|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
|
| ja na to proste hazu bobek. modifikovat hl je naprosto beztrstne a co se samotne trek licence tyce, prinejhorsim vse vydam anonymne. |
|
|
|
| tak mě napadá....co o tom chlapovi víme?? Ale pokud je ten co říká.....potě? pánbůh. Nerad to připomínnám, ale mělo by se mu říct, ?e Act (c)(r)TM má na star trek monopol do 2008...(?) tak?e jako star trek to asi nevydaj...BTW: co myslíte, ?e ho přivedlo na my?lenku vydat evol a ostatní, kdy?, konkrétně z evol, viděl dva screeny a logo, a přečetl si dvacet zasněnejch vět...:-))) ?e by to na něj udělalo takovej dojem....to bych býval nečekal.... BTW: Spocku, jak ty má? právně vyře?enoej Endless Universe? Half life se smí volně, takhle totálně, modifikovat? a star trek modifikace se jako hry nepočítaj? zajímá mě to prosím vysvětli.... |
|
|
|
| JohnyDog: Diky za nazor. Tohle je takovej zamotanej problem, kterej uz nejakou dobu resime. Nakonec jsme se rozhodli tak, ze zatim za Activisionem ani Paramountem nepujdeme, nebudeme kolem her delat na Inetu velkej humbuk a pak se vytasime az s temer hotovym produktem. V tyhle branzi to udajne funguje tak, ze kdyz chces neco dokazat, tak nesmis chodit za nekym a "Ja mam napad. Ja bych.. a kdyby ste...", ale mas to proste udelat a donest to ukazat. To je prej lepsi a tak se aspon pozna, ze v tobe neco je, a ze umis dotahnout veci do konce. Tak to tak zkusime a uvidime... |
|
|
|
| Uni: Takhle, jak jsem rikal: Kdyz Paramount a Activision zamitnou nase dila jako ST, tak mame smulu a balime. Jedina STEVOL se necha (i kdyz to bude fuska) predelat na "pouhou" EVOL a tam ma pak Actvi(c)(r)(TM) s Paramountem (a Viacom company) smulu:-)
ALL: Nicmene tohle JE HODNE ZAJIMAVY:
Flash news na GamePlanet.cz: Infogrames, Quicksilver Software a stránka Apolyton spustili soutě? pro 25 ?ťastlivců, kteří budou mít tu čest býti beta-testery hry Master of Orion III.
A pokud se nemylim, hihihihi, tak tohle je homepage MoO3: click for further information:-)
No, ted se divam, ze soutez o beta test skoncila v patek, takze tam se uz nikdo z nas neprocpe (pokud to vubec slo pro US nerezidenty, zname to). Aha, uz to vidim - only US, Canada and Mexico (Tequilla!) - ted tam maj nejaky tornado, tak na to maj urcite naladu. No, kazdopadne na ty strance toho moc nemaj. Aspon sem teda napr. nenarazil na zadnej screenshot, treba jsou nekde jinde. To by mohla bejt slusna konkurence pro nestartrekovou EVOL!
Nejaky screeny jsem nasel u Australanu: tady. Hmm, ale taky jim to nejak nefrci:-( Ja snad z ty hry nic neuvidim!
|
|
|
|
| IANAL, ale pokud vim Paramount, MPAA a ostatni zainteresovane strane nedelaji moc velke rozdily v tom kdyz je neco free a za penize. Zvlast pokud jde o obor kde zminene strany uz podnikaji - vychazeji hry ST: neco, a pravne ma dost slusne zastani argumentovat poskozovanim dobreho jmena firmy/produktu, a chtit minimalne poplatek z kazde kopie (i kdyz je to zdarma). Je to jenom muj nazor ale ja osobne bych do niceho takoveho nesel pokud bych nemel v ruce papir podepsany pravnim oddelenim paramountu a spol., ve kterem stoji ze muzu delat to co delam (za nejakych podminek) a ze mi v tom nebudou branit. |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 24. září 2002 20:17 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Kovi : to u? se pohybujeme na zajímavé půdě :-) chtělo by to v tomhle případě opravdu povolení od Paramountu resp. od Activisionu... pokud to bude někdo distribuovat a to za $, tak u? to není tak FREE a my nejsme tak bezúhoní...that´s imho... |
|
|
|
| No, to je taky docela zajimava pripominka. To mame furt starost, jestli by to treba nevydal Activision nebo i nekdo jinej a nakonec se muze ukazat, ze by to snad ani komercne vyjit nemohlo, ci co. V tomhle me teda nekdo poucte, at vim, na cem jsem a neslibuju nekde neco, co nemuzeme splnit.
Hele, a proc je tu takovy mrtvo?:-) |
|
|
|
| Ja bych v tom nevidel problem, ale
je mozne (??? - ted nevim), ze nektera
z knihoven kterou uzivame je pod GPL a to by tomu branilo. Nicmene to urcite nejni samotny Allegro - to ma velice sveraznou licenci-nelicenci... |
|
|
|
| ALL: Tohle nam dorazilo do tymovy posty:
Ahoj,
jmenuji se Luc de Dubois, jsem marketingovym reditelem a reditelem PR spolecnosti Simusoft Publishing, serveroamerickeho vydavatele. Divali jsem se na produkty, ktere prave vyvijite a shledali jsme je opravdu zajimavymi. Shanite vydavatele pro svoje hry, ktere vyvijite? Hodne lidi v nasem tymu je fandy Star Treku a nekteri hrali ST: BOTF dlouhou dobu. Budte si jisti, ze produkty, ktere prave vyvijite, jsou pro nas skutecne zajimave.
Chteli jsme vedet, jestli vlastne shanite vydavatele a pokud ano, zda by vas nas navrh mohl zajimat. Mohli bychom vydavat vase produkty po cele Severni Americe, Evrope, Asii a Australii.
Doufame, ze brzy odpovite na nase otazky a doufame v lepsi vzajemne vztahy. Pokud mate nejake otazky o tom, kdo jsme, navstivte prosim: www.simusoft.com
Tak, ja to vidim asi takhle: (a ted sem sproste zkopiruju mail pro Spocka:-))
Endless Universe se to netyka - to je modifikace, to muze
vyjit (resp. musi, rek bych) zadara. Final Journey - to je jasny ST, kdyz to
Activision zamitne, tak mame utrum, nicmene engine by se nechal pouzit pro
jinou supr-cupr adventku, Academy zrejme nema smysl distribuovat worldwide,
takze tu jde hlavne o Evolution a tady to je takhle: Kdyz to Activision
zamitne, tak vydame nejakou jinou sci-fi tahovku, ke ktery pak "nekdo
bezejmenny" udela ST skin a to by vlastne slo vydat pod SimuSoftem - a byly
by prachy (doufam), no a pokud by se to Activisionu libilo, tak to vyjde u
nich a byly by prachy (doufam). Ted me nic moc jinyho nenapada.
Nuze, reagujte, at muzu reagovat ja:-) |
|
|
|
| Uni
Aha... ovladas. A k cemu ovladat ?
Tady si proste vyberes jeden (z tech 5000), kterej se pohybuje ve spravnym uhlu a rychlost si zmenis.....
0k0k0k0k... priznavam... asi sem tak uplne nepochopil zadani :) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:01 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Naku : hejbou...ale ne tak, jak jsem měl na mysli... tohle je výbuch a já jsem chtěl pohybující se pixel, který ovládá? (rychlost a úhel) :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 22. září 2002 20:00 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : co má? na mysli ?? :-) |
|
|
|
| uni: děkuju děkuju děkuju děkuju, a je?tě jednou děkuju, ?es to sem napsal....u? jsem myslel, ?e se mi to nepodaří vysvětlit......díky.... |
|
|
|
| BTW. Proc je na artworkach na nasi PAGE i ten obrazek z toho miho prehistorickyho traileru?? |
|
|
|
| Uni
Nechapu... nehejbou se snad ty pixely ?????????????????????? |
|
|
|
| Uni: ad homepage: Jestli mas na mysli .tk domenu, tak to je mozny, Spock s tim mel uz taky nejaky trable. Pro nejnovejsi verzi WDK Games site (jen cesky) jdi na http://bigas.gameplanet.cz/wdk.
Ohledne konkretnejsich navrhu battlescreenu bys mel zrejme kontaktovat Jirku006 a spolu se domluvit, protoze Jirka snad ve volnym case zacne pracovat na Developers Guide a s nejvetsi pravdepodobnosti se zacne bud battlescreenem nebo mapsecem |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:29 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW zdá se mi to, nebo nefungují WDK home stránky ? |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:20 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| BTW jsem opět trochu vylep?il svůj archiv. Tedy lépe řečeno archiv ST:E, proto?e tam jsou i obrázky od PVH (dopsal jsem tam, kdo je autor :-) Doplnil jsem pár svých příspěvků a přidal pár odkazů (StarNet, Sheedeeho video atd.) Doufám, ?e to oceníte a ?e se archiv stane jakýmsi hlavním shroma?di?těm nápadů a materiálů.
http://www.sweb.cz/raptors/archiv.htm
Pro ty co to nevědí :-) |
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:15 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tak?e bych shrnul základní otázky BATTLESCREENU :
1) Zabírá pouze jedno pole SECMAPU, nebo více ? (např. 9)
2) Je pouze na jedné obrazovce, nebo je scrolovatelný (v případě více polí SECMAPU) ?
3) Mů?e na něm být více lodí na jednom poli ?
Můj osobní názor je :
BATTLESCREEN je scrolovatelný a celkově zabírá 9 polí SECMAPU. Aktuální obrazovka zabírá plochu o velikosti právě jednoho pole SECMAPU (ale je plynule scrolovatelná, tzn, ?e aktuální obrazovka mů?e zabírat více ne? jedno pole SECMAPU, např. půlku jednoho a půlku druhého atd.).
Pokud se bitva odehrává na orbitě planety, nebo jiného útvaru (červí díry), pak je tento objekt na pozadí centrální části BATTLESCREENU.
Na BATTLESCREENU se lodě pohybují pomocí manévrovacích trysek. Důle?itou roli zde hraje zrychlení a ne rychlost. Tzn, ?e Defiant se bude pohybovat rychleji ne? Galaxy. (Oproti SECMAPU nebo GALSCREENU, kde hrají roli impulzní a warp motory, tak?e se Defiant a Galaxy pohybují cca stejně rychle.)
Na SECMAPU mů?e být více jakýchkoliv lodí (i nepřátelských) na jednom poli. Výběr konkrétní lodi se provede kliknutím na dané pole a vybráním názvu lodi ze seznamu.
Na BATTLESCREENU mů?ou být lodě stejného typu (Defianty) na jednom poli a jde s nimi manipulovat jako s jednou jednotkou. Počet lodí v peruti je vyznačen číslem. Na BATTLESCREENU nemohou být na stejném poli lodě různého typu (Defiant a Galaxy)
Pokud hráč vybere mo?nost zaútočit na jinou loď na SECMAPU, nebo je ve válce s rasou, její? loď vstoupila na pole, kde se nachází hráčova loď/stanice, tak se hra automaticky přepne do BATTLESCREENU a vrátí se a? po dokončení boje (zničením jedné ze stran, nebo ústupem jedné ze stran, popř. kapitulací atd. ). Jiný způsob návratu na SECMAP není mo?ný. BATTLESCREEN má vlastní „tahy“ , tak?e ve?kerá činnost na BATTLESCREENU probíhá během jednoho tahu na SECMAPU resp. na GALMAPU.
Pokud jsou na bitevním poli přítomny stanice, satelity, doky atd. jsou přítomny jako nepohyblivé jednotky na BATTLESCREENU. Mají vlastní hodnoty proměnných (?títy, zbraně atd.) a účastní se buď pasivně (doky) nebo i aktivně (obrané satelity) bitvy.
Bitva na BATTLESCREENU jde vyře?it automaticky.
|
|
|
Anonym: Unimatrix325 - 21. září 2002 20:14 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH : ad návrh ovládacích prvků : Na schůzce jsem nebyl, tak?e nevím, ale řekl bych, ?e by vymý?lení systému ovládání opravdu nemělo být pouze na grafikovi. Grafik je grafik a ne designer. |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|