Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2284 - 2303 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 01. září 2002 21:37sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: a to vlastne jeste nic neni, to co tam je, je v podstate z velke casti knihovna spolecna por server i klienta :) Na klientovi se pracuje ted, a na serveru ostatne taky
Anonym: Sheedee - 01. září 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz: Vostrý, z mých znalostí Cčka si pamatuju akorát print a ; a přitom sem kdysi vytvářel program na generaci receptu na pizzu na základně hvězdné konstalace (Fakt nekecám, ka?dá hvězda měla hodnotu real a v závislosti na nejlbi?ích hvězdách (Souřadnice XY) se to sčítalo a násobilo, dokud se nedostalo osmimístný číslo v hexadecimální soustavě, kde ka?dá cifra určovala část receptu, část z kódu byla v QBASICU, byla to fakt sranda :-)
happz - 01. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: proste mu dam po tlame a vybodnu se na nej :)

No, ale to potvrzovani - spis bych pred predanim zakazal jiste cinnosti, jako autodestrukci nebo opusteni systemu, dokud to neni NUTNE. Potvrzovani ale bude mozna jednodussi, uvidime, co se z toho vyvine.
Anonym: Unimatrix325 - 01. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : nápad je to dobrý... otázkou zůstává jak se s tím Happz popere :-)
Kovi - 01. září 2002 13:28sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jen zaskocim, nestiham. Na Inetu se objevily nejaky navrhy na BotF2. Jeste jsem se na to moc nedival, ale zajemci mrknete sem.
happz - 01. září 2002 12:36sipka
ZAMĚŘIT
happz
naku: vyborne, me se nechce MinGW instalovat jen kvuli tomu, abych zkousel prelozitelnost STE na Windozich. Takze to bude na tobe :-)

btw v utery, stredu a ctvrtek budu odpoledne v Pze, ma-li nekdo zajem o schuzku, jsem Vam k dispozici.
Naku - 31. srpen 2002 22:35sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
Tak sem si to stahnul a zejtra se na to poradne podivam. Ponevadz sem prave preinstaloval Win a Linux dal pryc (duvodu je vice a rozhodne mezi ne nepatri jakakoli averze vuci tomuhle super OSu :), zejtra zacnu instalovat a konfigurovat MinGW (coz, jak ho znam, budu mit hotovy tak v utery :)))) a........ dokud se nedomluvime, budu premytat, co bych moh psat :)

Momentalne jsem dost "povodnove" vytizenej - dneska sem obnovoval 54GB databaze ze zalohy... zabava jak na hrbitove....
PVH - 31. srpen 2002 21:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
to alianční předávání flotil bych doplnil je?tě o to, ?e pokud někomu dáte flotilu, tak máte právo ka?dý tah počítače s va?í flotilou potvrdit, nebo zamítnout. Stejné právo má i počítač. doufám happzi, ?e pro tebe nepředstavuje problém určit jakousi riskantnost akce a na jejím základě nechat počítač potvrdit, nebo zamítnout akci nařízenou hráčem. otázka je, kdy takové potvrzení/zamítnutí provádět: přímo p rozhodnutí, tedy mo?nost během jednoho tahu rozhonutí tak dlouho měnit a? jej počítaač nebo "spoluhráč" potrvrdí, nebo a? při provdení tahu, tedy kdy? navrhnete-li ?ílenost kterou počítač/"spoluhráč" nevezme, přijdete o jeden tah a tedy stratíte např. poziční převahu....posuďte a napi?te....
happz - 31. srpen 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze, kdo se chce kochat, tak prozatim tady je prvni mnou zverejnena cast zdrojovych kodu STE :) Je toho asi (zabalenych) 45 kilo, kolik to ma rozbaleno, netusim, ale stejne je to nefunkcni a nezkompilovatelny - musim vyresit jeste par malych problemku, ale ke cteni to staci ;-)

Jenom by me tak zajimalo, kdo to bude vubec cist... Snad Naku :)

No, a CVSko na SF zprovoznim co nejdriv. Slibuju.
Anonym: Unimatrix325 - 31. srpen 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : ano..taky si myslím, ?e úplná kontrola nad cizím impériem je hloupost... mo?ná v případě "protektorátu" tedy, kdy? by silněj?í impérium ovládalo slab?í... Jinak bych to viděl na občasnou kontrolu cizích flotil a obráceně...viz můj příspěvek....
Anonym: Unimatrix325 - 31. srpen 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ten návrh diplomacie je dobrej... mo?ná jsou tam některé mezistupně zbytečné, ale to uká?e čas...
Anonym: Sheedee - 30. srpen 2002 20:36sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka: Já ti nevím, jestli by v případě PC hráče a aliance měl hráč dostat kontrolu nad kompletním impériem, to se mi moc nezdá.... Rozumněj, ani kdy? si s někým v alianci, tak si nenechá? kecat do v?eho a rozhodně si nenechá? zemi zničit, kdy? je hráč neschopnej, já bych to udělal tak, ?e by PC hráč lidskýmu prostě třeba v době války s jinou rasou občas předal velení and částí flotily, ale tak drasticky bych to nedělal
PVH - 30. srpen 2002 19:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
borhům bych v podstatě prti ostatním rasám přidal jednu mo?nost k diplomacii: ASIMILOVAT :-)))
Neutrální zóny bych nechal stanovit hráče. v podstatě označit pole na své straně hranice, kam je ochoten nelézt za cenu udr?ení míru....
ten nápad s neutrálnim rozhranim beru...s tim, ?e a? přestanu mít co na práci(to bude asi za dlouho), začnu vyvíjet i rozhraní jiných ras....:-)
Jirka006 - 30. srpen 2002 08:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad rozhraní: začal bych s LCARS jak je navrhnul PVH (2.verze)... a univerzálním rozhraním pro ostatní hráče. Ostatní bych nechal na u?ivatelích :-)) Mo?ná by bylo fajn k tomu udělat nějaký jednoduchý editor??
Jirka006 - 30. srpen 2002 08:57sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad neutrální zóna: Navrhuji ustavení pouze v případě války-příměří a smlouvy o neútočení.
Jirka006 - 30. srpen 2002 08:55sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad diplomacie (mezi ří?emi):
Navrhuju následující diplomaticke statusy mezi ří?emi:
1) Nic (tj. není kontakt)

2) Kontakt (tj. byl proveden kontakt - diplomatický nebo bojem... automaticky generovaný stav)

3) Smlouva o ustavení vzájemných velvyslanectví (stav, který mů?e být soubě?ný je?tě s něčím) - pro happze: čili přepínač 1/0 :-))) ...znamenalo by to, ?e by hráč dostával zprávy o vývoji v ří?i (změna vlády, kolonizace dal?í planety, ... takové ?pioná?ní informace level 1)

4) Smlouva o neútočení (tj. zákaz vstupu na území spolukontrahenta)

5) Smlouva mírová level 1 (mo?nost obchodu ale zákaz vstupu na území bez povolení hráče)

6) Smlouva mírová level 2 (mo?nost obchodu a mo?nost vstupu civilních lodí na území hráče)

7) Smlouva spojenecká level 1 (mo?ný volný průchod územím, mo?nost "tankování" u spojeneckých základen, atd.)

8) Smlouva spojenecká level 2 (stejné jako level 1 + sdílení ?pioná?ních dat level 1 + 2 (tj. bez vojenských a vědeckých dat)

9) Aliance (jako spojenecká smlouva level 2 + kompletní sdílení dat; + mo?nost přidělit loď nebo flotilu pod velení jiného hráče... v případě PC hráče kompletní kontrola nad flotilou a ří?í...

10) Válka - příměří (zákaz vstupu na cizí území + 3 pole od hranice (neutrální zóna), zákaz napadání civilních lodí, mo?nost napadnutí vojenských lodí bli??ích ne? 3 pole od hranice


Co vy na to? (Předev?ím Uni)
11) Válka (totální)
Anonym: Unimatrix325 - 29. srpen 2002 20:46sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz :-)))
happz - 29. srpen 2002 20:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni se zase predvedl - uz sem mel skoro promyslene ovladani jednotek, a najednou si panacek prijde, lehce nadhodi, ze by hrac mohl v pripade dohody dostat veleni nad cizi flotilou (s cimz bez vyhrad souhlasim) a ja abych to prekopal!!! No, kazdopadne ti diky, clovek nesmi usnout na vavrinech.

Tohle krapet poresit, to bude jeste zajimavy, ale snad to nejak pujde - kazdopadne je to HODNE zajimava vlastnost hry. Bude to chtit doplnit mensi AI kapitanske verze, aby se nedely takovy psi kusy, jakoze nafasuju Romulanskou flotilu a vyplenim s ni v klidku Klingonskou risi. Uvidime, hlavko...

ad smlouvy: jojo, vsechno bude. Maso bude, chleba bude, vsechno bude... Ale casem! Sice bych je rad videl takhle pekne napsane, ale chce to cas.
ad hratelnost ras: souhlas, i s tim technologickym stromem a jednotkama - tohle bude krapet komplikovanejsi, ale pujde to

Vsimli jste si, kolikrat jsem uz tady napsal 'pujde to'? A uz jste nekdo alespon ockem zahledl nejake vysledky? :))))
Anonym: Unimatrix325 - 29. srpen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Developer´s guide ? mohl bys to více rozvést ?
Ad project lead Elite force… je?tě jsem na to nekoukal, ale ten chlápek A) navíc nechodí do ?koly/práce B) bere za měsíc tučněj?í prachy ne? vět?ina lidí za rok…:-)
Ad tvuj prst… jak se ti to stalo prosim tě ? ;)
Anonym: Unimatrix325 - 29. srpen 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : ad trailer : AVI je malý ale náročný na počítač, MPEG je velkej, ale nenáročnej, MOV je tupej ve v?ech směrech, proto?e vy?aduje Quicktime, a ten nemám rád :) viděl bych to na dvě verze (AVI a MPEG)… pokud pouze jednu, tak bych se přikláněl k AVI, proto?e čím men?í, tím víc lidí si to stahne…

Nejnovější   Novější 2284 - 2303 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o