|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Co usporadat nejaky ten meeting? Ocekavam Vase navrhy! ;-) |
|
|
|
| Tak jsem zase zpatky ;-) Pokusim se nejprve nejak se zorientovat abychom mohli zdarne pokracovat. ;-))
Kovi: Az budes mit ty texty zpracovane, prosim, posli mi je mailem.
PVH: Jak to vypada s upravami GUI? Upravil bys prosim tu ikonku?
Uni: Ty navrhy nejsou spatny, jen je treba je probrat v sirsi diskusi. Mas je v nejakem jednom souboru nebo tak nejak? Posli mi to prosim.
Ostatni: Rad bych znal vas nazor na zapojeni "cizincu" do projektu. Myslim, ze by bylo fajn zapojit minimalne grafiky, protoze to vypada, ze v tehle oblasti nejak nestihame (PVH neber to prosim osobne). |
|
|
|
| Kovi: jo, to vydavani verzi bude vypadat dost podobne. Asi ne v takovy rychlosti, ale aspon opravy chyb bych rad uverejnoval takhle rychle :) |
|
|
|
| Tak s tema cislickama si jeste uzijeme, az se to bude ladit, to si piste:-) Happz pak nebude delat nic jinyho nez vydavat verze pre-alpha0.9001, pre-alpha0.9002 a vecer uz bude u pre-alpha0.9563:-)
Kdy je ten PentaCon? Porad jeste plati, ze tam jdeme? Jestli jo, tak by bylo dobry ukazat neco ze hry. Aspon trochu, i kdyz to pak cely prekopem.
Projizdim celou zdejsi diskuzi a pripravuju podklady pro feature list, ale jde to hodne pomalu a navic se mi do toho primotala spousta veci (namatkou treba C&C: Renegade, Medal of Honor), takze nevim, kam driv:-)
Jo, v anglickym foru nam jisty general Red Squad Alliance nabidnul, ze bysme mohli pres nej ziskat pristup ke vsem moznym botf klanum. Rek bych, ze by se nam to mohlo hodit, az zacneme natvrdo projednavat otazky, co ve hre bude a co ne tak, aby to oslovilo co nejvic hracu. Asi ho zkontaktnu a neco takovyhleho mu napisu. |
|
|
|
| PVH: jo, a ta krystalicka entita je potvora, ktera vyvrazdila planetu za hojne spoluprace s Lorem, a pak si chtela jeste zakousnout Enterprise decko. |
|
|
|
| Ano, tvrdi se (oficialne) ze UFP ma rozmery radove 1000 ly. No, a ted si spocitejte, za jak dlouho ji takova Galaxy preleti, treba warpem 9.9. Vychazi to radove v letech nebo aspon mesicich. Takze pokud stovky planet, pak ovsem odpovidajici rozmery mapy, odpovidajici rychlosti lodi a odpovidajici POCTY lodi - tedy tisice. jenom jedn z 12 vetsich flotil SF ma pres stovku lodi.
PVH: jak jsme na tom s grafikou? Docela rad bych to chtel uz poradne ozivit a zacit zkouset - to by mohla byt prvni ukazka nasi prace a pile :))) A navic se tim vychytaji chyby. Aspon naky... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. srpen 2002 20:38 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : jo...ale taky tvrdí, ?e Federace má průměr 8000 LY :-))))) a to do hry dá? asi dost te?ko... |
|
|
|
| no Picard tvrdí, ?e federace má 150 planet (co? budou spí? systémy, tak si to spočítej) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 04. srpen 2002 20:19 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tak jsem se vrátil z PaladinConu a jsem vám opět plně k dispozici...
Stáhl jsem si příspěvky a opět si to přečto off line ale zbě?ně :
Fighter je stíhač (např. Peregrine)
Stovky planet ? :-) Tak to budou tisíce lodí :-)
Planety se samozřejmě dají zjednodu?it... jen jsem dal návrh,ten se mů?e podle potřeby se?krtat
Stabilita systému : No jednou nebo dvakrát za hru by přece bylo zajímavé evakuovat systém kvůli výbuchu novy ne ? :-) |
|
|
|
| no o by určitě ?lo, jako ve smyslu, ?e by v podstatě bylo úkolem hráče planetu dostat do stabilního stavu, a nemusel by se o ní dál starat.....a? do útoku borgů...BTW vysvětlí mi někdo co je krystalická entita z TNG a co tam prováděla? |
|
|
|
| PVH: ad pruzkum: no, uz jsem se ptal LazyFreshe v anglickym foru, tak uvidime. Treba by to slo delat tak, ze od urcityho stupne vyvoje planety by se uz o ni pak defacto nemuselo starat. Ze by tam bylo vsechno postaveny a nastaveny tak, ze by si planeta fungovala pekne sama.
Lidi! Rychle sem neco piste, at nas nepredhani nejaka mezinarodni situace dnes a denne furt to samy, ci jak se to jmenuje! |
|
|
|
| Kovi: no vidí? mě to nedo?lo...to jsem vůl...
s tim průzkumem souhlasim, ale mělo by se jim připomenout, ?e v pozděj?ích fázích hry budou spravovat desítky, mo?ná stovky planet.... |
|
|
|
| LFresh: Thanx for your support. Just give us enough time and look forward to playing our game! We hope you won't be disappointed.
If you'd like to ask about anything regarding Star Trek: Evolution feel free to post your questions in the english forum. |
|
|
|
| happz: neco s tim vymyslim, zatim to ma v nezpracovany a nekomprimovany podobe 3,51 MB, coz se diky prispevkum hlavne od Uniho a PVH rychle zmeni (smerem nahoru)
PVH: V manualu New Worlds (ze ho tu znova vytahuju) je to Work Bee. A k ty ikone pro BOTF Fan Site. Je to takova ta cerna se zlutejma napisama? Jirka mi posilal prvni verzi, ale misto "fan" tam bylo "fun", takze jsem mu ji vratil. Pokuds teda jeste nedelal na novy verzi a mluvime o stejny ikone, tak zmakni novou opravenou verzi a posli mi ji rovnou na myho maila. Ja ji flaknu do linx sekce STG.CZ. A jeste k tomu managementu: No ja nevim. Mozna by nebylo od veci udelat nejakej pruzkum mezi potencialnima hracema, jestli maji zajem o detalni micromanagement planet nebo ne. To je podle me dost dulezity. |
|
|
Anonym: LFresh - 02. srpen 2002 09:30 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Well I don't really speak or read Czech, but keep up the good work on ST:Evolution I would really like to see this game come out. Thanks :) |
|
|
|
| Jo a nechci vám kecat do terminologie, ale neni náhodou ta ?lutá malá mrcha "workerbee"? |
|
|
|
| Uni, nepřehání? to s těma parametrama planet, nechce? to shrnout do maximální populace a bonusů na jídlo, diplomacii (např. peace konference), energii, etc. Jako v Botf, tam mi to připadá dostačující... Pak jsem se chtěl zeptat co bude dělat pozemní senzorová stanice, kdy? budou senzorové satelity...
U systémů nechápu identifikátor stabilita...hodlá? nechat hvězdu stát se supernovou a se?rat systém, či co? jo a v prvním kontaktu říká riker ?e na měsíci ?ije 50 000 000 lidí... jo aha promiň já nepochopil, to je stav na začátku hry...
Ptal ses jak to chci ře?it s bojovým bonusem vlajkové lodi, tak takhle. Prostě jí na prvních x kol dá? typickej bonus, jako třeba za Data a potom jí ho zase vezme?...ne? A hlavně chce to ten planetární management silně zjednodu?it, proto?e jinak to nikdo nebude dělat a zapne "AUTO"... jo a co přesně i představuje? jak "fighter"
Jirka006: kdy pou?ije? tu mou ikonku na botf fan site?
kovi: brzy vyvrhnu i něco dal?ího tak na mě počkej...:-) i kdy? nemusí?...pak to tam přilípne?.... |
|
|
|
| Kovi: to je slovo chlapa! Aspon bude mit nekdo prehled, co jsem to kde vyvrhli a zavrhli. Hlavne to pak zverejni - ten souhrn. |
|
|
|
| Uni: Jasne, New Worlds se soustredi jenom na pozemni operace, nicmene tam je spousta budov a valna vetsina se kryje s tvym seznamem, takze ja bych se nejakyho toho prebrani (alespon nazvu a obecneho zamereni budov) nebal. Uvidis, az to bude CZ kompletne.
ad suroviny: mno, tak se zkus zeptat znovu (ale strucne!!, probuh:-)) a ja ti odpovim (pokud to doctu dokonce). V New Worlds je asi set tezitelnych surovin, ze kterych se pak ve zpracovne zdroju vyrabi zpracovane materialy. A je to tam reseny tak, ze v kazde tezitelne oblasti mineralu se nachazi vsechny suroviny v ruznem zastoupeni. Tam se postavi jedna tezebni stanice a jede se. Klidne bych pak nechal i tu zpracovnu zdroju, ktera by se nechala upgradovat - kazdy upgrade by pak umoznoval zpracovani dalsi suroviny do prozatim nevyrabeneho materialu, proste klasika. A k tomu "mensi a nepodstatna cast hry" - pozemni operace budou urcite v mensine, nicmene jelikoz budovy a tezba atd. budou soucasti micromanagementu planet, ktery bude (jak pevne doufam) znacne promakan, tak bych to rozhodne neodflaknul
all: Prave jsem dokoncil kopirovani zdejsiho fora do DOC formy. Ma to 165 A4 stranek a Word mi pise: Dokument obsahuje prilis mnoho pravopisnych a gramatickych chyb na jejich zobrazeni!! Upravim to do nejaky prijatelny podoby a projdu si to pekne cely, abych vedel, co jsme kde vytvorili, navrhli a zavrhli (pripadne vyvrhli), abysme meli prehled o tom, co je slepa vetev vyvoje a nechodili v kruzich |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|