|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Nemusis to kompilovat hned... Me by stacil i zdrojak :) Dneska zkusim zdrojaky na MinGW a kdyz nic jinyho, aspon po inicializaci gfx ovladace. A soupnu patch nebo rovnou celou verzi, ktera jde na Linxu & Windozich. |
|
|
|
| Ad sraz
No... u Mraku je treba cajovna "U Dvou Salku" - prijemne misto...
happz
No... jenze v tom je ten problem. Ja to mam tak z 1/2 preportovany, ale bez kompilace "testu" nezjistim, jestli tam nemam chyby a test nezkompiluju bez tech typu. BTW. mm.h je hezka vec. Muzu ti treba prinest neco jinyho, protoze sem tak nak zjistil, ze mam *trosku* odlisnej _styl_ psani nez ty (bezesporu horsejsi :) |
|
|
|
| Alpedar: jeste 2 poznamky: asi se nedokazes dostat do Phy v utery, tak na 17. hodinu, asi na 3-4 hodinky? Nevadi, celkem pochopitelny...
A 2. - co jsi tak jako delal v Packalu? At mame predstavu, co se da cekat :) |
|
|
|
| PVH:
Mně 2D baví, jenom ho mco neumím :-)))
|
|
|
|
| PVH: bezesny noci mam uz tedka... |
|
|
|
| Kovi: jezdi, ale jen nekde... Mapka je na kazdy zastavce, takze pohoda - vrele nedoporucuju nejaky ty Xka, idealni jsou tramvaje, co jedou podel Xek normalne, nejsou tak narvany. Vsichni se totiz nacpou treba do X-B, pak prijede sedmicka a sem ve voze sam :)
Sheedee: IDEcko? MinGW + mc, pokud nexces Linux-based system. Jinak Linux :)
Naku: klidne ho vezmi, aspon na ukazku. A ten seznam je super - puvodem kernelova zalezitost, akorat jsem mu asi o jednu vyvojovou radu drive udelal remove-safety :) A v 2.5 rade uz to je taky... Ono vubec dost veci je v tom z kernelu, treba takovy boot-init - registrace automaticky pri kompilaci, sekce, ld scripty :)
Vezmu posledni zdrojak, pokud ho od vyveseni budu nejak moc menit. Ted mi to furt pada po zobrazeni vice jak 1 grafickeho prvku na screenu :) a gdbcko se vzdycky jako-kousne. Asi mu dam pres drzku... |
|
|
|
| jirka006: já nemyslel, ?e namám náad, já chtěl říct, ?e nevím co za tlačítka a věci tam má bejt, ak?e rad?i počkám na odsouhlasení LCARS ne? začnu s universálnim.....BTW u? mám tactical...(v podstatě, je?tě ho musím zkontrolovat, estli něco nechybí, nebo tak)Happzi připravim ti asi pár bezesnejch nocí....:-) (ne nebude to asi tak horký...).
Jirka006: já tě nekritizuju za to ?e nic nedělá?, jen se mi nelíbí, ?e nás honí? do práce, kdy? tomu věnujeme dost. Na traileru pracuju, proto?e kromě 3D věcí jsou tam třeba taky titulky a tak....a kdy? mi sheedee vysvětlil jak je chce udělat tak se mi to.......no.....nelíbilo...a tak jsem se zapojil. Ohledně je?itnosti: pokud by měl přibýt dal?í grafik, tak by musel bejt takovej abych s nim byl schopen spolupracovat, a zároveň by nesměl bejt neschopnej....jeliko? vim, ?e takovejch se moc nenajde (i kdy?, třeba sheedee takovej je, nadruhou stranu 2D ho nebaví) tak jsem si chtěl u?etřit práci a nepříjemnosti s odmítánim někoho s kym bych nedokázal pracovat...to je v?e.
připojuji se k podepsání mírové dohody....do dal?í války...:-)))))) |
|
|
|
| Kovi:
A mně a PVH posadí? k dal?ímu, proot?we v té záplavě NURBSů, MESHů, SPLINEů, PATHů, PATCHů, BEZIERů a BŮHVÍČEHOJE?TĚů´by si asi taky zblbnul :-)))
BTW:
Metro moc nejezdí, rad?i bych na něj nespolíhal, ov?em kompletní mapka pra?ské dobpravy( aktuální) by měla bejt na internetu, kde, to ale nevim
|
|
|
|
| Mr. Spock: ad STG.CZ: Hmm, nevim, asi neco kutili se serverem, netusim. Ale lidi tam furt chodej, tak to snad bylo jen kratkodoby.
ALL: Teda, kdyz tak ctu Nakua, tak mam dojem, ze ho budeme muset s happzem posadit k jinymu stolu, at uz budeme sedet kdekoliv, protoze jestli se budou bavit o tech.... ech, vecech, tak mi prakne hlava:-)
Jo, reknete mi nekdo, jak ted jezdi v Praze metro? Nebyl jsem tam tri mesice, jestli se treba neco nezmenilo....
Uni: 11.9.2002, 13:39:44 - 1000. pristup na Final War download page!
A jeste: Mae bude mit na Pentaconu prednasku o ST hrach (zase) - v rozmezi od 45min do 2hodin, nechystate se tam nekdo? Asi se tam dojdu podivat, ne-li se budu primo podilet na obsahu. |
|
|
|
| Ad pizzerie.
No, sarz v úterý v 1800 na náměstí míru ve stanici metra stále platí, jestli potom půjdeme do pizzerie je u? jenom věcí dohody, tak?e jestli se vám nechce, mů?eme jít prakticky kamkoliv, jenom mně napadlo, ?e nad pizzou se nám bude líp přemej?let.
Jirka:
Mír :-))
Naku, happz:
Tak jsem při přehrabovaní náhodou objevil svůj strej programátorskej balík (C, Pascal...) a začal jsem zase něco dělat. Nic moc v céčku neumím, ale jestli někdo z vás máte nověj?í verzi vývojářskýho enviertmentu, ne? ten můj z roku 1992 (fakt děs), tak bych mu byl moc vděčnej.
BTW s potě?ením zji?ťuju, ?e kdy? zkrířím PHP a pascal (oba dva jak? tak? umím) takd ostanu céčko, tím líp se to učí :-)
|
|
|
|
| naku: ja prijdu, ale taktez mne skutecnost, ze na miste zanecham nejmene stovku, prilis netesi |
|
|
|
| Tak pockat...
Sraz v pizzerii predpoklada urcity financni obnos. JENZE, ne ze bych do tyhle skqely hry nachtel vrazit (temer) vse, ale momentalne penaze proste NEMAM ! |
|
|
|
| happz
Ok,ok....
Co se tyce toho asociativniho pole, vzhledem k genialite toho double-headed listu se na to muzu rovnou vybodnout :) |
|
|
|
| Mr. Spock & PVH: OK. Tak vyhla?uji cease-fire (příměří).
happz: říkal jsem ať začnete dřív... třeba v 17:00... stejně ne? si objednáte, najíte se tak já akorát přijdu... :-) |
|
|
|
| Naku: aha. Uz jsem se na to podival, a vim, o co jde: MinGW ma pro sockety na TCP/IP a UDP/IP hlavickovy soubory winsocks.h a winsocks2.h. Ja jsem MinGW nainstaloval teprve vcera a dneska zkusim pod nim neco zpouset, takze bych mel vychytat tyhle zadrhele. Pres vikend soupnu snad na net nejakou peknou verzi, a kdyz ne, tak to urcite vezmu na sraz. Nemohli bysme zacit driv nez v tech 6? |
|
|
|
| ach jo, proc se jenom vzajemne urazite, za chvili si ut budete jenom nadavat, vzdyt tohle se dela pro zabavu |
|
|
|
| No... dokumentace by bodla...
Pri prochazeni zdrojaku jsem narazil na nasledujici:
- nemam includy
(netinet/in.h) - relativne zasadni problem, padz nemam definici typu :(,
dale (sys/mman.h) (???),(arpa/inet.h) a (netdb.h), ale to nejak nespecha, to si casem sezenu...
Muzes mi ty typy (in.h) poslat, nebo treba rict, kde je dloadnout ? |
|
|
|
| Naku: jo, klidne, konzultace je nutna. Vem si seznam, ja si vezmu posledni zdrojaky, co mam na disku (to cvsko pod linuxem me pekne s...e!) a dohodneme se.
BTW: path_get(struct file_path *, int, ...); je soucast API pro tvrobu cest - na mnoha mistech se otviraji soubory na disku. Jak jednoduse tvorit cesty, kdyz muzou byt potrebne casti relativne nebo absolutne zadane apod? Proto path_* volani. Asi by to chtelo dokumentaci, co... Achjo, ja na tom vlastne nebudu pracovat sam... takze vezmu i dokumentaci. |
|
|
|
| BTW. na srazu s tebou chci konzultovat nejaky nejasnosti ve zdrojacich...
treba parametry void path_get(struct file_path *, int, ...); ??? |
|
|
|
| happz
Padz nejak furt nejsme dohodnuty -
projel sem archiv a nasel sem nekolik veci, ktery by se mohli hodit.
Napr. asociativni pole.
Preportuju to a dam ti to (chces-li)...
(Portovani proto, ze obycejne pouzivam jinej system zapisu nazvu funkci - pisu isEmpty() misto is_empty()....) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|