompenzovat vět?ím rozdílem mezi základními hodnotami tříd...jestli ví?, jak to myslím. Ale jeliko? třídy si bude hráč stavět sám..... tak asi připadá v úvahu jen zmírnění bonusů...
A naopak mi připadá, ?e napřilklad Data ovlvní schopnosti lodi mnohem více...(viz třeba rychlost zakódování počítače ve ST VIII:FC. Bez data by si borgové enterprise vzali a bylo by po prde....eee...federaci...)
Na a s vlajkovou lodí, bych to navrhoval tak, ?e by měla bonus v diplomacii (kdy? přilatí řadová loď, dělá to na vět?inu ras jiný dojem, ne? kdy? přiletí vlajková) na a vboji, jen v prvních cca dvou kolech. Soupeře to vyděsí (?e na ně jde vlajková loď) a na prvních pár kol je v shoku... ale pak u? je mu jedno s kým bojuje... zkrátka vlajková loď má pověst, která ji předchází (viz opět FC kde kormidelník Defiantu říka s výrazem jako by přiletělo bo?stvo "It's the Enterprise!!!")

Kovi, já souhlasim, u? je toho dost...
happz - 28. červenec 2002 19:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: ted jsme se uplne vycerpali ze vsech veci, ktery asi muzeme zatim nabidnout :)

PVH: ja CHCI navrh GALSCREENu :) Pokud mozno co nejdriv.
Kovi - 28. červenec 2002 18:49sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Hele, Mae se nam vratil z dovoleny, toz vitej zpatky. Heled, pokud se tu jeste nekdy v brzky dobe zase objevis, tak vis, co mi mas poslat, ze jo?:-))

Malem bych zapomnel: Na gaming.startrek.com mi jeden z moderatoru (Trickster) nabidnul, ze bysme mohli prispivat ohledne Evolution do MOD sekce na Armada Universe, prej tam muzeme mit vlastni forum a ukazovat novy screenshoty atd. Co vy na to? Ja osobne bych to zdvorile odmitnul, protoze mame homepage, mame forum v CZ a EN a prispivame i na dalsi EN fora, takze to cely duplikovat jeste nekde na Armada Universe podle me nema smysl. Sice bysme tim asi zvysili okruh povedomi o Evolution, ale to muzeme treba pak nejakou jednou zminkou. Proste, co si o tom myslite vy?
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:32sipka
ZAMĚŘIT
0
...samozřejmě mů?e? z Excelsioru udělat Lakotu ale z Mirandy Nebulu asi ne :-)
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:31sipka
ZAMĚŘIT
0
MAe : zdravim :-)
Refit je samozřejmě dobrý nápad, a taky jsem s ním počítal, ale refit neprodlou?í ?ivotnost do nekonečna. ALE HLAVNĚ z Mirandy neudělá? Nebulu ani kdyby v tom doku refitoval Q !!! To jsou úplně rozdílné lodě !! :-)
Anonym: mae - 28. červenec 2002 13:21sipka
ZAMĚŘIT
0
K tomu příspěvku ,ľe lodě by se měli počase rozpadnout či nechat rozlozit na suroviny .byc¨h rád dodal jeątě jednu moľnost : Refitování :řekněme ,ze by treba stará lod tridy miranda přiletěla do doku dala by se na refit a za méně peněz by se z mirandy stala lod tridy Nebula . Jinak pokud uľ to bylo řečeno ,tak se omlouvám ,ale jaksi jsem to nepročetl zde cele ..
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : jen?e mě to nahlásilo, ?e u? má někdo podobnou přezdívku..nebo tak něco...a dokonce nějáký problémy s IE :-(
happz - 27. červenec 2002 20:23sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: No, kdyby ses prihlasil, nastavil si logout na 'neverending', byl bys v pohode. Obrazky, <BR> to bere jen od prihlasenych :)

Nejnovější   Novější 2465 - 2484 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o