Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2067 - 2086 / 3834Starší   Nejstarší

happz - 16. září 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, to je hezky... ale ze by rekl, kdy a kde, to uz ne... Ky a kde??? At vas neghledam na Vaclavaku s klicema...
Sheedee - 16. září 2002 21:44sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
TO ALL: !!!!!!!!
váím ?e na tohle je trochu pozdě, ale vzhledem k událostem, který člověk neovlivní NEMŮ?U zítra přinést ten laptop.

Jestli se k tomuhle je?tě někdo dostanete a máte notebook, zkuste ho přinést.
Moc se omlouvám, fakt to nejde...
Sheedee - 16. září 2002 21:41sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
happz:
Věř mi, ?e pokud zrovna nedělám ve 3d studiu, nebo nehraju unreala, tak na my? ani nesáhnu.

Já systém ovládám výhradně z konzoli a z dob tvorby v Pascalu mi zůstala averze vůči v?emu co má v názvu Windows (Děsnej systém) Jediná pou?itelná verze jsou 2000, ale já sem chudák malej bohu?el k novýmu konpu vyfás ty debiolní ME!!!!!!!!!!!!

Vra?da!!!!!! Ale dvoulitry budu mít ve čtvrtek :-)
happz - 16. září 2002 19:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, a tady je asi posledni pre-release, kterou delam ja sam. Doufam, ze zitra s Nakumem probereme co se da a ze se zacne dit neco veselejsiho :) Uvidime, hlavko...

Takze, sbirka jakz takz solidnich archivu: zde
happz - 16. září 2002 18:39sipka
ZAMĚŘIT
happz
Btw. kdy a kde je tedy zitra sraz? Abych pravdu rekl, nepamatuju si to, a tady sem presny udaj nenasel :( Takze, slo by to zopakovat pro jednoho ze sklerotickych?
happz - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
happz
one.man: ja nic takovyho ke hre nedam!!! Chvalte prikazovou radku!! Ale ta zvrhlejsi cast tymu, ti bidaci, kteri odmitaji zapasit se zivlem zvanym pocitac, a uvykli si tukani nejakym hlodavcem kamsi do monitoru (vubec, mys... uz to nekdy sezralo aspon kousek syra???) je priklonena k tomu, ze editor bude. A ze bude co editovat: nemuzou me zastavit, takze STE bude naprosto modifikovatelna, od prvniho sroubku k poslednimu. Muzes si pak pridavat cokoliv se ti zachce - osobne by se mi libi predstava bitvy u Wolf 359, kde se stretla flotila UFP s flotilou Star Destryeru :) Takze pridavani jednotek a podobne serepeticky by mely bit opravdu jen otazkou klikani, poskytnuti spravnych obrazku spravnym vstupnim dialogum, a spravneho ulozeni vysledku.
Ohledne vytvareni novych misi: ano :) Mise bude mozno vytvaret, v podstate asi pripravis mapu, na ni kydnes nekolikero akcnich skriptiku, doplnis udalostmi, na ktere se ma mapa tvarit kysele a naopak, no, a to by melo byt hotove.

Btw. zni to krasne, ze jo? :) Achjo, skoda ze se toho nikdo z nas nedozije :)))
one.man - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Jinak co se týče va?eho problému s velikostí Federace,po pročtení va?ich interních informací a zji?tění ?e hodláte začínat s titanem jako první slo?kou trupu mě napadlo,?e byste začátek mohli posunout někdy k době těsně před vznikem federace,čím? byste v podstaě umo?nili hráči vytvořit si federaci podle svého(těch 150 planet jako jedna z variant) a nebo dobu někdy dřív,kdy je?tě federace byla malá a je?tě dotaz bude se podle doby a vývoje odkrývat časově stejné třídy lodí (např ze začátku constitution nebo spí? nějaký destroyer z té doby)
PVH - 15. září 2002 21:58sipka
ZAMĚŘIT
PVH
ad rychlsti: pokud ja vim, je to takhle: v TOSce se uplatňuje pro rychlosti system á la sheedee, v TNG je rychlost 1 rychlostí světla, a ta dále roste po křivce ne nepodobné hyperbole k warpu 10, tedy rychlosti nekonečné. Tedy, Uni a Sheedee, máte pravdu oba. tak to mám rád.
happz , naku, Alp: ten algoritmus se mi líbí, nedávno jsem přemý?lel nad zjednodu?enou verzí (jen pro rozhodnutí v jakém z osmi směrů se nachází kurzor my?i od mnou udaného "bodu 0"). Měl jsem v ůmyslu udělat si svou verzi známého MAC pragrámku očíčka sledující kurzor. Je ale fakt, tohle je poněkud obrácený postup...nejdřív úhel, pak poloha, v mém případě je to nejdřív poloha, a plivni úhel....no jsem zvědav na ře?ení, rád si ho přečtu....
one.man - 15. září 2002 21:47sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Jen mám takový dotaz,bude mo?né si Evolution modifikovat?Nemyslím teď skinování GUI myslím tím vytváření nových misí kampaní,ras(např podle Master of Orion 2),lodí,mo?nost přidávat vlastní grafiku(třeba k obrázkům ras a lodí) dáte ke hře nějaký editor se kterým si i hodně ne?ikovný člověk bude moci něco takového vytvořit a pak to poskytnout kamarádům na netu?Dík za odpověď
Jirka006 - 15. září 2002 21:03sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Veselá diskuse :-)) Jen tak dál ho?i.. :-)))
happz - 15. září 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
happz
Uni: jop, chapes to vcelku dobre.
ad uloha: zda se mi to, nebo je v zadani chyba? Cituji: 'pokud je S nula' - nema tam byt R? Proc by se nemel pohybovat pri uhlu = 0 stupnu.
Naku - 15. září 2002 20:28sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sláva.
Nemám nic proti StarNetu, ale člověk občas inteligentní prostředí ocení :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:21sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : BTW na lopuchu jsem zalo?il WDK klub... zatím je je?tě bez práv a hlavičky, ale v?echno bude...
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku :
Ad úloha : OK :-)
Ad mapa : no asi jo, ale zatím není ?ádná oficiální...
Naku - 15. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
No... podle tech map, co tu kdesi byli, sou skoro na druhym konci...
Naku - 15. září 2002 20:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Tohle je skolni uloha (alespon u nas). Je to sice uz dlouho, ale mozna ti ho taky poslu, muzes mi ho zdrbnout :)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : a ty ví? jak daleko je DS9 od klingosnké ří?e ? BTW nějáký kiksy se najdou v?dy... v ST:V taky letěli do středu galaxie pár dní :-)
Naku - 15. září 2002 20:10sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Jo... jenze pri tyhle velikosti federace by Enterprise stezi mohla v jednom dile uvadet do provozu DS9 a zahy mit techtle mechtle s klingonama...
Pe to pride proste MOC VELKY !
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : na vymý?lení algoritmů je nás tu a? a? :-) ale klidně se přidej, ka?dý kdo něco umí je vítán (tedy doufám) … co kdybychom si tě z nějakého algoritmu vyzkou?eli ? ;-) Sice to s tím přesně nesouvisí, ale co třeba algoritmus pro pohyb pixelu po obrazovce rychlostí R (ovlivnitelnou v rozmezí 0..4 ) směrem S , přičem? S je úhel ve stupních (ovlivnitelný v rozmezí 0..360), pod kterým se pixel pohybuje ?? Tak?e například při S=0 a R=4 se pixel pohne během ka?dého cyklu o 4 pixely doprava. Pro S=135 a R=2 se pixel pohne během ka?dého cyklu o dva pixely nahoru a o dva pixely doleva. Pokud je S nula, pixel se nepohybuje. Nezní to moc jako zadání ?kolní úlohy ?
Mů?e? to poslat slovně nebo i v pascalu (vyznám se :-) Jsem zvědavý jak si s tím poradí?, jestli bude? chtít… já jsem tenhle algoritmus,přiznám se, vymý?lel docela dlouho :-)
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:05sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad tvoje úvaha nad právy a licenčními podmínkami… V podstatě s tebou souhlasím, jen si to trochu více zlehčil (Vietnamci atd) :) ale jinak s tebou tentokrát souhlasím o čem? svědčí i jeden z mých minulých příspěvků na to samé téma, který jsem psal nezávisle na tom tvém…

Nejnovější   Novější 2067 - 2086 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o