|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Pokud vim, tak jo. Ale nikdo se jeste neobtezoval mi rict, kde. Doufam, ze vas nekde na tom Miraku potkam. |
|
|
|
| Koná se dnes ten sraz nebo ne? |
|
|
|
| Pokud jsem to spravne pochopil, tak mi to pripada fakt jednoduche. Zda se mi ale, ze pokud se zadava velikost rychlosti, tak pri 135 stupnu rychlost dva, se ma posuvat nahoru a doleva o 1, ne o dva.
Popis:
Spocitatat slozky rychlosti rychlosti (vx=v*cos(a), vy=v*sin(a))
Pri kazdem pruchodu pricist k pozici rychlost.
Tady je me reseni v Pas (nezabalene), tady je to zazipovane Zip |
|
|
|
| BTW Kdy, Kde, Kam a (v neposledni rade) Za kolik ????? |
|
|
|
| Sheedee
A co treba WINE ? :)
BTW - zahod windows a zahod 3dS. k cemu se patlat v takovejch "amaterskejch" programech, kdyz mame Mayu ! a to i pod linux :))) |
|
|
|
| No, to je hezky... ale ze by rekl, kdy a kde, to uz ne... Ky a kde??? At vas neghledam na Vaclavaku s klicema... |
|
|
|
| TO ALL: !!!!!!!!
váím ?e na tohle je trochu pozdě, ale vzhledem k událostem, který člověk neovlivní NEMŮ?U zítra přinést ten laptop.
Jestli se k tomuhle je?tě někdo dostanete a máte notebook, zkuste ho přinést.
Moc se omlouvám, fakt to nejde...
|
|
|
|
| happz:
Věř mi, ?e pokud zrovna nedělám ve 3d studiu, nebo nehraju unreala, tak na my? ani nesáhnu.
Já systém ovládám výhradně z konzoli a z dob tvorby v Pascalu mi zůstala averze vůči v?emu co má v názvu Windows (Děsnej systém) Jediná pou?itelná verze jsou 2000, ale já sem chudák malej bohu?el k novýmu konpu vyfás ty debiolní ME!!!!!!!!!!!!
Vra?da!!!!!! Ale dvoulitry budu mít ve čtvrtek :-)
|
|
|
|
| No, a tady je asi posledni pre-release, kterou delam ja sam. Doufam, ze zitra s Nakumem probereme co se da a ze se zacne dit neco veselejsiho :) Uvidime, hlavko...
Takze, sbirka jakz takz solidnich archivu: zde |
|
|
|
| Btw. kdy a kde je tedy zitra sraz? Abych pravdu rekl, nepamatuju si to, a tady sem presny udaj nenasel :( Takze, slo by to zopakovat pro jednoho ze sklerotickych? |
|
|
|
| one.man: ja nic takovyho ke hre nedam!!! Chvalte prikazovou radku!! Ale ta zvrhlejsi cast tymu, ti bidaci, kteri odmitaji zapasit se zivlem zvanym pocitac, a uvykli si tukani nejakym hlodavcem kamsi do monitoru (vubec, mys... uz to nekdy sezralo aspon kousek syra???) je priklonena k tomu, ze editor bude. A ze bude co editovat: nemuzou me zastavit, takze STE bude naprosto modifikovatelna, od prvniho sroubku k poslednimu. Muzes si pak pridavat cokoliv se ti zachce - osobne by se mi libi predstava bitvy u Wolf 359, kde se stretla flotila UFP s flotilou Star Destryeru :) Takze pridavani jednotek a podobne serepeticky by mely bit opravdu jen otazkou klikani, poskytnuti spravnych obrazku spravnym vstupnim dialogum, a spravneho ulozeni vysledku.
Ohledne vytvareni novych misi: ano :) Mise bude mozno vytvaret, v podstate asi pripravis mapu, na ni kydnes nekolikero akcnich skriptiku, doplnis udalostmi, na ktere se ma mapa tvarit kysele a naopak, no, a to by melo byt hotove.
Btw. zni to krasne, ze jo? :) Achjo, skoda ze se toho nikdo z nas nedozije :))) |
|
|
|
| Jinak co se týče va?eho problému s velikostí Federace,po pročtení va?ich interních informací a zji?tění ?e hodláte začínat s titanem jako první slo?kou trupu mě napadlo,?e byste začátek mohli posunout někdy k době těsně před vznikem federace,čím? byste v podstaě umo?nili hráči vytvořit si federaci podle svého(těch 150 planet jako jedna z variant) a nebo dobu někdy dřív,kdy je?tě federace byla malá a je?tě dotaz bude se podle doby a vývoje odkrývat časově stejné třídy lodí (např ze začátku constitution nebo spí? nějaký destroyer z té doby) |
|
|
|
| ad rychlsti: pokud ja vim, je to takhle: v TOSce se uplatňuje pro rychlosti system á la sheedee, v TNG je rychlost 1 rychlostí světla, a ta dále roste po křivce ne nepodobné hyperbole k warpu 10, tedy rychlosti nekonečné. Tedy, Uni a Sheedee, máte pravdu oba. tak to mám rád.
happz , naku, Alp: ten algoritmus se mi líbí, nedávno jsem přemý?lel nad zjednodu?enou verzí (jen pro rozhodnutí v jakém z osmi směrů se nachází kurzor my?i od mnou udaného "bodu 0"). Měl jsem v ůmyslu udělat si svou verzi známého MAC pragrámku očíčka sledující kurzor. Je ale fakt, tohle je poněkud obrácený postup...nejdřív úhel, pak poloha, v mém případě je to nejdřív poloha, a plivni úhel....no jsem zvědav na ře?ení, rád si ho přečtu.... |
|
|
|
| Jen mám takový dotaz,bude mo?né si Evolution modifikovat?Nemyslím teď skinování GUI myslím tím vytváření nových misí kampaní,ras(např podle Master of Orion 2),lodí,mo?nost přidávat vlastní grafiku(třeba k obrázkům ras a lodí) dáte ke hře nějaký editor se kterým si i hodně ne?ikovný člověk bude moci něco takového vytvořit a pak to poskytnout kamarádům na netu?Dík za odpověď |
|
|
|
| Veselá diskuse :-)) Jen tak dál ho?i.. :-))) |
|
|
|
| Uni: jop, chapes to vcelku dobre.
ad uloha: zda se mi to, nebo je v zadani chyba? Cituji: 'pokud je S nula' - nema tam byt R? Proc by se nemel pohybovat pri uhlu = 0 stupnu. |
|
|
|
| Sláva.
Nemám nic proti StarNetu, ale člověk občas inteligentní prostředí ocení :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:21 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : BTW na lopuchu jsem zalo?il WDK klub... zatím je je?tě bez práv a hlavičky, ale v?echno bude... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 15. září 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku :
Ad úloha : OK :-)
Ad mapa : no asi jo, ale zatím není ?ádná oficiální... |
|
|
|
| Uni
No... podle tech map, co tu kdesi byli, sou skoro na druhym konci... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|