|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Petr se mi dost líbí, připadá mi, ?e jeho jednoduchost (která se ov?em někdy stává protivností) dovolí víc lidem spolupracovat na projektu...Ov?em i nejlevněj?í verze stojí kolem 500Kč a tak se ptám: Má ho někdo aby si ho nemuseli v?ichni koupit? |
|
|
|
| Jesteze ted nevidite, jak se tvarim, kdyz ctu vase prispevky. Napoveda: naprosto nechapu. Ale aspon je videt, ze programatorska stranka (pokud se na ni zde pritomni debatujici budou podilet) je v dobrych rukou:-)
ad oblak plazmy a koure: tak kdyz se proste Defiant hne smerem na policko obsazene Borg Cube, tak dostane hrac na vyber: a) zautoc na Krychli b) neutoc na Krychli Pri utoku je KO, pri neutoku by s ni mohl sdilet jedno a to same policko. Si myslim....
podlet vs nadlet: Pokud nebude utocit, tak to je podle me fuk, at si leti, kudy chce. Pokud by chtela atakovat, tak kazda lod ma nejsilnejsi zbrane nekde jinde, takze co treba takhle: jestlize ma lod vetsi palebnou silu smerem nahoru - cilovou nepratelskou lod podleti. V opacnem pripade....opacne. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 23:03 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Projekt
Tahova strategie... pekne. Sam jsem kdysi neco takoveho delal (na lopuchu jsem dokonce i neco prezentoval), ale projekt jsem pozastavil ze 2 duvodu. Za 1. se tu obevil tehle naprosto unikatni a super napad a za b) se obevili problemy... (stity mai tvar elipsy; zachovaval jsem pomery velikosti lodi - tzn. borg cube vetsi nez obrazovka, Defiant prcek a raketopan jen par pixelu). Ale jsou tu i jine a imho docela zasadni probemy jineho (logickeho) razu. Co kolize lodi ? Z natury 2D strategii vyplyva, ze lod letici z policka A do B, kde se shodou okolnosti nachazi lod jina, skonci i se svym "cilem" v oblaku plazmy a koure.... no jo... ale uvedomime-li si, ze prostor je 3D, tak co brani ubohymu defiantu "preletet nad" krychli ??? A to je jen spicka ledovce... (jen tak na okraj... ja jsem zvolil realistictejsi cestu - za zabredl sem: Ma lod A cilovou lod B nadletet nebo podletet ? Lod A nemuze strilet na lod C, kdyz mezi nimi lezi lod B... etc. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| harry_x
Mam strach, abychom zas nenudili "ty normalni" (alias "neprogramatory"). Ale jak jsem napsal... zakladni a imho pro nas klicovaou vyhodou allegra je jeho jednoduchost (kdo alespon 1x v zivote videl fci main() {} tak ho zmakne za par minut...) |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:52 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Unimatrix
Imho tady nejde o jazyk - Pascal - ale spis o komilator - long live FreePascal :)) |
|
|
|
| Naku: zase SDL ma lepsi podporu pro display vystup...
ale abych rekl pravdu, ja s allegrem nikdy neprogramoval (asi zacnu),
takze nemuzu moc soudit....
|
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... ja bych spis chtel slyset nazor nekoho kdo v tom delal... (ale vasich reakci si prirozene cenim :)
harry_x
Souhlasim.... sem pro c++... ale nejsem si jist sdl. Jasne... je to sice pekny... ale Allegro je IMHO millionkrat jednoduzsi (no... ono je vlastne v c a ne v c++, ale napsat wrapper - zobektovani -je otazkou nekolika hodin (poctiva prace) nebo nekolika sekund (poctive uziti internetoveho vyhledavace :)) a vlastnosti jsou (prinejmensim) srovnatelne... (imho je to, ze ma relativne "stupidni" API vhodne prave pro zacatecniky... moje prvni hra v nem vznikla vlastne jen rozsirovanim jednoho z examplu :)) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. březen 2002 20:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Petr ? No... co se týče grafiky a zvuků tak tu budu zřejmě o dost vět?í podpora ne? třeba u pascalu (o podpory Win ani nemluvim) , nepochybně taky půjde o dost jednoduchý a intuitivní programovací jazyk... ale mů?e se stát , ?e během programování narazíte na nějákou záva?nou logickou chybu (popř. problém atd. ) který nepůjde vyře?it... to by se v pascalu ,C++ , Delphi atd. stát nemělo (ale to jsou zas "te?ké" a profesionální jazyky...)
Nezbývá , ne? dodat ,?e onu proklamovanou "Profesionální českou freeware hru" v Petrovi asi uděláte dost tě?ko... ale to je jen můj názor...
|
|
|
|
| petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci |
|
|
|
| Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 11:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A co je to vlastne ten "Petr" ? |
|
|
|
| No, skandovat mohli. A ite, proc se neozyvam treba ja? Stahnul jsem si Master of Orion I a ted koumam, co ze to vlastne chceme s tou hrou udelat :) Teda reknu vam, takhle jsem se naposled bavil u Civilizace :)))
Ale konec srandy - ma nekdo z tech, co se nezucastnili Schuzky Ctyr, nejaky navrh, kritiku, poznamku, napad usw ? |
|
|
|
| PVH: Stane se.... Kuprikladu ja prisel az potom, co jsem svoji ucast prislibil, pak odmitnul a nakonec zase prislibil:-) Ale jaktoze se tady nic nedeje? To chce konstruktivni namety, zdrcujici kritiku zaveru Schuzky Ctyr (tak jsem ji ted pokrtil)! Sem s tim! (Jeste ze pred mistem zasedani neskandovali antiglobalisti a anarchisti (ted uz je to tak nejak zvykem). |
|
|
|
| já se hrozně omlouvám, ale, nevim jak se mi to přihodilo, zkrátka v úterý jsem na to zapoměl jak na smrt... bude někdy něco dal?ího (napí?u si to na čelo, tak?e mě ka?dý kolemjdiucí upozorní) Je?tě jednou sorry |
|
|
|
| wewerka: pozemni strategii jsem navrhoval ja, bohuzel (nebo podle dveho prispevku mozna nastesti) jsem byl jediny, koho neco takoveho vubec napadlo. Vsichni maji totiz v hlave prave tahovou strategii odehravajici se v kosmu.
Jirka006: Jo, vsichni, zda se, uz pletou pomlazku a sikujou se na holky.:-)
|
|
|
|
| mno..jestli chcete delat konkurenci MOO2 a ted MOO3 tak nevim nevim :))
pozemni strategie imho nema z ceho cerpat..protoze 90% deje v treku se odehrava v kosmiru max na orbite :) |
|
|
|
| Kovi: To je přímo údernické heslo ;-) Bohu?el, zdá se, ?e tu debata nějak uhasla... snad to bude po Velikonocích lep?í! V?em přeji... no prostě si odpočiňte a tak... ;-) |
|
|
|
| Tak?e pokud nemáte nic proti ?ánru tahových strategií, mů?eme tu rozproudit zuřivou debatu. Je?tě bych rád dodal, ?e tento ?ánr jsme zvolili proto, ?e se nám zdá být pro začátek nejvhodněj?í (rozuměj nejlehčí).
Otázky, které tímto vznikají, jsou namátkou následující:
1. Z jakého časového údobí bude hra čerpat.
2. Zastoupené rasy.
3. Příběh kampaně pro single-player.
4. Do jakého detailu se bude hra pou?tět (co se úrovně micromanagementu týče).
5. ...a spousta dal?ích....
Let mortal combat begin!
|
|
|
|
| Jak ji? ní?e osvětlil Jirka, tentokráte se nám podařilo "srazit" se v centru Prahy, kde jsme dospěli hned k několika zajímavým poznatkům.
1) Na hře se bude moci podílet kdokoliv bez ohledu na místo bydli?tě.
2) Pokud nikdo nepřinese lep?í návrh, hra bude vytvářena pomocí českého programu Petr (více informací na www.gemtree.cz)díky jeho přístupnosti a relativně snadné zvládnutelnosti i pro absolutní neprogramátory.
3) ?ánry hry: tunr-based strategie
4) Jméno týmu: WDK |
|
|
|
| Vzhledem k tomu, ?e se nikdo nemá k tomu tu nic napsat, rád bych řekl, ?e setkání se uskutečnilo. Se?li jsme se 4. O výsledcích této báječné koblihami naplněné schůzky Vás jistě více poinformuje Mr. Spock. ;-) Live Long and Prosper! ;-)) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|