|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| Uni
Aha... ovladas. A k cemu ovladat ?
Tady si proste vyberes jeden (z tech 5000), kterej se pohybuje ve spravnym uhlu a rychlost si zmenis.....
0k0k0k0k... priznavam... asi sem tak uplne nepochopil zadani :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:01 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : hejbou...ale ne tak, jak jsem měl na mysli... tohle je výbuch a já jsem chtěl pohybující se pixel, který ovládá? (rychlost a úhel) :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:00 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : co má? na mysli ?? :-) |
|
|
|
| uni: děkuju děkuju děkuju děkuju, a je?tě jednou děkuju, ?es to sem napsal....u? jsem myslel, ?e se mi to nepodaří vysvětlit......díky.... |
|
|
|
| BTW. Proc je na artworkach na nasi PAGE i ten obrazek z toho miho prehistorickyho traileru?? |
|
|
|
| Uni
Nechapu... nehejbou se snad ty pixely ?????????????????????? |
|
|
|
| Uni: ad homepage: Jestli mas na mysli .tk domenu, tak to je mozny, Spock s tim mel uz taky nejaky trable. Pro nejnovejsi verzi WDK Games site (jen cesky) jdi na http://bigas.gameplanet.cz/wdk.
Ohledne konkretnejsich navrhu battlescreenu bys mel zrejme kontaktovat Jirku006 a spolu se domluvit, protoze Jirka snad ve volnym case zacne pracovat na Developers Guide a s nejvetsi pravdepodobnosti se zacne bud battlescreenem nebo mapsecem |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:29 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW zdá se mi to, nebo nefungují WDK home stránky ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW jsem opět trochu vylep?il svůj archiv. Tedy lépe řečeno archiv ST:E, proto?e tam jsou i obrázky od PVH (dopsal jsem tam, kdo je autor :-) Doplnil jsem pár svých příspěvků a přidal pár odkazů (StarNet, Sheedeeho video atd.) Doufám, ?e to oceníte a ?e se archiv stane jakýmsi hlavním shroma?di?těm nápadů a materiálů.
http://www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Pro ty co to nevědí :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:15 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tak?e bych shrnul základní otázky BATTLESCREENU :
1) Zabírá pouze jedno pole SECMAPU, nebo více ? (např. 9)
2) Je pouze na jedné obrazovce, nebo je scrolovatelný (v případě více polí SECMAPU) ?
3) Mů?e na něm být více lodí na jednom poli ?
Můj osobní názor je :
BATTLESCREEN je scrolovatelný a celkově zabírá 9 polí SECMAPU. Aktuální obrazovka zabírá plochu o velikosti právě jednoho pole SECMAPU (ale je plynule scrolovatelná, tzn, ?e aktuální obrazovka mů?e zabírat více ne? jedno pole SECMAPU, např. půlku jednoho a půlku druhého atd.).
Pokud se bitva odehrává na orbitě planety, nebo jiného útvaru (červí díry), pak je tento objekt na pozadí centrální části BATTLESCREENU.
Na BATTLESCREENU se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek. Důle?itou roli zde hraje zrychlení a ne rychlost. Tzn, ?e Defiant se bude pohybovat rychleji ne? Galaxy. (Oproti SECMAPU nebo GALSCREENU, kde hrají roli impulzní a warp motory, tak?e se Defiant a Galaxy pohybují cca stejně rychle.)
Na SECMAPU mů?e být více jakýchkoliv lodí (i nepřátelských) na jednom poli. Výběr konkrétní lodi se provede kliknutím na dané pole a vybráním názvu lodi ze seznamu.
Na BATTLESCREENU mů?ou být lodě stejného typu (Defianty) na jednom poli a jde s nimi manipulovat jako s jednou jednotkou. Počet lodí v peruti je vyznačen číslem. Na BATTLESCREENU nemohou být na stejném poli lodě různého typu (Defiant a Galaxy)
Pokud hráč vybere mo?nost zaútočit na jinou loď na SECMAPU, nebo je ve válce s rasou, její? loď vstoupila na pole, kde se nachází hráčova loď/stanice, tak se hra automaticky přepne do BATTLESCREENU a vrátí se a? po dokončení boje (zničením jedné ze stran, nebo ústupem jedné ze stran, popř. kapitulací atd. ). Jiný způsob návratu na SECMAP není mo?ný. BATTLESCREEN má vlastní „tahy“ , tak?e ve?kerá činnost na BATTLESCREENU probíhá během jednoho tahu na SECMAPU resp. na GALMAPU.
Pokud jsou na bitevním poli přítomny stanice, satelity, doky atd. jsou přítomny jako nepohyblivé jednotky na BATTLESCREENU. Mají vlastní hodnoty proměnných (?títy, zbraně atd.) a účastní se buď pasivně (doky) nebo i aktivně (obrané satelity) bitvy.
Bitva na BATTLESCREENU jde vyře?it automaticky.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad návrh ovládacích prvků : Na schůzce jsem nebyl, tak?e nevím, ale řekl bych, ?e by vymý?lení systému ovládání opravdu nemělo být pouze na grafikovi. Grafik je grafik a ne designer. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : Ten program i unitu jsem dostal. Je to dobré, ale já myslel, ?e mi po?le? ře?ení toho příkladu s pohybujícím se pixelem :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:13 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
|
|
| Kovi: to snad nemyslí? v?ně...já neskáču na třetí krok z tebu vypsaných, ale vy mě nutíte dělat DESÁTÝ krok z unim vypsaných, a přitom jsme mo?ná u třetího, čtvrtého....tak?e promiň, ale přestaňte na mě laskavě v?echno házet.....! :-( |
|
|
|
| http://www.nic.tk/
logicky jako u nas |
|
|
|
| Sheedee
Ty delas na plusku ??? |
|
|
|
| Ha, tak?e do ikonek přibyl bird of prey, BTW, nevíte někdo, kde se registrujou ty zatracený TK domény? Potřeboval bych drdplus.tk |
|
|
|
| Uni: zaklad herniho systemu v 3screenu jsme tak trochu probrali, bylo by lepsi se nekde sejit... abys navázal a propracoval to... krom toho jsme hovořili o modulárním budování hry... ale to je třeba probrat s happzem :-))
Nejedes na Pilscon? Budeme tam happz, ja, Spock... |
|
|
|
| happz: nechci ti kecat do konverzace s Naku, ale prvni rijencovy vikend jsi na Pilsconu... :-))
Uni: Ano... podlehl jsem pod vlivem Spocka, Koviho, Maeho a piva ;-) |
|
|
|
| Naku: hm, az 30. rijence bych se mel dostavit ve zpracovatelnem stavu do CR. Ale nehodlam zahalet, naopak, hodlam v zahranici KOMPLETNE promyslet system zprav mezi klienty a servery - co, kdy, kdo, komu a co na to kdy rict. Tohle je IMHO jeste neprobada oblast - zatim nebyla moc potreba, ptze jsem se patlal v Allegru a s widgetama, ktery zacinam pilne zkouset, a pokud je odzkousim uspesne, a opravim uspesne (uspesna oprava je teoreticky pojem - v praktickem zivote se nevyskytuje ;-) tak muzeme vesele zacit ozivovat jednotlive screeny naplno. Ale: predtim se musime NUTNE sejit - pokud mozno v tom 1. rijencovem veekendu - a dohodnout se na jednotlivych subsystemech klienta, ktere se budou volat z jednotlivych screenu. Nemusime je mit napsany hned, ale pri ozivovani to musime mit uz urceny. To, co jsem zatim provadel ja, to 'ozivovani' bylo spis pro soukrome ladici ucely - nejaky paran si toho moc neuzije :) Dohodneme se na systemech a pak se muzeme pustit do prace naplno. Bude zacatek semestru, uceni skoro zadny... To to pojede... A oba budeme v Praze, takze dohoda taky pujde lehce... Snad se zadari.
Jinak co mam hotovo: pod Linuxem uz dojde az k nahrani prvniho screenu - kompletni inicializace pri startu, ktera je zatim potreba - logy, cesty, start Allegra, vyber vhodneho driveru, vyber vhodneho modu s tim, ze jeden na kazdy ovladac mam jako oblibeny a ten zkousim vzdy, abych zmlsanemu hraci udelal radost. Pak jsou hotove - krome par nejasnosti ohledne stylu psani :( - casti jako alokace pameti, hash tabulky, seznamy, XML parser, cast funkci pro MinGW32, ktere nezna, prakticky komplet Makefily a konfiguracni skripty, z GUI jsou pripravene graficke widgety pro jednotlive screeny (tlacitka, label, listbox, okno), nahravani jednotlivych screenu. Z klienta chybi tedy ozivit screeny, protokol a vnitrni systemy, ktere jsem zatim nedelal - to musime probrat. Ze serveru je hotovy jen takovy hlavni nahled, a pak cache pro hvezdne systemy a cesty pres galaktickou mapu - tohle asi bude obecne, predpokladam, ze na dalsich 2 screenech veleni se bude moct taky lod pohybovat, takze cesta z bodu A do bodu B se bude muset take vyhledavat. Ale algoritmus je vlastne stejny... |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|