|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Jirka: Oho, 3-level system? Vitej u nas :) A ta spolecna cesta se mi libi, aspon bych nemusel brat vuz svuj :)
ad vyvoj: ehm, to by mozna chtelo...
Takze, tohle je asi posledni moje zprava, az do 30. 9. 2002, pkud se ve Spanelsku nedostanu k inetu. Takze mejte se - pokud mozno - pekne ;-) |
|
|
|
| Mr. Spock: Společná cesta z Prahy na Pilscon je mo?ná. V autě budu mít alespon 2 místa ;-) (předpokládám, není to na 100%) |
|
|
|
| PVH: Vypadá to pěkně. Jenom je třeba být otevřený novým (či staronovým) nápadům, o kterých mo?ná ani neví?.
To all: Někteří to ji? vědí, ale definitivně jsem se přidal na stranu trojscreenistů: Tj. GALMAP, MAPSEC, BATLLESCREEN ;-)
Krom toho by si bylo dobré říct, ?e mezi mnou a Spockem do?lo ke shodě ohledně dal?ího vývoje projektu. O dal?ím Vás bude jistě brzo informovat Mr. Spock. :-)
Pří?tí týden mám dovču a budu mimo Internetový svět :-) Ozvu se 30.09.2002 ( a mo?ná je?tě zítra :-)). |
|
|
|
| ?e to opakuju....podařilo se mi to ustálit a zkráti tak, aby to bylo přehledné....je to kopie toho co jsem napsal kovimu pres ICQ....
ja to vidim takhle: sepsal bych seznam toho co neni domysleny ani z casti a pockal do vikendove schuzky. tam bych si sedl a udelal zakladni koncepci k jednotlivym bodum a to tak, ze bych ji vymyslel a zaroven skousel kreslit na papir, az bychom se schodli na takrka prijatelne moznosti. bude to mnohem rychlejsi nez si to porad predavat jako: ja navrh, vy upravy, ja upraveny navrh, vy dalsi upravy....kdyz to schrneme a provedeme simultanne, bude to rychlejsi ...mnohem rychlejsi. co se tyce navrhu kontextovejch menu atd., pockam si na zakladni koncepci, protoze muzu nabrhnout neco na blint, ale i kdyz vam se to zda nepochopitelny, kdyz mam konkretnejsi veci, jsem schopen vymyslet mnohem lepsi veci....a tak to je....a ma to tak kazdej grafik.....co se tyce warp jader a podobnych obrazku na to budu mit v navrzich jen okenko.....samotne obrazky doda sheedee......to je vse....doufam ze to pochopis a podporis me, protoze jinak se asi zhroutim.....
posilal jsem to i sheedeemu a ten rika ze to schvaluje.....
|
|
|
|
| dva nove screeny od pvh:
http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact.jpg
http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact_ra.jpg |
|
|
|
| Naku: ASAP je pro me pondeli, 30. 9. 2002, pokud se ti vsem nechce za mnou do Spanelska :) Holt, chci si naposled v tomhle lete uzit volna. 29. se vracim, 30. mi zacina skola... :( Bleabrrrr |
|
|
|
| tak jsem se nakonec rozhodl pro pilscon, muzeme se domluvit na spolecne ceste, ne? |
|
|
|
| Zdar.
Sem to zas ja....
Koukam, ze bratr Kazan si poustel hubu na spacir vic nez je zdravo. Jedine co bych chtel dodat, ze pokud je automobilova havarie normalnim zpusobem rozchodu (jak to podal on), tak si lidi radsi budte verny.... :/
Happz - chtel bych se s tebou ASAP sejit (jestli to bude mozne...) a konecne se na necem domluvit... |
|
|
|
| OT
Pokud vas zajima, jak jsem resil vycislovani vyrazu (i s promenyma), tak si stahnete toto (desne dlouhy vstup to nezvlada, pac to po nas nechteli) |
|
|
|
| NAKU:
S Linuxem souhlasím, u? kvůli apachi (A ?e to potřebuju), ale s mayou si di kam chce?, ale lavně mi ji nedávej, maya je v porovnání s novým 3ds MAX 5.0 absolutní Shit (ona není ani o moc lep?í ne? MAX 3, nato? pak 4, nebo 5 a to mluvím o nový MAYe 4.5, jo to je ta nová, co jí prograpogavoli a chlubili se meta particlama (technologií, kterou MAX podporuje u? několik let))
Top ?e MAX je amatérskej program a maya profesionální neplatí u? několik let, dneska jsou profesionální oba a MAX je podstatně dokonale?í na slo?itěj?í modely a s FR je sice trochu pomalej?í, ale vypadá několikrát líp
|
|
|
|
| konečně mě napadlo přirovnání které vystihuje tenhle problém: Je to jakobyste sehnali kameramana, a řekli mu ať natočí film, kdy? je?tě není napsanej scénář... |
|
|
|
| tak?e, pokud jsem dne?ní sraz dobře povchopil podle vás mám já, jako 2d grafik, navrhnout klidně jen propiskou na papír a bez vět?í grafiky, ovládací prvky, jendotlivých screenů a zále?í jen na mě co tam dám. Pokud já vim tak jsme řekli, ?e na návrhu ovládání a principech hry se budeme podílet V?ICHNI a ne si to házet jako horkej brambor, a? sev?ichni schodneme na obětním beránkovi, kterej navrhne něco, aby ostatním ulehčil práci na představách o systému, aby měli z čeho yjít. Podle mě to má fungovat přesně obráceně: V?ichni (aspoň skoro) se sejdem (víkendová schůzka) vymyslíme základ v?ech kapitol (či sekcí) hry, abychom měli v?ichni z čeho vycházet (včetně mě, happze, a betatesterů). připadá mi to jednodu??í o to, ?e vynecháme jeden úplně zbytečnej krok (a to ten můj návrh soupisu ovládacích prvků) a uděláme ho dohromady a shodneme se na něm. mě osobně stačí jen kusé základy, jako co má ta která konzole obsahovat za oblasti, popř. tlačítka a co přibli?ně by mělo být mo?no na té které konzoli dělat a úkony. poté moho navrhnout nějaké přijatelné rozmstění v?emi schválených prvků na kterém budu dále pracovat. Prostě si nechci vzít tu zodpovědnost něco vymý?let, kdy? od toho tu jsou lidi, kteří nemají na práci nic dal?ího(kolem evolution), jako třeba Mr. Spock, Mae, jirka006. grafik MUSÍ vyjít z podkladů a ne si je je?tě vymý?let od toho jsou jiné funkce v týmu. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:16 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Sheedee : Ad zákony : já bych se v tomhle ne?ťoural. Nikdo z nás není právník a spoléhat se na jednu citaci ze zákoníku je nebezpečné… pokud u? něco, tak se zeptat nějakého skutečného právníka.
Ideální ře?ení bych viděl ve slu?né prosbě adresované Paramountu, ve které je po?ádáme o mo?nost pou?ít ST reálie v freeware hře… ale je to ře?ení hop nebo trop, proto?e pokud nám to nedovolí, tak u? jsme je na sebe upozornili a budeme tak nejen pod přímým dohledem, ale navíc budeme jednat proti výslovnému zákazu. Kde?to pokud to je FREE a budem zticha, tak je velká ?ance, ?e si nás Paramount vůbec nev?imne… IMHO…
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| ad Naku : hmmm :-( to je zlý... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 17. září 2002 20:10 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| jo.. v zadání byla chyba ... místo S tam mělo být R (pokud R = 0 tak se pixel nepohybuje...) |
|
|
Anonym: Kazan - 17. září 2002 17:34 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| No... podle toho, co sem slysel, se s nim rozesla jeho holka.
On si to (alespon tak vypadalo) vubec nebral, tak sem si rek, ze je v pohode.
A to byla asi ta chyba. Nemohl spat a tak cely dny a noci pracoval na snad stovce veci zaroven.
A kdyz neprisel do skoly, volal sem k nemu domu a jeho matka mi rekla, ze zkolaboval z prepracovani...
To je vsechno co o tom vim... |
|
|
|
| Takze prej v pet na Miraku v metru - to je posledni srozumitelny, co sem tady nasel. Pak prej presun. A ja uz tam du, nez prehopkam Phu. Dam si neco dobreho...
No, ohledne Nakuma... zni to desive... |
|
|
|
| Kazan, ostatní: Ad Naku: Ouups. Co se stalo? Zní to pří?erně... Ať se uzdraví!
happz, Mr. Spock, ostatní: KDY (v kolik hodin) A KDE (místo)?
|
|
|
Anonym: Kazan - 17. září 2002 15:48 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Dobry den.
Omlouvam se, ze rusim vasi diskusi, ale Naku me pozadal, abych vam touto formou zdelil, ze dnes nedorazi na vas sraz.
Vcera vecer zkolaboval a nyni lezi na psychiatrii. Mam vam vyridit jeho omluvy.
Kazan |
|
|
|
| Alpedar: IMHO to mas dobre. Ten priklad neznam, ale pokud znas rychlost a zajimaji te vlastne slozky, tak je to ono. A s tou opravou pri 135 stupnich taky souhlas. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|