Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2159 - 2178 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 11. září 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: jojo, na Pilscon jucham. Zkomolili mi nick i jmeno, ale to uz nejak preziju.
Jirka006 - 11. září 2002 09:52sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: na stránkách Pilsconu Ti ale zkomolili nick :-))
Jirka006 - 11. září 2002 09:51sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Taky jede? na Pilscon2002 ? :-) Tak to se tam uvidíme! :-))
Jirka006 - 11. září 2002 09:45sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: osobně si myslím, ?e bys, pokud na tom chce? zcela seriózně dělat, navrhnout univerzální rozhraní pro Galscreen a MapSec.
Jirka006 - 11. září 2002 09:43sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: sorry, ale já prostě dřív opravdu nemohu... tak začněte u? v 17:00! V týdnu 20-29.9. jsem také mimo Prahu.
Jirka006 - 11. září 2002 09:42sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Několikrát jsem to tu vysvětloval a dost se divím, jestli to nechápe?. Jsou 2 věci: subjektivní postoj Activisionu (který zaplatil milióny USD za licenci od Paramountu a objektivní postup orgánů činných v trestním řízení. Trestný čin poru?ení práv k ochranné známce spáchá? i kdy? na tebe dr?itel ochranné známky nepodá ?alobu, leda by s pou?itím ochranné známky výslovně souhlasil (bezplatná licence).
Sheedee - 11. září 2002 00:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:

?ivot není fér....

Nejsem sice právník, ale mám dojem, ?e jestli evolution vyjde se slovama star trek v názvu, tak nás zavřou....
No, mně ne, já sem jenom dělal intro, kdy?tak řeknu ?e ste mně k tomu donutili opd hrozbou, ?e mi jiank sma?ete ulo?ený pozice z fallouta :-)))
PVH - 10. září 2002 22:32sipka
ZAMĚŘIT
PVH
trochu jsem přemej?lel: co děláme, nebohodláme dělat? Děláme reklamu str treku, nebo ne? jen nám ji nikdo neplatí. A za to by nás měli trestat? to je přece blbost...netvďte mi, ?e kdy? blbě nakreslim mickey mouse a rozdám ho kamarádům, tam mě za to mů?ou trestat, ?e poru?uju trademarky disbeyho. V?dyť z toho nebudeme nic mít, a respekrtjeme licenci paramountu a activisionu na star trek, dokonce to bude ve hře i napsaný, ne? tak?e to co děláme je jako kdy? někdo nosí uniformy flotily....a ten na nich nemá napsáno trade mark of pramount corp. Uka?te mi zákon co zakazuje dokončit evoolution jako star trek projekt a sazby za jeho poru?ení. V týhle zemi nás určitě nazavřou, a zápis do trestního rejstříku náp podle mě taky nikdo nedá. Takový vietnamci taky prodávaj trika s nápisem nike, a kdy? je u nik benga najdou, co udělaj? seberou jim je....nic víc, mo?ná jim daj pokutu. A ti se ti prodejem ?ivěj. tak co mů?e kdo říct nám...uznejte...
PVH - 10. září 2002 21:49sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jika006: neber sheedeeho vá?ně....grfiku chci dělat jen s lidma, který nenavrhujou detaily, který zničej dojem.(ty ví? o čem mluvim)
Sheedee - 10. září 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:

To má? fuk :-)
Anonym: Sheedee - 10. září 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
0
Jo, kdybys kromě toho mluvení taky udělal něco u?itečnýho, třeba ?e bys pomáhal pvh s grafikou (neříkej mi, ?e enumí? namalovat čtvereček a plácnout do něj nějaký číslo obsahující alespoň 5x 47), tak by to určitě pomohlo víc
PVH - 10. září 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee...federace má 150 planet...:)
PVH - 10. září 2002 21:41sipka
ZAMĚŘIT
PVH
jirka006: na tvoje nará?ky, bohu?el, nemů?u reagovat, proto?e bych byl nucen pou?ít více ne? pěti sprostých slov na příspěvek, co? nechci. Jen bych ti rád řekl, ?e jsme si ce studenti a máme víc času ne? ty....ale nedá se to takhle brát, proto?e ty nic nedělá?(jen mluví?), tudí? se ti zdá, ?e bychom měli pracovat rychleji (specielně já). Neříkám, ?e bych Evolution věnoval ka?dou vteřinu, ale pracuju. To ?e ty grafiku urguje? u? dva měsíce, neni pro mě směrodatný, já se řídim podle happze, a ten mi výslovně řekl, ?e nic, co bys musel vidět a posoudit, nepotřebuje, tudí? jsem nic nedělal.
Anonym: sheedee - 10. září 2002 21:28sipka
ZAMĚŘIT
0
happz Ale federace funguje... A fungovala posledních dvě stě let a jíný impéria na tomhle principu fungujou je?tě dýl Navíc po pbjevu lep?ích metod cestování vesmírem se to ursychlí a navíc mám federace 120 planet, co? si jaksi nedovedu představit 8000 světelných let na dýlku. Mo?ná 8000 svetělných let kubických...
happz - 10. září 2002 21:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: ono zalozit to na ST 'realite' je dost osidne - treba prostor UFP ma rozmery kolem 8 000 ly, a ted to prelet pri W9.9 - nekolik mesicu (tyhle udaje jsou vycucany z prstu, ale odpovidaji radove) Takhle se proste imperium ridit neda.
Anonym: Sheedee - 10. září 2002 20:56sipka
ZAMĚŘIT
0
happz: Jo, ale kdy? to bude? pořád ladit, tak u? to nebude konstanta, ne? :-)) Teda z hlediska programu určitě ne, kdy? se bude měnit podle mapy. BTW: Tohle bych vzal podle reality. Kdy? vezme? ?e jeden tah = jeden den a loď csetuje cestovní rychlostí warpem 6 (Taky by mo?ná bylo dobrý máít mo?nost nastavit cestovní rychlost lodi, kdekoliv mezi nulou a maximem, kvůli omezení spotřeby antihmoty), co? odpovídá 216c (Rychlost c (násobky rychlosti světla) dostaneme, kdy? umocníme warp factor na třetí. co? je zhruba 0,6 světelného roku za tah. Jestli je?tě někdo víte, jak je velkej sektor, tak máme vyhráno. A taky by se mo?ná mohli zvá?it jiný typs motorů, jako transwarp (Ten se myslím umocňuje na čtvrtou, ale tohle oproti warpu fakt nevím jistě), koaxiální pohon, quantum slipstream (Co? je to samý jako transwarp...) a dal?í.
Anonym: Sheedee - 10. září 2002 20:49sipka
ZAMĚŘIT
0
Uni: Dík, ale u? na to sám nejsem. PVH se učí výjimečně rychle a za pár týdnmů práce se 3d studiem toho umí tolik, co juá jsem uměl po roce a teď u? pou?ívám jeho trajectorie v animacích.
happz - 10. září 2002 20:27sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: tak jak jsem to napsal. Asi takhle: jednotka ma svuj konstantni vykon pohonu, dany nekolika vecmi, to je vedlejsi. No, a tenhle vykon slouzi k pohonu lodi pres galaxii. Pokud pridame nejakou konstantu k mape tak, aby podle jeji velikosti menila narocnost sektoru na vykon motoru za ucelem realistickeho pohybu po mape. Priklad: Defiant, vykon 100 bodu/tah. Na 1 sektor potrebuju prave 1500 bodu - sektor obsahuje mlhovinu, a tak je moje rychlost mensi. Proto mi trva 15 tahu, nez ho proletim. Ale: sektor sam o sobe potrebuje na prulet 100 bodu. tech 1500 bylo ziskano nejakou konstantou prostredi dannou tim urcitym sektorem, rekneme, ze mela hodnotu 15 (15 * 100 = 1500 :) No, a pokud bychom dodali k mape konstantu - rekneme Bz - ktera by modifikovala zakladni pocet bodu na sektor, mohli bychom upravovat rychlosti lodi podle velikosti mapy.
Mala mapa: Bz = 1 = sektor = 100 = nas sektor = 1500 (15 tahu)
vetsi mapa: Bz = 0.75 = sektor = 75 = nas sektor = 1125 (11 tahu)
JVM (jeste vetsi mapa): Bz = 0.2 = sektor 20 = nas sektor = 300 (3 tahy)

A ja se ptam: dava to smysl? Muzeme pak vesele ladit konstantu podle kampanove mapy, az to dotahneme do 'realneho' a 'hratelneho' stavu.
Anonym: Unimatrix325 - 10. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad Battlescreen : OK…tak?e implicitně děláme pro 2 zobrazení… :-( no jo no…já jen , ?e si nedovedu představit ře?ení některých problémů v 2 zobrazeních a od toho se taky bude odvíjet kvalita mé práce :-(
happz - 10. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
happz
uni: tak to si poctei...

ad DC: no, slozity... svym zpusobem to, co si popsal neni DC, ale zadost o pomoc - pokud ji smeruju na nekoho. DC je ta klasika: vsem a vsude, umru, kdyz nikdo neprijde, takze je jedno, jestli me nepritel jeste pro srandu rozstrili.

Nejnovější   Novější 2159 - 2178 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o