Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 3665 - 3684 / 3834Starší   Nejstarší

Mr.Spock - 04. duben 2002 19:48sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Naku: no musim rici, ze to vypada moc super a pokud to umis i rozchodit do hratelne podoby, neni o cem mluvit. ja, co se tyce petra, jsem se rozhodne nemel v umyslu chlubit s grafikou, to bych klidne mohl splacat nekolik hezkych obrazku v photoshopu, ale predvest ukazku z, v realu fungujici, zalezitosti.
Anonym: Naku - 04. duben 2002 17:14sipka
ZAMĚŘIT
0
No... malinko jsem se precenil... K tomu screen shotu - lod je v 3DSMax a nema spravnou barvu. Hvezdy jsou dost trapny, ale takovy veci jako mlhoviny etc. (jedna tam je:) jsou podporovany. Ten *gamebar* je uplne nehotovej - v tom okynku mel bejt wire model (ten uz mam hotovej... ale nezbyl by cas...). Jo a ten system konsoly (Good,Bad,Pokus...) je IMHO docela zajmave vymyslenej (trideni, zivotnost zprav etc.)...

PS. Ma to 140kB :(

http://www.oceany.cz/cecko/hry/screen.png

Anonym: Naku - 04. duben 2002 16:25sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock

a) he... nechci nikomu zhazovat sebevedomi, ale uvidis screenshot hodiny prace v 3dmaxu a allegru... (za chvili...)

b) stranky... no... ja se na to muzu juknout... ale detaily mi prosim zasli na tl0fd@centrum.cz... OK ?

happz - 04. duben 2002 13:00sipka
ZAMĚŘIT
happz
ad petr: 3 programatori. to uz vypada lip. Cestu petra bych tedy opustil... (hehe, vsak to prece jen jednou bude C :)

ad streda: jiste, streda je super, ale!!! Driv to proste nejde, pac mam skolu do 1930 - tedy oficialne, ale jak zacalo byt pekne, tak projevil cvicici soucit s dusi studenta a pousti nas nepravidelne driv. Ale jak kdy.

ad borgove usw. to uz je zase debata o scenari atd. michana s badanim nad jazykem. A ja bych to nechal otevreny, pokud bude mit nekdo zajem, at si tam ty borgy klidne kydne.
Mr.Spock - 04. duben 2002 12:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
ok, ta streda by tedy nebyla az tak spatna, ale pro mne by bylo vhodnejsi, abychom se sesli drive nez posledne. budeme pak mit vic casu vse probrat. vzal bych i laptopa, aby se vsichni mohli na "petra" juknout v akci. co vy na to?
Jirka006 - 04. duben 2002 10:58sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
1. Hlasuji pro stredecni schuzky nad koblihama nebo pivkem! Patky jsou pro mne nejhorsi byt jsem prazak...

2. Hlasuji proti Borgum a 8472 ;-)
PVH - 03. duben 2002 22:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
tak asi ne....
PVH - 03. duben 2002 22:26sipka
ZAMĚŘIT
PVH
petice! petice! Souhlasim(8472ne)... nechce? si pokecat víc realtime...navrhni kdy?tek gde...
Kovi - 03. duben 2002 22:24sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: Jo, Borgy bych tam taky nemotal. At si hrajou nekde na svym pisecku. A kdyz uz jsme u toho, tak bych vyskrt u 8472 (kdo nema poradny jmeno, nezaslouzi slitovani!)

Nechci patek! Petice proti patku!! No, tak nic, vidim ze se mnou nikdo neskanduje, ach jo.
PVH - 03. duben 2002 22:21sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Jak to bude v ten pátek...nerad bych znovu zapoměl...Ale a? po Star Treku dřív mě nikdo ven nedostane!

Jak to bude s tim Petrem? Musim si ho koupit?

hapz: teď se hlásí 3. slovy třetí programátor (nic extra neumim, ale učim se rychle)

IMHO myslim, ?e je dobrý do příběhu nemotat Borgy (např v Bridge commanderovi se to osvědčilo)
Kovi - 03. duben 2002 22:18sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Mr. Spock: peknej screenshot. Kompletni hru sem!

Jo, tak patky a vikendy jsou pro me nedosazitelny. Ja jsem pro stredecni vecery. A klidne zase nad koblihama. Tentokrat nebudu jist predem, najdeme vetsi stul (kvuli vic lidem, ne kvuli mejm kobliham) a poradne vsechno probereme!!
harry_x - 03. duben 2002 21:38sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
Mr. Spock: no, je pravda, ze Petr je urcite snadnejsi jazyk nez C++...
mozna dokonce je vhodnejsi, pokud mate nedostatek programatoru.
bohuzel v tom pripade se ale ja nemuzu projektu zustatnit. protoze petr jaksi pro mou plaformu(gnu/linux) neni k dispozici... coz pri pouziti c++ a SDL(ci allegra) neni takovy problem... no, je to vase vec, v cem to budete programovat...
Mr.Spock - 03. duben 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
dodatek k petrovi:

tohle* jsem umatlal za necelou pulhodinu v tom "stupidnim" petrovi, a to neumim programovat ani zbla, takze si myslim, ze to pro nasi vec skutecne JE pouzitelny nastroj!

* www.webpark.cz/bigas/t.jpg
Mr.Spock - 03. duben 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
Naku: mas pravdu, homepage stoji za prd, jelikoz jsem vecnej flakac. pokud chces, muzes se vrhnout klidne na jeji upravu. dobra by byla diskuse, nejaka anketka ci podobne hlasovatko, pripadne misto pro pridavani newsu.

co se tyce jeste toho petra, ja se skutecne nebranim jinemu nastroji, ale v tom pripade bych se mohl zapojit "pouze" jako scenarista, kecalista, grafik, zvukar. podminkou vsak je , aby pak lide, kteri jine programy prosazuji, se nasledne na projektu skutecne podileli. jde mi jen o to, abychom se tady neshodli na necem a nakonec by to v tom nikdi neumel napsat. to by byla trochu marna debata.

WDK: tenhle pokec tady je strasne neefektivni, sterilni a zdlouhavy, pojdte se zase radeji nekdy sejit "ctyrko" pripadne i dalsi. ja bych navrhoval treba patek, to mam vzdy furu casu. mozna by sel i vikend, jenze to si ted zase uvedomuji, ze tu nejsou mimoprazsti studaci...
Kovi - 03. duben 2002 19:24sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jirka006: Ty uz to clovece pises jako kapitanuv denik: Dodatek: ....:-)) IMHO presne jak rika happz - "in my humble opinion" - tusim....

Jinak mas asi pravdu, ze kdo s kym a za kolik neni ted na zacatku (eh, pred zacatkem) tak dulezity, tak to nechame na pozdejc, no (uz to tu budou zase samy cecka:-)) Problem je, ze jsem hral jedinou tahovku - Civilizaci a ta zrovna neni to prave orechove, podle ceho bych mel neco vymejslet, musim stahnout MoO nebo zacit parit tu BotF!
happz - 03. duben 2002 16:15sipka
ZAMĚŘIT
happz
harry_x: tak zazrak rikas... Tak to jsou silna slova. Moje zkusenost s MS VB patri k nejhorsim zazitkum meho zivota, a kdyz Petr je jeste horsi...

Ja bych to rad videl v C/C++, ale jedine, co pro to zatim muzu delat, je lobbovat, lobbovat, ... Jestli to dobre pocitam, tak zatim ucast prislibili (na 100 %) 2 (slovy dva) programatori. Coz neni zrovna podle puvodnich predstav, ale i tak to jde.

btw IMHO znamena 'dle meho skromneho nazoru'
harry_x - 03. duben 2002 13:19sipka
ZAMĚŘIT
harry_x
Mr. Spock: a co takhle treba portabilita? zadna...
vysvetlete mi, proc to rovnou nenapsat v c/c++, pri trose snahy a dobre zvolenych knihovnach to bude celkm portabilni...
btw, ja petra kdysi davno zkousel, je to s baltikem/baltazarem to nejhorsi, co jsem videl (i visual basic je proti tomu zazrak a to je co rict:) ale jak myslite
Jirka006 - 03. duben 2002 12:37sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
...dodatek: Nicméně se přimlouvám za jednu kampaň za Federaci a jednu za Romulany... ;-)
Jirka006 - 03. duben 2002 12:35sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Teda Kovi, ty ses rozepsal... ;-) Ale jinak s Tebou v obecne rovine souhlasim. Mimochodem, co je to "IMHO"?

Já osobně bych nechal otevřený kdo a kolik... konec konců v první fázy je to stějně jen otázka pojmenování. Stejně tak i scénář mů?e přijít na řadu později, ne? Asi by bylo fajn, pokud se shodneme na tahové strategii definovat, jak bude hra probíhat, resp. co bude hráč moci dělat (např. pohybovat lodičkama po herním plánu, management hvězdných soustav, obchod, diplomacie, atp.), ne?
Tvrdou kritiku sem... díky. ;-)
Kovi - 02. duben 2002 23:51sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Jak je mozny, ze se na foru flakaj samy programatori a nikdo se tu nebavi o scenari a dalsich vecech? (Teda jasne, jeste je tu neprogramovaci Jirka006 - aspon nejaka spriznena duse). Kdyz na chvilku, vy silenci co se bavite jen ve zkratkach, kterejm nerozumim, zapomenete na vasi uchylku if-then, tak tu zkuste napsat neco k pribehu hry.

Zacal bych od toho, ze bych si stanovil, kolik stran (ras) bude ve hre zastoupeno (to chce nekoho, kdo se v tom vyzna lip nez ja). Pak by to teda chtelo nejakej smysluplnej pribeh (jestli teda neco takovyho muze tahovka mit). Takze treba udelat dve kampane - jedna pro hodny (zachoval bych standardne Federaci) a jedna pro zly (hodime to na Romulany nebo Klingony?). Pritom by se tu a tam mohly (a taky by asi mely) vyskytnout nejaky vedlejsi a "neutralni" rasy - zname Fremeny, Sardaukery (no, neutralni...) No proste nekdo, kdo by to tam michal, pripojil se ke zlejm, pak k hodnejm a nakonec by vyhral on. No, to asi ne, ale nejaky ty zvraty to chce. Jak ale rikam, jestli to v tahovce pude. Nakonec to urcite stejne skonci uvodnim intrem ve stylu: "Admiral, Romulan Empire is too dangerous. We should stop them." "Yes, ensign, you are absoutelly right. We will kick their asses"....bla...bla...bla...Dobyvame vesmir...."We won! But Admiral died in the final battle with Romulan Centurion. Ensign, you will be our Admiral now! You are best!!" Uz to vidim....:-)

Nejnovější   Novější 3665 - 3684 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o