Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2205 - 2224 / 3834Starší   Nejstarší

PVH - 09. září 2002 23:29sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jo a....neřikal si ?e hodlá? vná?et řád do chaosu?....nedělá? teď náhodou přesnej opak??....to jenom na okraj....
PVH - 09. září 2002 23:28sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Tk dost! chcete výsledky, budou, ale ať se ak hapz nerozčiluje e nestíhá....pokud jde o mě, vypustim na internet do tejdne tolik grafiky, ?e to ekplorer nezvládne zobrazit.....zkrátka mi do tď nepři?lo, ?e by to spěchalo, pokud si myslíte, ?e to spěchá, dobrá. Jediný co mi v tom zabrání, je fakt, ?e tenhle počítač neni jenom můj, tak?e někdy k němu prostě nemám přístup třeba celej den....Chce? (záměrně jednotné číslo) logo bez star trek, má? ho mít ale neručim za kvalitu. Pokud to chce? dělat takhle, beru, ale v tom případě nebudu odpovědný za to co vypustim...proto?e se mi to nebude líbit....
pokud je tohle mánévr, jak mě dokopat k práci....tak ti vy?el...
Anonym: Sheedee - 09. září 2002 23:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Podle mně to prostě vidí? moc černě :-)
happz - 09. září 2002 21:25sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: podle toho, na co bych se mel kouknout na STE, pak by se videlo, jak to vidim.
Anonym: Sheedee - 09. září 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW Nevím co je za problém s grafikou, já trailer do konce tohohle roku stihnu a intro rozhodně do vydání hry taky. A co sem mluvil s PVH, tak grafika ke GUI by taky neměla dlouho trvat (Ale mo?ná mluvil o něčem jiným, v?echny ty va?e zkratky, jako GUI (To je tu?im General User Interface, ne?) opravdu nestíhám :-)))
Anonym: Sheedee - 09. září 2002 21:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka: Já intro konzultuju. PO několika pokusech sem se toti? přesvědčil, ?e nemám vůbec ?ádný cit pro chování těch velkejch lodí a od tý doby jsem celý trailer i intro několikrát překopal a pro jistotu máme s PVH tak jednou týdně sraz u 3d studia, kde se to sna?íme splácat dohromady, ov?em jestli?e udělám intro a trailer a pak mi řeknete, ?e hra nebude, docela byste mně na?tvali :-)
Jirka006 - 09. září 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Osobně bych se přikláněl i k náboru grafiků v zahraničí... asi to bude vy?adovat vést komunikaci v angličtině, ale třeba by to věci jen usnadnilo, co?
Jirka006 - 09. září 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Jak ty to vidí? s Evolution?
happz - 09. září 2002 19:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Aaa, Alpedar ze by se k nam pridal? Pokud ano, pak vitej :-)
Jirka006 - 09. září 2002 19:16sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Alpedar: Jinak se urcite uzivis jako komentator a diskutator :-) Jako treba ja... :-) Ale vazne: Na co by ses citil?
Jirka006 - 09. září 2002 19:13sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Ahoj Alpedare, tvuj napad je fajn, ale nasim cilem je udelat hru volnou... tj. bez omezeni. Tj. chces-li vest totalni valku, muzes, ale popudis proti sobe hodne hracu :-)

Kdyz ne programator, treba by ses uzivil jako grafik :-) Pokud znas nejakeho grafika, bude vitan. ;-)
Jo a nasi interni krize si vubec nevsimej :-)
Alpedar - 09. září 2002 19:04sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Napad: Do dyplomacie pridat Nekonvencni valka (Totalni valka) (0/1), pokud neni valka = 0, pokud je valka tak 0 znamena omezeniutoku na velke civilni cile (zakaz hromadneho vybijeni obyvatelstva, niceni obchodnich lodi je OK).
Alpedar - 09. září 2002 19:01sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Precetl jsem si zhruba poslednich 100 prizpevku a Evolution - Interní informace, takze zatim o vasem projektu moc nevim. Rad bych vam pomohl, ale nevim, zda ma schopnosti vyuzijete. Neumim totiz C, umim jakztakz v Pascalu (Delphi).
Jirka006 - 09. září 2002 18:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr. Spock: zacal jsi tento projekt, tak se od nej nedistancuj (coz mi skoro tak pripada) Je potreba vyburcovat lidi k cinosti.

Nekdy si rikam, ze by bylo fajn tohle delat jako placenou zalezitost, to by pak clovek mohl treba rict: Mas padaka ;-))

Ted vazne: Na poznamky PVH o tom, jak to vse zvladne... uprimne kaslu - uz mu neverim. Nasliboval hory doly a nic. Jestli se urazi tak smula, ale, prominte mi ostrejsi ton, bez nej to pujde taky. Otazkou je, jestli nekdo znate jineho schopneho grafika, ktery by se na tomhle projektu chtel podilet.
howg.
Jirka006 - 09. září 2002 18:31sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happzi: tebe se moje výtky a kritika netýkala... sice nejsou vidět výsledky (coz ani v podstate nejde, protoze cokoliv predlozis bude pro ostatni spanelska vesnice), ale zcela evidentne na tom intenzivne pracujes a delas pro to neco...
happz - 09. září 2002 18:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jiste, nemuzes chtit videt vysledky, kdyz na samotnem kodu pracuje v podstate jeden clovek,a to navic ve volnych chvilich. A dost se mi nelibi to tvrzeni 'nex evol. kdy bude' No, s takovymhle pristupem, ktery se tu zjevuje, to asi nikam nedotahnem.
Jirka: neni pravdou, ze nikdo nereagoval, minimalne ja tu daval nekolik vyzev ke schuzce, ale proste se nikdo na nicem nedohod...

A abych pravdu rekl, taky se mi to nelibi, a dost se bojim kolapsu celeho projektu... Mozna, ze pri trose sileneho caje budu treba s Nakuem schopen to dopsat, ale rozhodne nejsem schopnej udelat grafiku... Takze, jak to budeme resit?
Mr.Spock - 09. září 2002 14:50sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
jirka006: beru vse, co jsi napsal, ale k jednomu mam vyhradu. ano, je pravda, ze se soustredim na ostatni projekty, ale k tomu mne dohnal pouze pristup nekterych zdejsich prispevatelu. nehlede na to, ze projekt jsem se puvodne chtel pokusit ridit ja, ale vsichni na me poznamky tak akorat dlabali. jak jsem uz par lidem z tymu rikal, evol je, zda se, neuskutecnitelny a tedy mrtvy projekt, ktery nam akorat od zacatku hrozil prerustanim pres hlavy, jak se take nakonec stalo. proc delam na jinych projektech? on-linova "akademie" pobezi uz koncem listopadu. final journey je tak dvakrat dale, nez evol. kdy bude a multiplayerovy endless universe bude pripraven k vydani jiste take do konce roku. kdo muze neco podobneho cekat od evol??? nejspise nikdo! co mame k tyhle hre? nic! zadne vysledky! mozna par animaci, coz je stejne jen omacka pro cd verzi, asi neco z kodu samotneho, ale uplne prd z grafiky!!!
Jirka006 - 09. září 2002 10:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
S ohledem na ní?e uvedené (minulý příspěvek) navrhuji:
1) Dát dohromady Koncepci hry.
2) Zvolit koordinátora projektu.
3) Přibrat dal?í grafiky a programátory.
Jirka006 - 09. září 2002 10:33sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Napsal jsem dlouhej prispevek a zbuchnul mi komp... k posrani. Ach jo... no zkusim to napsat znovu...

Podle meho tento projekt jak je je na pokraji zhrouceni. Chybi koordinace, nadseni, commitment, atp. Snazil jsem se alespon o koordinaci, ale bylo to jako hazeni hrachu na zed. Mam sto chuti s tim uplne prastit.

Nabizel jsem vikendovou schuzku u nas na chajde, ale nikdo nereagoval, o normalni prazske schuzce ani nemluvim.

Moralka tymu je nasracky (sorry za ten vyraz). PVH slibuje GUI, ale skutek utek, Sheedee dela intro, ale s nikym to nekonzultuje, Uni chrli napady (coz je fajn) ale bez ladu a skladu, Kovi je na bramborach (nic ve zlym), Naku byl v Irsku a co dela ted nevim, Mr. Spock dela na jinych hrach.
happz - 09. září 2002 08:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka006: abych pravdu rekl, taky se mi to zacina nelibit. Ja koduju jak divej, a kde nic tu nic. Schuzka nebyla ani nepamatuju... Zcela evidentne to tu nikdo nevede

Nejnovější   Novější 2205 - 2224 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o