Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2068 - 2087 / 3834Starší   Nejstarší

Sheedee - 16. září 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
TO ALL: !!!!!!!!
váím ?e na tohle je trochu pozdě, ale vzhledem k událostem, který člověk neovlivní NEMŮ?U zítra přinést ten laptop.

Jestli se k tomuhle je?tě někdo dostanete a máte notebook, zkuste ho přinést.
Moc se omlouvám, fakt to nejde...
Sheedee - 16. září 2002 21:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Věř mi, ?e pokud zrovna nedělám ve 3d studiu, nebo nehraju unreala, tak na my? ani nesáhnu.

Já systém ovládám výhradně z konzoli a z dob tvorby v Pascalu mi zůstala averze vůči v?emu co má v názvu Windows (Děsnej systém) Jediná pou?itelná verze jsou 2000, ale já sem chudák malej bohu?el k novýmu konpu vyfás ty debiolní ME!!!!!!!!!!!!

Vra?da!!!!!! Ale dvoulitry budu mít ve čtvrtek :-)
happz - 16. září 2002 19:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a tady je asi posledni pre-release, kterou delam ja sam. Doufam, ze zitra s Nakumem probereme co se da a ze se zacne dit neco veselejsiho :) Uvidime, hlavko...

Takze, sbirka jakz takz solidnich archivu: zde
happz - 16. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Btw. kdy a kde je tedy zitra sraz? Abych pravdu rekl, nepamatuju si to, a tady sem presny udaj nenasel :( Takze, slo by to zopakovat pro jednoho ze sklerotickych?
happz - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
one.man: ja nic takovyho ke hre nedam!!! Chvalte prikazovou radku!! Ale ta zvrhlejsi cast tymu, ti bidaci, kteri odmitaji zapasit se zivlem zvanym pocitac, a uvykli si tukani nejakym hlodavcem kamsi do monitoru (vubec, mys... uz to nekdy sezralo aspon kousek syra???) je priklonena k tomu, ze editor bude. A ze bude co editovat: nemuzou me zastavit, takze STE bude naprosto modifikovatelna, od prvniho sroubku k poslednimu. Muzes si pak pridavat cokoliv se ti zachce - osobne by se mi libi predstava bitvy u Wolf 359, kde se stretla flotila UFP s flotilou Star Destryeru :) Takze pridavani jednotek a podobne serepeticky by mely bit opravdu jen otazkou klikani, poskytnuti spravnych obrazku spravnym vstupnim dialogum, a spravneho ulozeni vysledku.
Ohledne vytvareni novych misi: ano :) Mise bude mozno vytvaret, v podstate asi pripravis mapu, na ni kydnes nekolikero akcnich skriptiku, doplnis udalostmi, na ktere se ma mapa tvarit kysele a naopak, no, a to by melo byt hotove.

Btw. zni to krasne, ze jo? :) Achjo, skoda ze se toho nikdo z nas nedozije :)))
one.man - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Jinak co se týče va?eho problému s velikostí Federace,po pročtení va?ich interních informací a zji?tění ?e hodláte začínat s titanem jako první slo?kou trupu mě napadlo,?e byste začátek mohli posunout někdy k době těsně před vznikem federace,čím? byste v podstaě umo?nili hráči vytvořit si federaci podle svého(těch 150 planet jako jedna z variant) a nebo dobu někdy dřív,kdy je?tě federace byla malá a je?tě dotaz bude se podle doby a vývoje odkrývat časově stejné třídy lodí (např ze začátku constitution nebo spí? nějaký destroyer z té doby)
PVH - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ad rychlsti: pokud ja vim, je to takhle: v TOSce se uplatňuje pro rychlosti system á la sheedee, v TNG je rychlost 1 rychlostí světla, a ta dále roste po křivce ne nepodobné hyperbole k warpu 10, tedy rychlosti nekonečné. Tedy, Uni a Sheedee, máte pravdu oba. tak to mám rád.
happz , naku, Alp: ten algoritmus se mi líbí, nedávno jsem přemý?lel nad zjednodu?enou verzí (jen pro rozhodnutí v jakém z osmi směrů se nachází kurzor my?i od mnou udaného "bodu 0"). Měl jsem v ůmyslu udělat si svou verzi známého MAC pragrámku očíčka sledující kurzor. Je ale fakt, tohle je poněkud obrácený postup...nejdřív úhel, pak poloha, v mém případě je to nejdřív poloha, a plivni úhel....no jsem zvědav na ře?ení, rád si ho přečtu....
one.man - 15. září 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Jen mám takový dotaz,bude mo?né si Evolution modifikovat?Nemyslím teď skinování GUI myslím tím vytváření nových misí kampaní,ras(např podle Master of Orion 2),lodí,mo?nost přidávat vlastní grafiku(třeba k obrázkům ras a lodí) dáte ke hře nějaký editor se kterým si i hodně ne?ikovný člověk bude moci něco takového vytvořit a pak to poskytnout kamarádům na netu?Dík za odpověď
Jirka006 - 15. září 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Veselá diskuse :-)) Jen tak dál ho?i.. :-)))
happz - 15. září 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: jop, chapes to vcelku dobre.
ad uloha: zda se mi to, nebo je v zadani chyba? Cituji: 'pokud je S nula' - nema tam byt R? Proc by se nemel pohybovat pri uhlu = 0 stupnu.
Naku - 15. září 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sláva.
Nemám nic proti StarNetu, ale člověk občas inteligentní prostředí ocení :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : BTW na lopuchu jsem zalo?il WDK klub... zatím je je?tě bez práv a hlavičky, ale v?echno bude...
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku :
Ad úloha : OK :-)
Ad mapa : no asi jo, ale zatím není ?ádná oficiální...
Naku - 15. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
No... podle tech map, co tu kdesi byli, sou skoro na druhym konci...
Naku - 15. září 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Tohle je skolni uloha (alespon u nas). Je to sice uz dlouho, ale mozna ti ho taky poslu, muzes mi ho zdrbnout :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a ty ví? jak daleko je DS9 od klingosnké ří?e ? BTW nějáký kiksy se najdou v?dy... v ST:V taky letěli do středu galaxie pár dní :-)
Naku - 15. září 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... jenze pri tyhle velikosti federace by Enterprise stezi mohla v jednom dile uvadet do provozu DS9 a zahy mit techtle mechtle s klingonama...
Pe to pride proste MOC VELKY !
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : na vymý?lení algoritmů je nás tu a? a? :-) ale klidně se přidej, ka?dý kdo něco umí je vítán (tedy doufám) … co kdybychom si tě z nějakého algoritmu vyzkou?eli ? ;-) Sice to s tím přesně nesouvisí, ale co třeba algoritmus pro pohyb pixelu po obrazovce rychlostí R (ovlivnitelnou v rozmezí 0..4 ) směrem S , přičem? S je úhel ve stupních (ovlivnitelný v rozmezí 0..360), pod kterým se pixel pohybuje ?? Tak?e například při S=0 a R=4 se pixel pohne během ka?dého cyklu o 4 pixely doprava. Pro S=135 a R=2 se pixel pohne během ka?dého cyklu o dva pixely nahoru a o dva pixely doleva. Pokud je S nula, pixel se nepohybuje. Nezní to moc jako zadání ?kolní úlohy ?
Mů?e? to poslat slovně nebo i v pascalu (vyznám se :-) Jsem zvědavý jak si s tím poradí?, jestli bude? chtít… já jsem tenhle algoritmus,přiznám se, vymý?lel docela dlouho :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad tvoje úvaha nad právy a licenčními podmínkami… V podstatě s tebou souhlasím, jen si to trochu více zlehčil (Vietnamci atd) :) ale jinak s tebou tentokrát souhlasím o čem? svědčí i jeden z mých minulých příspěvků na to samé téma, který jsem psal nezávisle na tom tvém…
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Ad rozměry mapy : rýsuje se tu dal?í velký problém… pokud bychom dělali galaxii reálnou, tak nejen?e by byla moc „velká“ ale museli bychom dovymý?let stovky ras. V?dyť jenom ve Federaci je 150 různých planet/ras. Tohle se bude muset nějak vyře?it a to tak, ?e se realita někde dost upraví :(

Nejnovější   Novější 2068 - 2087 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o