|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Kua ! Uz se to zase komplikuje...
Nemate nekdo monitor navic :| ????? |
|
|
|
| Ad diplomacie: To s tím počítačem v alianci: Myslím, ?e to předávání velení by fungovalo spí? tak, ?e při hře proti počítači by při vytvoření aliance počítač předal kompletní velení lidskému hráči, ne naopak! Při hře proti lidskému hráči by byla mo?nost přidělit flotilu do správy (nebo i jednotlivý systém.) Co?
Ad schůzka: Jsem pro. Řekněte si termín. Mně středa i čtvrtek celkem vyhovují.
PVH/Sheedee: Jak to vypadá s grafikou?
Jo, je?tě mne napadla jedna věc. Ka?dá loď / flotila by měla mít mo?nost volat o pomoc... tj. poslat zprávu konkrétnímu hráči se ?ádostí o pomoc (v boji). P5íslu?nému hráči by se pak na monitoru objevilo, kde je ?ádána jeho pomoc. Zprávu by mělo jít poslat v?em (distress call/signal). Pak by nastala mohla nastat situace, ?e na pomoc přijdou ui nepřátelé... tak jako se to občas ve ST stává. Co vy na to? |
|
|
|
| sheedee: a to vlastne jeste nic neni, to co tam je, je v podstate z velke casti knihovna spolecna por server i klienta :) Na klientovi se pracuje ted, a na serveru ostatne taky |
|
|
Anonym: Sheedee - 01. září 2002 21:34 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz:
Vostrý, z mých znalostí Cčka si pamatuju akorát print a ;
a přitom sem kdysi vytvářel program na generaci receptu na pizzu na základně hvězdné konstalace (Fakt nekecám, ka?dá hvězda měla hodnotu real a v závislosti na nejlbi?ích hvězdách (Souřadnice XY) se to sčítalo a násobilo, dokud se nedostalo osmimístný číslo v hexadecimální soustavě, kde ka?dá cifra určovala část receptu, část z kódu byla v QBASICU, byla to fakt sranda :-)
|
|
|
|
| uni: proste mu dam po tlame a vybodnu se na nej :)
No, ale to potvrzovani - spis bych pred predanim zakazal jiste cinnosti, jako autodestrukci nebo opusteni systemu, dokud to neni NUTNE. Potvrzovani ale bude mozna jednodussi, uvidime, co se z toho vyvine. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 01. září 2002 20:03 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : nápad je to dobrý... otázkou zůstává jak se s tím Happz popere :-) |
|
|
|
| Jen zaskocim, nestiham. Na Inetu se objevily nejaky navrhy na BotF2. Jeste jsem se na to moc nedival, ale zajemci mrknete sem. |
|
|
|
| naku: vyborne, me se nechce MinGW instalovat jen kvuli tomu, abych zkousel prelozitelnost STE na Windozich. Takze to bude na tobe :-)
btw v utery, stredu a ctvrtek budu odpoledne v Pze, ma-li nekdo zajem o schuzku, jsem Vam k dispozici. |
|
|
|
| happz
Tak sem si to stahnul a zejtra se na to poradne podivam. Ponevadz sem prave preinstaloval Win a Linux dal pryc (duvodu je vice a rozhodne mezi ne nepatri jakakoli averze vuci tomuhle super OSu :), zejtra zacnu instalovat a konfigurovat MinGW (coz, jak ho znam, budu mit hotovy tak v utery :)))) a........ dokud se nedomluvime, budu premytat, co bych moh psat :)
Momentalne jsem dost "povodnove" vytizenej - dneska sem obnovoval 54GB databaze ze zalohy... zabava jak na hrbitove.... |
|
|
|
| to alianční předávání flotil bych doplnil je?tě o to, ?e pokud někomu dáte flotilu, tak máte právo ka?dý tah počítače s va?í flotilou potvrdit, nebo zamítnout. Stejné právo má i počítač. doufám happzi, ?e pro tebe nepředstavuje problém určit jakousi riskantnost akce a na jejím základě nechat počítač potvrdit, nebo zamítnout akci nařízenou hráčem. otázka je, kdy takové potvrzení/zamítnutí provádět: přímo p rozhodnutí, tedy mo?nost během jednoho tahu rozhonutí tak dlouho měnit a? jej počítaač nebo "spoluhráč" potrvrdí, nebo a? při provdení tahu, tedy kdy? navrhnete-li ?ílenost kterou počítač/"spoluhráč" nevezme, přijdete o jeden tah a tedy stratíte např. poziční převahu....posuďte a napi?te.... |
|
|
|
| Takze, kdo se chce kochat, tak prozatim tady je prvni mnou zverejnena cast zdrojovych kodu STE :) Je toho asi (zabalenych) 45 kilo, kolik to ma rozbaleno, netusim, ale stejne je to nefunkcni a nezkompilovatelny - musim vyresit jeste par malych problemku, ale ke cteni to staci ;-)
Jenom by me tak zajimalo, kdo to bude vubec cist... Snad Naku :)
No, a CVSko na SF zprovoznim co nejdriv. Slibuju. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. srpen 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee : ano..taky si myslím, ?e úplná kontrola nad cizím impériem je hloupost... mo?ná v případě "protektorátu" tedy, kdy? by silněj?í impérium ovládalo slab?í...
Jinak bych to viděl na občasnou kontrolu cizích flotil a obráceně...viz můj příspěvek.... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 31. srpen 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : ten návrh diplomacie je dobrej... mo?ná jsou tam některé mezistupně zbytečné, ale to uká?e čas... |
|
|
Anonym: Sheedee - 30. srpen 2002 20:36 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka:
Já ti nevím, jestli by v případě PC hráče a aliance měl hráč dostat kontrolu nad kompletním impériem, to se mi moc nezdá....
Rozumněj, ani kdy? si s někým v alianci, tak si nenechá? kecat do v?eho a rozhodně si nenechá? zemi zničit, kdy? je hráč neschopnej, já bych to udělal tak, ?e by PC hráč lidskýmu prostě třeba v době války s jinou rasou občas předal velení and částí flotily, ale tak drasticky bych to nedělal
|
|
|
|
| borhům bych v podstatě prti ostatním rasám přidal jednu mo?nost k diplomacii: ASIMILOVAT :-)))
Neutrální zóny bych nechal stanovit hráče. v podstatě označit pole na své straně hranice, kam je ochoten nelézt za cenu udr?ení míru....
ten nápad s neutrálnim rozhranim beru...s tim, ?e a? přestanu mít co na práci(to bude asi za dlouho), začnu vyvíjet i rozhraní jiných ras....:-) |
|
|
|
| Ad rozhraní: začal bych s LCARS jak je navrhnul PVH (2.verze)... a univerzálním rozhraním pro ostatní hráče. Ostatní bych nechal na u?ivatelích :-)) Mo?ná by bylo fajn k tomu udělat nějaký jednoduchý editor?? |
|
|
|
| Ad neutrální zóna: Navrhuji ustavení pouze v případě války-příměří a smlouvy o neútočení. |
|
|
|
| Ad diplomacie (mezi ří?emi):
Navrhuju následující diplomaticke statusy mezi ří?emi:
1) Nic (tj. není kontakt)
2) Kontakt (tj. byl proveden kontakt - diplomatický nebo bojem... automaticky generovaný stav)
3) Smlouva o ustavení vzájemných velvyslanectví (stav, který mů?e být soubě?ný je?tě s něčím) - pro happze: čili přepínač 1/0 :-))) ...znamenalo by to, ?e by hráč dostával zprávy o vývoji v ří?i (změna vlády, kolonizace dal?í planety, ... takové ?pioná?ní informace level 1)
4) Smlouva o neútočení (tj. zákaz vstupu na území spolukontrahenta)
5) Smlouva mírová level 1 (mo?nost obchodu ale zákaz vstupu na území bez povolení hráče)
6) Smlouva mírová level 2 (mo?nost obchodu a mo?nost vstupu civilních lodí na území hráče)
7) Smlouva spojenecká level 1 (mo?ný volný průchod územím, mo?nost "tankování" u spojeneckých základen, atd.)
8) Smlouva spojenecká level 2 (stejné jako level 1 + sdílení ?pioná?ních dat level 1 + 2 (tj. bez vojenských a vědeckých dat)
9) Aliance (jako spojenecká smlouva level 2 + kompletní sdílení dat; + mo?nost přidělit loď nebo flotilu pod velení jiného hráče... v případě PC hráče kompletní kontrola nad flotilou a ří?í...
10) Válka - příměří (zákaz vstupu na cizí území + 3 pole od hranice (neutrální zóna), zákaz napadání civilních lodí, mo?nost napadnutí vojenských lodí bli??ích ne? 3 pole od hranice
Co vy na to? (Předev?ím Uni)
11) Válka (totální) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 29. srpen 2002 20:46 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Uni se zase predvedl - uz sem mel skoro promyslene ovladani jednotek, a najednou si panacek prijde, lehce nadhodi, ze by hrac mohl v pripade dohody dostat veleni nad cizi flotilou (s cimz bez vyhrad souhlasim) a ja abych to prekopal!!! No, kazdopadne ti diky, clovek nesmi usnout na vavrinech.
Tohle krapet poresit, to bude jeste zajimavy, ale snad to nejak pujde - kazdopadne je to HODNE zajimava vlastnost hry. Bude to chtit doplnit mensi AI kapitanske verze, aby se nedely takovy psi kusy, jakoze nafasuju Romulanskou flotilu a vyplenim s ni v klidku Klingonskou risi. Uvidime, hlavko...
ad smlouvy: jojo, vsechno bude. Maso bude, chleba bude, vsechno bude... Ale casem! Sice bych je rad videl takhle pekne napsane, ale chce to cas.
ad hratelnost ras: souhlas, i s tim technologickym stromem a jednotkama - tohle bude krapet komplikovanejsi, ale pujde to
Vsimli jste si, kolikrat jsem uz tady napsal 'pujde to'? A uz jste nekdo alespon ockem zahledl nejake vysledky? :)))) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|