|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Jirka006: Souhlasim se Spockem, ze by se tady na StarNetu nemely zakladat dalsi fora specialne na dalsi hry. Navic pro Endless Universe to nema vyznam, kdyz to dela Spock sam, Academy taky ne a na Final Journey pracuje zatim minimum lidi, takze bych zahlceni a zneprehledneni zdejsiho fora taky zatim nepredpokladal. Pokud by snad k necemu takovymu doslo, tak by se treba pro dalsi gamesy vytvorilo forum nekde na WDK Games site nebo by se to probralo s autorama StarNetu, jestli jim to nebude vadit, kdyz tu otevreme dalsi fora. Stejne bych to videl tak, ze v manualech k nasim hram bude veticka: Special Thanks to the StarNet! Nebo tak nejak:-)
Evolution tym: Jelikoz ted totalne nestiham (viz napriklad posledni mesic starej update BC Fan Site:-(((((), tak se vam tu nebudu moc michat do diskuze, abyste si ale nemysleli, ze jsem na vas zanevrel:-))) |
|
|
|
| na http://bigas.gameplanet.cz/wdk naleznete vyrazne upravenou prezentaci wdk games |
|
|
|
| jirka: jak vis, nejsem pritel navysovani poctu for |
|
|
|
| A jeste neco: muzu nekde ziskat alespon castecny scenar intra? Vcera jsem se dozvedel, ze hudbotvorci uz zacali i pracovat, takze at je to nejak datelny dohromady. |
|
|
|
| Jo, a co byste rikali ctvrtecni schuzce? Kdekoliv, pokud mozno odpoledne, a na vic nez na hodinu, to je pro me uplne bezcenne, nez preskacu Phu na autobus, tak to tam ani nemusim chodit. |
|
|
|
| Jirka: no, to uz se mi libi vic. IMHO je to HODNE divne, predat spravu cele rise jen proto, ze jsi s nekym v alianci. Ti spis znamena vzajmenou pomoc, ale kazdy se dale stara o svuj pisecek (nebo pisecky) |
|
|
|
| Sheedee: Byl to jen návrh. Něco na tom je... krom toho alianci mů?e? uzavřít s více hráčema, ?e? Komu by pak počítač předal lodě? Spí? by to mohlo být na po?ádání... po?ádá? aliančního partnera o přesně specifikovanou flotilu/loď a ejhle... on ti jí půjčí, nebo taky ne... :-) |
|
|
|
| Mr.Spock: Ad změna názvu fóra: Nevím, ale nezdá se mi to. Tohle fórum bylo v?dy téměř exklizivně STEVOL. Tak proč jsi to změnil??? ...navíc bez konzultace s ostatníma ??????????????!!!! Nezlob se, ale ostatní hry bych sem netahal... a? začne ?kolní rok, tak to tu bude nečitelné... proč nezalo?í? dal?í fóra? |
|
|
Anonym: Sheedee - 02. září 2002 19:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Nevím jak zbytku společenstva, ale mně se to zdá divný |
|
|
Anonym: Sheedee - 02. září 2002 19:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka:
My víme, cos myslel, ale i tak mi se mi to zdá divný, počítač by neměl předávat kompletní vedení hráči, jenom a základě aliance, mo?ná by mu mohl občas (Pokud to nebude happzsovi připadat moc slo?itý na AI) předat velení části flotily, ale předat mu celou ří?i je trochu moc, kdy? pominu, ?e by se toho dalo snadno zneu?ít, tak stejně je to hodně divný a navíc při vět?ím počtu aliancí, u? by hráč taky nemusel dělat nic jiného, ne? hrát za svoje spojence.
|
|
|
|
| Kua ! Uz se to zase komplikuje...
Nemate nekdo monitor navic :| ????? |
|
|
|
| Ad diplomacie: To s tím počítačem v alianci: Myslím, ?e to předávání velení by fungovalo spí? tak, ?e při hře proti počítači by při vytvoření aliance počítač předal kompletní velení lidskému hráči, ne naopak! Při hře proti lidskému hráči by byla mo?nost přidělit flotilu do správy (nebo i jednotlivý systém.) Co?
Ad schůzka: Jsem pro. Řekněte si termín. Mně středa i čtvrtek celkem vyhovují.
PVH/Sheedee: Jak to vypadá s grafikou?
Jo, je?tě mne napadla jedna věc. Ka?dá loď / flotila by měla mít mo?nost volat o pomoc... tj. poslat zprávu konkrétnímu hráči se ?ádostí o pomoc (v boji). P5íslu?nému hráči by se pak na monitoru objevilo, kde je ?ádána jeho pomoc. Zprávu by mělo jít poslat v?em (distress call/signal). Pak by nastala mohla nastat situace, ?e na pomoc přijdou ui nepřátelé... tak jako se to občas ve ST stává. Co vy na to? |
|
|
|
| sheedee: a to vlastne jeste nic neni, to co tam je, je v podstate z velke casti knihovna spolecna por server i klienta :) Na klientovi se pracuje ted, a na serveru ostatne taky |
|
|
Anonym: Sheedee - 01. září 2002 21:34 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz:
Vostrý, z mých znalostí Cčka si pamatuju akorát print a ;
a přitom sem kdysi vytvářel program na generaci receptu na pizzu na základně hvězdné konstalace (Fakt nekecám, ka?dá hvězda měla hodnotu real a v závislosti na nejlbi?ích hvězdách (Souřadnice XY) se to sčítalo a násobilo, dokud se nedostalo osmimístný číslo v hexadecimální soustavě, kde ka?dá cifra určovala část receptu, část z kódu byla v QBASICU, byla to fakt sranda :-)
|
|
|
|
| uni: proste mu dam po tlame a vybodnu se na nej :)
No, ale to potvrzovani - spis bych pred predanim zakazal jiste cinnosti, jako autodestrukci nebo opusteni systemu, dokud to neni NUTNE. Potvrzovani ale bude mozna jednodussi, uvidime, co se z toho vyvine. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 01. září 2002 20:03 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : nápad je to dobrý... otázkou zůstává jak se s tím Happz popere :-) |
|
|
|
| Jen zaskocim, nestiham. Na Inetu se objevily nejaky navrhy na BotF2. Jeste jsem se na to moc nedival, ale zajemci mrknete sem. |
|
|
|
| naku: vyborne, me se nechce MinGW instalovat jen kvuli tomu, abych zkousel prelozitelnost STE na Windozich. Takze to bude na tobe :-)
btw v utery, stredu a ctvrtek budu odpoledne v Pze, ma-li nekdo zajem o schuzku, jsem Vam k dispozici. |
|
|
|
| happz
Tak sem si to stahnul a zejtra se na to poradne podivam. Ponevadz sem prave preinstaloval Win a Linux dal pryc (duvodu je vice a rozhodne mezi ne nepatri jakakoli averze vuci tomuhle super OSu :), zejtra zacnu instalovat a konfigurovat MinGW (coz, jak ho znam, budu mit hotovy tak v utery :)))) a........ dokud se nedomluvime, budu premytat, co bych moh psat :)
Momentalne jsem dost "povodnove" vytizenej - dneska sem obnovoval 54GB databaze ze zalohy... zabava jak na hrbitove.... |
|
|
|
| to alianční předávání flotil bych doplnil je?tě o to, ?e pokud někomu dáte flotilu, tak máte právo ka?dý tah počítače s va?í flotilou potvrdit, nebo zamítnout. Stejné právo má i počítač. doufám happzi, ?e pro tebe nepředstavuje problém určit jakousi riskantnost akce a na jejím základě nechat počítač potvrdit, nebo zamítnout akci nařízenou hráčem. otázka je, kdy takové potvrzení/zamítnutí provádět: přímo p rozhodnutí, tedy mo?nost během jednoho tahu rozhonutí tak dlouho měnit a? jej počítaač nebo "spoluhráč" potrvrdí, nebo a? při provdení tahu, tedy kdy? navrhnete-li ?ílenost kterou počítač/"spoluhráč" nevezme, přijdete o jeden tah a tedy stratíte např. poziční převahu....posuďte a napi?te.... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|