Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2307 - 2326 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 29. srpen 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
Radujte se sklavte!!! Váą 3d grafik objevil krásy displace surface, takľe asteroid v intru bude krásně hrbolatý!!! PS. Uľ mám záběr na lo··d kolonizující planetu, dojem trochu kazí dvě věci a) výsadkové moduly shazuje na povědomě známý kontinent of evropa. b) asi po vteřině letu se výsadkové moduly zanoří do povrchu země, jak kdyby to byl hologram (Bez uráľky, PVH) a vypadají tudíľ oproti zemi asi jako objecty velikosti měsíce, ale to se spraví!!! PPS. optimismus je nejdůleľitějąí!! :-)))
PVH - 29. srpen 2002 19:38sipka
ZAMĚŘIT
PVH
gi co je na internetu rozhodně finální neni. U? teď z něj zmizely "posuvníky" a mírně se přeskupily tlačítka v dolní části. Co se lenosti týče, změna rozli?ení by neměl být problém, kdy? na to p?íde nechám ten obrázek převzorkovat na 800 na 600. :-) je to práce asi na 3, slovy tři sekundy....
happz - 29. srpen 2002 19:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
hm, dobra tedy.

Naku opravdu v Irsku nenapsal ani bit - alespon co se tyce zdrojaku STE ;-) - takze jsem se v tom machal sam - a slo mi to :-)

Predpokladam, ze TO, co jsem dostal od PVH jako navrh rozhrani, je ve sve podstate funkcne hotova zalezitost. jestli se bude menit graficka stranka veci, to je me jako programatorovi uplne sumafuk. Horsi je zmena funkcnosti nektereho z prvku, s tim bych se nerad potykal.

Rozliseni - ano, tenhle vycet beru jako zakladni, pricemz bych jako primarni videl radsi 800x600 - preci jen, moje karta ma s tim druhym dost potize - pro testovani to staci, ale pro hru? Nevim, nevim... A lenost vrele nedoporucuju, to to muzeme klidne zabalit.

skiny - jo, az bude hotovy kod podle jedne, muzeme nasekat dalsi skiny podle ras. Ocekavam, ze kdyz se zacalo s UFP, ze se s nim i bude v testovani pokracovat. Klidne muzete ve tvrobe dalsich screenu pokracovat, az Naku pochopi, jak se pracuje s mym 'chi chi' vytvorem kolem GUI, dozeneme vas behem par clovekohodin.

No, zdrojaky... SF CVSko je zatim v dost spatnem stavu, ale behem nekolika malo dni ho procistim a naplnim posledni verzi, ktera - svete, tes se - je skoro i prelozitelna do binarni podoby. Skoro, je tu maly zadrhel s prekladem, ale ten se snad vyresi, a kdyz ne, budu ho muset resit ja, nenadelam nic. Ale byste nejasali - to je jen zacatek. Kdyz uz byste to nahodou prelozili, stejne vam to hned spadne, ptze jsem se v ty rychlosti moc velkou kontrolou nezabyval, castecne je to neco jako skica. Dokresleni prijde ted, a pak se zacne pracovat poradne - jeste porad to neni to demicko, ktere chce kazdy videt - alespon castecne funkcni GALSCREEN - zatim je to neco, co, ani neumi nacist konfigurak, atd. Sice je na to vsechno pripraveno, ale neni to poskladano tam, kde to ma byt.

btw jeste dnes bych rad krapet zverejnil ty zdrojacky, jen tak pro chut :-)
Kovi - 29. srpen 2002 18:34sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Sheedee: Jo, ta ukazka z intra je od tebe a je par mesicu stara:-)) a ten trailer? Jo, nevim, jak to je s odkazem, ale ten trailer je druhy Spockuv pokus o prezentaci Evolution. Jsou tam texty a par animaci (ne od tebe). To je stara zalezitost, s tim si nelam hlavu:-))

ALL: Tak jsem dneska odpoledne dostal vynadano od "managing editora" Holodeck 5, ze nerespektuju autorsky zakony a prelozil jsem jejich rozhovor s Jonem Gallowayem o Elite Force 2. Pche. A to tam meli odkaz na puvodni verzi i uvedeny nazev zdroje. Kam ten svet speje?

A ted k Evolution: Jelikoz byl sraz, tusim, presunut, zacneme s vystavbou Developer's Guide na foru: A vemem to od rozhrani:

Takze, podoba rozhrani. PVH, ta verze prezentovana na obrazku (ten s a bez komentare), to je finalni podoba federalniho rozhrani nebo ne? No, predpokladam, ze postupem vyvoje se stejne jeste zmeni, ale prozatim: je to ci neni finalni verze? Vim, ze k tomu mel Uni nejaky vytky, jak jste se dohodli? Moh bys teda napsat, co se stane, kdyz se kam klikne?

Happzi (predpokladam, ze Naku asi ted neprogramoval, kdyz vymetal hospody nekde v Irsku:-)), jak si na tom s programovanim rozhrani?

Jaka rozliseni teda bude hra podporovat? Ja jsem pro 800x600 a 1024x768, co vy na to? PVH, nebud linej:-))

Predpokladam, ze kdyz bude vic skinu pro rozhrani (klingonske, federalni, romulanske atd.), tak ze by bylo zrejme moudre, udelat je, az bude jasna obecna finalni podoba rozhrani.

Zatim tolik, pustme se do diskuze.
Jirka006 - 29. srpen 2002 14:53sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: neni...manuál je stejně blbej ale je jinej... víc ...mnohem víc obecnejch plků... ;-)))
Anonym: Sheedee - 29. srpen 2002 00:30sipka
ZAMĚŘIT
0
HA! Tak?e ta ukázka z intra je můj star?í a poněkud méně zdařilý pokus a ten tailer? Bohu?el se mi ho nedaří a nedaří stáhnout
Anonym: Sheedee - 28. srpen 2002 23:59sipka
ZAMĚŘIT
0
Hele, nerad bych se ptal na něco, co u? bylo řečeno, ale co jsou ty odkazy na trailer a ukázku z intra na WDK games.tk, který navíc nefungujou? Já myslel, ?e je?tě intro nemám a jedinou hotovou část traileru mám já doma na HDD...
Kovi - 28. srpen 2002 19:06sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Prosim te, mrkni se mi jeste, az budes mit minutku, jestli je ten tutorial guide na CD BotF v PDF to samy co papirovej manual. Dikes.
Jirka006 - 28. srpen 2002 10:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Kovi: Diky.

Ostatni: Je mi lito, ale situace se vyvinula tak, ze tento tyden je pro mne mrtvej.

Kovi - 27. srpen 2002 23:17sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Pokud tim mym vytvorem myslis prozatim nedokoncenou upravenou verzi fora, tak ti to za chvili poslu na jirka006naseznamu.

ad sraz: se mnou nepocitejte brachu minimalne tri tydny (aneb na Vysocine zacala bramborarska sezona:-((
happz - 27. srpen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
Ctvrtek... Prosim prosim, smutne koukam, at je to ctvrtek :)
Anonym: Sheedee - 27. srpen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
0
Já ml?u kdykoliv kromě pátku
Naku - 27. srpen 2002 19:07sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jirka V Eire ? Relative sucho :)
Muj casovy rozvrh:
Streda - ...nic moc volna, *mozna* vecer
Ctvrtek - od 8am do 6pm k dispozici
Patek - od 8am do 8am k dispozici... :)
happz - 27. srpen 2002 18:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: hmhm... IMHO je to dost kratke. Nez tedka preskacu Phu - ani nevim, jak se dostanu z Cernaku nekam k centru, kdyz jsou potize s metrem - vujde to asi dost zbytecne, pro me - v 1800 tam budu, v 1900 vyrazim zpet, to je pro me uplne na nic. A navic streda se mi nehodi uz vubec...
Jirka006 - 27. srpen 2002 18:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ahoj Naku! Jak bylo v Eire? :-)

Schuzka ano! Streda 18:00-19:30?
happz - 27. srpen 2002 13:11sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: vitej :) Poslu ti soucasny stav zdrojaku, dokud nerozxodim pod Linuxem CVSko, nemuzu ho uploadnout na SF :( Ale dojde i na to.

ad schuzka: ano ano ano!!! Pokud mozno tento tyden, at vim, jak to v Pze vypada, nez vyrazim na zkousky. Kdy a kde?
Naku - 27. srpen 2002 10:18sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak a sem zace v czechach ! Wow !
Kdy se srazime ?
Jirka006 - 27. srpen 2002 09:30sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Mo?ná se dost často opakuju, ale: Jak to vypadá s Tvými návrhy??? Mo?ná by bylo fajn, kdyby ses o ně s náma podělil....

Kovi: Mám stejný dojem. Schůzka je dle mého ji? NUTNÁ. Po?le? mi, prosím, ten tvůj výtvor k Stevolu?
Kovi - 26. srpen 2002 22:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
AVI (DivX). A BTW: Myslim, ze by nebylo od veci vytvorit cosi, co jsem pracovne nazval: "Star Trek: Evolution Developer's Guide", tj. objemna publikace (e- ci real-), ktera by obsahovala postupem (rychlym) detailni popis celyho projektu, protoze si nemuzu pomoct, ale soucasnou koncepci tvorby bych shrnul zhruba takto: "jgiti%%))%lO))$(%)*@%#&$*w". No comment. Mysli, ze v dusledku setreni casu i sil by melo neco takoveho existovat, jinak bude vyroba trvat fakt tech pet let. BTW: Pokud by vas zajimalo. co priblizne dela denne project leader Elite Force 2, tak juknete sem. K tomu se sice nepriblizime, ale jako porovnani to je dobry. Taky jsem ukrojil dalsich deset stranek z fora, ovsem to bylo predtim, nez jsem si strhnul kuzi (s kouskem masa k tomu) z pravyho prostredniku (ano, fuckovnik), takze ted je mi mejch "vsemi deseti" platny jak slepymu brejle, takze jsem ted vicemene nepouzitelnej, Nepsat mekky i, nepsat mekky i - to boli!!
PVH - 26. srpen 2002 19:46sipka
ZAMĚŘIT
PVH
avi! neutrální interface udělám....

Nejnovější   Novější 2307 - 2326 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o