Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3691 - 3710 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 02. duben 2002 11:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uz jsem na neco prisel a jeste parim :)

ad jazyk: pokud by byla moznost doplnit Petra o wrappery psane v necem jinem, napr. C/C++, byl by to asi idealni jazyk, jak neco takoveho alespon zkusit. Pozor, rikam 'alespon'. Pokud by prvni verze mela nejaky uspech, priklonil bych se k jazyku ponekud (pro mne) hezcimu, nez je tahani ikonek po obrazovce (i kdyz to ma take neco do sebe) s potrebnymi knihovnami (alegro, SDL, ...)

ad kolize: IMHO je to temer dobre udelane v MoO: pokud skocite do policka, kde uz je cizi lod, zacne boj, ze ktereho mate moznost odletet. Ja bych to doplnil o moznost odletu jeste pred zahajenim boje - MoO mi neumoznil zmenit cil cesty pote, co jsem ho potvrdil(alespon jsem nikde nejake storno - change destination nenasel)

ad pomery velikosti: tim bych si hlavu trapil asi nejmene...

ad nuda neprogramatoru: no, zatim neni jine misto, kde to probrat... zatim to perme vsechno sem

Uf, ty prazdniny a absence pocitace prinesou vzdycky tolik prispevku... kdo to ma pak chudak cist :)

Jirka006 - 02. duben 2002 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Vítej do klubu pro podporu tahových strategií :-) U? jsi hrál StarTrek: BotF?

Kovi: Taky některým příspěvkům příli? nerozumím... ;-) Ale to se snad poddá.

happz: ...MoO I - a u jsi na něco při?el, nebo je?tě paří?? ;-)
PVH - 01. duben 2002 11:25sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Petr se mi dost líbí, připadá mi, ?e jeho jednoduchost (která se ov?em někdy stává protivností) dovolí víc lidem spolupracovat na projektu...Ov?em i nejlevněj?í verze stojí kolem 500Kč a tak se ptám: Má ho někdo aby si ho nemuseli v?ichni koupit?
Kovi - 31. březen 2002 23:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jesteze ted nevidite, jak se tvarim, kdyz ctu vase prispevky. Napoveda: naprosto nechapu. Ale aspon je videt, ze programatorska stranka (pokud se na ni zde pritomni debatujici budou podilet) je v dobrych rukou:-)
ad oblak plazmy a koure: tak kdyz se proste Defiant hne smerem na policko obsazene Borg Cube, tak dostane hrac na vyber:
a) zautoc na Krychli
b) neutoc na Krychli
Pri utoku je KO, pri neutoku by s ni mohl sdilet jedno a to same policko. Si myslim....
podlet vs nadlet: Pokud nebude utocit, tak to je podle me fuk, at si leti, kudy chce. Pokud by chtela atakovat, tak kazda lod ma nejsilnejsi zbrane nekde jinde, takze co treba takhle: jestlize ma lod vetsi palebnou silu smerem nahoru - cilovou nepratelskou lod podleti. V opacnem pripade....opacne.
Anonym: Naku - 31. březen 2002 23:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Projekt

Tahova strategie... pekne. Sam jsem kdysi neco takoveho delal (na lopuchu jsem dokonce i neco prezentoval), ale projekt jsem pozastavil ze 2 duvodu. Za 1. se tu obevil tehle naprosto unikatni a super napad a za b) se obevili problemy... (stity mai tvar elipsy; zachovaval jsem pomery velikosti lodi - tzn. borg cube vetsi nez obrazovka, Defiant prcek a raketopan jen par pixelu). Ale jsou tu i jine a imho docela zasadni probemy jineho (logickeho) razu. Co kolize lodi ? Z natury 2D strategii vyplyva, ze lod letici z policka A do B, kde se shodou okolnosti nachazi lod jina, skonci i se svym "cilem" v oblaku plazmy a koure.... no jo... ale uvedomime-li si, ze prostor je 3D, tak co brani ubohymu defiantu "preletet nad" krychli ??? A to je jen spicka ledovce... (jen tak na okraj... ja jsem zvolil realistictejsi cestu - za zabredl sem: Ma lod A cilovou lod B nadletet nebo podletet ? Lod A nemuze strilet na lod C, kdyz mezi nimi lezi lod B... etc.

Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
harry_x
Mam strach, abychom zas nenudili "ty normalni" (alias "neprogramatory"). Ale jak jsem napsal... zakladni a imho pro nas klicovaou vyhodou allegra je jeho jednoduchost (kdo alespon 1x v zivote videl fci main() {} tak ho zmakne za par minut...)
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Unimatrix
Imho tady nejde o jazyk - Pascal - ale spis o komilator - long live FreePascal :))
harry_x - 31. březen 2002 22:51sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
Naku: zase SDL ma lepsi podporu pro display vystup...
ale abych rekl pravdu, ja s allegrem nikdy neprogramoval (asi zacnu), takze nemuzu moc soudit....
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:39sipka
ZAMĚŘIT
0
No... ja bych spis chtel slyset nazor nekoho kdo v tom delal... (ale vasich reakci si prirozene cenim :)

harry_x
Souhlasim.... sem pro c++... ale nejsem si jist sdl. Jasne... je to sice pekny... ale Allegro je IMHO millionkrat jednoduzsi (no... ono je vlastne v c a ne v c++, ale napsat wrapper - zobektovani -je otazkou nekolika hodin (poctiva prace) nebo nekolika sekund (poctive uziti internetoveho vyhledavace :)) a vlastnosti jsou (prinejmensim) srovnatelne... (imho je to, ze ma relativne "stupidni" API vhodne prave pro zacatecniky... moje prvni hra v nem vznikla vlastne jen rozsirovanim jednoho z examplu :))

Anonym: Unimatrix325 - 31. březen 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
0
Petr ? No... co se týče grafiky a zvuků tak tu budu zřejmě o dost vět?í podpora ne? třeba u pascalu (o podpory Win ani nemluvim) , nepochybně taky půjde o dost jednoduchý a intuitivní programovací jazyk... ale mů?e se stát , ?e během programování narazíte na nějákou záva?nou logickou chybu (popř. problém atd. ) který nepůjde vyře?it... to by se v pascalu ,C++ , Delphi atd. stát nemělo (ale to jsou zas "te?ké" a profesionální jazyky...) Nezbývá , ne? dodat ,?e onu proklamovanou "Profesionální českou freeware hru" v Petrovi asi uděláte dost tě?ko... ale to je jen můj názor...
harry_x - 31. březen 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci
Kovi - 31. březen 2002 19:22sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek.
Anonym: Naku - 31. březen 2002 11:35sipka
ZAMĚŘIT
0
A co je to vlastne ten "Petr" ?
happz - 30. březen 2002 21:06sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, skandovat mohli. A ite, proc se neozyvam treba ja? Stahnul jsem si Master of Orion I a ted koumam, co ze to vlastne chceme s tou hrou udelat :) Teda reknu vam, takhle jsem se naposled bavil u Civilizace :)))

Ale konec srandy - ma nekdo z tech, co se nezucastnili Schuzky Ctyr, nejaky navrh, kritiku, poznamku, napad usw ?

Kovi - 30. březen 2002 20:30sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: Stane se.... Kuprikladu ja prisel az potom, co jsem svoji ucast prislibil, pak odmitnul a nakonec zase prislibil:-) Ale jaktoze se tady nic nedeje? To chce konstruktivni namety, zdrcujici kritiku zaveru Schuzky Ctyr (tak jsem ji ted pokrtil)! Sem s tim! (Jeste ze pred mistem zasedani neskandovali antiglobalisti a anarchisti (ted uz je to tak nejak zvykem).
PVH - 29. březen 2002 21:11sipka
ZAMĚŘIT
PVH
já se hrozně omlouvám, ale, nevim jak se mi to přihodilo, zkrátka v úterý jsem na to zapoměl jak na smrt... bude někdy něco dal?ího (napí?u si to na čelo, tak?e mě ka?dý kolemjdiucí upozorní) Je?tě jednou sorry
Kovi - 29. březen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
wewerka: pozemni strategii jsem navrhoval ja, bohuzel (nebo podle dveho prispevku mozna nastesti) jsem byl jediny, koho neco takoveho vubec napadlo. Vsichni maji totiz v hlave prave tahovou strategii odehravajici se v kosmu.

Jirka006: Jo, vsichni, zda se, uz pletou pomlazku a sikujou se na holky.:-)

wewerka - 29. březen 2002 12:32sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
mno..jestli chcete delat konkurenci MOO2 a ted MOO3 tak nevim nevim :))

pozemni strategie imho nema z ceho cerpat..protoze 90% deje v treku se odehrava v kosmiru max na orbite :)
Jirka006 - 29. březen 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: To je přímo údernické heslo ;-) Bohu?el, zdá se, ?e tu debata nějak uhasla... snad to bude po Velikonocích lep?í! V?em přeji... no prostě si odpočiňte a tak... ;-)
Kovi - 28. březen 2002 19:13sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Tak?e pokud nemáte nic proti ?ánru tahových strategií, mů?eme tu rozproudit zuřivou debatu. Je?tě bych rád dodal, ?e tento ?ánr jsme zvolili proto, ?e se nám zdá být pro začátek nejvhodněj?í (rozuměj nejlehčí).
Otázky, které tímto vznikají, jsou namátkou následující:
1. Z jakého časového údobí bude hra čerpat.
2. Zastoupené rasy.
3. Příběh kampaně pro single-player.
4. Do jakého detailu se bude hra pou?tět (co se úrovně micromanagementu týče).
5. ...a spousta dal?ích....

Let mortal combat begin!

Nejnovější   Novější 3691 - 3710 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o