Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2108 - 2127 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Nicméně ačkoliv jsem četl va?e uzavřené příměří, tak musím reagovat na věci minulé.... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Terragen ? :-) v tom jsem taky pár hezkejch věcí udělal...ale ten čas byl podstatně men?í i na 200MHz :)
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Supeeeeeer :-)))
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : nedostal jsem se k netu... zemřel mi děda a jel jsem na pohřeb do Karlovejch Varů....
Sheedee - 14. září 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:

No, řekl bych, ?e bude spí? tak trochu výpomoc.

Rozumí?, moc toho neumí, ale nakreslit pár ikonek zvládne, rozhdoně je v 2D grafice minimálně stejně dobrej jako já
Naku - 14. září 2002 11:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak se muzete podivat na muj prunik do sveta 3D grafiky ;) Je to dost chaby, ale 33 minut na dvou 800 procesorech me dost odradil od dalsich experimentu :)

http://xc.aktualne.cz/nakupress/depka.jpg (800x600 - 320kB)
Kovi - 14. září 2002 11:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Jo, tak to gratuluju. Ja jeste porad nevim, kde ted budu v Praze tri tejdny spat. Musim to pres vikend nejak vypatrat:-)
PVH - 13. září 2002 22:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee kdy? bude hodně dobrej tak to nevadí....stejně nepředpokládám, ?e by byl někdo o moc lep?í ne? já...:-))))
happz - 13. září 2002 20:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hele, mozna sem objevil moznost ubytovani z ut na st. Treba nebudu muset vecer domu :)
happz - 13. září 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
JohnyDog: no to uz ted vim taky. Ja videl MinGW poprve v zivote, manual ctu az jako posledni, kdyz uz nic jinyho neni po ruce, a tak jsem vkladal nadeje tam, kde se splnit nemohli. Holt, prace navic, nebo Cygwin...
Sheedee - 13. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW:

PVH chtěl 2D grafika, co by nebyl neschopnej, ale ani moc dobrej, aby se ná? grafický tým necítil méněccený (s čím? souhlasím :-))), myslím ?e bych mohl mít jednoho maníka, co o sobě tvrdí ?e je dobrej.
Tak sem zadal, a´t mi nakreslí, jak by si předtsavoval emzáckej interface pro STEVOL (jakejch emzáků sem nechal na něm), jestli to bude vypadat dobře, tak vám ho sem přesměruju
Naku - 13. září 2002 19:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No jo... ale cygwin je zase horsi kompilator a nawic vyzaduje cygwin.dll... :(
Clovek si nevybere...
(BTW. Win32-only prg ani nemusi :)
JohnyDog - 13. září 2002 19:05sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Naku: Dobre, ale DJGPP je komplet vyvojovy prostredi, s cilem portovani aplikaci z unixu. MinGW je Minimalistic GNU for Windows. Pokud je potreba POSIX kompatibilita tak je idealni cygwin ktery implementuje pomerne velkou cast POSIX standardu.
Naku - 13. září 2002 17:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
JohnyDog
No jo... ale treba DJGPP pod DoS je vice-mene POSIX...
JohnyDog - 13. září 2002 15:05sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
happz: Nevim o tom ze by byly windows POSIX. MinGW je GNU kompiler pod windows, nic vic, nic min. Pokud cekas ze bude emulovat unix funkce tak jsi blazen :)
Jirka006 - 13. září 2002 10:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz + naku: pěkná debata

PVH: ok. tak mír.

Ad pizza: Taky nemusím utratit majlant... :-)

Uni: Kdepak jsi? Kampak jsi se ztratil? ;-))
happz - 13. září 2002 10:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: Jsem zdesen!!! MinGW NEMA takovejch veci, az hruza!! Chybi treba takovy zakladni veci jako mmap, poll, getopt etc. Takze se to protahuje: zkusim napsat nejaky wrappery, ptze tyhle funkce se proste pouzivaji. Zasnu, ja zil v domneni ze je to POSIX compatible :) A ono neni...
Naku - 13. září 2002 08:34sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Teda ! Ty chces 'bych ti poslal zdrojak ve kterym by mohli bejt chyby ! To je utok na moji programatorskou cest! :)
Naku - 13. září 2002 08:32sipka
ZAMĚŘIT
Naku
ne u Mraku, ale u Miraku :)
happz - 13. září 2002 08:31sipka
ZAMĚŘIT
happz
Nemusis to kompilovat hned... Me by stacil i zdrojak :) Dneska zkusim zdrojaky na MinGW a kdyz nic jinyho, aspon po inicializaci gfx ovladace. A soupnu patch nebo rovnou celou verzi, ktera jde na Linxu & Windozich.

Nejnovější   Novější 2108 - 2127 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o