Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2223 - 2242 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 09. září 2002 10:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Napsal jsem dlouhej prispevek a zbuchnul mi komp... k posrani. Ach jo... no zkusim to napsat znovu...

Podle meho tento projekt jak je je na pokraji zhrouceni. Chybi koordinace, nadseni, commitment, atp. Snazil jsem se alespon o koordinaci, ale bylo to jako hazeni hrachu na zed. Mam sto chuti s tim uplne prastit.

Nabizel jsem vikendovou schuzku u nas na chajde, ale nikdo nereagoval, o normalni prazske schuzce ani nemluvim.

Moralka tymu je nasracky (sorry za ten vyraz). PVH slibuje GUI, ale skutek utek, Sheedee dela intro, ale s nikym to nekonzultuje, Uni chrli napady (coz je fajn) ale bez ladu a skladu, Kovi je na bramborach (nic ve zlym), Naku byl v Irsku a co dela ted nevim, Mr. Spock dela na jinych hrach.
happz - 09. září 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: abych pravdu rekl, taky se mi to zacina nelibit. Ja koduju jak divej, a kde nic tu nic. Schuzka nebyla ani nepamatuju... Zcela evidentne to tu nikdo nevede
Jirka006 - 09. září 2002 08:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Ad logo: Protoľe distribuovat (by» zadarmo) tu hru s názvem StarTrek je trestný čin. Proto. Pokud to tam bude, tak se na tomto projektu prostě nemohu podílet. Je mi líto.
Jestli je tento projekt myąlen váľně, tak tahle věc musí být vzata na vědomí. A vůbec mě nezajímá jestli si někdo myslí, ľe furt sejčkuju a ľe je to jedno. BTW: §150 TZ tam dává odnětí svobody aľ na 2 roky (tj. moľnost podmínky), peněľitý trest a propadnutí věci (počítače?).

Ad tento projekt obecně: Nejsme první ani poslední na Netu, kdo se pokusil o free hru s vysokými ambicemi (viz třeba Universal Evolution). Bohuľel mi připadá, ľe tak jak se projekt nyní vyvíjí nevěstí nic dobrého. Mám z toho fakt blbou náladu.
Anonym: PVH - 08. září 2002 22:51sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Tomu se říká, bejt na pozrování :-))
PVH - 08. září 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
painball: mů?u v úterý, ale ne ve středu....mám toti? ?ílenou doktorku, a ta si mě chce ka?dý dva roky prohlídnout....
PVH - 08. září 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
proč chce? logo bez "star trek"?
PVH - 08. září 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: nesmí?...:-) (teď zrovna dělám na traileru....)
logo bez star trek?? to bude o?klivý....nebude to ono...bude tam moc málo písmen....
happz - 08. září 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
paintball: no, pravda, vsedni den. Vikend by byl asi lepsi, ale presto se zkusim zucastnit.

sovereign: zeleny? nevsim sem si, az po vystrelu. A pokud je zelenej hned, tak ud sebe nemuzou bejt moc daleko, a torpedo nici vse v okruhu cca 20 kilometru :)
Jirka006 - 08. září 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
shedee:
ad trailer... vypadá to hezky a? na zelený sovereign :-)
ad distress call: to jsem nahodil já a souhlasím s argumenty, ?e by měl být prostě jednotný. S čím nesouhlasím je automatický distress call. Klingoni ho nikdy nevy?lou (nebo málokdy). Prostě nesná?ím, kdy? se něco dělá automaticky ani? to chci...

Ad PAINTBALL: co je to za blbost dělat to ve v?ední den!!!!!

PVH: Ad grafika:
1. Mohl bys zkusit logo Evolution bez slov "StarTrek"?
2. Uvídíme dal?í návrhy rozhraní? Tedy jestli se smím zeptat....
happz - 08. září 2002 18:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: chces znat muj nazor? Je to velice podivne, abych pravdu rekl. Ja jsem zalozenim technofil, a dost veci mi tam nesedi. Predem podotykam, ze je to pekne, moc pekne, mnohem lepsi, nez jsem si predstavoval, ze bude intro vypadat, to nutno uznat. Ale: vzdalenost palby a barva torpeda. Jo, a jeste by me zajimalo, kde jsi sehnal modely? To jen tak ze zvedavosti, urcite si je nedelal rucne :)
Anonym: Rabbon - 08. září 2002 17:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Ahoj v?em, jiste jste si vsichni dobře vedomi toho, ze cas navratu do skolnich lavic se jiz neuprosne blizi, a tak jsou tyto zaverecne dny spise casem stresu ne?li vitane zabavy. Z tohoto duvodu se nam snazi Jirka Bigas toto chmurne obdobi okorenit mensim paintballovym klanim, na ktere jste vsichni, co ctete tyto radky srdecne zvani. Predbezne by se mělo jednat o utery nebo stredu v nasledujicim tydnu. Potvrzeni sve ucasti v ony dva dny prosim posilejte primo organizatorovi akce (bigas@gameplanet.cz) a rovnez na tuto adrsu smerujte i sve pripadne dotazy. Preji hezky zbytek vikendu. Rabbon
Anonym: Sheedee - 08. září 2002 15:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Pro ty, kterým ne?el přečíst ZIP archiv (PVH a bůhví kdo je?tě) jsem tu ukázku z traileru zabalil je?tě do raru Vemte prosím na vědomí, ?e se jedná o záběr sice hotový, ale renderovaný rychlou metodou, na raytrace rendering scény budu muset počítač nechat bě?et přes noc (Jenom pro nástin náročnosti- 4 vteřiny rendering asi osm hodin v kuse a to na athlonu 1800+ 512mb ram) Link na obě verze www.mujweb.cz/www/stevol/battle.zip www.mujweb.cz/www/stevol/battle.rar
happz - 08. září 2002 09:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: o te syntax error nevim, mozna zkus nejdriv 'make config' a 'configure --help' Jo a potrebujes XML parser Expat, a navic je ta verze neskompilovatelna :) Zkompilovat jde az ta moje, co mam ted na disku, a stejne zatim nic nedela - krom toh, ze uz krasne detekuje graficke mody karty a ten nejlepsi z dostupnych vybere. Navic, v Makefilech je nejaka bouda, kdy se nespravne vraci hodnota nekolika promennych. Nechapu proc, poslu dotaz do konference, co delam spatne, a snad se to vyresi.
O Seeru nevim, ted jsem se tim vubec nezabyval, momentalne ladin inicializaci: vsimnul sis takovych peknych veci, jako jsou __CONSTRUCTOR__y, registrace tagu pro hlavni konfigurak automaticky apod? Chvlame linuove jadro, tam se da opsat takovych peknych veci :)
ICQ nemam a snad ani mit nebudu.
Naku - 08. září 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... co se ICQ tyce...
Co vase UINy ?
Ja mam 168439767.
PVH - 08. září 2002 00:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: mám pro tebe animaci loga do traileru....v DivXu....douf8m, 6e t2 n2kdz bryo yastihnu na ICQ...
Naku - 07. září 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
BTW. Nevim jestli to vis, ale vypada to, ze Seer (ten scripting-engine) vstal necekane po trech letech z mrtvych...
Naku - 07. září 2002 19:25sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... dneska mam uz zase monitor.

happz
Co se zdrojaku tyce, prochazel sem je a procital. Impressive ;)
Jen makefile mi nefunguje - klopi "wrong syntax" :(
Anonym: Sheedee - 07. září 2002 14:37sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Sakra, mně u? tu za chvíli vůbec nebude potřeba :-))) BTW: ZIPuju to ve wincommanderu 4,03, tak si ho zkus stáhnout ze slunecnice.cz a rozzipovat to v něm (Ale winzip by s tím neměl mít problém...), ostatně jestli chcete, mů?u to zabalit třeba do RARu a nahrát to tamz nova, ale řekl sem si, ?e zip je lep?í...
PVH - 07. září 2002 00:34sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak jsem po dlouhé době nav?tívil na?e stránky a: mám pár otázek: co je sp status a mp status? a kdo dělá ty ostatní hry ne? evolution, specielně nedless universe?
a pak pár návrhů: chci se zeptat jestli nemám zkusit navrhnout nějaký modernějc vypadající menu pro Endless Universe, proto?e ta "skoro finální" podoba připomíná nějakou prastarou dosovou hru. chtělo by to něco víc moderního, a to nemyslim LCARS (i kdy? i ty by byly zajímavý....) a pak jsem chtěl nabídnout, ?e pokud byste chtěli mohu pomoct modelovat věci (jako zbraně a tak včetně map...) tak mů?u pomoct....a mo?ná by si ST:EU zaslou?ila logo...
evolution ale BUDE PRIORITNÍ (to jen aby mě někdo nenabádal, abych si hleděl evolution a do EU se nesral, koneckonců, jsem tu psanej jako grafik ne? a to tam mo?ná budete muset připsat i 3D grafik :)
PVH - 07. září 2002 00:13sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: nemů?u si pomoct, ale v?dycky, kdy? něc zazipuje?, já to stáhnu, a potom mi winzip tvrdí: file does not appear to be a valid archive....

a k distress call: zavrhnul bych mo?nost, zavolat o pomoc jen spojencům, jak navrhoval jirka006. distress call je prostě: "..em lodím v dosahu, tady je hvěz.....oď Alabama, jsme tě?ce po?ko...ni, ztrá......odporu ?ivota, mám...aněné a mrtvé. Kdokoliv mě sly?......osím, pomozte nám" a opakovaně vysílat na v?ech frekvencích. na kódování pro spřátelené ří?e není čas...:-)
Jo a pak mě napadlo, ?e by měla loď vyysílat distress-call automaticky, při vět?ím (u? vidim jak to po mě happz chce nadefinovat) po?kození...

Nejnovější   Novější 2223 - 2242 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o