Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2246 - 2265 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 06. září 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Jenom k distress call (jestli u? to tady padlo, tak sorry, já to nečtu f?echno), mo?ná by bylo fajn, kdyby ho mohla loď vyslat podle hráčova (rozumněj, kldině i počítačova, kdy? to bude loď počítače) rozhodnutí buď jenom spojenci, nebo v?em a kdyby té lodi potom někdo pomohl, automaticky by to zlep?ilo vztahy mezi ří?emy (nevím jak to konrkétně bude ře?ený, ale napříklaad by to přičetlo 20 bodů k indexu přátelství, nebo tak nějak)
Kovi - 06. září 2002 18:55sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Tak Mae ma prej doma anglickej papirovej manual k BotF, takze ho nakonec mozna preci jen prelozim:-)
Kovi - 06. září 2002 18:54sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Coze? Ty hodlas dodrzovat nejaky casovy termin? Tak takhle by ses v branzi moc neuzivil. To musis aspon dvakrat odsunout, jinak nebudes svetovej, hochu. Tssss. To jsou mi veci, on by chtel stihat termin, kde to zije?:-)

ALL: Jsem rad, ze tu tak cile (a doufejme i cilevedome) probirate tvorbu, hlavne si to, proboha, nekam piste, at v tom pak nemate bordel:-))
happz - 06. září 2002 12:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: 992 pristupu? Super :)

Tak, dneska snad uz zacnu konecne strihat GALSCREEN na male a jeste mensi kousky, a bude se pekne skladat dohromady. Krusipisk, ja to mozna stihnu do toho konce zari, jak jsem si myslel :)) Tomu rikam dobrej for...
Jirka006 - 06. září 2002 09:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě nějaké připomínky k diplomacii?

Co takhle začít třeba se správou planet/systémů? :-)
PVH - 05. září 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz....aha...já myslel, ?e dělají hudbu k intru.....tak to jo....a my mme zvukaře.....já myslel, ?e to nakonec zbyde na mě....no tim líp....doufám ?e jsou dobrý.....hudba, je skoro stejně důle?itá pro první dojem jako grafika....
Anonym: Unimatrix325 - 05. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi :-)))) to si pi? :-)
Kovi - 05. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: FinalWar download page: 992 pristupu! Zacni chladit sampansky!:-)
Naku - 05. září 2002 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Zas tak jednoduchy to nebude. Napr. furt nemam monitor a na net lezu krz znamy :(
Co se tyce srozumitelnosti... no newim, ale nejakou podrobnou dokumentaci to nema.

Jo... a ten engine ma pro nas mozna jednu nevhodnou vlastnost.Byl vyvyjenej jako public-domain bez editoru a tak informace uklada v pseudo-pseudo-XML, takze by si to kazdej trubka moh upravovat a to by asi nebylo to ono...
Jirka006 - 05. září 2002 10:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: To není pravda, co kdy? zachytí distress-call nepřítel... prostě jsem myslel, abys mohl zavolat pouze třeba známého spojence o kterém ví?, ?e je v blízkosti. Kdy? zvolí? distress call tak ti mohou pomoct 1) nepřátelé, 2) neznámé maskované lodě (které nevidí?)... co? je praktické zvlá?ť při průzkumhých misích kde nemá? nikoho známého.
happz - 05. září 2002 08:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: proc?? Copak nutne potrebujou vedet, co bude v intru, kdyz nepracuji na hudbe k intru? Rekl jsem, co bude urcite potreba (klasicka hudba na pozadi, a musi se menit podle situace) IMHO neni potreba znat komplet celej pribeh nebo hru nazpamet jen proto, abych k ni mohl delat hudbu - na te muzu pracovat soubezne.
PVH - 04. září 2002 23:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: jak mů?ou zvukaři pracovat na hudbě, kdy? neviděli ani záběr z intra?! jestkli to tak dělaj, tak jsou to ?patný zvukaři.....

jirka006: dal bych mo?nost "distress-call" ale komu volá? o pomoc bych neře?il, prostě ka?dýmu v dosahu....a lodě by to v určitý situaci měly udělat automaticky....
Anonym: Sheedee - 04. září 2002 23:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: Já bych velikost galaxie nechal volitelnou pro hráče, ať si turn-based ?ílenec navolí klidně galaxii, ?e mu to vydr?í do konce ?ivota (Jako já), nebo ať si normální hrá?č nastaví galaxii tak na týden hry, to zále?í na něm
Kovi - 04. září 2002 19:31sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: ad engine pro adventuru. Fajn, to zni dobre. Muzes mi to teda poslat na kovi@startrekgames.cz? Kdyztak k tomu napis neco obecne pro me, abych vedel, co to zvlada a kdyz budes mit chut, tak i treba neco konkretnejsiho pro FJ programatora. Mrkneme se na to a uvidime. Predem diky.
happz - 04. září 2002 09:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad diplomacie: fajn, pekne jste to seradili, programatorum se bude lip pracovat. Jeste to prirazeni udalosti a je to SKORO hotovy.

ad velikost galaxie: v idealnim stavu, kdy STE pobezi na Linuxu a bude mit k dispozici necelych 3GB virtualni pameti - pro jednoduchost pocitejme 2GB, knihovny neco zaberou - muzeme to dotahnout az na OBROVSKY rozmery galaxie: ctverec o strane 1448 sektoru (pekne :-) Takze ja v podstate omezen nejsem. navic, pokud bude fungovat on-demand vytvareni sektoru, v podstate si muzu dovolit mnohem vetsi galaxii, ptze prazdne sektory, ve kterych neni nic vyznamneho, vlastne v pameti neexistuji. Pouze, kdyz do nich nekdo vstoupi, tak jsou vytvoreny. S timhle i tech 1448 sektoru na hranu muze byt zlomek vysledne velikosti :)

Ted je jen na vas, jak velkou mapu udelate - soucasti definice mapy by mohla byt i nejaka konstanta, kterou by se menily zadane pohybove vlastnosti (v galaktickem meritku) jednotek tak, aby hra byla realisticka. Uni, nepopremyslis nad tim? Asi takhle - mapa by udala jakousi 'miru realnosti pohybu' kterou by se modifikovaly nahrane konstanty rychlosti pohybu galaxii u jednotek, a vysledna by se pouzivala, a zobrazovala hraci, a zkratka pouzivala vsude. Vysledkem by mohlo byt, ze pohyb by byl alespon trochu realny vuci mape. Zkus to zapasovat do te struktury lode, a ja to zkusim zaprat do pohybu jednotky - tuhle cast mam hotovou, a vcelku pekna je.

ad MAPSEC V BATTLESCREEN: no, myslim, ze vas asi roztrhnu sam. jakozto programator mam tu moc vam namluvit, co je strasne slozity, a nestoji to za to. Osobne bych rad videl 3-level veleni, ale mam pocit, ze vetsina chce pouze 2-level. Takze asi prvni vznikne 2-level, a pak pridelam volitelny 3-level a bude to. kazdej at si vybere a do sveta vypustime tu 'lepsi' verzi. Ptze nejsme schopny se dohodnout, tak to asi takhle dopadne...
Jirka006 - 04. září 2002 09:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
K diplomatickým volbám (viz předchozí příspěvek:
Kontakt by měl průlety a obchod (A)
Neútočení by měl v?echno (N)
Vyslanectví jen (A) u vyslanectví a sdílení dat level 1
Mírová smlouva by měla (A) vyslanectví, obchodní lodě, obchod a sdílení dat level 1
Spojenectví Viz mírová smlouva + (A) u sdílení dat level 2 + průlet voj. lodí.

Nicméně by v?e bylo individualizovatelné.
Tato diplomacie je jen na nejvy??í úrovni. Nevylučuji, aby v rámci jednání mezi loděmi/systémy v rámci HAIL funkce byla mo?nost tzv. REQUEST:
1. Surrender ship / system.
2. Give resources (+ jaké)
3. Help (?)
... no zapojte se, třeba něco vymyslíme... :-))

Jirka006 - 04. září 2002 09:02sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ad schůzka: je mi líto, začala mi basketbalová sezóna.

Ad diplomacie: Nechal jsem se inspirovat BOTF a CIV2. On status kontakt je lep?í ne? neutrální (co? mů?e být i samostatnej status). Průlet územím je dost záva?ná věc. Navrhoval bych "předdefinovat úmluvy" ale za?krtávacíma políčkama nechat mo?nost hráči upravit podmínky (ty asi musí být definovány konečným výčtem). Tj. násl.:
1. Vyslanectví A/N
2. Průlet obchodních lodí A/N
3. Průlet vojenských lodí A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
4. Obchod A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
5. Sdílení dat level 1 A/N
6. Sdílení dat level 2 A/N
7. Sdílení dat level 3 A/N
8. Doplňování na základnách level 1 A/N (implikuje průlet obchodních lodí)
9. Doplňování na základnách level 2 A/N (implikuje průlet vojenských lodí)
10. Půjčování lodí A/N

Co vy na to?
Naku - 03. září 2002 22:24sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Co se tyce Final Journey...
Jak sem rikal, kdysi jsem delal (dodelal) engine na presne takovyhle adventury, mozna by sel (mate-li zajem) docela dobre pouzit....
Naku - 03. září 2002 22:22sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ctvrtek ? Snad (na 99%) sem volnej...
Anonym: Unimatrix325 - 03. září 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : Dobrej update stránek :-)

Nejnovější   Novější 2246 - 2265 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o