Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2239 - 2258 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 07. září 2002 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... dneska mam uz zase monitor.

happz
Co se zdrojaku tyce, prochazel sem je a procital. Impressive ;)
Jen makefile mi nefunguje - klopi "wrong syntax" :(
Anonym: Sheedee - 07. září 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Sakra, mně u? tu za chvíli vůbec nebude potřeba :-))) BTW: ZIPuju to ve wincommanderu 4,03, tak si ho zkus stáhnout ze slunecnice.cz a rozzipovat to v něm (Ale winzip by s tím neměl mít problém...), ostatně jestli chcete, mů?u to zabalit třeba do RARu a nahrát to tamz nova, ale řekl sem si, ?e zip je lep?í...
PVH - 07. září 2002 00:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak jsem po dlouhé době nav?tívil na?e stránky a: mám pár otázek: co je sp status a mp status? a kdo dělá ty ostatní hry ne? evolution, specielně nedless universe?
a pak pár návrhů: chci se zeptat jestli nemám zkusit navrhnout nějaký modernějc vypadající menu pro Endless Universe, proto?e ta "skoro finální" podoba připomíná nějakou prastarou dosovou hru. chtělo by to něco víc moderního, a to nemyslim LCARS (i kdy? i ty by byly zajímavý....) a pak jsem chtěl nabídnout, ?e pokud byste chtěli mohu pomoct modelovat věci (jako zbraně a tak včetně map...) tak mů?u pomoct....a mo?ná by si ST:EU zaslou?ila logo...
evolution ale BUDE PRIORITNÍ (to jen aby mě někdo nenabádal, abych si hleděl evolution a do EU se nesral, koneckonců, jsem tu psanej jako grafik ne? a to tam mo?ná budete muset připsat i 3D grafik :)
PVH - 07. září 2002 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: nemů?u si pomoct, ale v?dycky, kdy? něc zazipuje?, já to stáhnu, a potom mi winzip tvrdí: file does not appear to be a valid archive....

a k distress call: zavrhnul bych mo?nost, zavolat o pomoc jen spojencům, jak navrhoval jirka006. distress call je prostě: "..em lodím v dosahu, tady je hvěz.....oď Alabama, jsme tě?ce po?ko...ni, ztrá......odporu ?ivota, mám...aněné a mrtvé. Kdokoliv mě sly?......osím, pomozte nám" a opakovaně vysílat na v?ech frekvencích. na kódování pro spřátelené ří?e není čas...:-)
Jo a pak mě napadlo, ?e by měla loď vyysílat distress-call automaticky, při vět?ím (u? vidim jak to po mě happz chce nadefinovat) po?kození...
Anonym: sheedee - 06. září 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: To má? pravdu... Mělo by se to vysílat v?eobecně. To ALL: Na adrese www.mujwen.cz/www/stevol/battle.zip najdete první ukázku z traileru (Ten záběr pou?iju taky v intru).
happz - 06. září 2002 21:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
IMHO proste spustim distress-call a doufam, ze se vedle me neodmaskuje warbird a neroztrili me na kousky - kdyz jsem v takove situaci, ze musim vyslat distress-call, tak uz je mi asi celkem jedno, kdo prijde, hlavne kdyz me zachrani, a cim driv, tim lip. A to zlepseni vztahu, jo, to zni pekne, bude existovat nejaka mnozina akci, ktere zlepsi vztahy mezi risemi, a zahrana cizi lode by tam klidne mela patrit - stejne jako dary apod.
Naku - 06. září 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
No... me se to nezda moc logicky. Jak muzes vysilat volani o pomoc jen spojenci ? Copak je normalni praxe, ze by se "distress-call"y krytovaly ?

To s tim vylepsenim vztahu mi dava smysl... ;)
Anonym: Sheedee - 06. září 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Jenom k distress call (jestli u? to tady padlo, tak sorry, já to nečtu f?echno), mo?ná by bylo fajn, kdyby ho mohla loď vyslat podle hráčova (rozumněj, kldině i počítačova, kdy? to bude loď počítače) rozhodnutí buď jenom spojenci, nebo v?em a kdyby té lodi potom někdo pomohl, automaticky by to zlep?ilo vztahy mezi ří?emy (nevím jak to konrkétně bude ře?ený, ale napříklaad by to přičetlo 20 bodů k indexu přátelství, nebo tak nějak)
Kovi - 06. září 2002 18:55sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Tak Mae ma prej doma anglickej papirovej manual k BotF, takze ho nakonec mozna preci jen prelozim:-)
Kovi - 06. září 2002 18:54sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Coze? Ty hodlas dodrzovat nejaky casovy termin? Tak takhle by ses v branzi moc neuzivil. To musis aspon dvakrat odsunout, jinak nebudes svetovej, hochu. Tssss. To jsou mi veci, on by chtel stihat termin, kde to zije?:-)

ALL: Jsem rad, ze tu tak cile (a doufejme i cilevedome) probirate tvorbu, hlavne si to, proboha, nekam piste, at v tom pak nemate bordel:-))
happz - 06. září 2002 12:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: 992 pristupu? Super :)

Tak, dneska snad uz zacnu konecne strihat GALSCREEN na male a jeste mensi kousky, a bude se pekne skladat dohromady. Krusipisk, ja to mozna stihnu do toho konce zari, jak jsem si myslel :)) Tomu rikam dobrej for...
Jirka006 - 06. září 2002 09:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě nějaké připomínky k diplomacii?

Co takhle začít třeba se správou planet/systémů? :-)
PVH - 05. září 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz....aha...já myslel, ?e dělají hudbu k intru.....tak to jo....a my mme zvukaře.....já myslel, ?e to nakonec zbyde na mě....no tim líp....doufám ?e jsou dobrý.....hudba, je skoro stejně důle?itá pro první dojem jako grafika....
Anonym: Unimatrix325 - 05. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi :-)))) to si pi? :-)
Kovi - 05. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: FinalWar download page: 992 pristupu! Zacni chladit sampansky!:-)
Naku - 05. září 2002 18:38sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Kovi
Zas tak jednoduchy to nebude. Napr. furt nemam monitor a na net lezu krz znamy :(
Co se tyce srozumitelnosti... no newim, ale nejakou podrobnou dokumentaci to nema.

Jo... a ten engine ma pro nas mozna jednu nevhodnou vlastnost.Byl vyvyjenej jako public-domain bez editoru a tak informace uklada v pseudo-pseudo-XML, takze by si to kazdej trubka moh upravovat a to by asi nebylo to ono...
Jirka006 - 05. září 2002 10:08sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: To není pravda, co kdy? zachytí distress-call nepřítel... prostě jsem myslel, abys mohl zavolat pouze třeba známého spojence o kterém ví?, ?e je v blízkosti. Kdy? zvolí? distress call tak ti mohou pomoct 1) nepřátelé, 2) neznámé maskované lodě (které nevidí?)... co? je praktické zvlá?ť při průzkumhých misích kde nemá? nikoho známého.
happz - 05. září 2002 08:29sipka
ZAMĚŘIT
happz
PVH: proc?? Copak nutne potrebujou vedet, co bude v intru, kdyz nepracuji na hudbe k intru? Rekl jsem, co bude urcite potreba (klasicka hudba na pozadi, a musi se menit podle situace) IMHO neni potreba znat komplet celej pribeh nebo hru nazpamet jen proto, abych k ni mohl delat hudbu - na te muzu pracovat soubezne.
PVH - 04. září 2002 23:30sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz: jak mů?ou zvukaři pracovat na hudbě, kdy? neviděli ani záběr z intra?! jestkli to tak dělaj, tak jsou to ?patný zvukaři.....

jirka006: dal bych mo?nost "distress-call" ale komu volá? o pomoc bych neře?il, prostě ka?dýmu v dosahu....a lodě by to v určitý situaci měly udělat automaticky....
Anonym: Sheedee - 04. září 2002 23:21sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: Já bych velikost galaxie nechal volitelnou pro hráče, ať si turn-based ?ílenec navolí klidně galaxii, ?e mu to vydr?í do konce ?ivota (Jako já), nebo ať si normální hrá?č nastaví galaxii tak na týden hry, to zále?í na něm

Nejnovější   Novější 2239 - 2258 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o