|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : ad rozměry, vzdálenosti a počty : souhlas, ale holt budeme muset od reality dost ustoupit. Například místo tisíců lodí, pouze stovky lodí atd.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : průzkum mezi hráčema není ?patnej nápad...co kdyby ses toho ujal a dal anketu na STG. A ne jednu... ptát se mů?eme na víc věcí. Ale ne na v?echno. O některých věcech by laická veřejnost rozhodovat neměla...
A je samozřejmé, ?e v okam?iku kdy je na planetě v?e postaveno, tak u? se o ní hráč nemusí starat. Tedy a? do okam?iku, kdy planetu napadne mor, Borgové nebo hejno vesmírných kobylek :-)
BTW pak bych měl také zájem o ty zpracované texty ze Starnetu.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:44 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : mě se ty parametry planet zdají akorát
Typ planety (M,J,D atd.) udává jak pohodlnost, tak mo?nost kolonizace a mno?ství zdrojů.
Velikost planety udává max. mno?ství populace, budov a velikost orbity. A mno?ství zdrojů.
Vzdálenost od slunce udává pohodlnost.
Pohodlnost má pak vliv na morálku a reprodukci.
Energie a diplomatické bonusy jsou odvozeny od budov, stejně jako například produkce důstojníků je ovlivněna mno?stvím ?kol...
Ad pozemní senzorová stanice... no teď si mě dostal :-) je to trochu divné, ale napadá mě třeba důvod, ?e při napadení jsou pozemní senzory chráněny planetárním ?títem, kde?to satelity mají pouze vlastní ?títy a tudí? jsou snadno sestřelitelné...
Ad supernova : Na to u? jsem odpovídal. Řekněme např. jednou za 20 let by taková situace nastat mohla (v závislosti na stabilitě)... evakuace systému nebo jeho stabilizace pomocí hvězdné manipulace atd.
Ad bonus vlajkové lodi : no, ale zku?ená posádka nebo Data se přece projevuje po celou dobu boje. Chtělo by to například první dvě kola k tomuto bonusu přidat je?tě bonus vlajkové lodi, a pak ho zase odstranit. Tedy například Enterprise D bude mít zku?enostní bonus 30% a jeliko? je to vlajková loď, tak dostane do prvních dvou kol bitvy bonus 20%. Ale těch 30% jí zůstane po celý boj. Mo?ná si to tak myslel...
Co přesně si představuje? pod : „chce to ten planetární management silně zjednodu?it“ ?
Ad Workbee : mám pocit, ?e to je Workbee a ne Workerbee. Tedy výrobní „včela“ a ne pracovník-včela. To „Work“ je tam jako přídavné jméno, pokud se nepletu...
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:44 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : chápu, ?e zaobírat se ve hře „nedokončeným“ obdobím Enterprise NX-01 je o?emetná věc... ale zdá se mi atraktivní dát hráči na vybranou jestli hrát od úplného začátku (Cochrane), od TOSky nebo od TNG. Více je v mém archivu.
Ad New Worlds ... tak tedy uvidíme. Jako zdroj budov bych ho nevylučoval :-) a neboj se, rozhodně mikromanagement planet nehodlám odfláknout :-)
Ov?em ten způsob tě?by surovin se mi zdá dost nereálný. Já bych byl pro klasický systém : „Ne v?ude se nacházejí v?echny suroviny“. Zdrojem surovin by pak byly planety a měsíce (hlavně), asteroidové pásy a mlhoviny.
Se? machr ohledně toho kopírování fóra do DOC formy :-) a BTW já vim proč to pí?e tolik gramatickejch chyb... proto?e nepí?e? háčky a čárky :-) Ale jestli si to hodlá? projít celé, tak to si snad vem dovolenou :-) BTW teď u? by měly být v?echny moje příspěvky del?í ne? jedna věta v mém archivu, pokud by je někdo potřeboval. Mám toti? takovej divnej pocit, ?e anonymní příspěvky se na Starnetu časem samy ma?ou...
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : ... na druhou stranu scrolovací minimap je taky blbost :-) Zcela tím ztrácí svůj smysl. Ale Minimap nemusí zobrazovat v?e... stačí kdy? bude zobrazovat hranice a bude se s jeho pomocí dát rychle přesunout na jakékoliv místo na GALMAPU. Nemusí zobrazovat lodě a systémy (např. jako tečky), to u? by minimap nezvládl. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ty se? BTW dobrej... říct, ?e velikost GALMAPU je 200x200 kvůli minimapu a konec... tak rychle to nejde, i kdy? 200x200 zřejmě bude stačit.
A s tím „nastavením místa podle tahu“ a „postupným zvět?ováním teritoria a přidáváním lodí“ to taky nebude tak jednoduchý...
To s tím Datem jsem nepochopil, mohl bys to prosím tě víc rozepsat ?
Ad pruh v LCARS interfacu... jak říkám, grafik jsi ty, ale je třeba vychytat přesnou hranici mezi účelností a vzhledem. LCARS sice má taková hluchá místa a je tím dost typický, ale otázka je, jestli si to mů?eme dovolit v interfacu hry...
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : dobrej nápad na cheat (IWANTTOBELIKEQ) :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:42 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Do svého archivu jsem umístil V?ECHNY svoje příspěvky co se kdy objevily na Starnetu (tedy kromě těch „jednou větou“). Doufám, ?e tak uspokojím v?echny své fanou?ky :-). Na hlavní stránce jsou odkazy na důle?ité věci a ve zvlá?tním podmenu jsou pak odkazy na ostatní nedůle?ité nebo pře?ité příspěvky. Podotýkám, ?e některé příspěvky jsou i tři měsíce staré, a tak u? je spousta věcí jinak. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:42 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : ...zadara ? no nevim, mo?ná... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:40 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : v?echny věci prosím probírat zde...ať do toho taky mů?eme kecat i mi ostatní.... |
|
|
|
| happz: pochopil jsem to, přihlásil jsem se, nebyls tam...ach jo... |
|
|
|
| kovi: ty jsi druhy a my budeme zitra treti:-) |
|
|
|
| jirka006: kdykoli a kdekoli krom soboty a nedele. rad bych s sebou vzal laptop, pokusil se dopsat finalni specifikaci hry + dojednat veci kolem prezentace na nasledujicich conech. myslim, ze tri lidi jsou idealni pocet na "prednasku", takze staci jen ,aby mi nekdo z vas na tuhle akci kyvl. zamluvim pak u organizatoru nejaky volny termin. je toho jeste dost na probirani, takze bych to radeji nechal az na osobni meeting. koneckoncu se muze sejit klidne i min lidi - alespon neco, ne? |
|
|
|
| Prazaci, co takhle jednu pracovne-kecaci schuzecku? |
|
|
|
| PVH: Já to myslel dobře... GUI je jedna věc, která dá pořádnou fu?ku a ostatní grafika (mini lodičky, obrázky postav a tp. je věc která dá taky zabrat.)
|
|
|
|
| BTW: Tak jak to tak vypada, tak kluci z Tiscali Games jsou prvni na svete, ktery nabizej zdarma trailer k Elite Force 2. Pekne! Jen at si Amici zvykaj, kde ze je Cesko! |
|
|
|
| Jirka006: zpracuju a poslu. jes, sr!
ad cizinci a dalsi zivly: Tak par lidi s dobryma napadama nebo schopnostma se urcite neztrati. Nicmene bych si daval na druhou stranu bacha, aby mezi nas nevlitnul nekdo, kdo by chtel za kazdou cenu prekopavat vsechno co jsme uz vymysleli a co jeste vymyslime. To by nedelalo dobrotu. Hodne ambicioznich freeware ST projektu melo finalni fazi svyho prubehu (ktera se ani nahodou nepriblizila vydani hry samotne) zhruba takovou, ze se zacaly seskupovat nejaky party, ktery delaly na necem hodne podobnym, ohlasily to jako velkej krok dopredu, protoze ted nas bude vic a budeme silnejsi atd. a behem par tydnu KO. Takze bacha na spojovani! Jo, jednou kdysi (tusim, ze v Simpsnech) rikali: "Kdyz se serialu nedari, prijde nova postava". Tak aby to tu nedopadlo napodobne!
ad pentacon: Hele, Uni. Kdyz se prihlasime jako prednasejici, nebudeme mit vstup zadarmo? To bych pak treba moh usetrit i vic nez stovku:-) |
|
|
|
| PVH: ne, ICQ je na me moc user-friendly. On-line jsem k zastizeni prakticky kazdy vecer na adrese telnet://iserver.g8mb.cz:7000/ - potrebujes klienta protokolu Telnet (we windozech je normalne) a jednoduse se prihlasis. No, a tam vetsinou byvam :) No, a pokud ti to prijde moc slozity - nedivim se, chce to skoro prikazovou radku :))) - tak staci napsat, co ti neni jasny na GALMAPU, a nejak se dohodneme tady. |
|
|
|
| happz: nemá? ICQ, já bych s tebou někdy potřeboval real-time hovořit jak má fungovat ten galmap...ať to nesereme sem....i kdy? aspoň předběhneme mezinárodní situaci kdysi dnes a ve 23 století...či jak se jí nadává... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|