|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:16 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee : Ad zákony : já bych se v tomhle ne?ťoural. Nikdo z nás není právník a spoléhat se na jednu citaci ze zákoníku je nebezpečné… pokud u? něco, tak se zeptat nějakého skutečného právníka.
Ideální ře?ení bych viděl ve slu?né prosbě adresované Paramountu, ve které je po?ádáme o mo?nost pou?ít ST reálie v freeware hře… ale je to ře?ení hop nebo trop, proto?e pokud nám to nedovolí, tak u? jsme je na sebe upozornili a budeme tak nejen pod přímým dohledem, ale navíc budeme jednat proti výslovnému zákazu. Kde?to pokud to je FREE a budem zticha, tak je velká ?ance, ?e si nás Paramount vůbec nev?imne… IMHO…
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| ad Naku : hmmm :-( to je zlý... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:10 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| jo.. v zadání byla chyba ... místo S tam mělo být R (pokud R = 0 tak se pixel nepohybuje...) |
|
|
Anonym: Kazan - 17. září 2002 17:34 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... podle toho, co sem slysel, se s nim rozesla jeho holka.
On si to (alespon tak vypadalo) vubec nebral, tak sem si rek, ze je v pohode.
A to byla asi ta chyba. Nemohl spat a tak cely dny a noci pracoval na snad stovce veci zaroven.
A kdyz neprisel do skoly, volal sem k nemu domu a jeho matka mi rekla, ze zkolaboval z prepracovani...
To je vsechno co o tom vim... |
|
|
|
| Takze prej v pet na Miraku v metru - to je posledni srozumitelny, co sem tady nasel. Pak prej presun. A ja uz tam du, nez prehopkam Phu. Dam si neco dobreho...
No, ohledne Nakuma... zni to desive... |
|
|
|
| Kazan, ostatní: Ad Naku: Ouups. Co se stalo? Zní to pří?erně... Ať se uzdraví!
happz, Mr. Spock, ostatní: KDY (v kolik hodin) A KDE (místo)?
|
|
|
Anonym: Kazan - 17. září 2002 15:48 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Dobry den.
Omlouvam se, ze rusim vasi diskusi, ale Naku me pozadal, abych vam touto formou zdelil, ze dnes nedorazi na vas sraz.
Vcera vecer zkolaboval a nyni lezi na psychiatrii. Mam vam vyridit jeho omluvy.
Kazan |
|
|
|
| Alpedar: IMHO to mas dobre. Ten priklad neznam, ale pokud znas rychlost a zajimaji te vlastne slozky, tak je to ono. A s tou opravou pri 135 stupnich taky souhlas. |
|
|
Anonym: Mr.Spock - 17. září 2002 14:30 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Pokud vim, tak jo. Ale nikdo se jeste neobtezoval mi rict, kde. Doufam, ze vas nekde na tom Miraku potkam. |
|
|
|
| Koná se dnes ten sraz nebo ne? |
|
|
|
| Pokud jsem to spravne pochopil, tak mi to pripada fakt jednoduche. Zda se mi ale, ze pokud se zadava velikost rychlosti, tak pri 135 stupnu rychlost dva, se ma posuvat nahoru a doleva o 1, ne o dva.
Popis:
Spocitatat slozky rychlosti rychlosti (vx=v*cos(a), vy=v*sin(a))
Pri kazdem pruchodu pricist k pozici rychlost.
Tady je me reseni v Pas (nezabalene), tady je to zazipovane Zip |
|
|
|
| BTW Kdy, Kde, Kam a (v neposledni rade) Za kolik ????? |
|
|
|
| Sheedee
A co treba WINE ? :)
BTW - zahod windows a zahod 3dS. k cemu se patlat v takovejch "amaterskejch" programech, kdyz mame Mayu ! a to i pod linux :))) |
|
|
|
| No, to je hezky... ale ze by rekl, kdy a kde, to uz ne... Ky a kde??? At vas neghledam na Vaclavaku s klicema... |
|
|
|
| TO ALL: !!!!!!!!
váím ?e na tohle je trochu pozdě, ale vzhledem k událostem, který člověk neovlivní NEMŮ?U zítra přinést ten laptop.
Jestli se k tomuhle je?tě někdo dostanete a máte notebook, zkuste ho přinést.
Moc se omlouvám, fakt to nejde...
|
|
|
|
| happz:
Věř mi, ?e pokud zrovna nedělám ve 3d studiu, nebo nehraju unreala, tak na my? ani nesáhnu.
Já systém ovládám výhradně z konzoli a z dob tvorby v Pascalu mi zůstala averze vůči v?emu co má v názvu Windows (Děsnej systém) Jediná pou?itelná verze jsou 2000, ale já sem chudák malej bohu?el k novýmu konpu vyfás ty debiolní ME!!!!!!!!!!!!
Vra?da!!!!!! Ale dvoulitry budu mít ve čtvrtek :-)
|
|
|
|
| No, a tady je asi posledni pre-release, kterou delam ja sam. Doufam, ze zitra s Nakumem probereme co se da a ze se zacne dit neco veselejsiho :) Uvidime, hlavko...
Takze, sbirka jakz takz solidnich archivu: zde |
|
|
|
| Btw. kdy a kde je tedy zitra sraz? Abych pravdu rekl, nepamatuju si to, a tady sem presny udaj nenasel :( Takze, slo by to zopakovat pro jednoho ze sklerotickych? |
|
|
|
| one.man: ja nic takovyho ke hre nedam!!! Chvalte prikazovou radku!! Ale ta zvrhlejsi cast tymu, ti bidaci, kteri odmitaji zapasit se zivlem zvanym pocitac, a uvykli si tukani nejakym hlodavcem kamsi do monitoru (vubec, mys... uz to nekdy sezralo aspon kousek syra???) je priklonena k tomu, ze editor bude. A ze bude co editovat: nemuzou me zastavit, takze STE bude naprosto modifikovatelna, od prvniho sroubku k poslednimu. Muzes si pak pridavat cokoliv se ti zachce - osobne by se mi libi predstava bitvy u Wolf 359, kde se stretla flotila UFP s flotilou Star Destryeru :) Takze pridavani jednotek a podobne serepeticky by mely bit opravdu jen otazkou klikani, poskytnuti spravnych obrazku spravnym vstupnim dialogum, a spravneho ulozeni vysledku.
Ohledne vytvareni novych misi: ano :) Mise bude mozno vytvaret, v podstate asi pripravis mapu, na ni kydnes nekolikero akcnich skriptiku, doplnis udalostmi, na ktere se ma mapa tvarit kysele a naopak, no, a to by melo byt hotove.
Btw. zni to krasne, ze jo? :) Achjo, skoda ze se toho nikdo z nas nedozije :))) |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|