|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Uni: jop, chapes to vcelku dobre.
ad uloha: zda se mi to, nebo je v zadani chyba? Cituji: 'pokud je S nula' - nema tam byt R? Proc by se nemel pohybovat pri uhlu = 0 stupnu. |
|
|
|
| Sláva.
Nemám nic proti StarNetu, ale člověk občas inteligentní prostředí ocení :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:21 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : BTW na lopuchu jsem zalo?il WDK klub... zatím je je?tě bez práv a hlavičky, ale v?echno bude... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku :
Ad úloha : OK :-)
Ad mapa : no asi jo, ale zatím není ?ádná oficiální... |
|
|
|
| Uni
No... podle tech map, co tu kdesi byli, sou skoro na druhym konci... |
|
|
|
| Uni
Tohle je skolni uloha (alespon u nas). Je to sice uz dlouho, ale mozna ti ho taky poslu, muzes mi ho zdrbnout :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : a ty ví? jak daleko je DS9 od klingosnké ří?e ? BTW nějáký kiksy se najdou v?dy... v ST:V taky letěli do středu galaxie pár dní :-) |
|
|
|
| Jo... jenze pri tyhle velikosti federace by Enterprise stezi mohla v jednom dile uvadet do provozu DS9 a zahy mit techtle mechtle s klingonama...
Pe to pride proste MOC VELKY ! |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Alpedar : na vymý?lení algoritmů je nás tu a? a? :-) ale klidně se přidej, ka?dý kdo něco umí je vítán (tedy doufám) … co kdybychom si tě z nějakého algoritmu vyzkou?eli ? ;-) Sice to s tím přesně nesouvisí, ale co třeba algoritmus pro pohyb pixelu po obrazovce rychlostí R (ovlivnitelnou v rozmezí 0..4 ) směrem S , přičem? S je úhel ve stupních (ovlivnitelný v rozmezí 0..360), pod kterým se pixel pohybuje ?? Tak?e například při S=0 a R=4 se pixel pohne během ka?dého cyklu o 4 pixely doprava. Pro S=135 a R=2 se pixel pohne během ka?dého cyklu o dva pixely nahoru a o dva pixely doleva. Pokud je S nula, pixel se nepohybuje. Nezní to moc jako zadání ?kolní úlohy ?
Mů?e? to poslat slovně nebo i v pascalu (vyznám se :-) Jsem zvědavý jak si s tím poradí?, jestli bude? chtít… já jsem tenhle algoritmus,přiznám se, vymý?lel docela dlouho :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:05 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad tvoje úvaha nad právy a licenčními podmínkami… V podstatě s tebou souhlasím, jen si to trochu více zlehčil (Vietnamci atd) :) ale jinak s tebou tentokrát souhlasím o čem? svědčí i jeden z mých minulých příspěvků na to samé téma, který jsem psal nezávisle na tom tvém… |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Ad rozměry mapy : rýsuje se tu dal?í velký problém… pokud bychom dělali galaxii reálnou, tak nejen?e by byla moc „velká“ ale museli bychom dovymý?let stovky ras. V?dyť jenom ve Federaci je 150 různých planet/ras. Tohle se bude muset nějak vyře?it a to tak, ?e se realita někde dost upraví :(
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee : kdes při?el na převod warp rychlosti na násobek c pomocí třetí mocniny ? Podle mých zdrojů (které se ov?em mohou mýlit) to tak není…
Ad Federace a 150 planet : já si myslím, ?e se jedná o planety jako zástupce ras. Tedy ?e se do celkového počtu planet nepočítá třeba Mars atd. ale jen domovské světy. Tak?e IMHO počet planet ve Federaci se shoduje s počtem ras. Počet planet, které se nacházejí v prostoru Federace bude nepochybně mnohem vět?í (V?dyť jenom SOL má 9 planet co? by byla cca 15tina celé Federace :-)
Těch 8000 LY zmiňuje Picard ve First contactu a řekl bych, ?e myslí průměr federálního území (podobajícího se válci). Je to nejlogičtěj?í předpoklad, proto?e dál neuvedl ?ádné úpřesnění jako třeba : „8000 LY kubických“ etc…
Taky má? rád Fallouty ? :-) Vítej do klubu :-)
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:03 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Happz : tak?e jestli to dobře chápu, tak čím vět?í mapa, tím men?í (rychleji přeletitelný) je jeden sektor ? Při malé mapě (30x30) poletí hráč přes jeden sektor třeba 10 tahů kde?to na velké (100x100) poletí pouze 3 tahy ? |
|
|
|
| BTW uz sem to tu jednou rikal, ale prosim - zmente na "firemnich" strankach moje "?" na "S" !!!!!! |
|
|
|
| infix - postfix bylo nejak pomoci zasobniku.
To ze ty skolni pryklady maji vetsinou jen jedno dobre reseni je pravda. Vetsinu z tech veci jsem delal az po prednasce (tedy nevymyslel jsem je, jen jsem je "znovuvymyslel", protoze jsem si nedelal poznamky a nemel skripta, jen ten Dijkstruv Alg. (vzdalenost 1-kazdy) jsem zcasti a ne tak detailne vymyslel nekolik roku predtim. |
|
|
|
| Happz + Alp
Z vlastni zkusenosti vim, ze vetsina tehlech "skolnich" algoritmu ma asi tak jedno "koser" (elegantni) reseni a kdyz na nej neprides, nezbyva nez prasit :)
BTW. No jo. Na to, ze muzou cestovat jen jednym smerem sem nepomyslel. Predstava, ze se dostanu domu, teprve az se hvezdy vsech mezi-lezicich systemu promenej v supernovy nejni moc lakava :))) |
|
|
|
| Naku: obousmerny? jestli ne, cesta z navstevy domu se docela protahne... :)
Alpedar: koukam, doclea zajimave algoritmy :) Abych pravdu rekl, se spoustou tehle 'skolnich' algoritmu bych mel dost potizi... No, tak ne dost, ale potize urcite... Ja jsem spis systemovej rejpal.
No, a ted zrovna me nenapada zadna vec, ktera by potrebovala vykoumat - ale to je jenom tim, ze mam pamet uplne na nic. Ve skutecnosti tu je takovych problemu spousta, ale ta hlava... Mozna ze Naku o necem vi :) |
|
|
|
| TOTO JE PRG. PRISPEVEK !
(navrhuji odted takto oznacovat prispevky, ktere toho moc nereknou normalnim clenum tymu - OK ?)
Alpedar
Pockej... ten prevod z infixu do postfixu by me docela zajmal. Jakej algoritmus pouzivas ? My sme meli kdysi ve skole za ukol vymyslet a implementovat ruzne metody a na zaklade mereni urcit nejrychlejsi. BTW. Ten "priklad", kterej sme meli vyhodnotit mel asi 200 radek :)
Cetl sem prave ted na domovske strance WIPu vybornou hlasku:
Vesmir ? Co je vesmir ? Spojovy seznam hvezdnych systemu... :))) |
|
|
|
| Happz: Kazdej algoritmus kterej zvladnu vymyslet, zvladnu i napsat v pascalu, co si vzpominam ze jsem delal (do skoly) je hledani nejkratsi cesty v grafu, vzdalenost vsech uzlu v grafu od jednoho (Dijkstruv alg.), vzdalenost kazdy-kazdy (Warsahall), prevod mat. vyrazu v infixove podobe (1+2*3) na postfixovou (3,2,*,1,+) a vycisleni. S grafikou jsem si moc nehral, asembler neumim (ale k popoisu Algoritmu neni zapotrebi), jakz takz umim objektove. |
|
|
|
| Jirka:
V tom je rozdíl???
Ne fakt, v zákonech se neorientuju, připadaj mi zmatený...
:-))
|
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|