|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Sheedee - 27. srpen 2002 20:29 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Já ml?u kdykoliv kromě pátku
|
|
|
|
| Jirka V Eire ? Relative sucho :)
Muj casovy rozvrh:
Streda - ...nic moc volna, *mozna* vecer
Ctvrtek - od 8am do 6pm k dispozici
Patek - od 8am do 8am k dispozici... :)
|
|
|
|
| Jirka: hmhm... IMHO je to dost kratke. Nez tedka preskacu Phu - ani nevim, jak se dostanu z Cernaku nekam k centru, kdyz jsou potize s metrem - vujde to asi dost zbytecne, pro me - v 1800 tam budu, v 1900 vyrazim zpet, to je pro me uplne na nic. A navic streda se mi nehodi uz vubec... |
|
|
|
| Ahoj Naku! Jak bylo v Eire? :-)
Schuzka ano! Streda 18:00-19:30? |
|
|
|
| Naku: vitej :) Poslu ti soucasny stav zdrojaku, dokud nerozxodim pod Linuxem CVSko, nemuzu ho uploadnout na SF :( Ale dojde i na to.
ad schuzka: ano ano ano!!! Pokud mozno tento tyden, at vim, jak to v Pze vypada, nez vyrazim na zkousky. Kdy a kde? |
|
|
|
| Tak a sem zace v czechach ! Wow !
Kdy se srazime ? |
|
|
|
| PVH: Mo?ná se dost často opakuju, ale: Jak to vypadá s Tvými návrhy??? Mo?ná by bylo fajn, kdyby ses o ně s náma podělil....
Kovi: Mám stejný dojem. Schůzka je dle mého ji? NUTNÁ. Po?le? mi, prosím, ten tvůj výtvor k Stevolu? |
|
|
|
| AVI (DivX). A BTW: Myslim, ze by nebylo od veci vytvorit cosi, co jsem pracovne nazval: "Star Trek: Evolution Developer's Guide", tj. objemna publikace (e- ci real-), ktera by obsahovala postupem (rychlym) detailni popis celyho projektu, protoze si nemuzu pomoct, ale soucasnou koncepci tvorby bych shrnul zhruba takto: "jgiti%%))%lO))$(%)*@%#&$*w". No comment. Mysli, ze v dusledku setreni casu i sil by melo neco takoveho existovat, jinak bude vyroba trvat fakt tech pet let. BTW: Pokud by vas zajimalo. co priblizne dela denne project leader Elite Force 2, tak juknete sem. K tomu se sice nepriblizime, ale jako porovnani to je dobry. Taky jsem ukrojil dalsich deset stranek z fora, ovsem to bylo predtim, nez jsem si strhnul kuzi (s kouskem masa k tomu) z pravyho prostredniku (ano, fuckovnik), takze ted je mi mejch "vsemi deseti" platny jak slepymu brejle, takze jsem ted vicemene nepouzitelnej, Nepsat mekky i, nepsat mekky i - to boli!! |
|
|
|
| avi! neutrální interface udělám.... |
|
|
|
| jojo, pocitam s neutralnim interfacem, ktery by se dal pouzit pro jakoukoliv rasu, ktera nema definovan nejaky jiny jako 'svuj' - treba hra za UFM by mela registrovan vzhled LCARS jako vlastni interface, a proto by nahradil neutralni. Nic by ale nemelo branit hrani za UFP pod tim neutralnim :) No, a navic ho nekdo musi vytvorit... :) |
|
|
|
| Jo a mimochodem, brzo budu mít hotovej trailer na STE.
Tak?e pokud máte nějaká speciální přání, jak by to mělo vypadat, máte jednu z posledních mo?ností
PS.
Trailer bude krátký, bude tam spousta textu a málo obrázků (Dělám na intru, tak tam dám vět?inou jeho části)
PPS.
A? to bude, budete do to chtít v AVI, MPG, nebo v MOV?
|
|
|
|
| No, to zní dobře, ale přidal bych je?tě jakýsi universální interface, který by se dal pro ty rasy pou?ívat, aby se hráči chudáci nemuseli zbláznit při kreslení vlastního interface
Chtělo by to něco neutrálního, mo?ná do modra
|
|
|
|
| jo a u "nezta?ených" ras by měl být je?tě technologický pokrok, ten by se náhodně vyvíjel... |
|
|
|
| s joelem v zásadě souhlasím a? na to ?e rasy se budou li?it jen tím, ?e mo?nst hráta za rasy jako klingoni, federace, romulani, ferengové, cardassiani a popř borgové bude obsa?ena v základní (minimální instalaci) a ostatní (jde o grafiku a hodnoty sil a bonusy) bude mo?no stáhnout později ať u? vyrobené námi nebo hráči...... jinak bych je nazval rovnocennými....
pokud nebude mít hráč sta?eny tyto soubory, rasa bude přístupná je pro diplomacii a obchod. TZN: u ka?dé rasy stanovit parametry jako: čest, "přátelskost"...
při začlenění rasy do federace....by se měly v určitém poměru sloučit parametry začleněné rasy s parametry stávajícími....no a samzřejmě by se vyrovnaly technologické znalosti. U borgů by se podobného pokroku dosahovalo, jak jinak ne?, asimilací. Tedy borgové by na diplomacii moc nebyli.... |
|
|
|
| Well, ladies and gentlemen, I'm back again :)
No, docela jste tu zahaleli, tak ale aspon neco.
prezentace: me je to celkem jedno, ale neni co prezentovat, takze mi z toho vychazi trapna chvilka. Takze proti.
Joel: s nekterymi vecmi pocitam, predevsim z diplomacie - tu musim jeste HODNE poresit, jak se bude implementovat :( - takze takhle. A ohledne ras - jakakoliv rasa je hratelna prave tehdy, kdyz pro ni existuji data - charakteristiky jednotek a budov, jeji vlastnosti, graficke rozhrani, ikony, atd. Nic vic neni potreba. |
|
|
|
| Je to stejne forum, stejny Web, ale to uz je jiny den! Nicmene, prispevky nepribyly. Tak napisu neco ja: Prelozil jsem ten e-mail od Joela s par zajimavejma napadama, takze se tim prosmejdete a reknete, co zni zajimave:
Několik men?ích nápadů pro Evolution:
1) Mapa ří?í
Nedávno jsem na?el stránku se spoustou informací nejen o Star Treku. Pěkně rozpracovali rozpětí prostoru kontrolovaného několika hlavními rasami v Alfa kvadrantu, Borgy a Dominionem. Ty tři mapy Alfa kvadrantu (vzdálené od sebe poka?dé o 100 let) a ta jedna galaktická mapa by se vám mohli hodit (ačkoliv to není oficiální sada map, vypadá v pořádku). Pamatuji si, ?e se uvádí, ?e se Federace rozpíná přes 8 000 světelných let a Voyager má k Federaci 70 000, tak?e by to v galaktických poměrech ani nebylo tak velké.
Abyste se dostali k té mapě, klikněte na http://www.ditl.org/ , pak klikněte na tlačítko Politics (Politika) při horní straně a také se podívejte na http://members.tripod.com/cbirch1/id21.htm a http://www.necorr.com/STmap.html
2) Rasy
Vím, ?e budete mít hlavní hráče, například Federaci, Klingony, Romulany, Dominion, Borgy atd., ale mohli by tam také být:
Gornové – malá ři?e, ale silná
Thorliané – malá ří?e
Hirogeni – nemají příli? velké teritorium, ale hodně se potulují a mají hodně sporných systémů
a jinými slovy je?tě dal?ích co nejvíc ras s ří?emi ze Star Treku
3) Planety
Stejně jako bude mo?no zalidnit planetu obyvatelstvem, mohlo by také být mo?né umo?nit existenci posádek pozemních jednotek na planetách, ať u? tam budou nebo nebudou civilisté? Za peníze a zdroje navíc by mohly být početněj?í a bylo by tak tě??í pro invazní vojsko nepřítele převzít planetu (ačkoliv by celý hvězdný systém mohla převzít flotila lodí). To ale jen v případě, ?e by vojáci dostali rozkaz zůstat na planetě a bojovat, proto?e mohou být přelo?eni a umístěni jinde podle potřeby jako lodě.
4) Území
a) Mů?ete umo?nit, aby dvě rasy mohli ustanovit neutrální zóny pomocí smluv, prosím?
b) na místech jako je DS9 a bajorská červní díra (například), co? je ve federálním prostoru, mohli byste to udělat tak, aby mohla být uzavřena smlouva tak, ?e kdyby souhlasila jiná rasa i Federace, tak by mohla ta druhá rasa poslat svoje lodě do bajorského systému jako společnou obrannou jednotku (ale nebyl by jí umo?něn vstup do jiné federální oblasti)?
5) Smlouvy
a) Mů?ete to udělat tak, aby se mohly, pokud by rasy jako Klingoni chtěly, spojit s Federací a vytvořit jednu spojenou jednotku – kdy by Federace mohla stavět lodě obou ras? A věci jako klingonská agrese by vylep?ily federální morálku ve válkách (a tak podobně).
b) udělat to tak, ?e některé smlouvy budou mít obsa?ený určitý limit po svém skončení, tím myslím, ?e třeba Federace a Romulané mají smlouvu o neútočení, ale kdy? se jeden z nich rozhodne smlouvu ukončit, nemů?e ani jedna strana útočit x kol?
c) 2 a více ras se mů?e spojit pomocí nějaké speciální smlouvy a bojovat proti jednomu nebo více nepřátelům? A nějak by existoval bonus z takovéhoto typu smlouvy, například ?e by senzorové informace týkající se nepřátelského vesmíru byly sdíleny v?emi a ostatní by sdíleli výhody?
To je v?e. Tak ahoj. Hodně ?těstí při tvorbě hry!
Joel |
|
|
|
| Jirka006: Fajn, hmm, ted se divam na gaming.startrek.com a prej ze na CD by ten manual mel bejt v EN i DE. Ja tam teda nasel jenom ten Tutorial Guide. Je a nebo to neni to samy co manual? Mrkni se mi, prosim te. Predem diky |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 23. srpen 2002 20:32 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006: ta stránka je obrovským zdrojem mnoha návrhů lodí, spoustu mů?eme pou?ít... ale ty stránky nejsou ani zdaleka oficiální... co? ov?em nehraje zas takovou roli...já jen pro sichr :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 23. srpen 2002 20:08 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : neznám...kouknu na to...díky... |
|
|
|
| Kovi: Ad manual. Napsal jsem par radek do Infogrames... treba se ozvou. Dam ti vedet. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|