Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2083 - 2102 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a ty ví? jak daleko je DS9 od klingosnké ří?e ? BTW nějáký kiksy se najdou v?dy... v ST:V taky letěli do středu galaxie pár dní :-)
Naku - 15. září 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... jenze pri tyhle velikosti federace by Enterprise stezi mohla v jednom dile uvadet do provozu DS9 a zahy mit techtle mechtle s klingonama...
Pe to pride proste MOC VELKY !
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : na vymý?lení algoritmů je nás tu a? a? :-) ale klidně se přidej, ka?dý kdo něco umí je vítán (tedy doufám) … co kdybychom si tě z nějakého algoritmu vyzkou?eli ? ;-) Sice to s tím přesně nesouvisí, ale co třeba algoritmus pro pohyb pixelu po obrazovce rychlostí R (ovlivnitelnou v rozmezí 0..4 ) směrem S , přičem? S je úhel ve stupních (ovlivnitelný v rozmezí 0..360), pod kterým se pixel pohybuje ?? Tak?e například při S=0 a R=4 se pixel pohne během ka?dého cyklu o 4 pixely doprava. Pro S=135 a R=2 se pixel pohne během ka?dého cyklu o dva pixely nahoru a o dva pixely doleva. Pokud je S nula, pixel se nepohybuje. Nezní to moc jako zadání ?kolní úlohy ?
Mů?e? to poslat slovně nebo i v pascalu (vyznám se :-) Jsem zvědavý jak si s tím poradí?, jestli bude? chtít… já jsem tenhle algoritmus,přiznám se, vymý?lel docela dlouho :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad tvoje úvaha nad právy a licenčními podmínkami… V podstatě s tebou souhlasím, jen si to trochu více zlehčil (Vietnamci atd) :) ale jinak s tebou tentokrát souhlasím o čem? svědčí i jeden z mých minulých příspěvků na to samé téma, který jsem psal nezávisle na tom tvém…
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rozměry mapy : rýsuje se tu dal?í velký problém… pokud bychom dělali galaxii reálnou, tak nejen?e by byla moc „velká“ ale museli bychom dovymý?let stovky ras. V?dyť jenom ve Federaci je 150 různých planet/ras. Tohle se bude muset nějak vyře?it a to tak, ?e se realita někde dost upraví :(
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : kdes při?el na převod warp rychlosti na násobek c pomocí třetí mocniny ? Podle mých zdrojů (které se ov?em mohou mýlit) to tak není…
Ad Federace a 150 planet : já si myslím, ?e se jedná o planety jako zástupce ras. Tedy ?e se do celkového počtu planet nepočítá třeba Mars atd. ale jen domovské světy. Tak?e IMHO počet planet ve Federaci se shoduje s počtem ras. Počet planet, které se nacházejí v prostoru Federace bude nepochybně mnohem vět?í (V?dyť jenom SOL má 9 planet co? by byla cca 15tina celé Federace :-)
Těch 8000 LY zmiňuje Picard ve First contactu a řekl bych, ?e myslí průměr federálního území (podobajícího se válci). Je to nejlogičtěj?í předpoklad, proto?e dál neuvedl ?ádné úpřesnění jako třeba : „8000 LY kubických“ etc…
Taky má? rád Fallouty ? :-) Vítej do klubu :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : tak?e jestli to dobře chápu, tak čím vět?í mapa, tím men?í (rychleji přeletitelný) je jeden sektor ? Při malé mapě (30x30) poletí hráč přes jeden sektor třeba 10 tahů kde?to na velké (100x100) poletí pouze 3 tahy ?
Naku - 15. září 2002 19:03sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW uz sem to tu jednou rikal, ale prosim - zmente na "firemnich" strankach moje "?" na "S" !!!!!!
Alpedar - 15. září 2002 15:58sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
infix - postfix bylo nejak pomoci zasobniku.

To ze ty skolni pryklady maji vetsinou jen jedno dobre reseni je pravda. Vetsinu z tech veci jsem delal az po prednasce (tedy nevymyslel jsem je, jen jsem je "znovuvymyslel", protoze jsem si nedelal poznamky a nemel skripta, jen ten Dijkstruv Alg. (vzdalenost 1-kazdy) jsem zcasti a ne tak detailne vymyslel nekolik roku predtim.

Naku - 15. září 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz + Alp
Z vlastni zkusenosti vim, ze vetsina tehlech "skolnich" algoritmu ma asi tak jedno "koser" (elegantni) reseni a kdyz na nej neprides, nezbyva nez prasit :)

BTW. No jo. Na to, ze muzou cestovat jen jednym smerem sem nepomyslel. Predstava, ze se dostanu domu, teprve az se hvezdy vsech mezi-lezicich systemu promenej v supernovy nejni moc lakava :)))
happz - 15. září 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: obousmerny? jestli ne, cesta z navstevy domu se docela protahne... :)

Alpedar: koukam, doclea zajimave algoritmy :) Abych pravdu rekl, se spoustou tehle 'skolnich' algoritmu bych mel dost potizi... No, tak ne dost, ale potize urcite... Ja jsem spis systemovej rejpal.

No, a ted zrovna me nenapada zadna vec, ktera by potrebovala vykoumat - ale to je jenom tim, ze mam pamet uplne na nic. Ve skutecnosti tu je takovych problemu spousta, ale ta hlava... Mozna ze Naku o necem vi :)
Naku - 15. září 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
TOTO JE PRG. PRISPEVEK !
(navrhuji odted takto oznacovat prispevky, ktere toho moc nereknou normalnim clenum tymu - OK ?)

Alpedar
Pockej... ten prevod z infixu do postfixu by me docela zajmal. Jakej algoritmus pouzivas ? My sme meli kdysi ve skole za ukol vymyslet a implementovat ruzne metody a na zaklade mereni urcit nejrychlejsi. BTW. Ten "priklad", kterej sme meli vyhodnotit mel asi 200 radek :)

Cetl sem prave ted na domovske strance WIPu vybornou hlasku:
Vesmir ? Co je vesmir ? Spojovy seznam hvezdnych systemu... :)))
Alpedar - 15. září 2002 12:04sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
Happz: Kazdej algoritmus kterej zvladnu vymyslet, zvladnu i napsat v pascalu, co si vzpominam ze jsem delal (do skoly) je hledani nejkratsi cesty v grafu, vzdalenost vsech uzlu v grafu od jednoho (Dijkstruv alg.), vzdalenost kazdy-kazdy (Warsahall), prevod mat. vyrazu v infixove podobe (1+2*3) na postfixovou (3,2,*,1,+) a vycisleni. S grafikou jsem si moc nehral, asembler neumim (ale k popoisu Algoritmu neni zapotrebi), jakz takz umim objektove.
Sheedee - 15. září 2002 00:08sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Jirka:
V tom je rozdíl???

Ne fakt, v zákonech se neorientuju, připadaj mi zmatený...
:-))
Jirka006 - 14. září 2002 21:34sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: To s tím dědou je mi líto. Ad koncepce: je třeba dát dohromady jeden kompletní matro? a popořádku se vypořádat se v?emi aspekty hry.

Sheedee: Autorský zákon je v pohodě (dejme tomu). O čem tu mluvím jsou ochranné známky, a tam je to o něčem jiném.
Anonym: Sheedee - 14. září 2002 20:52sipka
ZAMĚŘIT
0
Čáska 50 Sbírka zákonů 75/1996 §15 "Autorské právo neporuąuje ten, kdo pouľije námětu obsaľeného v cizím díle, k vytvoření nového díla původního." Podle tohohle, bysme měli bejt v pohodě, ale nějak se mi to nezdá, moľná ľe to znamená něco úplně jinýho, neľ si myslím....
Naku - 14. září 2002 18:07sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Takze...
Stejne jako Uni bych chtel trosku reagovat v retrospektive.

Priznam se, ze musim souhlasit, ze projekt... nebo spise "pozadovane vlastnosti vysledneho projektu" nabyvaji skutecne mamutich rozmeru...
Popravde... ani se nedivim, ze Mr.Spock to prestal koordinovat - taky bych to nechtel delat.
Co se prace na projektu tyce, uznavam, ze sem byl tedka out a nekteri z Vas si mozna reknou, ze do toho nemam co kecat.
Pravda je, ze sem do projektu vstupoval s predstavou, ze se "pro zabavu" bude delat hra z mnou milovaneho sveta Treku.
Ted to vypada na tvrdou drinu...
Zatim mi snaha nas programatoru (doslovnost vyrazu tu ted nebudem rozebirat) vyhovet napadum tech nasich "gejziru" (Uni... rozhodne to nemyslim spatne :) pripada jako pokus o vypiti more lzici :/

Co se pravnich otazek tyce... pravnik nejsem, ale klanim se k nazoru, ze dokud je to FREE a zticha, tak vo nic nejde :) BTW. Kdo rika, ze se pod to musime podepsat jinak nez prezdivkama :)))))

Uni
Terragen - mas recht, je to bomba. to, ze to u tebe bylo rychejsi ... ???? newim...

Lopuch - VRELE souhlasim !!!!
PVH - 14. září 2002 17:33sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Uni....neřikal jsem ka?dej tejden, ale do tejdne....:-) tzn. buď zítra, a nebo to spí? přiesu zejtra, jsem línej to uploadovat...s tím, ?e a? bude systém hotový, budou připomínky na míxtě souhlasím, a jsem připraven tomu zabránit....
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:21sipka
ZAMĚŘIT
0
...va?e příspěvky za dobu co jsem ti nebyl, jsem si přečetl, ale jeliko? tam není nic co by nesneslo odkladu, tak budu reagovat a? off line... čili řekněme zítra nebo v pondělí....
Anonym: Unimatrix325 - 14. září 2002 16:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad Srazy : znovu opakuji, ?e na jednorázový dvouhodinový sraz se prostě nemám mo?ost dostavit…. A navíc jsem také několikrát navrhoval jak sraz, tak chat, ale nikdo nereagoval…jen jsem občas s Happzem probral to nejdůle?itěj?í…

Nejnovější   Novější 2083 - 2102 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o