Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2234 - 2253 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Sheedee - 08. září 2002 15:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Pro ty, kterým ne?el přečíst ZIP archiv (PVH a bůhví kdo je?tě) jsem tu ukázku z traileru zabalil je?tě do raru Vemte prosím na vědomí, ?e se jedná o záběr sice hotový, ale renderovaný rychlou metodou, na raytrace rendering scény budu muset počítač nechat bě?et přes noc (Jenom pro nástin náročnosti- 4 vteřiny rendering asi osm hodin v kuse a to na athlonu 1800+ 512mb ram) Link na obě verze www.mujweb.cz/www/stevol/battle.zip www.mujweb.cz/www/stevol/battle.rar
happz - 08. září 2002 09:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: o te syntax error nevim, mozna zkus nejdriv 'make config' a 'configure --help' Jo a potrebujes XML parser Expat, a navic je ta verze neskompilovatelna :) Zkompilovat jde az ta moje, co mam ted na disku, a stejne zatim nic nedela - krom toh, ze uz krasne detekuje graficke mody karty a ten nejlepsi z dostupnych vybere. Navic, v Makefilech je nejaka bouda, kdy se nespravne vraci hodnota nekolika promennych. Nechapu proc, poslu dotaz do konference, co delam spatne, a snad se to vyresi.
O Seeru nevim, ted jsem se tim vubec nezabyval, momentalne ladin inicializaci: vsimnul sis takovych peknych veci, jako jsou __CONSTRUCTOR__y, registrace tagu pro hlavni konfigurak automaticky apod? Chvlame linuove jadro, tam se da opsat takovych peknych veci :)
ICQ nemam a snad ani mit nebudu.
Naku - 08. září 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... co se ICQ tyce...
Co vase UINy ?
Ja mam 168439767.
PVH - 08. září 2002 00:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: mám pro tebe animaci loga do traileru....v DivXu....douf8m, 6e t2 n2kdz bryo yastihnu na ICQ...
Naku - 07. září 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
BTW. Nevim jestli to vis, ale vypada to, ze Seer (ten scripting-engine) vstal necekane po trech letech z mrtvych...
Naku - 07. září 2002 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... dneska mam uz zase monitor.

happz
Co se zdrojaku tyce, prochazel sem je a procital. Impressive ;)
Jen makefile mi nefunguje - klopi "wrong syntax" :(
Anonym: Sheedee - 07. září 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Sakra, mně u? tu za chvíli vůbec nebude potřeba :-))) BTW: ZIPuju to ve wincommanderu 4,03, tak si ho zkus stáhnout ze slunecnice.cz a rozzipovat to v něm (Ale winzip by s tím neměl mít problém...), ostatně jestli chcete, mů?u to zabalit třeba do RARu a nahrát to tamz nova, ale řekl sem si, ?e zip je lep?í...
PVH - 07. září 2002 00:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak jsem po dlouhé době nav?tívil na?e stránky a: mám pár otázek: co je sp status a mp status? a kdo dělá ty ostatní hry ne? evolution, specielně nedless universe?
a pak pár návrhů: chci se zeptat jestli nemám zkusit navrhnout nějaký modernějc vypadající menu pro Endless Universe, proto?e ta "skoro finální" podoba připomíná nějakou prastarou dosovou hru. chtělo by to něco víc moderního, a to nemyslim LCARS (i kdy? i ty by byly zajímavý....) a pak jsem chtěl nabídnout, ?e pokud byste chtěli mohu pomoct modelovat věci (jako zbraně a tak včetně map...) tak mů?u pomoct....a mo?ná by si ST:EU zaslou?ila logo...
evolution ale BUDE PRIORITNÍ (to jen aby mě někdo nenabádal, abych si hleděl evolution a do EU se nesral, koneckonců, jsem tu psanej jako grafik ne? a to tam mo?ná budete muset připsat i 3D grafik :)
PVH - 07. září 2002 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: nemů?u si pomoct, ale v?dycky, kdy? něc zazipuje?, já to stáhnu, a potom mi winzip tvrdí: file does not appear to be a valid archive....

a k distress call: zavrhnul bych mo?nost, zavolat o pomoc jen spojencům, jak navrhoval jirka006. distress call je prostě: "..em lodím v dosahu, tady je hvěz.....oď Alabama, jsme tě?ce po?ko...ni, ztrá......odporu ?ivota, mám...aněné a mrtvé. Kdokoliv mě sly?......osím, pomozte nám" a opakovaně vysílat na v?ech frekvencích. na kódování pro spřátelené ří?e není čas...:-)
Jo a pak mě napadlo, ?e by měla loď vyysílat distress-call automaticky, při vět?ím (u? vidim jak to po mě happz chce nadefinovat) po?kození...
Anonym: sheedee - 06. září 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: To má? pravdu... Mělo by se to vysílat v?eobecně. To ALL: Na adrese www.mujwen.cz/www/stevol/battle.zip najdete první ukázku z traileru (Ten záběr pou?iju taky v intru).
happz - 06. září 2002 21:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
IMHO proste spustim distress-call a doufam, ze se vedle me neodmaskuje warbird a neroztrili me na kousky - kdyz jsem v takove situaci, ze musim vyslat distress-call, tak uz je mi asi celkem jedno, kdo prijde, hlavne kdyz me zachrani, a cim driv, tim lip. A to zlepseni vztahu, jo, to zni pekne, bude existovat nejaka mnozina akci, ktere zlepsi vztahy mezi risemi, a zahrana cizi lode by tam klidne mela patrit - stejne jako dary apod.
Naku - 06. září 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
No... me se to nezda moc logicky. Jak muzes vysilat volani o pomoc jen spojenci ? Copak je normalni praxe, ze by se "distress-call"y krytovaly ?

To s tim vylepsenim vztahu mi dava smysl... ;)
Anonym: Sheedee - 06. září 2002 21:22sipka
ZAMĚŘIT
0
Jenom k distress call (jestli u? to tady padlo, tak sorry, já to nečtu f?echno), mo?ná by bylo fajn, kdyby ho mohla loď vyslat podle hráčova (rozumněj, kldině i počítačova, kdy? to bude loď počítače) rozhodnutí buď jenom spojenci, nebo v?em a kdyby té lodi potom někdo pomohl, automaticky by to zlep?ilo vztahy mezi ří?emy (nevím jak to konrkétně bude ře?ený, ale napříklaad by to přičetlo 20 bodů k indexu přátelství, nebo tak nějak)
Kovi - 06. září 2002 18:55sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Tak Mae ma prej doma anglickej papirovej manual k BotF, takze ho nakonec mozna preci jen prelozim:-)
Kovi - 06. září 2002 18:54sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Coze? Ty hodlas dodrzovat nejaky casovy termin? Tak takhle by ses v branzi moc neuzivil. To musis aspon dvakrat odsunout, jinak nebudes svetovej, hochu. Tssss. To jsou mi veci, on by chtel stihat termin, kde to zije?:-)

ALL: Jsem rad, ze tu tak cile (a doufejme i cilevedome) probirate tvorbu, hlavne si to, proboha, nekam piste, at v tom pak nemate bordel:-))
happz - 06. září 2002 12:14sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: 992 pristupu? Super :)

Tak, dneska snad uz zacnu konecne strihat GALSCREEN na male a jeste mensi kousky, a bude se pekne skladat dohromady. Krusipisk, ja to mozna stihnu do toho konce zari, jak jsem si myslel :)) Tomu rikam dobrej for...
Jirka006 - 06. září 2002 09:00sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Je?tě nějaké připomínky k diplomacii?

Co takhle začít třeba se správou planet/systémů? :-)
PVH - 05. září 2002 22:57sipka
ZAMĚŘIT
PVH
happz....aha...já myslel, ?e dělají hudbu k intru.....tak to jo....a my mme zvukaře.....já myslel, ?e to nakonec zbyde na mě....no tim líp....doufám ?e jsou dobrý.....hudba, je skoro stejně důle?itá pro první dojem jako grafika....
Anonym: Unimatrix325 - 05. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi :-)))) to si pi? :-)
Kovi - 05. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: FinalWar download page: 992 pristupu! Zacni chladit sampansky!:-)

Nejnovější   Novější 2234 - 2253 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o