Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2365 - 2384 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 08. srpen 2002 20:45sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : no aspoň ty.... tak tam hodíme řeč :-)
Třeba se tě na otázky z oboru budu ptát já :-))))
happz - 08. srpen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
No ja se rozhodne pretrhnout nehodlam :)

Na Pentacon se patrne dostavim, a uz se tesim, jaxe me nekdo pta na otazky 'z oboru' :)
Anonym: Unimatrix325 - 08. srpen 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : ad BotF II ... pochybuju, ?e by nás to nějak zvlá?ť ohrozilo... koneckonců mi děláme pro radost a ne pro peníze...navíc, pokud hru je?tě nevyvíjejí, tak nebude dřív ne? za dva roky a pokud ano tak bude stát za ****... to mi si dáme zále?et.
Anonym: Unimatrix325 - 08. srpen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : ad Pentacon ... pokud tam budeme, tak se na "no coment" věcech dohodneme a pokud jde o ostatní, tak ka?dej odpovídá na otázky z oboru a/nebo odpovíme v?ichni a postupně...
A BTW byl to vá? nápad prezentovat se na Pentaconu, pokud si myslíte, ?e to zatim nestojí za to, tak se holt prezentovat nebudeme no... jen bych to tedy chtěl vědět přesně, proto?e v tom případě bych tam asi vůbec nejel. Já si to představoval tak, ?e je to ideální mo?nost se sejít a zároveň se kolektivně zúčastnit i jiných věcí... no a ve volném čase bychom brainstormingovali.... ale pokud by nic z toho neplatilo, tak nevim.... :-(
Anonym: Unimatrix325 - 08. srpen 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : uvidím co se dá dělat..co konkrétně si měl na mysli předělat do tabulek ?
Jirka006 - 08. srpen 2002 13:53sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Po?li mi své návrhy, prosím. Díky. Jinak mo?ná by nebylo ?patné je zde té? zhodnotit, co ty na to?
Jirka006 - 08. srpen 2002 09:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: díky za link. Tvoje poznámka k Pentaconu vyjadřuje i to co si myslím já (krom faktu, ?e bych rad?i neříkal nic :-)

Uni: textové info je v pohodě, ale efektivně se s tím dá pracovat je ve formě tabulky. Udělá? to, prosím?
Kovi - 07. srpen 2002 22:46sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Hmmm. Tak nevim, jestli mam mit z tohohle radost: Tady se nachazi nova petice vuci Activisionu, aby udelal BOTF 2. Je to sice mozna sobecky, nicmene, jestli Activision BOTF2 udela, tak to tu muzeme rovnou zabalit a myslim, ze ted neprehanim:-( Momentalne je tam 53 podpisu.
Kovi - 07. srpen 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
zajemci o zpracovany forum: uz mam za sebou 27 stranek, je to docela sranda to cist a Uni: myslim, ze to anonymni prispevky nemaze.

ad delka prednasky o STEVOL na Pentaconu: hmm, to je otazka, protoze a) nevim, kolik toho momentalne muzeme ukazat, b) nevim, na cem jsem se ted vlastne dohodli (snad to za pristich cca 140 stranek A4 zjistim), takze myslim, ze osobni schuzka par lidi z Prahy by rozhodne nebyla od veci. Krome jineho (podle toho, co tam bude za lidi) by se tam mely probrat i veci tykajici se toho, jaky stanovisko momentalne zaujimame k urcitym prvkum tak, aby nedochazelo k situacim, ze na dotaz: "A prosim vas, bude tam sprava planet?" PVH vykrikne: "NE! Nic nebude!" a ja v tom samym okamziku reknu: "Jiste, s tim pocitame!":-) Tohle by chtelo mit domluveny predem, stejne tak jako veci, na ktery "prozatim nehodlame odpovidat" nebo o kterych "jeste nebylo uplne rozhodnuto", pripadne jejichz "zavedeni ted prave peclive zvazujeme". Kazdy se naucte par vytacek na otazky:-)

Uni: jeste k tem zdrojum: No, to ze se vsechny suroviny nenachazeji na jednom miste, je fakt. V New Worlds pro tohle hraje skutecnost, ze Tabula Rasa je bohata na mineraly vseho druhu, takze to tak muze byt. Nicmene v STEVOL by se to klidne mohlo resit tak, ze surovy dilithium se bude tezit na asteroidu nebo mesici, neco tam a neco jinyho zase na tamhlety planete, to se domysli

ad grafika: Myslim, ze vyhledove bude zapotrebi jeste nekoho na kresleni pribalit, protoze PVH to v rozumnym case a kvalite podle me nemuze stihat (treba ho podcenuju, nevim). Ted me napadlo, ze von bratranek dela nejakou umeleckou skolu ci co, treba bych ho ukecal, aby neco nakreslil. Myslel jsem treba na portrety ruznych diplomatu nebo tak. Poptam se, poptam...
Anonym: Unimatrix325 - 07. srpen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
můj systém návrhů a dat vám doufám vyhovuje :-) čistý text...
Anonym: Unimatrix325 - 07. srpen 2002 20:12sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : to ví?, ?e je Pentacon v Praze :-) kde jinde ?
PVH - 07. srpen 2002 19:31sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: happz u? dostal návrhy a a? se ustáli rozlo?ení prvků a dodělám mapsec, začnu dělat klingony...tak?e o to, ?e se nebude nic dít nemusí? mít strach....
happz - 07. srpen 2002 17:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ano, muze byt i CSV, to zkousnu taky.
Jirka006 - 07. srpen 2002 16:34sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Díky za info :-)
Tím čistým textem jsi myslel CSV (plain text hodnoty oddělené čárkou + první řádek název hodnot)? Tento formát je lehce zobrazitelny i v tom Excelu :-)
happz - 07. srpen 2002 15:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: no, byva tam zpravidla vecer, jindy diky Telekomu nemuzu... A Win verze bude, to byl jen maly zerticek na prolomeni ledu :)))
Jo, a neposlal si mi VUBEC zadnou verzi - ani tu komentovanou, kterou v mailu avizujes, ale neni pripojena. A zajimaji me obe - komentovana, abych vedel co a jak, a nekomentovanou rozstriham a zajedu.

Idealni format pro tyhle databze je pro me cista textova verze - nebudu si kvuli XLS souboru instalovat neco, co s nim umi pracovat, a rozhodne nejsem sam na svete s timhle nazorem :) Klidne to muzete vytvorit v XLS, ale prosil bych pro mou malickost export do cisteho tetu, polozky jednoho prvku oddelene tabelatorem na jednom radku. Stejne to budeme muset pak prevadet do XML, ale to uz je podruznost, pro informaticni hodnotu mi to staci.

ad stav progrmovani: sourceforge CVSko je momentalne inkonsistentni, ptze jsem zacal neco predelavat, ale: je hotovo par veci z jadra, ktery budou spolecny pro server i client verzi (takova knihovnicka) potom doladuju graficky prvky - jejich jadro je hotovy, ted potrebuju zivej objekt (navrh GALSCREENu :) na kterym budu delat experimenty - jak nejlepe a nejjednodusejico volat v pracovnich podmuinkach :) No, a to se chtel stihnout do odjezdu. Nicmene, pokud PVH doda vcas materialy a ja budu mit trosku casu (jsem mimo jine zapojen i do manualniho pracovniho procesu) snad si to stihnu vyzkouset do odjezdu, ale: vysledny produkt nestihnu vydat lidu. Navic mam promyslenych par veci, ktere cekaji na jejich zpracovani na SCREENECH, a ladim takovy podruznosti jako built system, autoconf skripty apod.
Jirka006 - 07. srpen 2002 14:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Pro mne osobně je lep?í té? pondělí... :-) Ale to u? happz PVH nic neřekne :-)
Mr.Spock - 07. srpen 2002 13:56sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak spis v pondeli, pokud jde o mne, nevim, kolik bych mel v patek casu, protoze jedu jako vzdy na vikend mimo prahu.
Jirka006 - 07. srpen 2002 09:22sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Jak jsme na tom s programováním? Jenom bych rád věděl stav ne? zmizí? na 14 dní do divočiny :-))

Ad Schůzka: navrhuji pátek nebo pří?tí týden v pondělí.
Jirka006 - 07. srpen 2002 09:14sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Panove, abychom se trochu hnuli z místa:
Unimatrix (popr. i happz): Mozna by bylo fajn, abys zacal davat charakteristiky systemu (planet), budov atp. do tabulky tak aby bylo zrejme, jake jsou vsechny dostupne parametry, kde budou dostupne, kde ne a jaka je navrhovana hodnota. Nevim jaky format happz potřebuje, ale univerzální CSV nebo XLS by mohl být v pohodě, ne?
To se samozřejmě týká i v?ech navrhovaných objektů. Říkám to proto, ?e jinak nebude srovnání mo?né a nelze nad tím efektivně diskutovat.
Do řádků dej název objektu a do sloupců parametry. To je můj návrh.

PVH: Kdy mů?eme očekávat návrhy?
Jo s jedním klukem z TREKREAL Mod teamu jsem dohodl, ?e mů?eme vyu?ít jakékoliv jejich grafické prvky (s uvedením autorství), tj. není třeba vymý?let 100% ale jen 98% věcí :-)) TrekReal Mod je ke sta?ení z BOTF stránek.
PVH: Chápu, ?e chce? aby hra měla jednotný grafický rukopis, ale je také třeba, aby byly vidět nějaké výsledky! Krom těch dvou screenshotů GUI a loga zatím nic dal?ího nevypustil. Proto jsem navrhoval zapojit do toho dal?í lidi. Myslím si, ?e kdy? to bude? koordinovat, tak to bude mít stejnej výsledek, jako kdy? to bude? dělat v?echno sám.
PVH - 06. srpen 2002 23:41sipka
ZAMĚŘIT
PVH
na penacon nejedu pac neni v praze (aspon myslim) a navic nemam chut investovat prachy

happz: prosimtě v jakejch časovejch rozmezích bejvá? na tý ardě? Hlavně udělej i Win verzi jinak tě po?enu sviňskym krokem...

Nejnovější   Novější 2365 - 2384 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o