Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2384 - 2403 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 06. srpen 2002 23:41sipka
ZAMĚŘIT
PVH
na penacon nejedu pac neni v praze (aspon myslim) a navic nemam chut investovat prachy

happz: prosimtě v jakejch časovejch rozmezích bejvá? na tý ardě? Hlavně udělej i Win verzi jinak tě po?enu sviňskym krokem...
happz - 06. srpen 2002 21:21sipka
ZAMĚŘIT
happz
S PVH hodlam resit pouze taky ty serepeticky, co z obrazku nevyctu - mouseOn, mouseOut, mouseOver a dalsi eventy nad jednotlivejma prvkama GALSCREENU. Rad bych vypiplal jako prvni ukazkovy kod takovy GALSCREEN + mala pitoma mapicka, jen tak na testovani rychlosti, odezvy a pro srandu kralikum a teamu. Jo, a jeste dost uvazuju o tom, ze ta verze bude behat jen pod unixem... Neee, trosku jsem si zaprehanel - zatim nevim, jak to prelozim pod Win, ale je to v planu, uz kvuli testum.

No, pokud se me nekdo zepta, vcem to bude programovany, tak mu klidne napisu na tabuli par skupinek pismenek a hotovo, nac to pitvat.

No, scrolling minimapu je hovadina, to je fakt. Schudne reseni je, ze by nemusel zobrazovat v meritku 1:1 (bod:sektor) ale treba 1:4 - jeden bod je cluster 4 sektoru. Pak by stacilo pridat nejaky extrapolacni a interpolacni funkce (at ma Jirka006 radost - FUNKCE :) a bylo by to. Ta velikost muze v podstate zustat.
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:05sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : proč nejede? na Pentacon ?
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:02sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : aha...no OK... já jen aby se neře?ilo něco důle?itýho... u toho by měli být v?ichni...
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:00sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : v podstatě ano.... uvidíme... tohle se dá v?dy odstranit nebo dodělat... ale třeba velikost je docela důle?itá.... (max. populace, mno?ství budov...)
PVH - 06. srpen 2002 21:00sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to co chceme ře?it s happzem se týká jen programování a do toho není nutný zasahovat zvenku, jen mu musím říct co se stane kdy? se my? přesune tama tam, a podobně...
PVH - 06. srpen 2002 20:59sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni to nebyl rezolutní rozkaz jen jsem řekl ?e by se to hodilo grafice a navíc je to optimální rozměr...
Nemohl bys tedy parametry planet schtnout na ty a max populace (ostatní parametry jsou čistě pro zábavu hrče nebo ne?)
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:46sipka
ZAMĚŘIT
0
Na tom Pentaconu bychom si měli rezervovat aspoň hodinku zcela určitě. Ono se to nezdá, ale u? teď toho máme dost co říct. Nehledně na to, ?e zbytek nevyu?itého času se mů?ou třeba lidi ptát. Takové „Volejte Bigasovi“ :-) prostě tam bude sedět ná? team a na ka?dou otázku odpoví ten nejpovolaněj?í. Na otázku v čem to bude programované odpoví Happz, na otázku jak bude vypadat grafika odpoví PVH a na otázku jestli počítáme např. s rozdílem mezi fotonovými a kvantovými torpédy odpovím já. :-) u? se tě?ím. A hlavní slovo by měl buď Mr. Spock jako Project Leader ,nebo Kovi jako publicity master :-)
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : ad rozměry, vzdálenosti a počty : souhlas, ale holt budeme muset od reality dost ustoupit. Například místo tisíců lodí, pouze stovky lodí atd.
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : průzkum mezi hráčema není ?patnej nápad...co kdyby ses toho ujal a dal anketu na STG. A ne jednu... ptát se mů?eme na víc věcí. Ale ne na v?echno. O některých věcech by laická veřejnost rozhodovat neměla...
A je samozřejmé, ?e v okam?iku kdy je na planetě v?e postaveno, tak u? se o ní hráč nemusí starat. Tedy a? do okam?iku, kdy planetu napadne mor, Borgové nebo hejno vesmírných kobylek :-)
BTW pak bych měl také zájem o ty zpracované texty ze Starnetu.
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : mě se ty parametry planet zdají akorát
Typ planety (M,J,D atd.) udává jak pohodlnost, tak mo?nost kolonizace a mno?ství zdrojů.
Velikost planety udává max. mno?ství populace, budov a velikost orbity. A mno?ství zdrojů.
Vzdálenost od slunce udává pohodlnost.

Pohodlnost má pak vliv na morálku a reprodukci.
Energie a diplomatické bonusy jsou odvozeny od budov, stejně jako například produkce důstojníků je ovlivněna mno?stvím ?kol...
Ad pozemní senzorová stanice... no teď si mě dostal :-) je to trochu divné, ale napadá mě třeba důvod, ?e při napadení jsou pozemní senzory chráněny planetárním ?títem, kde?to satelity mají pouze vlastní ?títy a tudí? jsou snadno sestřelitelné...
Ad supernova : Na to u? jsem odpovídal. Řekněme např. jednou za 20 let by taková situace nastat mohla (v závislosti na stabilitě)... evakuace systému nebo jeho stabilizace pomocí hvězdné manipulace atd.
Ad bonus vlajkové lodi : no, ale zku?ená posádka nebo Data se přece projevuje po celou dobu boje. Chtělo by to například první dvě kola k tomuto bonusu přidat je?tě bonus vlajkové lodi, a pak ho zase odstranit. Tedy například Enterprise D bude mít zku?enostní bonus 30% a jeliko? je to vlajková loď, tak dostane do prvních dvou kol bitvy bonus 20%. Ale těch 30% jí zůstane po celý boj. Mo?ná si to tak myslel...
Co přesně si představuje? pod : „chce to ten planetární management silně zjednodu?it“ ?
Ad Workbee : mám pocit, ?e to je Workbee a ne Workerbee. Tedy výrobní „včela“ a ne pracovník-včela. To „Work“ je tam jako přídavné jméno, pokud se nepletu...
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : chápu, ?e zaobírat se ve hře „nedokončeným“ obdobím Enterprise NX-01 je o?emetná věc... ale zdá se mi atraktivní dát hráči na vybranou jestli hrát od úplného začátku (Cochrane), od TOSky nebo od TNG. Více je v mém archivu.
Ad New Worlds ... tak tedy uvidíme. Jako zdroj budov bych ho nevylučoval :-) a neboj se, rozhodně mikromanagement planet nehodlám odfláknout :-)
Ov?em ten způsob tě?by surovin se mi zdá dost nereálný. Já bych byl pro klasický systém : „Ne v?ude se nacházejí v?echny suroviny“. Zdrojem surovin by pak byly planety a měsíce (hlavně), asteroidové pásy a mlhoviny.
Se? machr ohledně toho kopírování fóra do DOC formy :-) a BTW já vim proč to pí?e tolik gramatickejch chyb... proto?e nepí?e? háčky a čárky :-) Ale jestli si to hodlá? projít celé, tak to si snad vem dovolenou :-) BTW teď u? by měly být v?echny moje příspěvky del?í ne? jedna věta v mém archivu, pokud by je někdo potřeboval. Mám toti? takovej divnej pocit, ?e anonymní příspěvky se na Starnetu časem samy ma?ou...
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : ... na druhou stranu scrolovací minimap je taky blbost :-) Zcela tím ztrácí svůj smysl. Ale Minimap nemusí zobrazovat v?e... stačí kdy? bude zobrazovat hranice a bude se s jeho pomocí dát rychle přesunout na jakékoliv místo na GALMAPU. Nemusí zobrazovat lodě a systémy (např. jako tečky), to u? by minimap nezvládl.
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ty se? BTW dobrej... říct, ?e velikost GALMAPU je 200x200 kvůli minimapu a konec... tak rychle to nejde, i kdy? 200x200 zřejmě bude stačit.
A s tím „nastavením místa podle tahu“ a „postupným zvět?ováním teritoria a přidáváním lodí“ to taky nebude tak jednoduchý...
To s tím Datem jsem nepochopil, mohl bys to prosím tě víc rozepsat ?
Ad pruh v LCARS interfacu... jak říkám, grafik jsi ty, ale je třeba vychytat přesnou hranici mezi účelností a vzhledem. LCARS sice má taková hluchá místa a je tím dost typický, ale otázka je, jestli si to mů?eme dovolit v interfacu hry...
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:43sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : dobrej nápad na cheat (IWANTTOBELIKEQ) :-)
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
0
Do svého archivu jsem umístil V?ECHNY svoje příspěvky co se kdy objevily na Starnetu (tedy kromě těch „jednou větou“). Doufám, ?e tak uspokojím v?echny své fanou?ky :-). Na hlavní stránce jsou odkazy na důle?ité věci a ve zvlá?tním podmenu jsou pak odkazy na ostatní nedůle?ité nebo pře?ité příspěvky. Podotýkám, ?e některé příspěvky jsou i tři měsíce staré, a tak u? je spousta věcí jinak.
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : ...zadara ? no nevim, mo?ná...
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:40sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : v?echny věci prosím probírat zde...ať do toho taky mů?eme kecat i mi ostatní....
PVH - 06. srpen 2002 20:12sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: pochopil jsem to, přihlásil jsem se, nebyls tam...ach jo...
PVH - 06. srpen 2002 19:54sipka
ZAMĚŘIT
PVH
kdykoli a kdeokoli

Nejnovější   Novější 2384 - 2403 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o