Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2240 - 2259 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 07. září 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Sakra, mně u? tu za chvíli vůbec nebude potřeba :-))) BTW: ZIPuju to ve wincommanderu 4,03, tak si ho zkus stáhnout ze slunecnice.cz a rozzipovat to v něm (Ale winzip by s tím neměl mít problém...), ostatně jestli chcete, mů?u to zabalit třeba do RARu a nahrát to tamz nova, ale řekl sem si, ?e zip je lep?í...
PVH - 07. září 2002 00:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak jsem po dlouhé době nav?tívil na?e stránky a: mám pár otázek: co je sp status a mp status? a kdo dělá ty ostatní hry ne? evolution, specielně nedless universe?
a pak pár návrhů: chci se zeptat jestli nemám zkusit navrhnout nějaký modernějc vypadající menu pro Endless Universe, proto?e ta "skoro finální" podoba připomíná nějakou prastarou dosovou hru. chtělo by to něco víc moderního, a to nemyslim LCARS (i kdy? i ty by byly zajímavý....) a pak jsem chtěl nabídnout, ?e pokud byste chtěli mohu pomoct modelovat věci (jako zbraně a tak včetně map...) tak mů?u pomoct....a mo?ná by si ST:EU zaslou?ila logo...
evolution ale BUDE PRIORITNÍ (to jen aby mě někdo nenabádal, abych si hleděl evolution a do EU se nesral, koneckonců, jsem tu psanej jako grafik ne? a to tam mo?ná budete muset připsat i 3D grafik :)
PVH - 07. září 2002 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: nemů?u si pomoct, ale v?dycky, kdy? něc zazipuje?, já to stáhnu, a potom mi winzip tvrdí: file does not appear to be a valid archive....

a k distress call: zavrhnul bych mo?nost, zavolat o pomoc jen spojencům, jak navrhoval jirka006. distress call je prostě: "..em lodím v dosahu, tady je hvěz.....oď Alabama, jsme tě?ce po?ko...ni, ztrá......odporu ?ivota, mám...aněné a mrtvé. Kdokoliv mě sly?......osím, pomozte nám" a opakovaně vysílat na v?ech frekvencích. na kódování pro spřátelené ří?e není čas...:-)
Jo a pak mě napadlo, ?e by měla loď vyysílat distress-call automaticky, při vět?ím (u? vidim jak to po mě happz chce nadefinovat) po?kození...
Anonym: sheedee - 06. září 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: To má? pravdu... Mělo by se to vysílat v?eobecně. To ALL: Na adrese www.mujwen.cz/www/stevol/battle.zip najdete první ukázku z traileru (Ten záběr pou?iju taky v intru).
happz - 06. září 2002 21:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
IMHO proste spustim distress-call a doufam, ze se vedle me neodmaskuje warbird a neroztrili me na kousky - kdyz jsem v takove situaci, ze musim vyslat distress-call, tak uz je mi asi celkem jedno, kdo prijde, hlavne kdyz me zachrani, a cim driv, tim lip. A to zlepseni vztahu, jo, to zni pekne, bude existovat nejaka mnozina akci, ktere zlepsi vztahy mezi risemi, a zahrana cizi lode by tam klidne mela patrit - stejne jako dary apod.
Naku - 06. září 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
No... me se to nezda moc logicky. Jak muzes vysilat volani o pomoc jen spojenci ? Copak je normalni praxe, ze by se "distress-call"y krytovaly ?

To s tim vylepsenim vztahu mi dava smysl... ;)
Anonym: Sheedee - 06. září 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Jenom k distress call (jestli u? to tady padlo, tak sorry, já to nečtu f?echno), mo?ná by bylo fajn, kdyby ho mohla loď vyslat podle hráčova (rozumněj, kldině i počítačova, kdy? to bude loď počítače) rozhodnutí buď jenom spojenci, nebo v?em a kdyby té lodi potom někdo pomohl, automaticky by to zlep?ilo vztahy mezi ří?emy (nevím jak to konrkétně bude ře?ený, ale napříklaad by to přičetlo 20 bodů k indexu přátelství, nebo tak nějak)
Kovi - 06. září 2002 18:55sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Tak Mae ma prej doma anglickej papirovej manual k BotF, takze ho nakonec mozna preci jen prelozim:-)
Kovi - 06. září 2002 18:54sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Coze? Ty hodlas dodrzovat nejaky casovy termin? Tak takhle by ses v branzi moc neuzivil. To musis aspon dvakrat odsunout, jinak nebudes svetovej, hochu. Tssss. To jsou mi veci, on by chtel stihat termin, kde to zije?:-)

ALL: Jsem rad, ze tu tak cile (a doufejme i cilevedome) probirate tvorbu, hlavne si to, proboha, nekam piste, at v tom pak nemate bordel:-))
happz - 06. září 2002 12:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: 992 pristupu? Super :)

Tak, dneska snad uz zacnu konecne strihat GALSCREEN na male a jeste mensi kousky, a bude se pekne skladat dohromady. Krusipisk, ja to mozna stihnu do toho konce zari, jak jsem si myslel :)) Tomu rikam dobrej for...
Jirka006 - 06. září 2002 09:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě nějaké připomínky k diplomacii?

Co takhle začít třeba se správou planet/systémů? :-)
PVH - 05. září 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz....aha...já myslel, ?e dělají hudbu k intru.....tak to jo....a my mme zvukaře.....já myslel, ?e to nakonec zbyde na mě....no tim líp....doufám ?e jsou dobrý.....hudba, je skoro stejně důle?itá pro první dojem jako grafika....
Anonym: Unimatrix325 - 05. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi :-)))) to si pi? :-)
Kovi - 05. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: FinalWar download page: 992 pristupu! Zacni chladit sampansky!:-)
Naku - 05. září 2002 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Zas tak jednoduchy to nebude. Napr. furt nemam monitor a na net lezu krz znamy :(
Co se tyce srozumitelnosti... no newim, ale nejakou podrobnou dokumentaci to nema.

Jo... a ten engine ma pro nas mozna jednu nevhodnou vlastnost.Byl vyvyjenej jako public-domain bez editoru a tak informace uklada v pseudo-pseudo-XML, takze by si to kazdej trubka moh upravovat a to by asi nebylo to ono...
Jirka006 - 05. září 2002 10:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: To není pravda, co kdy? zachytí distress-call nepřítel... prostě jsem myslel, abys mohl zavolat pouze třeba známého spojence o kterém ví?, ?e je v blízkosti. Kdy? zvolí? distress call tak ti mohou pomoct 1) nepřátelé, 2) neznámé maskované lodě (které nevidí?)... co? je praktické zvlá?ť při průzkumhých misích kde nemá? nikoho známého.
happz - 05. září 2002 08:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: proc?? Copak nutne potrebujou vedet, co bude v intru, kdyz nepracuji na hudbe k intru? Rekl jsem, co bude urcite potreba (klasicka hudba na pozadi, a musi se menit podle situace) IMHO neni potreba znat komplet celej pribeh nebo hru nazpamet jen proto, abych k ni mohl delat hudbu - na te muzu pracovat soubezne.
PVH - 04. září 2002 23:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: jak mů?ou zvukaři pracovat na hudbě, kdy? neviděli ani záběr z intra?! jestkli to tak dělaj, tak jsou to ?patný zvukaři.....

jirka006: dal bych mo?nost "distress-call" ale komu volá? o pomoc bych neře?il, prostě ka?dýmu v dosahu....a lodě by to v určitý situaci měly udělat automaticky....
Anonym: Sheedee - 04. září 2002 23:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: Já bych velikost galaxie nechal volitelnou pro hráče, ať si turn-based ?ílenec navolí klidně galaxii, ?e mu to vydr?í do konce ?ivota (Jako já), nebo ať si normální hrá?č nastaví galaxii tak na týden hry, to zále?í na něm
Kovi - 04. září 2002 19:31sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Naku: ad engine pro adventuru. Fajn, to zni dobre. Muzes mi to teda poslat na kovi@startrekgames.cz? Kdyztak k tomu napis neco obecne pro me, abych vedel, co to zvlada a kdyz budes mit chut, tak i treba neco konkretnejsiho pro FJ programatora. Mrkneme se na to a uvidime. Predem diky.

Nejnovější   Novější 2240 - 2259 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o