Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2075 - 2094 / 3834Starší   Nejstarší

one.man - 15. září 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Jen mám takový dotaz,bude mo?né si Evolution modifikovat?Nemyslím teď skinování GUI myslím tím vytváření nových misí kampaní,ras(např podle Master of Orion 2),lodí,mo?nost přidávat vlastní grafiku(třeba k obrázkům ras a lodí) dáte ke hře nějaký editor se kterým si i hodně ne?ikovný člověk bude moci něco takového vytvořit a pak to poskytnout kamarádům na netu?Dík za odpověď
Jirka006 - 15. září 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Veselá diskuse :-)) Jen tak dál ho?i.. :-)))
happz - 15. září 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: jop, chapes to vcelku dobre.
ad uloha: zda se mi to, nebo je v zadani chyba? Cituji: 'pokud je S nula' - nema tam byt R? Proc by se nemel pohybovat pri uhlu = 0 stupnu.
Naku - 15. září 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sláva.
Nemám nic proti StarNetu, ale člověk občas inteligentní prostředí ocení :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : BTW na lopuchu jsem zalo?il WDK klub... zatím je je?tě bez práv a hlavičky, ale v?echno bude...
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku :
Ad úloha : OK :-)
Ad mapa : no asi jo, ale zatím není ?ádná oficiální...
Naku - 15. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
No... podle tech map, co tu kdesi byli, sou skoro na druhym konci...
Naku - 15. září 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Tohle je skolni uloha (alespon u nas). Je to sice uz dlouho, ale mozna ti ho taky poslu, muzes mi ho zdrbnout :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a ty ví? jak daleko je DS9 od klingosnké ří?e ? BTW nějáký kiksy se najdou v?dy... v ST:V taky letěli do středu galaxie pár dní :-)
Naku - 15. září 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... jenze pri tyhle velikosti federace by Enterprise stezi mohla v jednom dile uvadet do provozu DS9 a zahy mit techtle mechtle s klingonama...
Pe to pride proste MOC VELKY !
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : na vymý?lení algoritmů je nás tu a? a? :-) ale klidně se přidej, ka?dý kdo něco umí je vítán (tedy doufám) … co kdybychom si tě z nějakého algoritmu vyzkou?eli ? ;-) Sice to s tím přesně nesouvisí, ale co třeba algoritmus pro pohyb pixelu po obrazovce rychlostí R (ovlivnitelnou v rozmezí 0..4 ) směrem S , přičem? S je úhel ve stupních (ovlivnitelný v rozmezí 0..360), pod kterým se pixel pohybuje ?? Tak?e například při S=0 a R=4 se pixel pohne během ka?dého cyklu o 4 pixely doprava. Pro S=135 a R=2 se pixel pohne během ka?dého cyklu o dva pixely nahoru a o dva pixely doleva. Pokud je S nula, pixel se nepohybuje. Nezní to moc jako zadání ?kolní úlohy ?
Mů?e? to poslat slovně nebo i v pascalu (vyznám se :-) Jsem zvědavý jak si s tím poradí?, jestli bude? chtít… já jsem tenhle algoritmus,přiznám se, vymý?lel docela dlouho :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad tvoje úvaha nad právy a licenčními podmínkami… V podstatě s tebou souhlasím, jen si to trochu více zlehčil (Vietnamci atd) :) ale jinak s tebou tentokrát souhlasím o čem? svědčí i jeden z mých minulých příspěvků na to samé téma, který jsem psal nezávisle na tom tvém…
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rozměry mapy : rýsuje se tu dal?í velký problém… pokud bychom dělali galaxii reálnou, tak nejen?e by byla moc „velká“ ale museli bychom dovymý?let stovky ras. V?dyť jenom ve Federaci je 150 různých planet/ras. Tohle se bude muset nějak vyře?it a to tak, ?e se realita někde dost upraví :(
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Sheedee : kdes při?el na převod warp rychlosti na násobek c pomocí třetí mocniny ? Podle mých zdrojů (které se ov?em mohou mýlit) to tak není…
Ad Federace a 150 planet : já si myslím, ?e se jedná o planety jako zástupce ras. Tedy ?e se do celkového počtu planet nepočítá třeba Mars atd. ale jen domovské světy. Tak?e IMHO počet planet ve Federaci se shoduje s počtem ras. Počet planet, které se nacházejí v prostoru Federace bude nepochybně mnohem vět?í (V?dyť jenom SOL má 9 planet co? by byla cca 15tina celé Federace :-)
Těch 8000 LY zmiňuje Picard ve First contactu a řekl bych, ?e myslí průměr federálního území (podobajícího se válci). Je to nejlogičtěj?í předpoklad, proto?e dál neuvedl ?ádné úpřesnění jako třeba : „8000 LY kubických“ etc…
Taky má? rád Fallouty ? :-) Vítej do klubu :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : tak?e jestli to dobře chápu, tak čím vět?í mapa, tím men?í (rychleji přeletitelný) je jeden sektor ? Při malé mapě (30x30) poletí hráč přes jeden sektor třeba 10 tahů kde?to na velké (100x100) poletí pouze 3 tahy ?
Naku - 15. září 2002 19:03sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW uz sem to tu jednou rikal, ale prosim - zmente na "firemnich" strankach moje "?" na "S" !!!!!!
Alpedar - 15. září 2002 15:58sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
infix - postfix bylo nejak pomoci zasobniku.

To ze ty skolni pryklady maji vetsinou jen jedno dobre reseni je pravda. Vetsinu z tech veci jsem delal az po prednasce (tedy nevymyslel jsem je, jen jsem je "znovuvymyslel", protoze jsem si nedelal poznamky a nemel skripta, jen ten Dijkstruv Alg. (vzdalenost 1-kazdy) jsem zcasti a ne tak detailne vymyslel nekolik roku predtim.

Naku - 15. září 2002 13:58sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Happz + Alp
Z vlastni zkusenosti vim, ze vetsina tehlech "skolnich" algoritmu ma asi tak jedno "koser" (elegantni) reseni a kdyz na nej neprides, nezbyva nez prasit :)

BTW. No jo. Na to, ze muzou cestovat jen jednym smerem sem nepomyslel. Predstava, ze se dostanu domu, teprve az se hvezdy vsech mezi-lezicich systemu promenej v supernovy nejni moc lakava :)))
happz - 15. září 2002 13:41sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: obousmerny? jestli ne, cesta z navstevy domu se docela protahne... :)

Alpedar: koukam, doclea zajimave algoritmy :) Abych pravdu rekl, se spoustou tehle 'skolnich' algoritmu bych mel dost potizi... No, tak ne dost, ale potize urcite... Ja jsem spis systemovej rejpal.

No, a ted zrovna me nenapada zadna vec, ktera by potrebovala vykoumat - ale to je jenom tim, ze mam pamet uplne na nic. Ve skutecnosti tu je takovych problemu spousta, ale ta hlava... Mozna ze Naku o necem vi :)
Naku - 15. září 2002 12:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
TOTO JE PRG. PRISPEVEK !
(navrhuji odted takto oznacovat prispevky, ktere toho moc nereknou normalnim clenum tymu - OK ?)

Alpedar
Pockej... ten prevod z infixu do postfixu by me docela zajmal. Jakej algoritmus pouzivas ? My sme meli kdysi ve skole za ukol vymyslet a implementovat ruzne metody a na zaklade mereni urcit nejrychlejsi. BTW. Ten "priklad", kterej sme meli vyhodnotit mel asi 200 radek :)

Cetl sem prave ted na domovske strance WIPu vybornou hlasku:
Vesmir ? Co je vesmir ? Spojovy seznam hvezdnych systemu... :)))

Nejnovější   Novější 2075 - 2094 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o