Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2414 - 2433 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 05. srpen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Ale měli bychom si u pořadatelů rezervovat případnou půlhodinu nebo hodinu na prezentaci, a to co nejdříve. Nezapomeňte, ?e to je a? za měsíc a do té doby snad budeme mít aspoň funkční GALMAP, jasněj?í představy atd.
V nejhor?ím případě to pak na místě odřekneme a nic se nestane, ale pak by nám mohli dát místo v 1 hodinu ráno a při?li by tam tři lidi z toho dva omylem :-)
Anonym: Unimatrix325 - 05. srpen 2002 20:19sipka
ZAMĚŘIT
0
No a na Pentaconu se snad zcela určitě sejdeme...kdy? ne kvůli prezentaci Evol, tak kvůli diskuzím atd.
Anonym: Unimatrix325 - 05. srpen 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : svoje návrhy se sna?ím dávat do svého archivu...tedy ty, co za to stojí :-)
happz - 05. srpen 2002 19:28sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad meeting: no, od 11. srpence budu 14 dni na tabore, takze tehdy meeting rozhodne neoblazim svou pritomnosti. Nicmene, neni moc veci, u kterych bych musel byt osobne - snad jen to zapoleni o 2- nebo 3-level system veleni... Snad si poradite i beze me :)

ad zapojeni cizincu: jsem pro, alespon po strance 2D grafiky, te je potreba hned od zacatku mraky a PVH evidentne nestiha plnit me pozadavky :)
Jirka006 - 05. srpen 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Co usporadat nejaky ten meeting? Ocekavam Vase navrhy! ;-)
Jirka006 - 05. srpen 2002 12:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Tak jsem zase zpatky ;-) Pokusim se nejprve nejak se zorientovat abychom mohli zdarne pokracovat. ;-))

Kovi: Az budes mit ty texty zpracovane, prosim, posli mi je mailem.

PVH: Jak to vypada s upravami GUI? Upravil bys prosim tu ikonku?

Uni: Ty navrhy nejsou spatny, jen je treba je probrat v sirsi diskusi. Mas je v nejakem jednom souboru nebo tak nejak? Posli mi to prosim.

Ostatni: Rad bych znal vas nazor na zapojeni "cizincu" do projektu. Myslim, ze by bylo fajn zapojit minimalne grafiky, protoze to vypada, ze v tehle oblasti nejak nestihame (PVH neber to prosim osobne).
happz - 05. srpen 2002 11:40sipka
ZAMĚŘIT
happz
Kovi: jo, to vydavani verzi bude vypadat dost podobne. Asi ne v takovy rychlosti, ale aspon opravy chyb bych rad uverejnoval takhle rychle :)
Kovi - 04. srpen 2002 22:24sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Tak s tema cislickama si jeste uzijeme, az se to bude ladit, to si piste:-) Happz pak nebude delat nic jinyho nez vydavat verze pre-alpha0.9001, pre-alpha0.9002 a vecer uz bude u pre-alpha0.9563:-)

Kdy je ten PentaCon? Porad jeste plati, ze tam jdeme? Jestli jo, tak by bylo dobry ukazat neco ze hry. Aspon trochu, i kdyz to pak cely prekopem.

Projizdim celou zdejsi diskuzi a pripravuju podklady pro feature list, ale jde to hodne pomalu a navic se mi do toho primotala spousta veci (namatkou treba C&C: Renegade, Medal of Honor), takze nevim, kam driv:-)

Jo, v anglickym foru nam jisty general Red Squad Alliance nabidnul, ze bysme mohli pres nej ziskat pristup ke vsem moznym botf klanum. Rek bych, ze by se nam to mohlo hodit, az zacneme natvrdo projednavat otazky, co ve hre bude a co ne tak, aby to oslovilo co nejvic hracu. Asi ho zkontaktnu a neco takovyhleho mu napisu.
happz - 04. srpen 2002 21:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: jo, a ta krystalicka entita je potvora, ktera vyvrazdila planetu za hojne spoluprace s Lorem, a pak si chtela jeste zakousnout Enterprise decko.
happz - 04. srpen 2002 21:16sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ano, tvrdi se (oficialne) ze UFP ma rozmery radove 1000 ly. No, a ted si spocitejte, za jak dlouho ji takova Galaxy preleti, treba warpem 9.9. Vychazi to radove v letech nebo aspon mesicich. Takze pokud stovky planet, pak ovsem odpovidajici rozmery mapy, odpovidajici rychlosti lodi a odpovidajici POCTY lodi - tedy tisice. jenom jedn z 12 vetsich flotil SF ma pres stovku lodi.

PVH: jak jsme na tom s grafikou? Docela rad bych to chtel uz poradne ozivit a zacit zkouset - to by mohla byt prvni ukazka nasi prace a pile :))) A navic se tim vychytaji chyby. Aspon naky...
PVH - 04. srpen 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to jo...nemá? ICQ?
Anonym: Unimatrix325 - 04. srpen 2002 20:38sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : jo...ale taky tvrdí, ?e Federace má průměr 8000 LY :-))))) a to do hry dá? asi dost te?ko...
PVH - 04. srpen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no Picard tvrdí, ?e federace má 150 planet (co? budou spí? systémy, tak si to spočítej)
Anonym: Unimatrix325 - 04. srpen 2002 20:19sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak jsem se vrátil z PaladinConu a jsem vám opět plně k dispozici...
Stáhl jsem si příspěvky a opět si to přečto off line ale zbě?ně :
Fighter je stíhač (např. Peregrine)
Stovky planet ? :-) Tak to budou tisíce lodí :-)
Planety se samozřejmě dají zjednodu?it... jen jsem dal návrh,ten se mů?e podle potřeby se?krtat
Stabilita systému : No jednou nebo dvakrát za hru by přece bylo zajímavé evakuovat systém kvůli výbuchu novy ne ? :-)
PVH - 03. srpen 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
PVH
no o by určitě ?lo, jako ve smyslu, ?e by v podstatě bylo úkolem hráče planetu dostat do stabilního stavu, a nemusel by se o ní dál starat.....a? do útoku borgů...BTW vysvětlí mi někdo co je krystalická entita z TNG a co tam prováděla?
Kovi - 03. srpen 2002 12:23sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: ad pruzkum: no, uz jsem se ptal LazyFreshe v anglickym foru, tak uvidime. Treba by to slo delat tak, ze od urcityho stupne vyvoje planety by se uz o ni pak defacto nemuselo starat. Ze by tam bylo vsechno postaveny a nastaveny tak, ze by si planeta fungovala pekne sama.

Lidi! Rychle sem neco piste, at nas nepredhani nejaka mezinarodni situace dnes a denne furt to samy, ci jak se to jmenuje!
PVH - 02. srpen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Kovi: no vidí? mě to nedo?lo...to jsem vůl...
s tim průzkumem souhlasim, ale mělo by se jim připomenout, ?e v pozděj?ích fázích hry budou spravovat desítky, mo?ná stovky planet....
Kovi - 02. srpen 2002 19:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
LFresh: Thanx for your support. Just give us enough time and look forward to playing our game! We hope you won't be disappointed.

If you'd like to ask about anything regarding Star Trek: Evolution feel free to post your questions in the english forum.
Kovi - 02. srpen 2002 19:11sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: neco s tim vymyslim, zatim to ma v nezpracovany a nekomprimovany podobe 3,51 MB, coz se diky prispevkum hlavne od Uniho a PVH rychle zmeni (smerem nahoru)

PVH: V manualu New Worlds (ze ho tu znova vytahuju) je to Work Bee. A k ty ikone pro BOTF Fan Site. Je to takova ta cerna se zlutejma napisama? Jirka mi posilal prvni verzi, ale misto "fan" tam bylo "fun", takze jsem mu ji vratil. Pokuds teda jeste nedelal na novy verzi a mluvime o stejny ikone, tak zmakni novou opravenou verzi a posli mi ji rovnou na myho maila. Ja ji flaknu do linx sekce STG.CZ. A jeste k tomu managementu: No ja nevim. Mozna by nebylo od veci udelat nejakej pruzkum mezi potencialnima hracema, jestli maji zajem o detalni micromanagement planet nebo ne. To je podle me dost dulezity.
Anonym: LFresh - 02. srpen 2002 09:30sipka
ZAMĚŘIT
0
Well I don't really speak or read Czech, but keep up the good work on ST:Evolution I would really like to see this game come out. Thanks :)

Nejnovější   Novější 2414 - 2433 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o