Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2251 - 2270 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 05. září 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz....aha...já myslel, ?e dělají hudbu k intru.....tak to jo....a my mme zvukaře.....já myslel, ?e to nakonec zbyde na mě....no tim líp....doufám ?e jsou dobrý.....hudba, je skoro stejně důle?itá pro první dojem jako grafika....
Anonym: Unimatrix325 - 05. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi :-)))) to si pi? :-)
Kovi - 05. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: FinalWar download page: 992 pristupu! Zacni chladit sampansky!:-)
Naku - 05. září 2002 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Zas tak jednoduchy to nebude. Napr. furt nemam monitor a na net lezu krz znamy :(
Co se tyce srozumitelnosti... no newim, ale nejakou podrobnou dokumentaci to nema.

Jo... a ten engine ma pro nas mozna jednu nevhodnou vlastnost.Byl vyvyjenej jako public-domain bez editoru a tak informace uklada v pseudo-pseudo-XML, takze by si to kazdej trubka moh upravovat a to by asi nebylo to ono...
Jirka006 - 05. září 2002 10:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: To není pravda, co kdy? zachytí distress-call nepřítel... prostě jsem myslel, abys mohl zavolat pouze třeba známého spojence o kterém ví?, ?e je v blízkosti. Kdy? zvolí? distress call tak ti mohou pomoct 1) nepřátelé, 2) neznámé maskované lodě (které nevidí?)... co? je praktické zvlá?ť při průzkumhých misích kde nemá? nikoho známého.
happz - 05. září 2002 08:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: proc?? Copak nutne potrebujou vedet, co bude v intru, kdyz nepracuji na hudbe k intru? Rekl jsem, co bude urcite potreba (klasicka hudba na pozadi, a musi se menit podle situace) IMHO neni potreba znat komplet celej pribeh nebo hru nazpamet jen proto, abych k ni mohl delat hudbu - na te muzu pracovat soubezne.
PVH - 04. září 2002 23:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: jak mů?ou zvukaři pracovat na hudbě, kdy? neviděli ani záběr z intra?! jestkli to tak dělaj, tak jsou to ?patný zvukaři.....

jirka006: dal bych mo?nost "distress-call" ale komu volá? o pomoc bych neře?il, prostě ka?dýmu v dosahu....a lodě by to v určitý situaci měly udělat automaticky....
Anonym: Sheedee - 04. září 2002 23:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: Já bych velikost galaxie nechal volitelnou pro hráče, ať si turn-based ?ílenec navolí klidně galaxii, ?e mu to vydr?í do konce ?ivota (Jako já), nebo ať si normální hrá?č nastaví galaxii tak na týden hry, to zále?í na něm
Kovi - 04. září 2002 19:31sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: ad engine pro adventuru. Fajn, to zni dobre. Muzes mi to teda poslat na kovi@startrekgames.cz? Kdyztak k tomu napis neco obecne pro me, abych vedel, co to zvlada a kdyz budes mit chut, tak i treba neco konkretnejsiho pro FJ programatora. Mrkneme se na to a uvidime. Predem diky.
happz - 04. září 2002 09:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad diplomacie: fajn, pekne jste to seradili, programatorum se bude lip pracovat. Jeste to prirazeni udalosti a je to SKORO hotovy.

ad velikost galaxie: v idealnim stavu, kdy STE pobezi na Linuxu a bude mit k dispozici necelych 3GB virtualni pameti - pro jednoduchost pocitejme 2GB, knihovny neco zaberou - muzeme to dotahnout az na OBROVSKY rozmery galaxie: ctverec o strane 1448 sektoru (pekne :-) Takze ja v podstate omezen nejsem. navic, pokud bude fungovat on-demand vytvareni sektoru, v podstate si muzu dovolit mnohem vetsi galaxii, ptze prazdne sektory, ve kterych neni nic vyznamneho, vlastne v pameti neexistuji. Pouze, kdyz do nich nekdo vstoupi, tak jsou vytvoreny. S timhle i tech 1448 sektoru na hranu muze byt zlomek vysledne velikosti :)

Ted je jen na vas, jak velkou mapu udelate - soucasti definice mapy by mohla byt i nejaka konstanta, kterou by se menily zadane pohybove vlastnosti (v galaktickem meritku) jednotek tak, aby hra byla realisticka. Uni, nepopremyslis nad tim? Asi takhle - mapa by udala jakousi 'miru realnosti pohybu' kterou by se modifikovaly nahrane konstanty rychlosti pohybu galaxii u jednotek, a vysledna by se pouzivala, a zobrazovala hraci, a zkratka pouzivala vsude. Vysledkem by mohlo byt, ze pohyb by byl alespon trochu realny vuci mape. Zkus to zapasovat do te struktury lode, a ja to zkusim zaprat do pohybu jednotky - tuhle cast mam hotovou, a vcelku pekna je.

ad MAPSEC V BATTLESCREEN: no, myslim, ze vas asi roztrhnu sam. jakozto programator mam tu moc vam namluvit, co je strasne slozity, a nestoji to za to. Osobne bych rad videl 3-level veleni, ale mam pocit, ze vetsina chce pouze 2-level. Takze asi prvni vznikne 2-level, a pak pridelam volitelny 3-level a bude to. kazdej at si vybere a do sveta vypustime tu 'lepsi' verzi. Ptze nejsme schopny se dohodnout, tak to asi takhle dopadne...
Jirka006 - 04. září 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K diplomatickým volbám (viz předchozí příspěvek:
Kontakt by měl průlety a obchod (A)
Neútočení by měl v?echno (N)
Vyslanectví jen (A) u vyslanectví a sdílení dat level 1
Mírová smlouva by měla (A) vyslanectví, obchodní lodě, obchod a sdílení dat level 1
Spojenectví Viz mírová smlouva + (A) u sdílení dat level 2 + průlet voj. lodí.

Nicméně by v?e bylo individualizovatelné.
Tato diplomacie je jen na nejvy??í úrovni. Nevylučuji, aby v rámci jednání mezi loděmi/systémy v rámci HAIL funkce byla mo?nost tzv. REQUEST:
1. Surrender ship / system.
2. Give resources (+ jaké)
3. Help (?)
... no zapojte se, třeba něco vymyslíme... :-))

Jirka006 - 04. září 2002 09:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad schůzka: je mi líto, začala mi basketbalová sezóna.

Ad diplomacie: Nechal jsem se inspirovat BOTF a CIV2. On status kontakt je lep?í ne? neutrální (co? mů?e být i samostatnej status). Průlet územím je dost záva?ná věc. Navrhoval bych "předdefinovat úmluvy" ale za?krtávacíma políčkama nechat mo?nost hráči upravit podmínky (ty asi musí být definovány konečným výčtem). Tj. násl.:
1. Vyslanectví A/N
2. Průlet obchodních lodí A/N
3. Průlet vojenských lodí A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
4. Obchod A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
5. Sdílení dat level 1 A/N
6. Sdílení dat level 2 A/N
7. Sdílení dat level 3 A/N
8. Doplňování na základnách level 1 A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
9. Doplňování na základnách level 2 A/N (implikuje průlet vojenských lodí)
10. Půjčování lodí A/N

Co vy na to?
Naku - 03. září 2002 22:24sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Co se tyce Final Journey...
Jak sem rikal, kdysi jsem delal (dodelal) engine na presne takovyhle adventury, mozna by sel (mate-li zajem) docela dobre pouzit....
Naku - 03. září 2002 22:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ctvrtek ? Snad (na 99%) sem volnej...
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : Dobrej update stránek :-)
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:07sipka
ZAMĚŘIT
0
OK tak diplomacii u? bychom taky zhruba měli. Ale před tím, ne? začneme sepisovat konkrétní data pro lodě, budovy, planety atd. je třeba vyře?it je?tě pár věcí :
1) Velikost galaxie – (resp. Hrací plochy) problémy v?ech mo?ných ře?ení u? jsem zde rozebíral… pokud si někdo nevzpomíná, ať se koukne do mého archivu (seznam v?ech příspěvků – příspěvek z 30.7.). Je tedy třeba se dohodnout, jak velkou plochu jsme schopni zachytit a v závislosti na tom ,také stanovit velikost jednoho pole a „rychlost“ lodí na GALMAPU.
2) Boje – tedy jestli se budou odehrávat na MAPSECU nebo na BATTLESCREENU. V?ichni jsme přednesli své názory a nebyli jsme schopni dojít k uspokojivému ře?ení. Proto tenhle problém navrhuji vyře?it jednou pro v?dy (nebo aspoň stanovit jedno ře?ení jako hlavní a tomu přizpůsobit ostatní věci) a to za A) při osobním setkání celého teamu nebo za B) na chatu… Vzhledem k tomu, ?e Pentacon padl… a na otočku do Prahy nepojedu (zvlá?ť teď), tak optimální ře?ení vidím v tom, ?e se v jeden den sejdeme v?ichni na Xku a stanovíme jedno hlavní ře?ení s tím, ?e mu přizpůsobíme systém hry, ale ?e se později mů?eme vrátit k tomu druhému. Jen se mi teď nechce pracovat na něčem co pak budeme muset předělávat. I kdy? to tak mů?e skončit, schůzka na chatu tomu mů?e předejít…
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : Ty diplomatické statusy jsou dobře udělané. Jen pár návrhů :
Status „Kontakt“ bych přejmenoval na „Neutrální“.
Pak si myslím, ?e body 3 a 4 by měly být přehozeny, proto?e vět?inou smlouva o neútočení předchází zbudování velvyslanectví. Tě?ko budete mít velvyslanectví na planetě její? obyvatelé útočí na va?e obchodní lodě při sebemen?í příle?itosti :-) Navíc pokud vím, tak Federace neměla nikdy velvyslanectví na Romulu a přitom měli smlouvu o neútočení…
Jinak s tím souhlasím… jen by to chtělo jednotlivým stupňům přiřadit událost, které budou následovat, pokud se například sejdou lodě dvou ras na jednom poli. Např. pokud bude válečný stav, tak se hra automaticky přepne do boje (na MAPSEC nebo BATTLESCREEN to se je?tě doře?í…).
Také bych dal mo?nost průletu přes území, někam „dříve“ ne? na stupeň 7). Pochybuju, ?e by toti? při pouhém průletu cizích lodí, někdo hned vyhla?oval válku. IMHO by jako defaultní mělo být dovoleno prolétávat cizím územím i kdy? je stav neutrální. Pokud by to někdo nechtěl, musel by to zakázat a pokud by to někdo poru?il, tak z toho vyvodit patřičné důsledky.
Ka?dopádně by mo?nost letu přes cizí území mohla být přístupná u? od 4) … Samozřejmě, ?e z častých přeletů flotily válečných lodí okolo své domovské planety nebude mít radost nikdo…
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : úplně tě chápu... má? pravdu... nemá? to jednoduché :-
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:01sipka
ZAMĚŘIT
0
Again : ovládat celou NPC ří?i při alianci je IMHO hloupost !!
Anonym: Sheedee - 03. září 2002 19:54sipka
ZAMĚŘIT
0
Jinak první záběry z traileru (Moc jich nebude, dělám paralelně na několika animacích a asi jenom 2-3 jsou hodny ukázky (Zatím)) dám v nejbli??í době na web

Nejnovější   Novější 2251 - 2270 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o