|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Naku: jo, a my modemisti mame tak peniz na pokec v realnym case :)
ad wrappery: prave na to koukam. Pokud je Petr jen nadstavba nad 'necim', tak by to IMHO mela byt jen otazka casu.
ad fora: jedine pro - ja cas nemam, trekbattle zere vse, co mam, grafik taky nejsem, maximalne barevny tabulky, takze jsem mimo. A navic jsem neco jako ztelesnena lenost ;-) |
|
|
Anonym: Naku - 02. duben 2002 19:37 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Nechni rejpat, ale nechtelo by to update stranky ? Tam by sly rozvrhout disk. fora na ruzny themata etc. (by PHP)... jestli nemate nikdo cas ani chut, ta se na to muzu juknout, ale nebude to nic xtra, protoze ROZHODNE NEJSEM GRAFIK :(
happz
A ty wrappery skutecne dou udelat ?
Mr.Spock
Tobe se to rekne, zepojit... ale organizace pres forum je... skoro nulova a navic sem si z hor prinesl peknou chripecku (mam ted 41C...hec ! :)
Ctelo by to vedet co a jak, ale IMHO je pst vubec nejakej kod zbytecny, kdyz neexistuje (asi) zatim zadnej projekt...
Tak me napada... kdyz tu byla rec a nelibosti komunikace v IRC... stahnul sem si slusnej programec na realtime prenos hlasu :) |
|
|
|
| A uz se to reze! Jen tak dal! Ze bych si stahnul taky MoO I?;-) Nebo bych mohl zacit hrat aspon BotF, abych vedel, co a jak by se dalo vylepsit....
Stejne zacnu premejslet na tej adventure (sakra, ted sem prokec potencialne druhej projekt - doufam, ze mezitim nepadnul za obet internim machinacim:-)) |
|
|
Anonym: Mr.Spock - 02. duben 2002 14:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| sorry, ze jsem se tak dlouho neozval, ale byl jsem jaksi offline. kdyz jsem navrhl tvorbu hry v petrovi, ocekaval jsem vicemene jiz predem radu negativnich reakci, ale...
1) jak jiz poznamenal kovi, pokud vsichni, kteri vypadaji jako zkuseni programatori a navrhuji jiny jazyk, o veci prestanou pouze mluvit, ale take se do projektu zapoji, nejsem ani v nejmensim proti jinemu systemu tvorby.
2) nekdo zde poznamenal neco ve smyslu, ze petr je pro deti. pekna blbost rikam ja. ten clovek patrne soudi cely program pouze podle homepage, ktera je skutecne dost odstrasujici, ale kdokoli o kvalitach softwaru pochybuje, necht si stahne nekterou v nem vyrobenou hru - nejlepe ty ze sekce 3D. to, ze se misto slozitych kodu vkladaji do okna pouze obrazky rozhodne neznamena, ze je program nejak meneceny. jak jsem jiz poznamenal, neni to samostatny jazyk, ale pouze graficka nadstavba ulehcujici praci, ale rozhodne tvorbu nedegraduje tak jako zalezitosti typu baltik/baltazar.
3) kopii botf rozhodne nechystame, ja osobne mam zajem mnohem vice propracovat system bitev, ktery je ve vyse zminemem spise sporadickou slozkou. |
|
|
|
| Uz jsem na neco prisel a jeste parim :)
ad jazyk: pokud by byla moznost doplnit Petra o wrappery psane v necem jinem, napr. C/C++, byl by to asi idealni jazyk, jak neco takoveho alespon zkusit. Pozor, rikam 'alespon'. Pokud by prvni verze mela nejaky uspech, priklonil bych se k jazyku ponekud (pro mne) hezcimu, nez je tahani ikonek po obrazovce (i kdyz to ma take neco do sebe) s potrebnymi knihovnami (alegro, SDL, ...)
ad kolize: IMHO je to temer dobre udelane v MoO: pokud skocite do policka, kde uz je cizi lod, zacne boj, ze ktereho mate moznost odletet. Ja bych to doplnil o moznost odletu jeste pred zahajenim boje - MoO mi neumoznil zmenit cil cesty pote, co jsem ho potvrdil(alespon jsem nikde nejake storno - change destination nenasel)
ad pomery velikosti: tim bych si hlavu trapil asi nejmene...
ad nuda neprogramatoru: no, zatim neni jine misto, kde to probrat... zatim to perme vsechno sem
Uf, ty prazdniny a absence pocitace prinesou vzdycky tolik prispevku... kdo to ma pak chudak cist :) |
|
|
|
| Naku: Vítej do klubu pro podporu tahových strategií :-) U? jsi hrál StarTrek: BotF?
Kovi: Taky některým příspěvkům příli? nerozumím... ;-) Ale to se snad poddá.
happz: ...MoO I - a u jsi na něco při?el, nebo je?tě paří?? ;-) |
|
|
|
| Petr se mi dost líbí, připadá mi, ?e jeho jednoduchost (která se ov?em někdy stává protivností) dovolí víc lidem spolupracovat na projektu...Ov?em i nejlevněj?í verze stojí kolem 500Kč a tak se ptám: Má ho někdo aby si ho nemuseli v?ichni koupit? |
|
|
|
| Jesteze ted nevidite, jak se tvarim, kdyz ctu vase prispevky. Napoveda: naprosto nechapu. Ale aspon je videt, ze programatorska stranka (pokud se na ni zde pritomni debatujici budou podilet) je v dobrych rukou:-)
ad oblak plazmy a koure: tak kdyz se proste Defiant hne smerem na policko obsazene Borg Cube, tak dostane hrac na vyber: a) zautoc na Krychli b) neutoc na Krychli Pri utoku je KO, pri neutoku by s ni mohl sdilet jedno a to same policko. Si myslim....
podlet vs nadlet: Pokud nebude utocit, tak to je podle me fuk, at si leti, kudy chce. Pokud by chtela atakovat, tak kazda lod ma nejsilnejsi zbrane nekde jinde, takze co treba takhle: jestlize ma lod vetsi palebnou silu smerem nahoru - cilovou nepratelskou lod podleti. V opacnem pripade....opacne. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 23:03 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Projekt
Tahova strategie... pekne. Sam jsem kdysi neco takoveho delal (na lopuchu jsem dokonce i neco prezentoval), ale projekt jsem pozastavil ze 2 duvodu. Za 1. se tu obevil tehle naprosto unikatni a super napad a za b) se obevili problemy... (stity mai tvar elipsy; zachovaval jsem pomery velikosti lodi - tzn. borg cube vetsi nez obrazovka, Defiant prcek a raketopan jen par pixelu). Ale jsou tu i jine a imho docela zasadni probemy jineho (logickeho) razu. Co kolize lodi ? Z natury 2D strategii vyplyva, ze lod letici z policka A do B, kde se shodou okolnosti nachazi lod jina, skonci i se svym "cilem" v oblaku plazmy a koure.... no jo... ale uvedomime-li si, ze prostor je 3D, tak co brani ubohymu defiantu "preletet nad" krychli ??? A to je jen spicka ledovce... (jen tak na okraj... ja jsem zvolil realistictejsi cestu - za zabredl sem: Ma lod A cilovou lod B nadletet nebo podletet ? Lod A nemuze strilet na lod C, kdyz mezi nimi lezi lod B... etc. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:55 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| harry_x
Mam strach, abychom zas nenudili "ty normalni" (alias "neprogramatory"). Ale jak jsem napsal... zakladni a imho pro nas klicovaou vyhodou allegra je jeho jednoduchost (kdo alespon 1x v zivote videl fci main() {} tak ho zmakne za par minut...) |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:52 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Unimatrix
Imho tady nejde o jazyk - Pascal - ale spis o komilator - long live FreePascal :)) |
|
|
|
| Naku: zase SDL ma lepsi podporu pro display vystup...
ale abych rekl pravdu, ja s allegrem nikdy neprogramoval (asi zacnu),
takze nemuzu moc soudit....
|
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:39 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... ja bych spis chtel slyset nazor nekoho kdo v tom delal... (ale vasich reakci si prirozene cenim :)
harry_x
Souhlasim.... sem pro c++... ale nejsem si jist sdl. Jasne... je to sice pekny... ale Allegro je IMHO millionkrat jednoduzsi (no... ono je vlastne v c a ne v c++, ale napsat wrapper - zobektovani -je otazkou nekolika hodin (poctiva prace) nebo nekolika sekund (poctive uziti internetoveho vyhledavace :)) a vlastnosti jsou (prinejmensim) srovnatelne... (imho je to, ze ma relativne "stupidni" API vhodne prave pro zacatecniky... moje prvni hra v nem vznikla vlastne jen rozsirovanim jednoho z examplu :)) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. březen 2002 20:49 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Petr ? No... co se týče grafiky a zvuků tak tu budu zřejmě o dost vět?í podpora ne? třeba u pascalu (o podpory Win ani nemluvim) , nepochybně taky půjde o dost jednoduchý a intuitivní programovací jazyk... ale mů?e se stát , ?e během programování narazíte na nějákou záva?nou logickou chybu (popř. problém atd. ) který nepůjde vyře?it... to by se v pascalu ,C++ , Delphi atd. stát nemělo (ale to jsou zas "te?ké" a profesionální jazyky...)
Nezbývá , ne? dodat ,?e onu proklamovanou "Profesionální českou freeware hru" v Petrovi asi uděláte dost tě?ko... ale to je jen můj názor...
|
|
|
|
| petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci |
|
|
|
| Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek. |
|
|
Anonym: Naku - 31. březen 2002 11:35 | |
| ZAMĚŘIT
|
|
| A co je to vlastne ten "Petr" ? |
|
|
|
| No, skandovat mohli. A ite, proc se neozyvam treba ja? Stahnul jsem si Master of Orion I a ted koumam, co ze to vlastne chceme s tou hrou udelat :) Teda reknu vam, takhle jsem se naposled bavil u Civilizace :)))
Ale konec srandy - ma nekdo z tech, co se nezucastnili Schuzky Ctyr, nejaky navrh, kritiku, poznamku, napad usw ? |
|
|
|
| PVH: Stane se.... Kuprikladu ja prisel az potom, co jsem svoji ucast prislibil, pak odmitnul a nakonec zase prislibil:-) Ale jaktoze se tady nic nedeje? To chce konstruktivni namety, zdrcujici kritiku zaveru Schuzky Ctyr (tak jsem ji ted pokrtil)! Sem s tim! (Jeste ze pred mistem zasedani neskandovali antiglobalisti a anarchisti (ted uz je to tak nejak zvykem). |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]
|