|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 07. srpen 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| můj systém návrhů a dat vám doufám vyhovuje :-) čistý text... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 07. srpen 2002 20:12 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : to ví?, ?e je Pentacon v Praze :-) kde jinde ? |
|
|
|
| jirka006: happz u? dostal návrhy a a? se ustáli rozlo?ení prvků a dodělám mapsec, začnu dělat klingony...tak?e o to, ?e se nebude nic dít nemusí? mít strach.... |
|
|
|
| Ano, muze byt i CSV, to zkousnu taky. |
|
|
|
| happz: Díky za info :-)
Tím čistým textem jsi myslel CSV (plain text hodnoty oddělené čárkou + první řádek název hodnot)? Tento formát je lehce zobrazitelny i v tom Excelu :-) |
|
|
|
| PVH: no, byva tam zpravidla vecer, jindy diky Telekomu nemuzu... A Win verze bude, to byl jen maly zerticek na prolomeni ledu :)))
Jo, a neposlal si mi VUBEC zadnou verzi - ani tu komentovanou, kterou v mailu avizujes, ale neni pripojena. A zajimaji me obe - komentovana, abych vedel co a jak, a nekomentovanou rozstriham a zajedu.
Idealni format pro tyhle databze je pro me cista textova verze - nebudu si kvuli XLS souboru instalovat neco, co s nim umi pracovat, a rozhodne nejsem sam na svete s timhle nazorem :) Klidne to muzete vytvorit v XLS, ale prosil bych pro mou malickost export do cisteho tetu, polozky jednoho prvku oddelene tabelatorem na jednom radku. Stejne to budeme muset pak prevadet do XML, ale to uz je podruznost, pro informaticni hodnotu mi to staci.
ad stav progrmovani: sourceforge CVSko je momentalne inkonsistentni, ptze jsem zacal neco predelavat, ale: je hotovo par veci z jadra, ktery budou spolecny pro server i client verzi (takova knihovnicka) potom doladuju graficky prvky - jejich jadro je hotovy, ted potrebuju zivej objekt (navrh GALSCREENu :) na kterym budu delat experimenty - jak nejlepe a nejjednodusejico volat v pracovnich podmuinkach :) No, a to se chtel stihnout do odjezdu. Nicmene, pokud PVH doda vcas materialy a ja budu mit trosku casu (jsem mimo jine zapojen i do manualniho pracovniho procesu) snad si to stihnu vyzkouset do odjezdu, ale: vysledny produkt nestihnu vydat lidu. Navic mam promyslenych par veci, ktere cekaji na jejich zpracovani na SCREENECH, a ladim takovy podruznosti jako built system, autoconf skripty apod. |
|
|
|
| Pro mne osobně je lep?í té? pondělí... :-) Ale to u? happz PVH nic neřekne :-) |
|
|
|
| tak spis v pondeli, pokud jde o mne, nevim, kolik bych mel v patek casu, protoze jedu jako vzdy na vikend mimo prahu. |
|
|
|
| happz: Jak jsme na tom s programováním? Jenom bych rád věděl stav ne? zmizí? na 14 dní do divočiny :-))
Ad Schůzka: navrhuji pátek nebo pří?tí týden v pondělí. |
|
|
|
| Panove, abychom se trochu hnuli z místa:
Unimatrix (popr. i happz): Mozna by bylo fajn, abys zacal davat charakteristiky systemu (planet), budov atp. do tabulky tak aby bylo zrejme, jake jsou vsechny dostupne parametry, kde budou dostupne, kde ne a jaka je navrhovana hodnota. Nevim jaky format happz potřebuje, ale univerzální CSV nebo XLS by mohl být v pohodě, ne?
To se samozřejmě týká i v?ech navrhovaných objektů. Říkám to proto, ?e jinak nebude srovnání mo?né a nelze nad tím efektivně diskutovat.
Do řádků dej název objektu a do sloupců parametry. To je můj návrh.
PVH: Kdy mů?eme očekávat návrhy?
Jo s jedním klukem z TREKREAL Mod teamu jsem dohodl, ?e mů?eme vyu?ít jakékoliv jejich grafické prvky (s uvedením autorství), tj. není třeba vymý?let 100% ale jen 98% věcí :-)) TrekReal Mod je ke sta?ení z BOTF stránek.
PVH: Chápu, ?e chce? aby hra měla jednotný grafický rukopis, ale je také třeba, aby byly vidět nějaké výsledky! Krom těch dvou screenshotů GUI a loga zatím nic dal?ího nevypustil. Proto jsem navrhoval zapojit do toho dal?í lidi. Myslím si, ?e kdy? to bude? koordinovat, tak to bude mít stejnej výsledek, jako kdy? to bude? dělat v?echno sám. |
|
|
|
| na penacon nejedu pac neni v praze (aspon myslim) a navic nemam chut investovat prachy
happz: prosimtě v jakejch časovejch rozmezích bejvá? na tý ardě? Hlavně udělej i Win verzi jinak tě po?enu sviňskym krokem... |
|
|
|
| S PVH hodlam resit pouze taky ty serepeticky, co z obrazku nevyctu - mouseOn, mouseOut, mouseOver a dalsi eventy nad jednotlivejma prvkama GALSCREENU. Rad bych vypiplal jako prvni ukazkovy kod takovy GALSCREEN + mala pitoma mapicka, jen tak na testovani rychlosti, odezvy a pro srandu kralikum a teamu. Jo, a jeste dost uvazuju o tom, ze ta verze bude behat jen pod unixem... Neee, trosku jsem si zaprehanel - zatim nevim, jak to prelozim pod Win, ale je to v planu, uz kvuli testum.
No, pokud se me nekdo zepta, vcem to bude programovany, tak mu klidne napisu na tabuli par skupinek pismenek a hotovo, nac to pitvat.
No, scrolling minimapu je hovadina, to je fakt. Schudne reseni je, ze by nemusel zobrazovat v meritku 1:1 (bod:sektor) ale treba 1:4 - jeden bod je cluster 4 sektoru. Pak by stacilo pridat nejaky extrapolacni a interpolacni funkce (at ma Jirka006 radost - FUNKCE :) a bylo by to. Ta velikost muze v podstate zustat. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:05 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : proč nejede? na Pentacon ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:02 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : aha...no OK... já jen aby se neře?ilo něco důle?itýho... u toho by měli být v?ichni... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 21:00 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : v podstatě ano.... uvidíme... tohle se dá v?dy odstranit nebo dodělat... ale třeba velikost je docela důle?itá.... (max. populace, mno?ství budov...) |
|
|
|
| to co chceme ře?it s happzem se týká jen programování a do toho není nutný zasahovat zvenku, jen mu musím říct co se stane kdy? se my? přesune tama tam, a podobně... |
|
|
|
| Uni to nebyl rezolutní rozkaz jen jsem řekl ?e by se to hodilo grafice a navíc je to optimální rozměr...
Nemohl bys tedy parametry planet schtnout na ty a max populace (ostatní parametry jsou čistě pro zábavu hrče nebo ne?) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:46 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Na tom Pentaconu bychom si měli rezervovat aspoň hodinku zcela určitě. Ono se to nezdá, ale u? teď toho máme dost co říct. Nehledně na to, ?e zbytek nevyu?itého času se mů?ou třeba lidi ptát. Takové „Volejte Bigasovi“ :-) prostě tam bude sedět ná? team a na ka?dou otázku odpoví ten nejpovolaněj?í. Na otázku v čem to bude programované odpoví Happz, na otázku jak bude vypadat grafika odpoví PVH a na otázku jestli počítáme např. s rozdílem mezi fotonovými a kvantovými torpédy odpovím já. :-) u? se tě?ím. A hlavní slovo by měl buď Mr. Spock jako Project Leader ,nebo Kovi jako publicity master :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : ad rozměry, vzdálenosti a počty : souhlas, ale holt budeme muset od reality dost ustoupit. Například místo tisíců lodí, pouze stovky lodí atd.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 06. srpen 2002 20:45 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : průzkum mezi hráčema není ?patnej nápad...co kdyby ses toho ujal a dal anketu na STG. A ne jednu... ptát se mů?eme na víc věcí. Ale ne na v?echno. O některých věcech by laická veřejnost rozhodovat neměla...
A je samozřejmé, ?e v okam?iku kdy je na planetě v?e postaveno, tak u? se o ní hráč nemusí starat. Tedy a? do okam?iku, kdy planetu napadne mor, Borgové nebo hejno vesmírných kobylek :-)
BTW pak bych měl také zájem o ty zpracované texty ze Starnetu.
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|