Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2226 - 2245 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: PVH - 08. září 2002 22:51sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Tomu se říká, bejt na pozrování :-))
PVH - 08. září 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
painball: mů?u v úterý, ale ne ve středu....mám toti? ?ílenou doktorku, a ta si mě chce ka?dý dva roky prohlídnout....
PVH - 08. září 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
proč chce? logo bez "star trek"?
PVH - 08. září 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: nesmí?...:-) (teď zrovna dělám na traileru....)
logo bez star trek?? to bude o?klivý....nebude to ono...bude tam moc málo písmen....
happz - 08. září 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
paintball: no, pravda, vsedni den. Vikend by byl asi lepsi, ale presto se zkusim zucastnit.

sovereign: zeleny? nevsim sem si, az po vystrelu. A pokud je zelenej hned, tak ud sebe nemuzou bejt moc daleko, a torpedo nici vse v okruhu cca 20 kilometru :)
Jirka006 - 08. září 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
shedee:
ad trailer... vypadá to hezky a? na zelený sovereign :-)
ad distress call: to jsem nahodil já a souhlasím s argumenty, ?e by měl být prostě jednotný. S čím nesouhlasím je automatický distress call. Klingoni ho nikdy nevy?lou (nebo málokdy). Prostě nesná?ím, kdy? se něco dělá automaticky ani? to chci...

Ad PAINTBALL: co je to za blbost dělat to ve v?ední den!!!!!

PVH: Ad grafika:
1. Mohl bys zkusit logo Evolution bez slov "StarTrek"?
2. Uvídíme dal?í návrhy rozhraní? Tedy jestli se smím zeptat....
happz - 08. září 2002 18:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: chces znat muj nazor? Je to velice podivne, abych pravdu rekl. Ja jsem zalozenim technofil, a dost veci mi tam nesedi. Predem podotykam, ze je to pekne, moc pekne, mnohem lepsi, nez jsem si predstavoval, ze bude intro vypadat, to nutno uznat. Ale: vzdalenost palby a barva torpeda. Jo, a jeste by me zajimalo, kde jsi sehnal modely? To jen tak ze zvedavosti, urcite si je nedelal rucne :)
Anonym: Rabbon - 08. září 2002 17:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Ahoj v?em, jiste jste si vsichni dobře vedomi toho, ze cas navratu do skolnich lavic se jiz neuprosne blizi, a tak jsou tyto zaverecne dny spise casem stresu ne?li vitane zabavy. Z tohoto duvodu se nam snazi Jirka Bigas toto chmurne obdobi okorenit mensim paintballovym klanim, na ktere jste vsichni, co ctete tyto radky srdecne zvani. Predbezne by se mělo jednat o utery nebo stredu v nasledujicim tydnu. Potvrzeni sve ucasti v ony dva dny prosim posilejte primo organizatorovi akce (bigas@gameplanet.cz) a rovnez na tuto adrsu smerujte i sve pripadne dotazy. Preji hezky zbytek vikendu. Rabbon
Anonym: Sheedee - 08. září 2002 15:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Pro ty, kterým ne?el přečíst ZIP archiv (PVH a bůhví kdo je?tě) jsem tu ukázku z traileru zabalil je?tě do raru Vemte prosím na vědomí, ?e se jedná o záběr sice hotový, ale renderovaný rychlou metodou, na raytrace rendering scény budu muset počítač nechat bě?et přes noc (Jenom pro nástin náročnosti- 4 vteřiny rendering asi osm hodin v kuse a to na athlonu 1800+ 512mb ram) Link na obě verze www.mujweb.cz/www/stevol/battle.zip www.mujweb.cz/www/stevol/battle.rar
happz - 08. září 2002 09:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: o te syntax error nevim, mozna zkus nejdriv 'make config' a 'configure --help' Jo a potrebujes XML parser Expat, a navic je ta verze neskompilovatelna :) Zkompilovat jde az ta moje, co mam ted na disku, a stejne zatim nic nedela - krom toh, ze uz krasne detekuje graficke mody karty a ten nejlepsi z dostupnych vybere. Navic, v Makefilech je nejaka bouda, kdy se nespravne vraci hodnota nekolika promennych. Nechapu proc, poslu dotaz do konference, co delam spatne, a snad se to vyresi.
O Seeru nevim, ted jsem se tim vubec nezabyval, momentalne ladin inicializaci: vsimnul sis takovych peknych veci, jako jsou __CONSTRUCTOR__y, registrace tagu pro hlavni konfigurak automaticky apod? Chvlame linuove jadro, tam se da opsat takovych peknych veci :)
ICQ nemam a snad ani mit nebudu.
Naku - 08. září 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... co se ICQ tyce...
Co vase UINy ?
Ja mam 168439767.
PVH - 08. září 2002 00:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: mám pro tebe animaci loga do traileru....v DivXu....douf8m, 6e t2 n2kdz bryo yastihnu na ICQ...
Naku - 07. září 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
BTW. Nevim jestli to vis, ale vypada to, ze Seer (ten scripting-engine) vstal necekane po trech letech z mrtvych...
Naku - 07. září 2002 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... dneska mam uz zase monitor.

happz
Co se zdrojaku tyce, prochazel sem je a procital. Impressive ;)
Jen makefile mi nefunguje - klopi "wrong syntax" :(
Anonym: Sheedee - 07. září 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Sakra, mně u? tu za chvíli vůbec nebude potřeba :-))) BTW: ZIPuju to ve wincommanderu 4,03, tak si ho zkus stáhnout ze slunecnice.cz a rozzipovat to v něm (Ale winzip by s tím neměl mít problém...), ostatně jestli chcete, mů?u to zabalit třeba do RARu a nahrát to tamz nova, ale řekl sem si, ?e zip je lep?í...
PVH - 07. září 2002 00:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak jsem po dlouhé době nav?tívil na?e stránky a: mám pár otázek: co je sp status a mp status? a kdo dělá ty ostatní hry ne? evolution, specielně nedless universe?
a pak pár návrhů: chci se zeptat jestli nemám zkusit navrhnout nějaký modernějc vypadající menu pro Endless Universe, proto?e ta "skoro finální" podoba připomíná nějakou prastarou dosovou hru. chtělo by to něco víc moderního, a to nemyslim LCARS (i kdy? i ty by byly zajímavý....) a pak jsem chtěl nabídnout, ?e pokud byste chtěli mohu pomoct modelovat věci (jako zbraně a tak včetně map...) tak mů?u pomoct....a mo?ná by si ST:EU zaslou?ila logo...
evolution ale BUDE PRIORITNÍ (to jen aby mě někdo nenabádal, abych si hleděl evolution a do EU se nesral, koneckonců, jsem tu psanej jako grafik ne? a to tam mo?ná budete muset připsat i 3D grafik :)
PVH - 07. září 2002 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: nemů?u si pomoct, ale v?dycky, kdy? něc zazipuje?, já to stáhnu, a potom mi winzip tvrdí: file does not appear to be a valid archive....

a k distress call: zavrhnul bych mo?nost, zavolat o pomoc jen spojencům, jak navrhoval jirka006. distress call je prostě: "..em lodím v dosahu, tady je hvěz.....oď Alabama, jsme tě?ce po?ko...ni, ztrá......odporu ?ivota, mám...aněné a mrtvé. Kdokoliv mě sly?......osím, pomozte nám" a opakovaně vysílat na v?ech frekvencích. na kódování pro spřátelené ří?e není čas...:-)
Jo a pak mě napadlo, ?e by měla loď vyysílat distress-call automaticky, při vět?ím (u? vidim jak to po mě happz chce nadefinovat) po?kození...
Anonym: sheedee - 06. září 2002 22:55sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku: To má? pravdu... Mělo by se to vysílat v?eobecně. To ALL: Na adrese www.mujwen.cz/www/stevol/battle.zip najdete první ukázku z traileru (Ten záběr pou?iju taky v intru).
happz - 06. září 2002 21:45sipka
ZAMĚŘIT
happz
IMHO proste spustim distress-call a doufam, ze se vedle me neodmaskuje warbird a neroztrili me na kousky - kdyz jsem v takove situaci, ze musim vyslat distress-call, tak uz je mi asi celkem jedno, kdo prijde, hlavne kdyz me zachrani, a cim driv, tim lip. A to zlepseni vztahu, jo, to zni pekne, bude existovat nejaka mnozina akci, ktere zlepsi vztahy mezi risemi, a zahrana cizi lode by tam klidne mela patrit - stejne jako dary apod.
Naku - 06. září 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
No... me se to nezda moc logicky. Jak muzes vysilat volani o pomoc jen spojenci ? Copak je normalni praxe, ze by se "distress-call"y krytovaly ?

To s tim vylepsenim vztahu mi dava smysl... ;)

Nejnovější   Novější 2226 - 2245 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o