|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| pvh: to je moc pekny, ale proc nam ho tedy taky neukazete? toho videa se dozaduju uz buhvi jak dlouho kvuli prezentaci na conech a vylepsenem traileru. |
|
|
|
| s sheedeem jsme si vyměnili pár 3d videíček, a zdá se, ?e intro bude fakt cool....např fotonový torpédo vypadá jako v prvním kontaktu, otázka je jestli ho je?tě nezjednodu?íme kvůli rychlosti renderingu... |
|
|
|
| Q by z mirandy udělal i krychli....:-) nebo slunce, nebo třeba celou novou galaxii:-) |
|
|
Anonym: mae - 29. červenec 2002 22:57 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Uni:No ja to bral jako příklad :) a ne jako fakt :)btw Q by z Mirandy udelal nebulu :)) |
|
|
|
| A ja se ptam 'jak velka'??? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : GALMAP bude tak velký, jak si hráč zvolí, ale základní velikost by měla být akorát reálná... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad RPG ... souhlas :-) |
|
|
|
| no galmap v podstatě vypadá stejně, jen mapa přesahuje ty "posuvníky" ale po?lu ti to někam.... |
|
|
|
| Jo, a vcera jsem si tak propocitaval par veci a ted bych se vas chtel zeptat: Jak si asi tak predstavujete, ze bude mapa velika? Myslim, kolik systemu celkem, kolik na sirku a na delku, atd. Dost podstatna vec, jak jsem tak zjistil :( |
|
|
|
| BTW ted si sepisuju (podle preview :) takovy ToDo seznam pro verzi 2, pak ho tu nekde vystavim, at vite, s cim se v ST:E jeste dlouho nepotkate ;-) |
|
|
|
| Kovi nebo nekdo nevytizeny (praci na STE): nechcete sestavit takovej rozsahlejsi feature-list? Sice je znacna cast v preview na Startrekgames.cz, ale taky tam nektere veci chybi a navic je to rozptyleno v textu. Ja bych ho sepsal sam, ale moje pamet neni co byvala kdysi ve skolce a dostal jsem se nekam na 4 body seznamu, coz je IMHO celkem malo... Ja bych si to pak pekne prosel, a trsoku si to zkusil navrhnout do kodu - priznavam, nad nekterymi vecmi jsem jeste moc nepremyslel. |
|
|
|
| PVH: nene, ctes to spravne - GALSCREENU, tu predelanou verzi, abych ji mohl konecne dodelat. Uz mam prychystane ty waypointy a vytvareni cest a chybi mi jen grafika - abych vedel, na co presne se bude klikat a proc.
ad zkusenosti: to bude 'laditelna' cast - bonus za zkusenosti jsou data, tedy nezavisla na algoritmu, a proto se s nima budeme moct klidne patlat :) Az vyjde verze 1, sezeneme nejaky beta-testery, kazdymu dame jednu sadu dat, a budou si testovat. A programatori bud vychytaji chyby, nebo je prohlasi za vlastnost (viz klasicke: 'It's not a bug, it' a feature' :) |
|
|
|
| happz: snad mapsecu ne??!
Uni: Se v?im v podstatě souhlasim, jen bych řekl, ?e by ten RPG faktor měl ovlivňovat míň, ne? jsi psal. Při tvém mno?ství by se mohlo stát, ?e novou Galxy, porazí "protřelá" constitution, co? mi připadá trochu ?ílený.... Teoreticky by se to dal kompenzovat vět?ím rozdílem mezi základními hodnotami tříd...jestli ví?, jak to myslím. Ale jeliko? třídy si bude hráč stavět sám..... tak asi připadá v úvahu jen zmírnění bonusů...
A naopak mi připadá, ?e napřilklad Data ovlvní schopnosti lodi mnohem více...(viz třeba rychlost zakódování počítače ve ST VIII:FC. Bez data by si borgové enterprise vzali a bylo by po prde....eee...federaci...)
Na a s vlajkovou lodí, bych to navrhoval tak, ?e by měla bonus v diplomacii (kdy? přilatí řadová loď, dělá to na vět?inu ras jiný dojem, ne? kdy? přiletí vlajková) na a vboji, jen v prvních cca dvou kolech. Soupeře to vyděsí (?e na ně jde vlajková loď) a na prvních pár kol je v shoku... ale pak u? je mu jedno s kým bojuje... zkrátka vlajková loď má pověst, která ji předchází (viz opět FC kde kormidelník Defiantu říka s výrazem jako by přiletělo bo?stvo "It's the Enterprise!!!")
Kovi, já souhlasim, u? je toho dost... |
|
|
|
| Kovi: ted jsme se uplne vycerpali ze vsech veci, ktery asi muzeme zatim nabidnout :)
PVH: ja CHCI navrh GALSCREENu :) Pokud mozno co nejdriv. |
|
|
|
| Hele, Mae se nam vratil z dovoleny, toz vitej zpatky. Heled, pokud se tu jeste nekdy v brzky dobe zase objevis, tak vis, co mi mas poslat, ze jo?:-))
Malem bych zapomnel: Na gaming.startrek.com mi jeden z moderatoru (Trickster) nabidnul, ze bysme mohli prispivat ohledne Evolution do MOD sekce na Armada Universe, prej tam muzeme mit vlastni forum a ukazovat novy screenshoty atd. Co vy na to? Ja osobne bych to zdvorile odmitnul, protoze mame homepage, mame forum v CZ a EN a prispivame i na dalsi EN fora, takze to cely duplikovat jeste nekde na Armada Universe podle me nema smysl. Sice bysme tim asi zvysili okruh povedomi o Evolution, ale to muzeme treba pak nejakou jednou zminkou. Proste, co si o tom myslite vy? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:32 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| ...samozřejmě mů?e? z Excelsioru udělat Lakotu ale z Mirandy Nebulu asi ne :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 28. červenec 2002 18:31 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| MAe : zdravim :-)
Refit je samozřejmě dobrý nápad, a taky jsem s ním počítal, ale refit neprodlou?í ?ivotnost do nekonečna.
ALE HLAVNĚ z Mirandy neudělá? Nebulu ani kdyby v tom doku refitoval Q !!! To jsou úplně rozdílné lodě !! :-) |
|
|
Anonym: mae - 28. červenec 2002 13:21 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| K tomu příspěvku ,ľe lodě by se měli počase rozpadnout či nechat rozlozit na suroviny .byc¨h rád dodal jeątě jednu moľnost : Refitování :řekněme ,ze by treba stará lod tridy miranda přiletěla do doku dala by se na refit a za méně peněz by se z mirandy stala lod tridy Nebula .
Jinak pokud uľ to bylo řečeno ,tak se omlouvám ,ale jaksi jsem to nepročetl zde cele .. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 27. červenec 2002 20:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : jen?e mě to nahlásilo, ?e u? má někdo podobnou přezdívku..nebo tak něco...a dokonce nějáký problémy s IE :-( |
|
|
|
| uni: No, kdyby ses prihlasil, nastavil si logout na 'neverending', byl bys v pohode. Obrazky, <BR> to bere jen od prihlasenych :) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|