|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:07 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| OK tak diplomacii u? bychom taky zhruba měli. Ale před tím, ne? začneme sepisovat konkrétní data pro lodě, budovy, planety atd. je třeba vyře?it je?tě pár věcí :
1) Velikost galaxie – (resp. Hrací plochy) problémy v?ech mo?ných ře?ení u? jsem zde rozebíral… pokud si někdo nevzpomíná, ať se koukne do mého archivu (seznam v?ech příspěvků – příspěvek z 30.7.). Je tedy třeba se dohodnout, jak velkou plochu jsme schopni zachytit a v závislosti na tom ,také stanovit velikost jednoho pole a „rychlost“ lodí na GALMAPU.
2) Boje – tedy jestli se budou odehrávat na MAPSECU nebo na BATTLESCREENU. V?ichni jsme přednesli své názory a nebyli jsme schopni dojít k uspokojivému ře?ení. Proto tenhle problém navrhuji vyře?it jednou pro v?dy (nebo aspoň stanovit jedno ře?ení jako hlavní a tomu přizpůsobit ostatní věci) a to za A) při osobním setkání celého teamu nebo za B) na chatu… Vzhledem k tomu, ?e Pentacon padl… a na otočku do Prahy nepojedu (zvlá?ť teď), tak optimální ře?ení vidím v tom, ?e se v jeden den sejdeme v?ichni na Xku a stanovíme jedno hlavní ře?ení s tím, ?e mu přizpůsobíme systém hry, ale ?e se později mů?eme vrátit k tomu druhému. Jen se mi teď nechce pracovat na něčem co pak budeme muset předělávat. I kdy? to tak mů?e skončit, schůzka na chatu tomu mů?e předejít…
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : Ty diplomatické statusy jsou dobře udělané. Jen pár návrhů :
Status „Kontakt“ bych přejmenoval na „Neutrální“.
Pak si myslím, ?e body 3 a 4 by měly být přehozeny, proto?e vět?inou smlouva o neútočení předchází zbudování velvyslanectví. Tě?ko budete mít velvyslanectví na planetě její? obyvatelé útočí na va?e obchodní lodě při sebemen?í příle?itosti :-) Navíc pokud vím, tak Federace neměla nikdy velvyslanectví na Romulu a přitom měli smlouvu o neútočení…
Jinak s tím souhlasím… jen by to chtělo jednotlivým stupňům přiřadit událost, které budou následovat, pokud se například sejdou lodě dvou ras na jednom poli. Např. pokud bude válečný stav, tak se hra automaticky přepne do boje (na MAPSEC nebo BATTLESCREEN to se je?tě doře?í…).
Také bych dal mo?nost průletu přes území, někam „dříve“ ne? na stupeň 7). Pochybuju, ?e by toti? při pouhém průletu cizích lodí, někdo hned vyhla?oval válku. IMHO by jako defaultní mělo být dovoleno prolétávat cizím územím i kdy? je stav neutrální. Pokud by to někdo nechtěl, musel by to zakázat a pokud by to někdo poru?il, tak z toho vyvodit patřičné důsledky.
Ka?dopádně by mo?nost letu přes cizí území mohla být přístupná u? od 4) … Samozřejmě, ?e z častých přeletů flotily válečných lodí okolo své domovské planety nebude mít radost nikdo…
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:05 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee : úplně tě chápu... má? pravdu... nemá? to jednoduché :- |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:01 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Again : ovládat celou NPC ří?i při alianci je IMHO hloupost !! |
|
|
Anonym: Sheedee - 03. září 2002 19:54 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jinak první záběry z traileru (Moc jich nebude, dělám paralelně na několika animacích a asi jenom 2-3 jsou hodny ukázky (Zatím)) dám v nejbli??í době na web
|
|
|
Anonym: Sheedee - 03. září 2002 19:53 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| happz:
Na scénáři intra pracuju. Měl sem sice pár návrhů od ostatních, ale bohu?el máte občas dost zkreslený přestavy o tom, co je reálný. Ono toti?, reálný to je, ale na takový intra obvykle bývá tým několika 3d grafiků, jim? na plný úvazek pomáhá tým 2d grafiků a ti společně tvoří scény, pak je je?tě tým animátorů, kteří to rozhýbou, pak zvukař, hudbař, návrhář.... Schválně se podívejte kolik lidí dělalo třeba intro do diabla II (V creditech je grafiků napsáno pár, ale na intra obvykl bývají je?tě externisti) A navíc tihle lidi jsou profesionálové, co? se o mně říct nedá. Obvykle mají an grafiku ?koly (Jedna taková je v hradci králové) a nemají na krku ?kolu, psa, a normální ?ivot.
ale jestli má? zájem, mám hotový scénář traileru, který sem dám, jenom co ho tro?ku upravim, na intru jsem zatím pracoval převá?ně teoreticky, v praxi do něj mám hotovo jenom minimum (Zále?í na tom, jak dlouhý bude, co? zase zále?í na čase, platí ?e čím dýl to budu dělat, tím lep?í a del?í pochopitelně).
|
|
|
|
| Jirka006: Souhlasim se Spockem, ze by se tady na StarNetu nemely zakladat dalsi fora specialne na dalsi hry. Navic pro Endless Universe to nema vyznam, kdyz to dela Spock sam, Academy taky ne a na Final Journey pracuje zatim minimum lidi, takze bych zahlceni a zneprehledneni zdejsiho fora taky zatim nepredpokladal. Pokud by snad k necemu takovymu doslo, tak by se treba pro dalsi gamesy vytvorilo forum nekde na WDK Games site nebo by se to probralo s autorama StarNetu, jestli jim to nebude vadit, kdyz tu otevreme dalsi fora. Stejne bych to videl tak, ze v manualech k nasim hram bude veticka: Special Thanks to the StarNet! Nebo tak nejak:-)
Evolution tym: Jelikoz ted totalne nestiham (viz napriklad posledni mesic starej update BC Fan Site:-(((((), tak se vam tu nebudu moc michat do diskuze, abyste si ale nemysleli, ze jsem na vas zanevrel:-))) |
|
|
|
| na http://bigas.gameplanet.cz/wdk naleznete vyrazne upravenou prezentaci wdk games |
|
|
|
| jirka: jak vis, nejsem pritel navysovani poctu for |
|
|
|
| A jeste neco: muzu nekde ziskat alespon castecny scenar intra? Vcera jsem se dozvedel, ze hudbotvorci uz zacali i pracovat, takze at je to nejak datelny dohromady. |
|
|
|
| Jo, a co byste rikali ctvrtecni schuzce? Kdekoliv, pokud mozno odpoledne, a na vic nez na hodinu, to je pro me uplne bezcenne, nez preskacu Phu na autobus, tak to tam ani nemusim chodit. |
|
|
|
| Jirka: no, to uz se mi libi vic. IMHO je to HODNE divne, predat spravu cele rise jen proto, ze jsi s nekym v alianci. Ti spis znamena vzajmenou pomoc, ale kazdy se dale stara o svuj pisecek (nebo pisecky) |
|
|
|
| Sheedee: Byl to jen návrh. Něco na tom je... krom toho alianci mů?e? uzavřít s více hráčema, ?e? Komu by pak počítač předal lodě? Spí? by to mohlo být na po?ádání... po?ádá? aliančního partnera o přesně specifikovanou flotilu/loď a ejhle... on ti jí půjčí, nebo taky ne... :-) |
|
|
|
| Mr.Spock: Ad změna názvu fóra: Nevím, ale nezdá se mi to. Tohle fórum bylo v?dy téměř exklizivně STEVOL. Tak proč jsi to změnil??? ...navíc bez konzultace s ostatníma ??????????????!!!! Nezlob se, ale ostatní hry bych sem netahal... a? začne ?kolní rok, tak to tu bude nečitelné... proč nezalo?í? dal?í fóra? |
|
|
Anonym: Sheedee - 02. září 2002 19:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Nevím jak zbytku společenstva, ale mně se to zdá divný |
|
|
Anonym: Sheedee - 02. září 2002 19:26 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka:
My víme, cos myslel, ale i tak mi se mi to zdá divný, počítač by neměl předávat kompletní vedení hráči, jenom a základě aliance, mo?ná by mu mohl občas (Pokud to nebude happzsovi připadat moc slo?itý na AI) předat velení části flotily, ale předat mu celou ří?i je trochu moc, kdy? pominu, ?e by se toho dalo snadno zneu?ít, tak stejně je to hodně divný a navíc při vět?ím počtu aliancí, u? by hráč taky nemusel dělat nic jiného, ne? hrát za svoje spojence.
|
|
|
|
| Kua ! Uz se to zase komplikuje...
Nemate nekdo monitor navic :| ????? |
|
|
|
| Ad diplomacie: To s tím počítačem v alianci: Myslím, ?e to předávání velení by fungovalo spí? tak, ?e při hře proti počítači by při vytvoření aliance počítač předal kompletní velení lidskému hráči, ne naopak! Při hře proti lidskému hráči by byla mo?nost přidělit flotilu do správy (nebo i jednotlivý systém.) Co?
Ad schůzka: Jsem pro. Řekněte si termín. Mně středa i čtvrtek celkem vyhovují.
PVH/Sheedee: Jak to vypadá s grafikou?
Jo, je?tě mne napadla jedna věc. Ka?dá loď / flotila by měla mít mo?nost volat o pomoc... tj. poslat zprávu konkrétnímu hráči se ?ádostí o pomoc (v boji). P5íslu?nému hráči by se pak na monitoru objevilo, kde je ?ádána jeho pomoc. Zprávu by mělo jít poslat v?em (distress call/signal). Pak by nastala mohla nastat situace, ?e na pomoc přijdou ui nepřátelé... tak jako se to občas ve ST stává. Co vy na to? |
|
|
|
| sheedee: a to vlastne jeste nic neni, to co tam je, je v podstate z velke casti knihovna spolecna por server i klienta :) Na klientovi se pracuje ted, a na serveru ostatne taky |
|
|
Anonym: Sheedee - 01. září 2002 21:34 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz:
Vostrý, z mých znalostí Cčka si pamatuju akorát print a ;
a přitom sem kdysi vytvářel program na generaci receptu na pizzu na základně hvězdné konstalace (Fakt nekecám, ka?dá hvězda měla hodnotu real a v závislosti na nejlbi?ích hvězdách (Souřadnice XY) se to sčítalo a násobilo, dokud se nedostalo osmimístný číslo v hexadecimální soustavě, kde ka?dá cifra určovala část receptu, část z kódu byla v QBASICU, byla to fakt sranda :-)
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|