Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 2001 - 2020 / 3834Starší   Nejstarší

JohnyDog - 24. září 2002 20:59sipka
ZAMĚŘIT
JohnyDog
IANAL, ale pokud vim Paramount, MPAA a ostatni zainteresovane strane nedelaji moc velke rozdily v tom kdyz je neco free a za penize. Zvlast pokud jde o obor kde zminene strany uz podnikaji - vychazeji hry ST: neco, a pravne ma dost slusne zastani argumentovat poskozovanim dobreho jmena firmy/produktu, a chtit minimalne poplatek z kazde kopie (i kdyz je to zdarma). Je to jenom muj nazor ale ja osobne bych do niceho takoveho nesel pokud bych nemel v ruce papir podepsany pravnim oddelenim paramountu a spol., ve kterem stoji ze muzu delat to co delam (za nejakych podminek) a ze mi v tom nebudou branit.
Anonym: Unimatrix325 - 24. září 2002 20:17sipka
ZAMĚŘIT
0
Kovi : to u? se pohybujeme na zajímavé půdě :-) chtělo by to v tomhle případě opravdu povolení od Paramountu resp. od Activisionu... pokud to bude někdo distribuovat a to za $, tak u? to není tak FREE a my nejsme tak bezúhoní...that´s imho...
Kovi - 24. září 2002 20:03sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
No, to je taky docela zajimava pripominka. To mame furt starost, jestli by to treba nevydal Activision nebo i nekdo jinej a nakonec se muze ukazat, ze by to snad ani komercne vyjit nemohlo, ci co. V tomhle me teda nekdo poucte, at vim, na cem jsem a neslibuju nekde neco, co nemuzeme splnit.

Hele, a proc je tu takovy mrtvo?:-)
Naku - 24. září 2002 19:32sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Ja bych v tom nevidel problem, ale
je mozne (??? - ted nevim), ze nektera
z knihoven kterou uzivame je pod GPL a to by tomu branilo. Nicmene to urcite nejni samotny Allegro - to ma velice sveraznou licenci-nelicenci...
Kovi - 23. září 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
ALL: Tohle nam dorazilo do tymovy posty:

Ahoj, jmenuji se Luc de Dubois, jsem marketingovym reditelem a reditelem PR spolecnosti Simusoft Publishing, serveroamerickeho vydavatele. Divali jsem se na produkty, ktere prave vyvijite a shledali jsme je opravdu zajimavymi. Shanite vydavatele pro svoje hry, ktere vyvijite? Hodne lidi v nasem tymu je fandy Star Treku a nekteri hrali ST: BOTF dlouhou dobu. Budte si jisti, ze produkty, ktere prave vyvijite, jsou pro nas skutecne zajimave.

Chteli jsme vedet, jestli vlastne shanite vydavatele a pokud ano, zda by vas nas navrh mohl zajimat.
Mohli bychom vydavat vase produkty po cele Severni Americe, Evrope, Asii a Australii.
Doufame, ze brzy odpovite na nase otazky a doufame v lepsi vzajemne vztahy. Pokud mate nejake otazky o tom, kdo jsme, navstivte prosim: www.simusoft.com

Tak, ja to vidim asi takhle: (a ted sem sproste zkopiruju mail pro Spocka:-))

Endless Universe se to netyka - to je modifikace, to muze vyjit (resp. musi, rek bych) zadara. Final Journey - to je jasny ST, kdyz to Activision zamitne, tak mame utrum, nicmene engine by se nechal pouzit pro jinou supr-cupr adventku, Academy zrejme nema smysl distribuovat worldwide, takze tu jde hlavne o Evolution a tady to je takhle: Kdyz to Activision zamitne, tak vydame nejakou jinou sci-fi tahovku, ke ktery pak "nekdo bezejmenny" udela ST skin a to by vlastne slo vydat pod SimuSoftem - a byly by prachy (doufam), no a pokud by se to Activisionu libilo, tak to vyjde u nich a byly by prachy (doufam). Ted me nic moc jinyho nenapada.

Nuze, reagujte, at muzu reagovat ja:-)
Naku - 22. září 2002 21:49sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Aha... ovladas. A k cemu ovladat ?
Tady si proste vyberes jeden (z tech 5000), kterej se pohybuje ve spravnym uhlu a rychlost si zmenis.....
0k0k0k0k... priznavam... asi sem tak uplne nepochopil zadani :)
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:01sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : hejbou...ale ne tak, jak jsem měl na mysli... tohle je výbuch a já jsem chtěl pohybující se pixel, který ovládá? (rychlost a úhel) :-)
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:00sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : co má? na mysli ?? :-)
PVH - 22. září 2002 18:05sipka
ZAMĚŘIT
PVH
uni: děkuju děkuju děkuju děkuju, a je?tě jednou děkuju, ?es to sem napsal....u? jsem myslel, ?e se mi to nepodaří vysvětlit......díky....
Naku - 22. září 2002 12:08sipka
ZAMĚŘIT
Naku
BTW. Proc je na artworkach na nasi PAGE i ten obrazek z toho miho prehistorickyho traileru??
Naku - 22. září 2002 12:06sipka
ZAMĚŘIT
Naku
Uni
Nechapu... nehejbou se snad ty pixely ??????????????????????
Kovi - 22. září 2002 00:00sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
Uni: ad homepage: Jestli mas na mysli .tk domenu, tak to je mozny, Spock s tim mel uz taky nejaky trable. Pro nejnovejsi verzi WDK Games site (jen cesky) jdi na http://bigas.gameplanet.cz/wdk.

Ohledne konkretnejsich navrhu battlescreenu bys mel zrejme kontaktovat Jirku006 a spolu se domluvit, protoze Jirka snad ve volnym case zacne pracovat na Developers Guide a s nejvetsi pravdepodobnosti se zacne bud battlescreenem nebo mapsecem
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:29sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW zdá se mi to, nebo nefungují WDK home stránky ?
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:20sipka
ZAMĚŘIT
0
BTW jsem opět trochu vylep?il svůj archiv. Tedy lépe řečeno archiv ST:E, proto?e tam jsou i obrázky od PVH (dopsal jsem tam, kdo je autor :-) Doplnil jsem pár svých příspěvků a přidal pár odkazů (StarNet, Sheedeeho video atd.) Doufám, ?e to oceníte a ?e se archiv stane jakýmsi hlavním shroma?di?těm nápadů a materiálů.

http://www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Pro ty co to nevědí :-)
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:15sipka
ZAMĚŘIT
0
Tak?e bych shrnul základní otázky BATTLESCREENU :
1) Zabírá pouze jedno pole SECMAPU, nebo více ? (např. 9)
2) Je pouze na jedné obrazovce, nebo je scrolovatelný (v případě více polí SECMAPU) ?
3) Mů?e na něm být více lodí na jednom poli ?

Můj osobní názor je :
BATTLESCREEN je scrolovatelný a celkově zabírá 9 polí SECMAPU. Aktuální obrazovka zabírá plochu o velikosti právě jednoho pole SECMAPU (ale je plynule scrolovatelná, tzn, ?e aktuální obrazovka mů?e zabírat více ne? jedno pole SECMAPU, např. půlku jednoho a půlku druhého atd.).
Pokud se bitva odehrává na orbitě planety, nebo jiného útvaru (červí díry), pak je tento objekt na pozadí centrální části BATTLESCREENU.
Na BATTLESCREENU se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek. Důle?itou roli zde hraje zrychlení a ne rychlost. Tzn, ?e Defiant se bude pohybovat rychleji ne? Galaxy. (Oproti SECMAPU nebo GALSCREENU, kde hrají roli impulzní a warp motory, tak?e se Defiant a Galaxy pohybují cca stejně rychle.)
Na SECMAPU mů?e být více jakýchkoliv lodí (i nepřátelských) na jednom poli. Výběr konkrétní lodi se provede kliknutím na dané pole a vybráním názvu lodi ze seznamu.
Na BATTLESCREENU mů?ou být lodě stejného typu (Defianty) na jednom poli a jde s nimi manipulovat jako s jednou jednotkou. Počet lodí v peruti je vyznačen číslem. Na BATTLESCREENU nemohou být na stejném poli lodě různého typu (Defiant a Galaxy)
Pokud hráč vybere mo?nost zaútočit na jinou loď na SECMAPU, nebo je ve válce s rasou, její? loď vstoupila na pole, kde se nachází hráčova loď/stanice, tak se hra automaticky přepne do BATTLESCREENU a vrátí se a? po dokončení boje (zničením jedné ze stran, nebo ústupem jedné ze stran, popř. kapitulací atd. ). Jiný způsob návratu na SECMAP není mo?ný. BATTLESCREEN má vlastní „tahy“ , tak?e ve?kerá činnost na BATTLESCREENU probíhá během jednoho tahu na SECMAPU resp. na GALMAPU.
Pokud jsou na bitevním poli přítomny stanice, satelity, doky atd. jsou přítomny jako nepohyblivé jednotky na BATTLESCREENU. Mají vlastní hodnoty proměnných (?títy, zbraně atd.) a účastní se buď pasivně (doky) nebo i aktivně (obrané satelity) bitvy.
Bitva na BATTLESCREENU jde vyře?it automaticky.
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH : ad návrh ovládacích prvků : Na schůzce jsem nebyl, tak?e nevím, ale řekl bych, ?e by vymý?lení systému ovládání opravdu nemělo být pouze na grafikovi. Grafik je grafik a ne designer.
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:14sipka
ZAMĚŘIT
0
Naku : Ten program i unitu jsem dostal. Je to dobré, ale já myslel, ?e mi po?le? ře?ení toho příkladu s pohybujícím se pixelem :-)
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:13sipka
ZAMĚŘIT
0
Kde je Pilscon a kdy ?
PVH - 21. září 2002 20:11sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Kovi: to snad nemyslí? v?ně...já neskáču na třetí krok z tebu vypsaných, ale vy mě nutíte dělat DESÁTÝ krok z unim vypsaných, a přitom jsme mo?ná u třetího, čtvrtého....tak?e promiň, ale přestaňte na mě laskavě v?echno házet.....! :-(
wewerka - 21. září 2002 19:30sipka
ZAMĚŘIT
wewerka
http://www.nic.tk/
logicky jako u nas

Nejnovější   Novější 2001 - 2020 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o