Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2219 - 2238 / 3834Starší   Nejstarší

Jirka006 - 09. září 2002 18:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happzi: tebe se moje výtky a kritika netýkala... sice nejsou vidět výsledky (coz ani v podstate nejde, protoze cokoliv predlozis bude pro ostatni spanelska vesnice), ale zcela evidentne na tom intenzivne pracujes a delas pro to neco...
happz - 09. září 2002 18:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jiste, nemuzes chtit videt vysledky, kdyz na samotnem kodu pracuje v podstate jeden clovek,a to navic ve volnych chvilich. A dost se mi nelibi to tvrzeni 'nex evol. kdy bude' No, s takovymhle pristupem, ktery se tu zjevuje, to asi nikam nedotahnem.
Jirka: neni pravdou, ze nikdo nereagoval, minimalne ja tu daval nekolik vyzev ke schuzce, ale proste se nikdo na nicem nedohod...

A abych pravdu rekl, taky se mi to nelibi, a dost se bojim kolapsu celeho projektu... Mozna, ze pri trose sileneho caje budu treba s Nakuem schopen to dopsat, ale rozhodne nejsem schopnej udelat grafiku... Takze, jak to budeme resit?
Mr.Spock - 09. září 2002 14:50sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: beru vse, co jsi napsal, ale k jednomu mam vyhradu. ano, je pravda, ze se soustredim na ostatni projekty, ale k tomu mne dohnal pouze pristup nekterych zdejsich prispevatelu. nehlede na to, ze projekt jsem se puvodne chtel pokusit ridit ja, ale vsichni na me poznamky tak akorat dlabali. jak jsem uz par lidem z tymu rikal, evol je, zda se, neuskutecnitelny a tedy mrtvy projekt, ktery nam akorat od zacatku hrozil prerustanim pres hlavy, jak se take nakonec stalo. proc delam na jinych projektech? on-linova "akademie" pobezi uz koncem listopadu. final journey je tak dvakrat dale, nez evol. kdy bude a multiplayerovy endless universe bude pripraven k vydani jiste take do konce roku. kdo muze neco podobneho cekat od evol??? nejspise nikdo! co mame k tyhle hre? nic! zadne vysledky! mozna par animaci, coz je stejne jen omacka pro cd verzi, asi neco z kodu samotneho, ale uplne prd z grafiky!!!
Jirka006 - 09. září 2002 10:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
S ohledem na ní?e uvedené (minulý příspěvek) navrhuji:
1) Dát dohromady Koncepci hry.
2) Zvolit koordinátora projektu.
3) Přibrat dal?í grafiky a programátory.
Jirka006 - 09. září 2002 10:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Napsal jsem dlouhej prispevek a zbuchnul mi komp... k posrani. Ach jo... no zkusim to napsat znovu...

Podle meho tento projekt jak je je na pokraji zhrouceni. Chybi koordinace, nadseni, commitment, atp. Snazil jsem se alespon o koordinaci, ale bylo to jako hazeni hrachu na zed. Mam sto chuti s tim uplne prastit.

Nabizel jsem vikendovou schuzku u nas na chajde, ale nikdo nereagoval, o normalni prazske schuzce ani nemluvim.

Moralka tymu je nasracky (sorry za ten vyraz). PVH slibuje GUI, ale skutek utek, Sheedee dela intro, ale s nikym to nekonzultuje, Uni chrli napady (coz je fajn) ale bez ladu a skladu, Kovi je na bramborach (nic ve zlym), Naku byl v Irsku a co dela ted nevim, Mr. Spock dela na jinych hrach.
happz - 09. září 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: abych pravdu rekl, taky se mi to zacina nelibit. Ja koduju jak divej, a kde nic tu nic. Schuzka nebyla ani nepamatuju... Zcela evidentne to tu nikdo nevede
Jirka006 - 09. září 2002 08:06sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Ad logo: Protoľe distribuovat (by» zadarmo) tu hru s názvem StarTrek je trestný čin. Proto. Pokud to tam bude, tak se na tomto projektu prostě nemohu podílet. Je mi líto.
Jestli je tento projekt myąlen váľně, tak tahle věc musí být vzata na vědomí. A vůbec mě nezajímá jestli si někdo myslí, ľe furt sejčkuju a ľe je to jedno. BTW: §150 TZ tam dává odnětí svobody aľ na 2 roky (tj. moľnost podmínky), peněľitý trest a propadnutí věci (počítače?).

Ad tento projekt obecně: Nejsme první ani poslední na Netu, kdo se pokusil o free hru s vysokými ambicemi (viz třeba Universal Evolution). Bohuľel mi připadá, ľe tak jak se projekt nyní vyvíjí nevěstí nic dobrého. Mám z toho fakt blbou náladu.
Anonym: PVH - 08. září 2002 22:51sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: Tomu se říká, bejt na pozrování :-))
PVH - 08. září 2002 22:45sipka
ZAMĚŘIT
PVH
painball: mů?u v úterý, ale ne ve středu....mám toti? ?ílenou doktorku, a ta si mě chce ka?dý dva roky prohlídnout....
PVH - 08. září 2002 22:43sipka
ZAMĚŘIT
PVH
proč chce? logo bez "star trek"?
PVH - 08. září 2002 22:42sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: nesmí?...:-) (teď zrovna dělám na traileru....)
logo bez star trek?? to bude o?klivý....nebude to ono...bude tam moc málo písmen....
happz - 08. září 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
paintball: no, pravda, vsedni den. Vikend by byl asi lepsi, ale presto se zkusim zucastnit.

sovereign: zeleny? nevsim sem si, az po vystrelu. A pokud je zelenej hned, tak ud sebe nemuzou bejt moc daleko, a torpedo nici vse v okruhu cca 20 kilometru :)
Jirka006 - 08. září 2002 20:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
shedee:
ad trailer... vypadá to hezky a? na zelený sovereign :-)
ad distress call: to jsem nahodil já a souhlasím s argumenty, ?e by měl být prostě jednotný. S čím nesouhlasím je automatický distress call. Klingoni ho nikdy nevy?lou (nebo málokdy). Prostě nesná?ím, kdy? se něco dělá automaticky ani? to chci...

Ad PAINTBALL: co je to za blbost dělat to ve v?ední den!!!!!

PVH: Ad grafika:
1. Mohl bys zkusit logo Evolution bez slov "StarTrek"?
2. Uvídíme dal?í návrhy rozhraní? Tedy jestli se smím zeptat....
happz - 08. září 2002 18:08sipka
ZAMĚŘIT
happz
Sheedee: chces znat muj nazor? Je to velice podivne, abych pravdu rekl. Ja jsem zalozenim technofil, a dost veci mi tam nesedi. Predem podotykam, ze je to pekne, moc pekne, mnohem lepsi, nez jsem si predstavoval, ze bude intro vypadat, to nutno uznat. Ale: vzdalenost palby a barva torpeda. Jo, a jeste by me zajimalo, kde jsi sehnal modely? To jen tak ze zvedavosti, urcite si je nedelal rucne :)
Anonym: Rabbon - 08. září 2002 17:37sipka
ZAMĚŘIT
0
Ahoj v?em, jiste jste si vsichni dobře vedomi toho, ze cas navratu do skolnich lavic se jiz neuprosne blizi, a tak jsou tyto zaverecne dny spise casem stresu ne?li vitane zabavy. Z tohoto duvodu se nam snazi Jirka Bigas toto chmurne obdobi okorenit mensim paintballovym klanim, na ktere jste vsichni, co ctete tyto radky srdecne zvani. Predbezne by se mělo jednat o utery nebo stredu v nasledujicim tydnu. Potvrzeni sve ucasti v ony dva dny prosim posilejte primo organizatorovi akce (bigas@gameplanet.cz) a rovnez na tuto adrsu smerujte i sve pripadne dotazy. Preji hezky zbytek vikendu. Rabbon
Anonym: Sheedee - 08. září 2002 15:50sipka
ZAMĚŘIT
0
Pro ty, kterým ne?el přečíst ZIP archiv (PVH a bůhví kdo je?tě) jsem tu ukázku z traileru zabalil je?tě do raru Vemte prosím na vědomí, ?e se jedná o záběr sice hotový, ale renderovaný rychlou metodou, na raytrace rendering scény budu muset počítač nechat bě?et přes noc (Jenom pro nástin náročnosti- 4 vteřiny rendering asi osm hodin v kuse a to na athlonu 1800+ 512mb ram) Link na obě verze www.mujweb.cz/www/stevol/battle.zip www.mujweb.cz/www/stevol/battle.rar
happz - 08. září 2002 09:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: o te syntax error nevim, mozna zkus nejdriv 'make config' a 'configure --help' Jo a potrebujes XML parser Expat, a navic je ta verze neskompilovatelna :) Zkompilovat jde az ta moje, co mam ted na disku, a stejne zatim nic nedela - krom toh, ze uz krasne detekuje graficke mody karty a ten nejlepsi z dostupnych vybere. Navic, v Makefilech je nejaka bouda, kdy se nespravne vraci hodnota nekolika promennych. Nechapu proc, poslu dotaz do konference, co delam spatne, a snad se to vyresi.
O Seeru nevim, ted jsem se tim vubec nezabyval, momentalne ladin inicializaci: vsimnul sis takovych peknych veci, jako jsou __CONSTRUCTOR__y, registrace tagu pro hlavni konfigurak automaticky apod? Chvlame linuove jadro, tam se da opsat takovych peknych veci :)
ICQ nemam a snad ani mit nebudu.
Naku - 08. září 2002 09:18sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... co se ICQ tyce...
Co vase UINy ?
Ja mam 168439767.
PVH - 08. září 2002 00:18sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee: mám pro tebe animaci loga do traileru....v DivXu....douf8m, 6e t2 n2kdz bryo yastihnu na ICQ...
Naku - 07. září 2002 20:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
BTW. Nevim jestli to vis, ale vypada to, ze Seer (ten scripting-engine) vstal necekane po trech letech z mrtvych...

Nejnovější   Novější 2219 - 2238 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o