Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2020 - 2039 / 3834Starší   Nejstarší

wewerka - 21. září 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
http://www.nic.tk/
logicky jako u nas
Naku - 20. září 2002 22:16sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Sheedee
Ty delas na plusku ???
Sheedee - 20. září 2002 20:44sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Ha, tak?e do ikonek přibyl bird of prey, BTW, nevíte někdo, kde se registrujou ty zatracený TK domény? Potřeboval bych drdplus.tk
Jirka006 - 19. září 2002 22:48sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Uni: zaklad herniho systemu v 3screenu jsme tak trochu probrali, bylo by lepsi se nekde sejit... abys navázal a propracoval to... krom toho jsme hovořili o modulárním budování hry... ale to je třeba probrat s happzem :-))
Nejedes na Pilscon? Budeme tam happz, ja, Spock...
Jirka006 - 19. září 2002 22:46sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: nechci ti kecat do konverzace s Naku, ale prvni rijencovy vikend jsi na Pilsconu... :-))

Uni: Ano... podlehl jsem pod vlivem Spocka, Koviho, Maeho a piva ;-)
happz - 19. září 2002 21:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
Naku: hm, az 30. rijence bych se mel dostavit ve zpracovatelnem stavu do CR. Ale nehodlam zahalet, naopak, hodlam v zahranici KOMPLETNE promyslet system zprav mezi klienty a servery - co, kdy, kdo, komu a co na to kdy rict. Tohle je IMHO jeste neprobada oblast - zatim nebyla moc potreba, ptze jsem se patlal v Allegru a s widgetama, ktery zacinam pilne zkouset, a pokud je odzkousim uspesne, a opravim uspesne (uspesna oprava je teoreticky pojem - v praktickem zivote se nevyskytuje ;-) tak muzeme vesele zacit ozivovat jednotlive screeny naplno. Ale: predtim se musime NUTNE sejit - pokud mozno v tom 1. rijencovem veekendu - a dohodnout se na jednotlivych subsystemech klienta, ktere se budou volat z jednotlivych screenu. Nemusime je mit napsany hned, ale pri ozivovani to musime mit uz urceny. To, co jsem zatim provadel ja, to 'ozivovani' bylo spis pro soukrome ladici ucely - nejaky paran si toho moc neuzije :) Dohodneme se na systemech a pak se muzeme pustit do prace naplno. Bude zacatek semestru, uceni skoro zadny... To to pojede... A oba budeme v Praze, takze dohoda taky pujde lehce... Snad se zadari.

Jinak co mam hotovo: pod Linuxem uz dojde az k nahrani prvniho screenu - kompletni inicializace pri startu, ktera je zatim potreba - logy, cesty, start Allegra, vyber vhodneho driveru, vyber vhodneho modu s tim, ze jeden na kazdy ovladac mam jako oblibeny a ten zkousim vzdy, abych zmlsanemu hraci udelal radost. Pak jsou hotove - krome par nejasnosti ohledne stylu psani :( - casti jako alokace pameti, hash tabulky, seznamy, XML parser, cast funkci pro MinGW32, ktere nezna, prakticky komplet Makefily a konfiguracni skripty, z GUI jsou pripravene graficke widgety pro jednotlive screeny (tlacitka, label, listbox, okno), nahravani jednotlivych screenu. Z klienta chybi tedy ozivit screeny, protokol a vnitrni systemy, ktere jsem zatim nedelal - to musime probrat. Ze serveru je hotovy jen takovy hlavni nahled, a pak cache pro hvezdne systemy a cesty pres galaktickou mapu - tohle asi bude obecne, predpokladam, ze na dalsich 2 screenech veleni se bude moct taky lod pohybovat, takze cesta z bodu A do bodu B se bude muset take vyhledavat. Ale algoritmus je vlastne stejny...
Naku - 19. září 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
Naku
No to von ma takovej talent :/
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : jo chápu... :-( já jen ?e jsem rád, ?e ?ije?, proto?e jak to tvuj kámo? podal, tak to vypadalo, ?e u? tě nikdy neuvidíme...
Naku - 19. září 2002 20:32sipka
ZAMĚŘIT
Naku
happz
30? :|||

Uni
No... ja sice nejsem moc OK, ale diky...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW tak?e to chce se plně vrhnout na promy?lení 3 level systému... doporučuji nav?tívit můj archiv a zkonzultovat některé star?í návrhy... později se to zde pokusím shrnout abyjste se k tomu v?ichni mohli vyhádřit a abychom to mohli vybalancovat... BTW na Lopuchu u? jsem zalo?il ná? WDK klub, tak?e kdo chce podporu třeba vkládání obrázků atd. tak se mů?eme pomalu začít přesouvat tam... nebo aspoň na ře?ení interních věcí... Klub je v kategorii HRY ...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ty screeny vypadají dobře...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : tím lépe :-) hřeje mne pocit vítězství a prosazení správné věci :-)))
Kovi - 19. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: ad "uz jsme tri" - predpokladam Uni, happz a Jirka006 - pro doplneni: s trema screenama souhlasim i ja, Mr. Spock a Mae:-), tot je slusne, rek bych:-)

ad tvoje kroky pri tvorbe programu: Tady me zaujaly nejvic tyhle veci: .. Vytvoreni zakladni grafiky - ... - Upravy...grafiky - .... - Vypracovani kompletniho kodu a grafiky. Mam totiz pocit, ze PVH se snazi skakat az na treti krok, coz mu nemuze vyjit
Kovi - 19. září 2002 20:09sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
PVH: ad triscreeny: Ne, rozkreslili jsme si to, v slusny mire definovali, co se kde a jak bude zobrazovat a dospeli jsme k nazoru, ze pro prehlednost a rekneme i vetsi pozitek budou lepsi tri screeny. P.S.: Nakresli ty navrhy na kontextovy menu...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:06sipka
ZAMĚŘIT
0
Jirka006 : ad Battlescreen : co tak najednou ? BTW to tedy dost mění věc, proto?e u? jsme tři proti ostatním, jen?e jsme zrovna ti tři, co do toho IMHO mají největ?í právo mluvit... přeci jen PVH je grafik...
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Alpedar : velmi dobře :-) ten jednoduchý popis sedí, ale ty odkazy mi nefungují… BTW omlouvám se za to, ?e jsem měl v zadání dvě chyby (S místo R a o kolik se pixel posune při úhlu 135 stupňů), holt jsem nad tím moc nepřemý?lel. Nicméně v?ichni to pochopili tak?e OK :-) BTW to je docela zajímavej a pou?itelnej příklad, tak?e znát jeho ře?ení se v?dy hodí :)
Anonym: Unimatrix325 - 19. září 2002 20:04sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Jsem rád, ?e se? OK
Ad chrlení nápadů…hmmm asi má? pravdu. Měli bychom to u? utnout, doře?it pár základních věcí a pustit se do práce. Je pravda, ?e to bude tvrdá práce :) Nové nápady a vylep?ení u? si necháme na dal?í díl, popř. je přidáme, pokud nebudou generálně měnit některé jiné okolnosti.
Práce na projektu se skládá z několika kroků, nemusí to být přesné, ale v podstatě to probíhá asi takto : Základní idea – Snesení nápadů na hromadu – Přibli?né navrhnutí herního systému – Se?krtání a doplnění nápadů – Promy?lení herního systému – Přizpůsobení nápadů hernímu systému – Detailní zpracování nápadů a sepsání dat (hodnot, proměnných atd.) – Naprogramování kostry programu – Vytvoření základní grafiky – Zanesení dat do programu a první testy – Úpravy dat, programu a grafiky – Vypracování kompletního kódu a grafiky – Hlavní betatesting (autorský), odhalování chyb a jejich oprava – Ladění vlastností programu – Betatest (veřejný pro pár lidí) – Vychytání a doladění drobností – Vydání plné a hotové verze – Posbírání ohlasů a kritiky – Začátek práce na dal?ím díle, obohaceno o hráčské ohlasy – atd. My se nacházíme někde mezi třetím a pátým krokem.
Ad Terragen : Asi jsem to dělal na men?í kvalitu a rozli?ení. Pokud si vzpomínám, tak mi renderace 640x480 obrázku trvala cca 45 minut na AMD 200MHz. Ale výsledek nebyl vůbec ?patný.
PVH - 19. září 2002 18:23sipka
ZAMĚŘIT
PVH
three level jakeho typu (napadu bylo vice) a jste si jisti, ?e to hru jen zbytečně nezeslo?iti??
Jirka006 - 19. září 2002 17:23sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
Mr.Spock: Nejsem chuva :-))
Mr.Spock: Řekne? jim něco nebo ne?
Anonym: Mr.Spock - 19. září 2002 16:57sipka
ZAMĚŘIT
0
jirka006: ok, diky, ale jeste mi to pak radeji parkrat pripomen

Nejnovější   Novější 2020 - 2039 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o