|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:35 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : jo chápu... :-( já jen ?e jsem rád, ?e ?ije?, proto?e jak to tvuj kámo? podal, tak to vypadalo, ?e u? tě nikdy neuvidíme... |
|
|
|
| happz
30? :|||
Uni
No... ja sice nejsem moc OK, ale diky... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW tak?e to chce se plně vrhnout na promy?lení 3 level systému... doporučuji nav?tívit můj archiv a zkonzultovat některé star?í návrhy... později se to zde pokusím shrnout abyjste se k tomu v?ichni mohli vyhádřit a abychom to mohli vybalancovat...
BTW na Lopuchu u? jsem zalo?il ná? WDK klub, tak?e kdo chce podporu třeba vkládání obrázků atd. tak se mů?eme pomalu začít přesouvat tam... nebo aspoň na ře?ení interních věcí...
Klub je v kategorii HRY ... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ty screeny vypadají dobře... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : tím lépe :-) hřeje mne pocit vítězství a prosazení správné věci :-))) |
|
|
|
| Uni: ad "uz jsme tri" - predpokladam Uni, happz a Jirka006 - pro doplneni: s trema screenama souhlasim i ja, Mr. Spock a Mae:-), tot je slusne, rek bych:-)
ad tvoje kroky pri tvorbe programu: Tady me zaujaly nejvic tyhle veci: .. Vytvoreni zakladni grafiky - ... - Upravy...grafiky - .... - Vypracovani kompletniho kodu a grafiky. Mam totiz pocit, ze PVH se snazi skakat az na treti krok, coz mu nemuze vyjit |
|
|
|
| PVH: ad triscreeny: Ne, rozkreslili jsme si to, v slusny mire definovali, co se kde a jak bude zobrazovat a dospeli jsme k nazoru, ze pro prehlednost a rekneme i vetsi pozitek budou lepsi tri screeny. P.S.: Nakresli ty navrhy na kontextovy menu... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:06 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jirka006 : ad Battlescreen : co tak najednou ? BTW to tedy dost mění věc, proto?e u? jsme tři proti ostatním, jen?e jsme zrovna ti tři, co do toho IMHO mají největ?í právo mluvit... přeci jen PVH je grafik... |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Alpedar : velmi dobře :-) ten jednoduchý popis sedí, ale ty odkazy mi nefungují… BTW omlouvám se za to, ?e jsem měl v zadání dvě chyby (S místo R a o kolik se pixel posune při úhlu 135 stupňů), holt jsem nad tím moc nepřemý?lel. Nicméně v?ichni to pochopili tak?e OK :-) BTW to je docela zajímavej a pou?itelnej příklad, tak?e znát jeho ře?ení se v?dy hodí :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : Jsem rád, ?e se? OK
Ad chrlení nápadů…hmmm asi má? pravdu. Měli bychom to u? utnout, doře?it pár základních věcí a pustit se do práce. Je pravda, ?e to bude tvrdá práce :) Nové nápady a vylep?ení u? si necháme na dal?í díl, popř. je přidáme, pokud nebudou generálně měnit některé jiné okolnosti.
Práce na projektu se skládá z několika kroků, nemusí to být přesné, ale v podstatě to probíhá asi takto : Základní idea – Snesení nápadů na hromadu – Přibli?né navrhnutí herního systému – Se?krtání a doplnění nápadů – Promy?lení herního systému – Přizpůsobení nápadů hernímu systému – Detailní zpracování nápadů a sepsání dat (hodnot, proměnných atd.) – Naprogramování kostry programu – Vytvoření základní grafiky – Zanesení dat do programu a první testy – Úpravy dat, programu a grafiky – Vypracování kompletního kódu a grafiky – Hlavní betatesting (autorský), odhalování chyb a jejich oprava – Ladění vlastností programu – Betatest (veřejný pro pár lidí) – Vychytání a doladění drobností – Vydání plné a hotové verze – Posbírání ohlasů a kritiky – Začátek práce na dal?ím díle, obohaceno o hráčské ohlasy – atd. My se nacházíme někde mezi třetím a pátým krokem.
Ad Terragen : Asi jsem to dělal na men?í kvalitu a rozli?ení. Pokud si vzpomínám, tak mi renderace 640x480 obrázku trvala cca 45 minut na AMD 200MHz. Ale výsledek nebyl vůbec ?patný.
|
|
|
|
| three level jakeho typu (napadu bylo vice) a jste si jisti, ?e to hru jen zbytečně nezeslo?iti?? |
|
|
|
| Mr.Spock: Nejsem chuva :-))
Mr.Spock: Řekne? jim něco nebo ne? |
|
|
Anonym: Mr.Spock - 19. září 2002 16:57 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| jirka006: ok, diky, ale jeste mi to pak radeji parkrat pripomen |
|
|
|
| Happz, Mr. Spock: OK. Pocitam s Vami dvema do auta... :-) Sraz bude u mne v Nuslich v sobotu 5.10.2002 brzo ráno, pokud se nedohodneme jinak (Jako třeba jet u? v pátek večer) :-)
Mr. Spock: Tak jim tu u? něco napi? ;-)) ! |
|
|
|
| Jirka: Oho, 3-level system? Vitej u nas :) A ta spolecna cesta se mi libi, aspon bych nemusel brat vuz svuj :)
ad vyvoj: ehm, to by mozna chtelo...
Takze, tohle je asi posledni moje zprava, az do 30. 9. 2002, pkud se ve Spanelsku nedostanu k inetu. Takze mejte se - pokud mozno - pekne ;-) |
|
|
|
| Mr. Spock: Společná cesta z Prahy na Pilscon je mo?ná. V autě budu mít alespon 2 místa ;-) (předpokládám, není to na 100%) |
|
|
|
| PVH: Vypadá to pěkně. Jenom je třeba být otevřený novým (či staronovým) nápadům, o kterých mo?ná ani neví?.
To all: Někteří to ji? vědí, ale definitivně jsem se přidal na stranu trojscreenistů: Tj. GALMAP, MAPSEC, BATLLESCREEN ;-)
Krom toho by si bylo dobré říct, ?e mezi mnou a Spockem do?lo ke shodě ohledně dal?ího vývoje projektu. O dal?ím Vás bude jistě brzo informovat Mr. Spock. :-)
Pří?tí týden mám dovču a budu mimo Internetový svět :-) Ozvu se 30.09.2002 ( a mo?ná je?tě zítra :-)). |
|
|
|
| ?e to opakuju....podařilo se mi to ustálit a zkráti tak, aby to bylo přehledné....je to kopie toho co jsem napsal kovimu pres ICQ....
ja to vidim takhle: sepsal bych seznam toho co neni domysleny ani z casti a pockal do vikendove schuzky. tam bych si sedl a udelal zakladni koncepci k jednotlivym bodum a to tak, ze bych ji vymyslel a zaroven skousel kreslit na papir, az bychom se schodli na takrka prijatelne moznosti. bude to mnohem rychlejsi nez si to porad predavat jako: ja navrh, vy upravy, ja upraveny navrh, vy dalsi upravy....kdyz to schrneme a provedeme simultanne, bude to rychlejsi ...mnohem rychlejsi. co se tyce navrhu kontextovejch menu atd., pockam si na zakladni koncepci, protoze muzu nabrhnout neco na blint, ale i kdyz vam se to zda nepochopitelny, kdyz mam konkretnejsi veci, jsem schopen vymyslet mnohem lepsi veci....a tak to je....a ma to tak kazdej grafik.....co se tyce warp jader a podobnych obrazku na to budu mit v navrzich jen okenko.....samotne obrazky doda sheedee......to je vse....doufam ze to pochopis a podporis me, protoze jinak se asi zhroutim.....
posilal jsem to i sheedeemu a ten rika ze to schvaluje.....
|
|
|
|
| dva nove screeny od pvh:
http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact.jpg
http://bigas.gameplanet.cz/wdk/Images/Evolution/tact_ra.jpg |
|
|
|
| Naku: ASAP je pro me pondeli, 30. 9. 2002, pokud se ti vsem nechce za mnou do Spanelska :) Holt, chci si naposled v tomhle lete uzit volna. 29. se vracim, 30. mi zacina skola... :( Bleabrrrr |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|