Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2031 - 2050 / 3834Starší   Nejstarší

Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : tím lépe :-) hřeje mne pocit vítězství a prosazení správné věci :-)))
Kovi - 19. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: ad "uz jsme tri" - predpokladam Uni, happz a Jirka006 - pro doplneni: s trema screenama souhlasim i ja, Mr. Spock a Mae:-), tot je slusne, rek bych:-)

ad tvoje kroky pri tvorbe programu: Tady me zaujaly nejvic tyhle veci: .. Vytvoreni zakladni grafiky - ... - Upravy...grafiky - .... - Vypracovani kompletniho kodu a grafiky. Mam totiz pocit, ze PVH se snazi skakat az na treti krok, coz mu nemuze vyjit
Kovi - 19. září 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: ad triscreeny: Ne, rozkreslili jsme si to, v slusny mire definovali, co se kde a jak bude zobrazovat a dospeli jsme k nazoru, ze pro prehlednost a rekneme i vetsi pozitek budou lepsi tri screeny. P.S.: Nakresli ty navrhy na kontextovy menu...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ad Battlescreen : co tak najednou ? BTW to tedy dost mění věc, proto?e u? jsme tři proti ostatním, jen?e jsme zrovna ti tři, co do toho IMHO mají největ?í právo mluvit... přeci jen PVH je grafik...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : velmi dobře :-) ten jednoduchý popis sedí, ale ty odkazy mi nefungují… BTW omlouvám se za to, ?e jsem měl v zadání dvě chyby (S místo R a o kolik se pixel posune při úhlu 135 stupňů), holt jsem nad tím moc nepřemý?lel. Nicméně v?ichni to pochopili tak?e OK :-) BTW to je docela zajímavej a pou?itelnej příklad, tak?e znát jeho ře?ení se v?dy hodí :)
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Jsem rád, ?e se? OK
Ad chrlení nápadů…hmmm asi má? pravdu. Měli bychom to u? utnout, doře?it pár základních věcí a pustit se do práce. Je pravda, ?e to bude tvrdá práce :) Nové nápady a vylep?ení u? si necháme na dal?í díl, popř. je přidáme, pokud nebudou generálně měnit některé jiné okolnosti.
Práce na projektu se skládá z několika kroků, nemusí to být přesné, ale v podstatě to probíhá asi takto : Základní idea – Snesení nápadů na hromadu – Přibli?né navrhnutí herního systému – Se?krtání a doplnění nápadů – Promy?lení herního systému – Přizpůsobení nápadů hernímu systému – Detailní zpracování nápadů a sepsání dat (hodnot, proměnných atd.) – Naprogramování kostry programu – Vytvoření základní grafiky – Zanesení dat do programu a první testy – Úpravy dat, programu a grafiky – Vypracování kompletního kódu a grafiky – Hlavní betatesting (autorský), odhalování chyb a jejich oprava – Ladění vlastností programu – Betatest (veřejný pro pár lidí) – Vychytání a doladění drobností – Vydání plné a hotové verze – Posbírání ohlasů a kritiky – Začátek práce na dal?ím díle, obohaceno o hráčské ohlasy – atd. My se nacházíme někde mezi třetím a pátým krokem.
Ad Terragen : Asi jsem to dělal na men?í kvalitu a rozli?ení. Pokud si vzpomínám, tak mi renderace 640x480 obrázku trvala cca 45 minut na AMD 200MHz. Ale výsledek nebyl vůbec ?patný.
PVH - 19. září 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
PVH
three level jakeho typu (napadu bylo vice) a jste si jisti, ?e to hru jen zbytečně nezeslo?iti??
Jirka006 - 19. září 2002 17:23sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: Nejsem chuva :-))
Mr.Spock: Řekne? jim něco nebo ne?
Anonym: Mr.Spock - 19. září 2002 16:57sipka
ZAMĚŘIT
0
jirka006: ok, diky, ale jeste mi to pak radeji parkrat pripomen
Jirka006 - 19. září 2002 12:12sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Happz, Mr. Spock: OK. Pocitam s Vami dvema do auta... :-) Sraz bude u mne v Nuslich v sobotu 5.10.2002 brzo ráno, pokud se nedohodneme jinak (Jako třeba jet u? v pátek večer) :-)

Mr. Spock: Tak jim tu u? něco napi? ;-)) !
happz - 19. září 2002 09:42sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jirka: Oho, 3-level system? Vitej u nas :) A ta spolecna cesta se mi libi, aspon bych nemusel brat vuz svuj :)

ad vyvoj: ehm, to by mozna chtelo...

Takze, tohle je asi posledni moje zprava, az do 30. 9. 2002, pkud se ve Spanelsku nedostanu k inetu. Takze mejte se - pokud mozno - pekne ;-)
Jirka006 - 19. září 2002 09:26sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr. Spock: Společná cesta z Prahy na Pilscon je mo?ná. V autě budu mít alespon 2 místa ;-) (předpokládám, není to na 100%)
Jirka006 - 19. září 2002 09:23sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
PVH: Vypadá to pěkně. Jenom je třeba být otevřený novým (či staronovým) nápadům, o kterých mo?ná ani neví?.

To all: Někteří to ji? vědí, ale definitivně jsem se přidal na stranu trojscreenistů: Tj. GALMAP, MAPSEC, BATLLESCREEN ;-)

Krom toho by si bylo dobré říct, ?e mezi mnou a Spockem do?lo ke shodě ohledně dal?ího vývoje projektu. O dal?ím Vás bude jistě brzo informovat Mr. Spock. :-)

Pří?tí týden mám dovču a budu mimo Internetový svět :-) Ozvu se 30.09.2002 ( a mo?ná je?tě zítra :-)).
PVH - 18. září 2002 19:51sipka
ZAMĚŘIT
PVH
?e to opakuju....podařilo se mi to ustálit a zkráti tak, aby to bylo přehledné....je to kopie toho co jsem napsal kovimu pres ICQ....

ja to vidim takhle: sepsal bych seznam toho co neni domysleny ani z casti a pockal do vikendove schuzky. tam bych si sedl a udelal zakladni koncepci k jednotlivym bodum a to tak, ze bych ji vymyslel a zaroven skousel kreslit na papir, az bychom se schodli na takrka prijatelne moznosti. bude to mnohem rychlejsi nez si to porad predavat jako: ja navrh, vy upravy, ja upraveny navrh, vy dalsi upravy....kdyz to schrneme a provedeme simultanne, bude to rychlejsi ...mnohem rychlejsi. co se tyce navrhu kontextovejch menu atd., pockam si na zakladni koncepci, protoze muzu nabrhnout neco na blint, ale i kdyz vam se to zda nepochopitelny, kdyz mam konkretnejsi veci, jsem schopen vymyslet mnohem lepsi veci....a tak to je....a ma to tak kazdej grafik.....co se tyce warp jader a podobnych obrazku na to budu mit v navrzich jen okenko.....samotne obrazky doda sheedee......to je vse....doufam ze to pochopis a podporis me, protoze jinak se asi zhroutim.....

posilal jsem to i sheedeemu a ten rika ze to schvaluje.....
Mr.Spock - 18. září 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
dva nove screeny od pvh:

http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact.jpg
http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact_ra.jpg
happz - 18. září 2002 19:34sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: ASAP je pro me pondeli, 30. 9. 2002, pokud se ti vsem nechce za mnou do Spanelska :) Holt, chci si naposled v tomhle lete uzit volna. 29. se vracim, 30. mi zacina skola... :( Bleabrrrr
Mr.Spock - 18. září 2002 18:47sipka
ZAMĚŘIT
Mr.Spock
tak jsem se nakonec rozhodl pro pilscon, muzeme se domluvit na spolecne ceste, ne?
Naku - 18. září 2002 15:48sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Zdar.
Sem to zas ja....
Koukam, ze bratr Kazan si poustel hubu na spacir vic nez je zdravo. Jedine co bych chtel dodat, ze pokud je automobilova havarie normalnim zpusobem rozchodu (jak to podal on), tak si lidi radsi budte verny.... :/

Happz - chtel bych se s tebou ASAP sejit (jestli to bude mozne...) a konecne se na necem domluvit...
Alpedar - 18. září 2002 12:53sipka
ZAMĚŘIT
Alpedar
OT

Pokud vas zajima, jak jsem resil vycislovani vyrazu (i s promenyma), tak si stahnete toto (desne dlouhy vstup to nezvlada, pac to po nas nechteli)

Sheedee - 17. září 2002 21:50sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
NAKU:

S Linuxem souhlasím, u? kvůli apachi (A ?e to potřebuju), ale s mayou si di kam chce?, ale lavně mi ji nedávej, maya je v porovnání s novým 3ds MAX 5.0 absolutní Shit (ona není ani o moc lep?í ne? MAX 3, nato? pak 4, nebo 5 a to mluvím o nový MAYe 4.5, jo to je ta nová, co jí prograpogavoli a chlubili se meta particlama (technologií, kterou MAX podporuje u? několik let))

Top ?e MAX je amatérskej program a maya profesionální neplatí u? několik let, dneska jsou profesionální oba a MAX je podstatně dokonale?í na slo?itěj?í modely a s FR je sice trochu pomalej?í, ale vypadá několikrát líp

Nejnovější   Novější 2031 - 2050 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o