Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3683 - 3702 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 03. duben 2002 12:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Teda Kovi, ty ses rozepsal... ;-) Ale jinak s Tebou v obecne rovine souhlasim. Mimochodem, co je to "IMHO"?

Já osobně bych nechal otevřený kdo a kolik... konec konců v první fázy je to stějně jen otázka pojmenování. Stejně tak i scénář mů?e přijít na řadu později, ne? Asi by bylo fajn, pokud se shodneme na tahové strategii definovat, jak bude hra probíhat, resp. co bude hráč moci dělat (např. pohybovat lodičkama po herním plánu, management hvězdných soustav, obchod, diplomacie, atp.), ne?
Tvrdou kritiku sem... díky. ;-)
Kovi - 02. duben 2002 23:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jak je mozny, ze se na foru flakaj samy programatori a nikdo se tu nebavi o scenari a dalsich vecech? (Teda jasne, jeste je tu neprogramovaci Jirka006 - aspon nejaka spriznena duse). Kdyz na chvilku, vy silenci co se bavite jen ve zkratkach, kterejm nerozumim, zapomenete na vasi uchylku if-then, tak tu zkuste napsat neco k pribehu hry.

Zacal bych od toho, ze bych si stanovil, kolik stran (ras) bude ve hre zastoupeno (to chce nekoho, kdo se v tom vyzna lip nez ja). Pak by to teda chtelo nejakej smysluplnej pribeh (jestli teda neco takovyho muze tahovka mit). Takze treba udelat dve kampane - jedna pro hodny (zachoval bych standardne Federaci) a jedna pro zly (hodime to na Romulany nebo Klingony?). Pritom by se tu a tam mohly (a taky by asi mely) vyskytnout nejaky vedlejsi a "neutralni" rasy - zname Fremeny, Sardaukery (no, neutralni...) No proste nekdo, kdo by to tam michal, pripojil se ke zlejm, pak k hodnejm a nakonec by vyhral on. No, to asi ne, ale nejaky ty zvraty to chce. Jak ale rikam, jestli to v tahovce pude. Nakonec to urcite stejne skonci uvodnim intrem ve stylu: "Admiral, Romulan Empire is too dangerous. We should stop them." "Yes, ensign, you are absoutelly right. We will kick their asses"....bla...bla...bla...Dobyvame vesmir...."We won! But Admiral died in the final battle with Romulan Centurion. Ensign, you will be our Admiral now! You are best!!" Uz to vidim....:-)
Anonym: Naku - 02. duben 2002 21:36sipka
ZAMĚŘIT
0
happz
Mozna te to prekvapi, ale ja sem modemista :((((( Hmmm... tak to sme tu dve (ztelesneny lenosti) :))
happz - 02. duben 2002 19:56sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: jo, a my modemisti mame tak peniz na pokec v realnym case :)

ad wrappery: prave na to koukam. Pokud je Petr jen nadstavba nad 'necim', tak by to IMHO mela byt jen otazka casu.

ad fora: jedine pro - ja cas nemam, trekbattle zere vse, co mam, grafik taky nejsem, maximalne barevny tabulky, takze jsem mimo. A navic jsem neco jako ztelesnena lenost ;-)
Anonym: Naku - 02. duben 2002 19:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Nechni rejpat, ale nechtelo by to update stranky ? Tam by sly rozvrhout disk. fora na ruzny themata etc. (by PHP)... jestli nemate nikdo cas ani chut, ta se na to muzu juknout, ale nebude to nic xtra, protoze ROZHODNE NEJSEM GRAFIK :(

happz
A ty wrappery skutecne dou udelat ?

Mr.Spock
Tobe se to rekne, zepojit... ale organizace pres forum je... skoro nulova a navic sem si z hor prinesl peknou chripecku (mam ted 41C...hec ! :) Ctelo by to vedet co a jak, ale IMHO je pst vubec nejakej kod zbytecny, kdyz neexistuje (asi) zatim zadnej projekt...

Tak me napada... kdyz tu byla rec a nelibosti komunikace v IRC... stahnul sem si slusnej programec na realtime prenos hlasu :)

MAE2000 - 02. duben 2002 18:54sipka
ZAMĚŘIT
MAE2000
Zdravim :)
Kovi - 02. duben 2002 18:41sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
A uz se to reze! Jen tak dal! Ze bych si stahnul taky MoO I?;-) Nebo bych mohl zacit hrat aspon BotF, abych vedel, co a jak by se dalo vylepsit....

Stejne zacnu premejslet na tej adventure (sakra, ted sem prokec potencialne druhej projekt - doufam, ze mezitim nepadnul za obet internim machinacim:-))
Anonym: Mr.Spock - 02. duben 2002 14:39sipka
ZAMĚŘIT
0
sorry, ze jsem se tak dlouho neozval, ale byl jsem jaksi offline. kdyz jsem navrhl tvorbu hry v petrovi, ocekaval jsem vicemene jiz predem radu negativnich reakci, ale...

1) jak jiz poznamenal kovi, pokud vsichni, kteri vypadaji jako zkuseni programatori a navrhuji jiny jazyk, o veci prestanou pouze mluvit, ale take se do projektu zapoji, nejsem ani v nejmensim proti jinemu systemu tvorby.

2) nekdo zde poznamenal neco ve smyslu, ze petr je pro deti. pekna blbost rikam ja. ten clovek patrne soudi cely program pouze podle homepage, ktera je skutecne dost odstrasujici, ale kdokoli o kvalitach softwaru pochybuje, necht si stahne nekterou v nem vyrobenou hru - nejlepe ty ze sekce 3D. to, ze se misto slozitych kodu vkladaji do okna pouze obrazky rozhodne neznamena, ze je program nejak meneceny. jak jsem jiz poznamenal, neni to samostatny jazyk, ale pouze graficka nadstavba ulehcujici praci, ale rozhodne tvorbu nedegraduje tak jako zalezitosti typu baltik/baltazar.

3) kopii botf rozhodne nechystame, ja osobne mam zajem mnohem vice propracovat system bitev, ktery je ve vyse zminemem spise sporadickou slozkou.
happz - 02. duben 2002 11:07sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uz jsem na neco prisel a jeste parim :)

ad jazyk: pokud by byla moznost doplnit Petra o wrappery psane v necem jinem, napr. C/C++, byl by to asi idealni jazyk, jak neco takoveho alespon zkusit. Pozor, rikam 'alespon'. Pokud by prvni verze mela nejaky uspech, priklonil bych se k jazyku ponekud (pro mne) hezcimu, nez je tahani ikonek po obrazovce (i kdyz to ma take neco do sebe) s potrebnymi knihovnami (alegro, SDL, ...)

ad kolize: IMHO je to temer dobre udelane v MoO: pokud skocite do policka, kde uz je cizi lod, zacne boj, ze ktereho mate moznost odletet. Ja bych to doplnil o moznost odletu jeste pred zahajenim boje - MoO mi neumoznil zmenit cil cesty pote, co jsem ho potvrdil(alespon jsem nikde nejake storno - change destination nenasel)

ad pomery velikosti: tim bych si hlavu trapil asi nejmene...

ad nuda neprogramatoru: no, zatim neni jine misto, kde to probrat... zatim to perme vsechno sem

Uf, ty prazdniny a absence pocitace prinesou vzdycky tolik prispevku... kdo to ma pak chudak cist :)

Jirka006 - 02. duben 2002 09:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Naku: Vítej do klubu pro podporu tahových strategií :-) U? jsi hrál StarTrek: BotF?

Kovi: Taky některým příspěvkům příli? nerozumím... ;-) Ale to se snad poddá.

happz: ...MoO I - a u jsi na něco při?el, nebo je?tě paří?? ;-)
PVH - 01. duben 2002 11:25sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Petr se mi dost líbí, připadá mi, ?e jeho jednoduchost (která se ov?em někdy stává protivností) dovolí víc lidem spolupracovat na projektu...Ov?em i nejlevněj?í verze stojí kolem 500Kč a tak se ptám: Má ho někdo aby si ho nemuseli v?ichni koupit?
Kovi - 31. březen 2002 23:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jesteze ted nevidite, jak se tvarim, kdyz ctu vase prispevky. Napoveda: naprosto nechapu. Ale aspon je videt, ze programatorska stranka (pokud se na ni zde pritomni debatujici budou podilet) je v dobrych rukou:-)
ad oblak plazmy a koure: tak kdyz se proste Defiant hne smerem na policko obsazene Borg Cube, tak dostane hrac na vyber:
a) zautoc na Krychli
b) neutoc na Krychli
Pri utoku je KO, pri neutoku by s ni mohl sdilet jedno a to same policko. Si myslim....
podlet vs nadlet: Pokud nebude utocit, tak to je podle me fuk, at si leti, kudy chce. Pokud by chtela atakovat, tak kazda lod ma nejsilnejsi zbrane nekde jinde, takze co treba takhle: jestlize ma lod vetsi palebnou silu smerem nahoru - cilovou nepratelskou lod podleti. V opacnem pripade....opacne.
Anonym: Naku - 31. březen 2002 23:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Projekt

Tahova strategie... pekne. Sam jsem kdysi neco takoveho delal (na lopuchu jsem dokonce i neco prezentoval), ale projekt jsem pozastavil ze 2 duvodu. Za 1. se tu obevil tehle naprosto unikatni a super napad a za b) se obevili problemy... (stity mai tvar elipsy; zachovaval jsem pomery velikosti lodi - tzn. borg cube vetsi nez obrazovka, Defiant prcek a raketopan jen par pixelu). Ale jsou tu i jine a imho docela zasadni probemy jineho (logickeho) razu. Co kolize lodi ? Z natury 2D strategii vyplyva, ze lod letici z policka A do B, kde se shodou okolnosti nachazi lod jina, skonci i se svym "cilem" v oblaku plazmy a koure.... no jo... ale uvedomime-li si, ze prostor je 3D, tak co brani ubohymu defiantu "preletet nad" krychli ??? A to je jen spicka ledovce... (jen tak na okraj... ja jsem zvolil realistictejsi cestu - za zabredl sem: Ma lod A cilovou lod B nadletet nebo podletet ? Lod A nemuze strilet na lod C, kdyz mezi nimi lezi lod B... etc.

Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
harry_x
Mam strach, abychom zas nenudili "ty normalni" (alias "neprogramatory"). Ale jak jsem napsal... zakladni a imho pro nas klicovaou vyhodou allegra je jeho jednoduchost (kdo alespon 1x v zivote videl fci main() {} tak ho zmakne za par minut...)
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Unimatrix
Imho tady nejde o jazyk - Pascal - ale spis o komilator - long live FreePascal :))
harry_x - 31. březen 2002 22:51sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
Naku: zase SDL ma lepsi podporu pro display vystup...
ale abych rekl pravdu, ja s allegrem nikdy neprogramoval (asi zacnu), takze nemuzu moc soudit....
Anonym: Naku - 31. březen 2002 22:39sipka
ZAMĚŘIT
0
No... ja bych spis chtel slyset nazor nekoho kdo v tom delal... (ale vasich reakci si prirozene cenim :)

harry_x
Souhlasim.... sem pro c++... ale nejsem si jist sdl. Jasne... je to sice pekny... ale Allegro je IMHO millionkrat jednoduzsi (no... ono je vlastne v c a ne v c++, ale napsat wrapper - zobektovani -je otazkou nekolika hodin (poctiva prace) nebo nekolika sekund (poctive uziti internetoveho vyhledavace :)) a vlastnosti jsou (prinejmensim) srovnatelne... (imho je to, ze ma relativne "stupidni" API vhodne prave pro zacatecniky... moje prvni hra v nem vznikla vlastne jen rozsirovanim jednoho z examplu :))

Anonym: Unimatrix325 - 31. březen 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
0
Petr ? No... co se týče grafiky a zvuků tak tu budu zřejmě o dost vět?í podpora ne? třeba u pascalu (o podpory Win ani nemluvim) , nepochybně taky půjde o dost jednoduchý a intuitivní programovací jazyk... ale mů?e se stát , ?e během programování narazíte na nějákou záva?nou logickou chybu (popř. problém atd. ) který nepůjde vyře?it... to by se v pascalu ,C++ , Delphi atd. stát nemělo (ale to jsou zas "te?ké" a profesionální jazyky...) Nezbývá , ne? dodat ,?e onu proklamovanou "Profesionální českou freeware hru" v Petrovi asi uděláte dost tě?ko... ale to je jen můj názor...
harry_x - 31. březen 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
petr? hmm, no nevim, nevim. afaik je to nastroj pro programovani pro deti, ne na solidni tvorbu cehokoli. aspon ja osobne bych tedy c++ a sdl dal prednost pri tvrobe tavkeo veci
Kovi - 31. březen 2002 19:22sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mrkni se na http://www.gemtree.cz (ja tam teda jeste nekoukal, protoze nejsem programator), ale podle Mr. Spocka se udajne jedna o jakousi nadstavbu pro nejaky programovaci jazyk. Udajne se jedna o vykonny, snadno pochopitelny a pritom (v pripade tvorby tahove strategie) snad i bezplatny programek.

Nejnovější   Novější 3683 - 3702 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o