Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2105 - 2124 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : Jeliko? si se vyjádřil bez udání jmen, ohledně toho kdo tě ignoroval, tak mů?u pouze navrhnout, abys, pokud jde o mně, uvedl konkrétní příklad a já ti buď podám vysvětlení nebo se omluvím. Pokud jde o ostatní, tak nevím…
Ale jinak nikdo nepředpokládal, ?e EVOL bude snadný projekt. Já osobně jsem nečekal, ?e vyjde dřív jak za rok.
A Jirka má pravdu, začal jsi ten projekt, tak se od něj nedistancuj…
BTW s nutností osobních schůzek si měl pravdu, u? jsem to uznal a říkám to otevřeně. Ale vyloučením „externích“ lidí, by jste se IMHO o dost připravili….
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006: koordinace chybí, to ano….nad?ení chybí pouze někomu…
„Roztěkanost“ teamu si shrnul v podstatě správně. S kritikou některých lidí souhlasím, s některou kritikou ne, ale nechám na nich aby se obhájili sami. Já si obhájím to své „chrlení“ nápadů. Nic jiného mi toti? nezbývá. Předkládám své návrhy, aby si je v?ichni mohli projít, ohodnotit a vyjádřit se k nim.
Co si představuje? pod pojmem „dát dohromady koncepci hry“ ?
Koordinátor by měl být Mr.Spock ne ?
Dal?í grafiky mo?ná, ale programátoři zatím IMHO ?ádné problémy nemají.
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : to se tedy ozývá? brzo, ?e pokud to nepřemenujem, tak končí? :-( … vzhledem k tomu, ?e u? půl roku vyvíjíme hru jako Star Trek a na začátku se řeklo, ?e to nebude jen nějaká skinovatelná strategie… a ?e to JE my?leno vá?ně, o tom snad nikdo nepochyboval u? na začátku ne ?
Jistě je potřeba to vzít na vědomí, ale u? jsme to probrali… pokud vím, tak konečné stanovisko bylo, ?e jestli?e hru nebudeme distribuovat za peníze, tak jsme v suchu (co? je ov?em pouze uklidnění, právně to tak nefunguje, ale to je jedno…)
A má? pravdu, ?e jestli se projekt bude ubírat TÍMTO směrem, tak to nevěstí nic dobrého.
Neříkám, ?e by se měla otázka práv podceňovat, ale u? se to jednou ře?ilo a do?li jsme k závěru, ?e pojedem dál…a rozmyslet si to v půlce ? …to mi přijde trochu divný…
Podle mě máme několik mo?ností :
A) Jet dál jako dosud a riskovat, ?e nás někdo za?aluje. Bránit se ov?em mů?eme tím, ?e to neděláme pro zisk.
B) Ověřit si u nějakého právníka, jak to přesně je s autorskými právy a na?í situací. Ov?em pochybuju, ?e to bude zadarmo…
B1) Pokud to shledá v pořádku, tak pojedem dál. B2) Pokud se skutečně jedná o poru?ení práv, tak se někdo z nás mů?e pokusit emailem kontaktovat dr?itele autorských práv tj. Paramount, a po?ádat o dovolení pou?ít ST reálie ve freewarové hře.
Pokud nám to Paramount odkejve, tak mů?em jet dál ale pokud ne tak končíme…
Pokud ale chcete znát MŮJ názor, tak pokud hru vydáme jako freewar, tak na nás v podstatě nikdo nemů?e. Proto?e pokud by to tak bylo, tak by mohli ?alovat i časopis za to, ?e uvedl např. jména lodí, nebo kohokoliv jiného, ?e řekl jméno Picard… pokud to toti? nebudeme prodávat, tak mi nějak schází skutková podstata toho „trestného činu“ …To je jako by zakázali např. nakreslit na papír Enterprise, okopírovat a pak jí rozdávat na ulici.
Ty si doká?e? představit předělávání hry ve stylu neautorizovaných fotbalových her ? Zinedine Zubban, Rolando, Korel, Rociský, Maridona… ??? čili přeneseno do ST : Garaxy, Deviant, Enterprice, Klinkoni, Rumulani, Pikart atd. ???
BTW moje materiály jsou zveřejněny na netu…
Ty sice chodí? do práce, ale kdy? přijde? domu, tak se nemusí? učit… to je rozdíl mezi ?kolou a prací, který si málokdo uvědomuje… navíc někteří lidé ve ?kole nestráví o moc méně času ne? v práci.….
Taky bych navrhoval přesunout diskusi na lopuch… zalo?it dvě – tři fóra.. omezit přístupy atd. je tam skvělá podpora různých věcí, vřele doporučuju….
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Nicméně ačkoliv jsem četl va?e uzavřené příměří, tak musím reagovat na věci minulé.... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Terragen ? :-) v tom jsem taky pár hezkejch věcí udělal...ale ten čas byl podstatně men?í i na 200MHz :)
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Supeeeeeer :-)))
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : nedostal jsem se k netu... zemřel mi děda a jel jsem na pohřeb do Karlovejch Varů....
Sheedee - 14. září 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:

No, řekl bych, ?e bude spí? tak trochu výpomoc.

Rozumí?, moc toho neumí, ale nakreslit pár ikonek zvládne, rozhdoně je v 2D grafice minimálně stejně dobrej jako já
Naku - 14. září 2002 11:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak se muzete podivat na muj prunik do sveta 3D grafiky ;) Je to dost chaby, ale 33 minut na dvou 800 procesorech me dost odradil od dalsich experimentu :)

http://xc.aktualne.cz/nakupress/depka.jpg (800x600 - 320kB)
Kovi - 14. září 2002 11:25sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Jo, tak to gratuluju. Ja jeste porad nevim, kde ted budu v Praze tri tejdny spat. Musim to pres vikend nejak vypatrat:-)
PVH - 13. září 2002 22:52sipka
ZAMĚŘIT
PVH
sheedee kdy? bude hodně dobrej tak to nevadí....stejně nepředpokládám, ?e by byl někdo o moc lep?í ne? já...:-))))
happz - 13. září 2002 20:59sipka
ZAMĚŘIT
happz
Hele, mozna sem objevil moznost ubytovani z ut na st. Treba nebudu muset vecer domu :)
happz - 13. září 2002 20:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
JohnyDog: no to uz ted vim taky. Ja videl MinGW poprve v zivote, manual ctu az jako posledni, kdyz uz nic jinyho neni po ruce, a tak jsem vkladal nadeje tam, kde se splnit nemohli. Holt, prace navic, nebo Cygwin...
Sheedee - 13. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
BTW:

PVH chtěl 2D grafika, co by nebyl neschopnej, ale ani moc dobrej, aby se ná? grafický tým necítil méněccený (s čím? souhlasím :-))), myslím ?e bych mohl mít jednoho maníka, co o sobě tvrdí ?e je dobrej.
Tak sem zadal, a´t mi nakreslí, jak by si předtsavoval emzáckej interface pro STEVOL (jakejch emzáků sem nechal na něm), jestli to bude vypadat dobře, tak vám ho sem přesměruju
Naku - 13. září 2002 19:20sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No jo... ale cygwin je zase horsi kompilator a nawic vyzaduje cygwin.dll... :(
Clovek si nevybere...
(BTW. Win32-only prg ani nemusi :)
JohnyDog - 13. září 2002 19:05sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
Naku: Dobre, ale DJGPP je komplet vyvojovy prostredi, s cilem portovani aplikaci z unixu. MinGW je Minimalistic GNU for Windows. Pokud je potreba POSIX kompatibilita tak je idealni cygwin ktery implementuje pomerne velkou cast POSIX standardu.
Naku - 13. září 2002 17:55sipka
ZAMĚŘIT
Naku
JohnyDog
No jo... ale treba DJGPP pod DoS je vice-mene POSIX...
JohnyDog - 13. září 2002 15:05sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
happz: Nevim o tom ze by byly windows POSIX. MinGW je GNU kompiler pod windows, nic vic, nic min. Pokud cekas ze bude emulovat unix funkce tak jsi blazen :)
Jirka006 - 13. září 2002 10:28sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz + naku: pěkná debata

PVH: ok. tak mír.

Ad pizza: Taky nemusím utratit majlant... :-)

Uni: Kdepak jsi? Kampak jsi se ztratil? ;-))
happz - 13. září 2002 10:10sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: Jsem zdesen!!! MinGW NEMA takovejch veci, az hruza!! Chybi treba takovy zakladni veci jako mmap, poll, getopt etc. Takze se to protahuje: zkusim napsat nejaky wrappery, ptze tyhle funkce se proste pouzivaji. Zasnu, ja zil v domneni ze je to POSIX compatible :) A ono neni...

Nejnovější   Novější 2105 - 2124 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o