|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červenec 2002 20:05 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : u? to vidím :
Betatester : Hra padá poka?dé kdy? pohnu my?í...
Programátor : It's not a bug, it' a feature. :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 30. červenec 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : přemý?lel jsem nad tím :
Velikost těch bonusů se bude muset vyzkou?et a vyladit, ale pro začátek se mi modifikátor 50% nezdá zas a? tak moc. No a to, ?e Constitution porazí třeba Galaxy je sice fakt asi moc, ale něco v tom smyslu jsem měl na mysli. ?e prostě men?í ale zku?eněj?í loď porazí lep?í ale nezku?enou loď. Tedy třeba „protřelá“ :-) Constitution porazí nový Excelsior, k čemu? by normálně nedo?lo, Nebo ?e HODNĚ zku?ená Galaxy setře dva warbirdy (to u? je opravdu extrémní případ).
Ale vzhledem k tomu, ?e si hráč bude navrhovat designy sám, tak je docela mo?né, ?e Constitution porazí Galaxy. Pokud hráč Galaxy nevybaví ?ádnými zbraněmi a starý design Constitution na?lape kvantovými torpédy a pulzními phasery... holt to bude na hráči jak moc chce hrát podle linie ST.
Hmmm... Data by asi měl ovlivnit bonusy více, ale zase na druhou stranu je jen jeden z (v případě Galaxy) tisíce členů posádky. Jistě, umí reagovat mnohem rychleji a je schopen mnoha věcí, kterým se člověk nemů?e rovnat, ale pořád si myslím, ?e zku?ená a sehraná čtyř set členná posádka např. Ambassadoru porazí Galaxy, kterou ovládá pouze Data. Jinými slovy Data mů?e ovlivnit spoustu věcí, ale sílu ?títů si prostě z prstu nevycucá. Navíc se to s těmi bonusy nesmí přehánět pro případ, ?e by hráč chtěl v?echny nalezené „speciální“ postavy/předměty koncentrovat na jednu loď...
Ad vlajková loď : bonus na diplomacii ... OK dobrý nápad. Ale je třeba, aby se diplomatické věci odehrávali na palubách konkrétních lodí nebo stanic a ne pouze po komunikačním kanále.
No ale jak chce? v bitvě simulovat ten ?ok z vlajkové lodi? Třeba jako v HoMaM vynecháním kola ? Nebo opět sní?ením bonusů nepřátelské lodí ? Nebo by třeba nepřátelské lodě byly náchylněj?í k útěku ? (např. se pokusí o útěk u? při po?kození 70% lodi a ne a? 90% jako obvykle...)
Podle mě by ale vlajková loď měla mít i něco málo bonusů navíc, nejen budit respekt. Jde mi o ten pocit, ?e vlajková loď letí do bitvy v čele flotily, ale přece se hráč nemusí moc bát, ?e jí po pár výstřelech ztratí. Jako ideální se mi v tomto případě jeví třeba StarCraft, kde jsou „hrdinové“ zhruba dvakrát a? třikrát silněj?í ne? standardní jednotky tohoto typu. Zku?ený hráč je proto umisťuje do útoku, kde značně podpoří ostatní jednotky. Samozřejmě je ale nutné, dávat na ně pozor. Podobně je na tom i ST: Armada. Enterprise je dvakrát silněj?í ne? obyčejná Sovereign a proto patří do fontové linie...
BTW scéna z FC „... Sir another starship coming in... It´s the Enterprise!“ je moje nejoblíbeněj?í :-)
|
|
|
|
| stranky dam na net brzy, jde o to, ze zatim pro ne nemame vic informaci, nez ty, ktere jsou na tymove homepage, takze pokud nikdo nic nenapise a ja nechytnu slinu, bylo by zatim celkem predcasne je uvadet do provozu, kdyz existuje jiny relevantni a infomacne stejne hodnotny zdroj. |
|
|
|
| a kdy u? dá? ty evol stránky na i-net, je to u? přes týden, co jsem ti poslal design...? ne ?e byh tě popoháněl...:-)
ten záběr má třičtvrtě vteřiny, a ten druhý není zdaleka dokončený, ale myslim, ?e do konce prázdnin něco vypustí(me). Já například teď pracuju (kromě Galmapu pro happze) na nápadu ztvárnění pancíře z Voyger: Endgame... |
|
|
|
| ...dodatek: pochopitelne mohu registrovat i cokoli.gameplanet.cz |
|
|
|
| jelikoz se mi podarilo odstranit onen osklivy pop-up banner, navrhuji pouzivat nadale pro nase projekty nejruznejsi *.tk domeny z duvodu nejjednudussi zapamatovatelnosti. prozatim jsem registroval tedy:
www.wdk-games.tk
www.wdkgames.tk
www.stevol.tk |
|
|
|
| pvh: to je moc pekny, ale proc nam ho tedy taky neukazete? toho videa se dozaduju uz buhvi jak dlouho kvuli prezentaci na conech a vylepsenem traileru. |
|
|
|
| s sheedeem jsme si vyměnili pár 3d videíček, a zdá se, ?e intro bude fakt cool....např fotonový torpédo vypadá jako v prvním kontaktu, otázka je jestli ho je?tě nezjednodu?íme kvůli rychlosti renderingu... |
|
|
|
| Q by z mirandy udělal i krychli....:-) nebo slunce, nebo třeba celou novou galaxii:-) |
|
|
Anonym: mae - 29. červenec 2002 22:57 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Uni:No ja to bral jako příklad :) a ne jako fakt :)btw Q by z Mirandy udelal nebulu :)) |
|
|
|
| A ja se ptam 'jak velka'??? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : GALMAP bude tak velký, jak si hráč zvolí, ale základní velikost by měla být akorát reálná... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. červenec 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad RPG ... souhlas :-) |
|
|
|
| no galmap v podstatě vypadá stejně, jen mapa přesahuje ty "posuvníky" ale po?lu ti to někam.... |
|
|
|
| Jo, a vcera jsem si tak propocitaval par veci a ted bych se vas chtel zeptat: Jak si asi tak predstavujete, ze bude mapa velika? Myslim, kolik systemu celkem, kolik na sirku a na delku, atd. Dost podstatna vec, jak jsem tak zjistil :( |
|
|
|
| BTW ted si sepisuju (podle preview :) takovy ToDo seznam pro verzi 2, pak ho tu nekde vystavim, at vite, s cim se v ST:E jeste dlouho nepotkate ;-) |
|
|
|
| Kovi nebo nekdo nevytizeny (praci na STE): nechcete sestavit takovej rozsahlejsi feature-list? Sice je znacna cast v preview na Startrekgames.cz, ale taky tam nektere veci chybi a navic je to rozptyleno v textu. Ja bych ho sepsal sam, ale moje pamet neni co byvala kdysi ve skolce a dostal jsem se nekam na 4 body seznamu, coz je IMHO celkem malo... Ja bych si to pak pekne prosel, a trsoku si to zkusil navrhnout do kodu - priznavam, nad nekterymi vecmi jsem jeste moc nepremyslel. |
|
|
|
| PVH: nene, ctes to spravne - GALSCREENU, tu predelanou verzi, abych ji mohl konecne dodelat. Uz mam prychystane ty waypointy a vytvareni cest a chybi mi jen grafika - abych vedel, na co presne se bude klikat a proc.
ad zkusenosti: to bude 'laditelna' cast - bonus za zkusenosti jsou data, tedy nezavisla na algoritmu, a proto se s nima budeme moct klidne patlat :) Az vyjde verze 1, sezeneme nejaky beta-testery, kazdymu dame jednu sadu dat, a budou si testovat. A programatori bud vychytaji chyby, nebo je prohlasi za vlastnost (viz klasicke: 'It's not a bug, it' a feature' :) |
|
|
|
| happz: snad mapsecu ne??!
Uni: Se v?im v podstatě souhlasim, jen bych řekl, ?e by ten RPG faktor měl ovlivňovat míň, ne? jsi psal. Při tvém mno?ství by se mohlo stát, ?e novou Galxy, porazí "protřelá" constitution, co? mi připadá trochu ?ílený.... Teoreticky by se to dal kompenzovat vět?ím rozdílem mezi základními hodnotami tříd...jestli ví?, jak to myslím. Ale jeliko? třídy si bude hráč stavět sám..... tak asi připadá v úvahu jen zmírnění bonusů...
A naopak mi připadá, ?e napřilklad Data ovlvní schopnosti lodi mnohem více...(viz třeba rychlost zakódování počítače ve ST VIII:FC. Bez data by si borgové enterprise vzali a bylo by po prde....eee...federaci...)
Na a s vlajkovou lodí, bych to navrhoval tak, ?e by měla bonus v diplomacii (kdy? přilatí řadová loď, dělá to na vět?inu ras jiný dojem, ne? kdy? přiletí vlajková) na a vboji, jen v prvních cca dvou kolech. Soupeře to vyděsí (?e na ně jde vlajková loď) a na prvních pár kol je v shoku... ale pak u? je mu jedno s kým bojuje... zkrátka vlajková loď má pověst, která ji předchází (viz opět FC kde kormidelník Defiantu říka s výrazem jako by přiletělo bo?stvo "It's the Enterprise!!!")
Kovi, já souhlasim, u? je toho dost... |
|
|
|
| Kovi: ted jsme se uplne vycerpali ze vsech veci, ktery asi muzeme zatim nabidnout :)
PVH: ja CHCI navrh GALSCREENu :) Pokud mozno co nejdriv. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|