Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2094 - 2113 / 3834Starší   Nejstarší

Naku - 15. září 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
TOTO JE PRG. PRISPEVEK !
(navrhuji odted takto oznacovat prispevky, ktere toho moc nereknou normalnim clenum tymu - OK ?)

Alpedar
Pockej... ten prevod z infixu do postfixu by me docela zajmal. Jakej algoritmus pouzivas ? My sme meli kdysi ve skole za ukol vymyslet a implementovat ruzne metody a na zaklade mereni urcit nejrychlejsi. BTW. Ten "priklad", kterej sme meli vyhodnotit mel asi 200 radek :)

Cetl sem prave ted na domovske strance WIPu vybornou hlasku:
Vesmir ? Co je vesmir ? Spojovy seznam hvezdnych systemu... :)))
Alpedar - 15. září 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Happz: Kazdej algoritmus kterej zvladnu vymyslet, zvladnu i napsat v pascalu, co si vzpominam ze jsem delal (do skoly) je hledani nejkratsi cesty v grafu, vzdalenost vsech uzlu v grafu od jednoho (Dijkstruv alg.), vzdalenost kazdy-kazdy (Warsahall), prevod mat. vyrazu v infixove podobe (1+2*3) na postfixovou (3,2,*,1,+) a vycisleni. S grafikou jsem si moc nehral, asembler neumim (ale k popoisu Algoritmu neni zapotrebi), jakz takz umim objektove.
Sheedee - 15. září 2002 00:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jirka:
V tom je rozdíl???

Ne fakt, v zákonech se neorientuju, připadaj mi zmatený...
:-))
Jirka006 - 14. září 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: To s tím dědou je mi líto. Ad koncepce: je třeba dát dohromady jeden kompletní matro? a popořádku se vypořádat se v?emi aspekty hry.

Sheedee: Autorský zákon je v pohodě (dejme tomu). O čem tu mluvím jsou ochranné známky, a tam je to o něčem jiném.
Anonym: Sheedee - 14. září 2002 20:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Čáska 50 Sbírka zákonů 75/1996 §15 "Autorské právo neporuąuje ten, kdo pouľije námětu obsaľeného v cizím díle, k vytvoření nového díla původního." Podle tohohle, bysme měli bejt v pohodě, ale nějak se mi to nezdá, moľná ľe to znamená něco úplně jinýho, neľ si myslím....
Naku - 14. září 2002 18:07sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Takze...
Stejne jako Uni bych chtel trosku reagovat v retrospektive.

Priznam se, ze musim souhlasit, ze projekt... nebo spise "pozadovane vlastnosti vysledneho projektu" nabyvaji skutecne mamutich rozmeru...
Popravde... ani se nedivim, ze Mr.Spock to prestal koordinovat - taky bych to nechtel delat.
Co se prace na projektu tyce, uznavam, ze sem byl tedka out a nekteri z Vas si mozna reknou, ze do toho nemam co kecat.
Pravda je, ze sem do projektu vstupoval s predstavou, ze se "pro zabavu" bude delat hra z mnou milovaneho sveta Treku.
Ted to vypada na tvrdou drinu...
Zatim mi snaha nas programatoru (doslovnost vyrazu tu ted nebudem rozebirat) vyhovet napadum tech nasich "gejziru" (Uni... rozhodne to nemyslim spatne :) pripada jako pokus o vypiti more lzici :/

Co se pravnich otazek tyce... pravnik nejsem, ale klanim se k nazoru, ze dokud je to FREE a zticha, tak vo nic nejde :) BTW. Kdo rika, ze se pod to musime podepsat jinak nez prezdivkama :)))))

Uni
Terragen - mas recht, je to bomba. to, ze to u tebe bylo rychejsi ... ???? newim...

Lopuch - VRELE souhlasim !!!!
PVH - 14. září 2002 17:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni....neřikal jsem ka?dej tejden, ale do tejdne....:-) tzn. buď zítra, a nebo to spí? přiesu zejtra, jsem línej to uploadovat...s tím, ?e a? bude systém hotový, budou připomínky na míxtě souhlasím, a jsem připraven tomu zabránit....
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:21sipka
ZAMĚŘIT
0
...va?e příspěvky za dobu co jsem ti nebyl, jsem si přečetl, ale jeliko? tam není nic co by nesneslo odkladu, tak budu reagovat a? off line... čili řekněme zítra nebo v pondělí....
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad Srazy : znovu opakuji, ?e na jednorázový dvouhodinový sraz se prostě nemám mo?ost dostavit…. A navíc jsem také několikrát navrhoval jak sraz, tak chat, ale nikdo nereagoval…jen jsem občas s Happzem probral to nejdůle?itěj?í…
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:19sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : né, ?e by se mě to týkalo … ale kde je ta grafika co ka?dej tejden vypustí? na net, ?e to explorer nezvládá ??? Ale IMHO je pravda, ?e grafika zatím nespěchá… proto?e jí zatím nemáme na co aplikovat (teď nemyslím kód, ale systém hry). Zatím grafiku k ničemu nepotřebujeme a pokud někdo hodnotí projekt podle toho, ?e jsme je?tě z grafiky neviděli ani ťuk, tak je to jeho věc. Hor?í to bude, a? bude systém hotový a bude se čekat na grafiku. Pak budou připomínky na místě. Je pravda, ?e zatím se ani pořádně neví jakým stylem bude grafika dělaná a jaký bude mít formát atd…
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : IMHO je nábor grafiků v zahraničí zbytečný, pokud nezná? někoho osobně, lep?í by bylo nejdřív dát hlá?ku na českých serverech…
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Mr.Spock : Jeliko? si se vyjádřil bez udání jmen, ohledně toho kdo tě ignoroval, tak mů?u pouze navrhnout, abys, pokud jde o mně, uvedl konkrétní příklad a já ti buď podám vysvětlení nebo se omluvím. Pokud jde o ostatní, tak nevím…
Ale jinak nikdo nepředpokládal, ?e EVOL bude snadný projekt. Já osobně jsem nečekal, ?e vyjde dřív jak za rok.
A Jirka má pravdu, začal jsi ten projekt, tak se od něj nedistancuj…
BTW s nutností osobních schůzek si měl pravdu, u? jsem to uznal a říkám to otevřeně. Ale vyloučením „externích“ lidí, by jste se IMHO o dost připravili….
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006: koordinace chybí, to ano….nad?ení chybí pouze někomu…
„Roztěkanost“ teamu si shrnul v podstatě správně. S kritikou některých lidí souhlasím, s některou kritikou ne, ale nechám na nich aby se obhájili sami. Já si obhájím to své „chrlení“ nápadů. Nic jiného mi toti? nezbývá. Předkládám své návrhy, aby si je v?ichni mohli projít, ohodnotit a vyjádřit se k nim.
Co si představuje? pod pojmem „dát dohromady koncepci hry“ ?
Koordinátor by měl být Mr.Spock ne ?
Dal?í grafiky mo?ná, ale programátoři zatím IMHO ?ádné problémy nemají.
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:16sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : to se tedy ozývá? brzo, ?e pokud to nepřemenujem, tak končí? :-( … vzhledem k tomu, ?e u? půl roku vyvíjíme hru jako Star Trek a na začátku se řeklo, ?e to nebude jen nějaká skinovatelná strategie… a ?e to JE my?leno vá?ně, o tom snad nikdo nepochyboval u? na začátku ne ?
Jistě je potřeba to vzít na vědomí, ale u? jsme to probrali… pokud vím, tak konečné stanovisko bylo, ?e jestli?e hru nebudeme distribuovat za peníze, tak jsme v suchu (co? je ov?em pouze uklidnění, právně to tak nefunguje, ale to je jedno…)
A má? pravdu, ?e jestli se projekt bude ubírat TÍMTO směrem, tak to nevěstí nic dobrého.
Neříkám, ?e by se měla otázka práv podceňovat, ale u? se to jednou ře?ilo a do?li jsme k závěru, ?e pojedem dál…a rozmyslet si to v půlce ? …to mi přijde trochu divný…
Podle mě máme několik mo?ností :
A) Jet dál jako dosud a riskovat, ?e nás někdo za?aluje. Bránit se ov?em mů?eme tím, ?e to neděláme pro zisk.
B) Ověřit si u nějakého právníka, jak to přesně je s autorskými právy a na?í situací. Ov?em pochybuju, ?e to bude zadarmo…
B1) Pokud to shledá v pořádku, tak pojedem dál. B2) Pokud se skutečně jedná o poru?ení práv, tak se někdo z nás mů?e pokusit emailem kontaktovat dr?itele autorských práv tj. Paramount, a po?ádat o dovolení pou?ít ST reálie ve freewarové hře.
Pokud nám to Paramount odkejve, tak mů?em jet dál ale pokud ne tak končíme…
Pokud ale chcete znát MŮJ názor, tak pokud hru vydáme jako freewar, tak na nás v podstatě nikdo nemů?e. Proto?e pokud by to tak bylo, tak by mohli ?alovat i časopis za to, ?e uvedl např. jména lodí, nebo kohokoliv jiného, ?e řekl jméno Picard… pokud to toti? nebudeme prodávat, tak mi nějak schází skutková podstata toho „trestného činu“ …To je jako by zakázali např. nakreslit na papír Enterprise, okopírovat a pak jí rozdávat na ulici.
Ty si doká?e? představit předělávání hry ve stylu neautorizovaných fotbalových her ? Zinedine Zubban, Rolando, Korel, Rociský, Maridona… ??? čili přeneseno do ST : Garaxy, Deviant, Enterprice, Klinkoni, Rumulani, Pikart atd. ???
BTW moje materiály jsou zveřejněny na netu…
Ty sice chodí? do práce, ale kdy? přijde? domu, tak se nemusí? učit… to je rozdíl mezi ?kolou a prací, který si málokdo uvědomuje… navíc někteří lidé ve ?kole nestráví o moc méně času ne? v práci.….
Taky bych navrhoval přesunout diskusi na lopuch… zalo?it dvě – tři fóra.. omezit přístupy atd. je tam skvělá podpora různých věcí, vřele doporučuju….
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Nicméně ačkoliv jsem četl va?e uzavřené příměří, tak musím reagovat na věci minulé.... :(
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Terragen ? :-) v tom jsem taky pár hezkejch věcí udělal...ale ten čas byl podstatně men?í i na 200MHz :)
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : Supeeeeeer :-)))
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:12sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : nedostal jsem se k netu... zemřel mi děda a jel jsem na pohřeb do Karlovejch Varů....
Sheedee - 14. září 2002 15:11sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
PVH:

No, řekl bych, ?e bude spí? tak trochu výpomoc.

Rozumí?, moc toho neumí, ale nakreslit pár ikonek zvládne, rozhdoně je v 2D grafice minimálně stejně dobrej jako já
Naku - 14. září 2002 11:41sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Tak se muzete podivat na muj prunik do sveta 3D grafiky ;) Je to dost chaby, ale 33 minut na dvou 800 procesorech me dost odradil od dalsich experimentu :)

http://xc.aktualne.cz/nakupress/depka.jpg (800x600 - 320kB)

Nejnovější   Novější 2094 - 2113 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o