Trekkies.cz StarTrek.cz Sickbay CZ Kontinuum StarTrekKnihy.cz WARP TrekCORE TrekCollective Memory Alpha Memory Beta Ex Astris Scientia Treknews.de


 

   ARCHÍV FÓR

 
 REGISTRACE
 
Nick: 
Heslo: 
  
 Zaslání hesla
 

ARCHÍV=> WDK Games

Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...




Autor:  Text:     
Nejnovější   Novější 1913 - 1932 / 3834Starší   Nejstarší

one.man - 20. říjen 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
one.man
PVH,na ten názor má? právo, já taky nedělám ?ádnou grafiku profesionálně a ani vlastně na amatérské úrovni,jen jsem myslel,?e minimálně některé elementy,které ten program doká?e vygenerovat by vám mohly ulehčit práci,si ho zkus stáhnout,moc nemá,kolem mega.Jo,co se týče překladů, tak mů?u nabídnout ital?tinu a snad i ?paněl?tinu,na aj je vás asi dost a na nj asi taky,co?
Anonym: happz - 19. říjen 2002 21:56sipka
ZAMĚŘIT
0
PVH: klid, jen si tak zkousim nanecisto par veci, ktery popsal Jirka v developer's guide, abych taky vedel, co se mi nelibi a co bude hodne etzky napsat.
PVH - 19. říjen 2002 20:53sipka
ZAMĚŘIT
PVH
Happz: co?e battle screen?! okam?itě mi dej innformace, ať mů?u máknout na grafice!! (tedy pokud nedělá? něco total obecnýho)

On.Man díval jsem na ty walpappery.....upřímě ty kousky z kterejch sou sestavený´vyrobimve spolupráci se scheedeem taky a walpapery jsou hrozně přeplácaný a .....nic proti tobě....jen....já bych se pod to nepodepsal. Otázka zní za kolik procent mů?e program a za kolik ty...typnul bych to na chybu která vzniká programem.....některý programy tě prstě do něčeho částečně tlačej....
Kovi - 19. říjen 2002 20:42sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Vyborne (k tomu battlescreenu). No a k tomu prekladani - tak to bylo (aspon mnou) mysleno od zacatku. Kdyby ses me byl byval zeptal, byl bych ti to byl byval rekl a tys nemusel prepisovat tuny pismenek. Ale je to jedine dobre. Treba Civilizace se taky dobre prekladala - TXTs. Hlavne aby to nebylo jako Bridge Commander - vety generovany z nekolika vicepouzitelnych retezcu. Pokud vite, co tim myslim, jste v obraze. Pokud ne, jste pod obraz a mate smulu:-)
happz - 19. říjen 2002 20:35sipka
ZAMĚŘIT
happz
No, abyste si nemysleli, ze se flakam, tak jsem si taky uvedomil, ze ta hra bude asi vicejazycna :) A tak jsem musel prepsat dost veci, takze ted je preklad zalezitosti prekladu jednoho textaku, ze ktereho se nacitaji retezce. Takze pripadnym prekladatelum jsem podstatne ulehcil praci. A jinak jsem se dal do toho battlescreenu.
happz - 19. říjen 2002 10:57sipka
ZAMĚŘIT
happz
sheedee: tak tohle bych se neodvazil tvrdit ani pod vlivem... Julie dokaze cokoliv, co zvladne Allegro - a jen tak mimochodem, to zvladne cokoliv, co zvladne Tvoje graficka karta. Nic vic, nic min.

A s prodejem julie bych to taky nevidel tak radostne - OpenSource. I kdyby se nekdo nahle rozhod, ze nam utne tipec a bude se to prodavat, myslim, ze v pohode stihnu vypustit par kopii do sveta... A pak uz je to jedno... A navic, zdrojaky mam v hlave, ty mi vzit nikdo nemuze :) To jen tak na okraj pro prpadne silence, kteri by chteli z nejakeho duvodu prodavat julii za nekrestansky peniz :)
Sheedee - 19. říjen 2002 01:03sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Kovi:
Jenom?e Quake engine má podporu v?eho mo?nýho a je kvalitní, kde?to ten ná? bude rád za 256 barev...
Kovi - 18. říjen 2002 22:32sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
one.man: dival jsem se na ten link. Pekny wallpapery tam jsou, to musim uznat

ad licence (a promin Jirko, ze se k tomu vracim): s tim si hlavu nelam, nikdo totiz vubec nevi, jak to ve finisi bude, takze klid:-))

Sheedee: Peknej skin, ty kraso:-) Ale ted me napadlo: Kdyz id Software vydelava takovy prachy na prodeji Quakex enginu, tak proc bysme nemohli my vydelat na prodeji Julie? A STEVOL by klidne mohla byt skin:-))
Sheedee - 18. říjen 2002 19:56sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
one.man:
StarTrek Evolution bude freeware hra, ale nebude oficálně star trek.
Ve výsledku se ov?em nioc nemění jedná se jenom o právní kličku.

A co se týče postihování freeware her, to za a)
Není v moci Paramountu, proto?e licenci má zaplacenou Activision
za b)
Freeware hry je mo?né postihovat úplně stejně jako copyrightové. Z právního hlediska není rozdíl, jestli na hře něco vydělá? nebo ne, ale ?kodu majiteli licence způsobí? v?dycky (Vem si například, ?e by STE vy?la přibli?ně ve stejnou dobu jako Birth of the Federation II, pak se BOTF2 prodá méně, proto?e STE bude zadarmo a spouszta lidí jí dá přednost)
one.man - 18. říjen 2002 15:47sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Já nevím,ale víc se mi líbilo, kdy? jste chtěli vytvořit freeware ST hru,ne? teď kdy se to u? téměř chystáte prodat.Freewarovky nikdo nepostihuje,dokonce ani paramount ne,a ?e jich u? vzniklo
one.man - 18. říjen 2002 15:38sipka
ZAMĚŘIT
one.man
Updatujte trochu ty stránky,dejte tam aspoň ty návrhy,Jinak 2D grafikům zkuste program Universe image creator z www.diardsoftware.com seriove číslo je na serials 2000 a co to umí se mů?ete podívat na www.tenzor.cz/oneman sekce wallpapery, umí to nádherný hvězdný obrázky
Anonym: Sheedee - 18. říjen 2002 15:09sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz: Skvělý jméno :-)) U? vidím ty koviho marketingový hlá?ky "Skin startek evolution bě?ící na herním startegickém engine Julia je dodáván společně s enginem jako prezentační materiál", co? 'de :-)) BTW v pondělí u? sna dostanu zpátky svoje milovaný 3d studio a mo?ná přestanu dokonce pařit warcrafta III a unreal tornament 2003 beta (dokonalá hra mimochodem) a vrhnu se zpět na tvorbu grafiky. Jinak se omlouvám za svou nefunkčnost, ale mrtvej disk, je mrtvej disk
Kovi - 18. říjen 2002 00:08sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: Julia? Proc ne:-) A co se skoly tyce: Musis to delat jako ja: Nechod prvnich par tydnu do skoly, pak te nikdo nemuze z niceho logicky zkouset:-)
happz - 17. říjen 2002 21:52sipka
ZAMĚŘIT
happz
Takze, dnesnim dnem u me na disku prestal existovat projekt ST: Evolution, protoze k nemu ja prispeju pouze softwarovou casti, tedy enginem tahove strategie. Prepsal jsem svechny Credits soubory, vsechny hlavicky, takze se v nich absolutne neobjevuje slovo Star Trek nebo neco podobnyho. Jeste zrusim stranky na SF a zalozim je pro ten engine (jak by se Vam libilo jmeno Julia? :) A bude hotovo. Teda papirove. A vesele muzeme 'tajne' poktacovat na skinu, ktery bude tvorit ST:E :) Tajne...

Sheedee: pro tebe tedy pozpatku...

Jirka: mmt, dneska to konecne poradne prosctu, 1. dva tydny byly nepekny, kazdej myslel, ze nas muze vesele zkoyuset z minulyho semestru :(
Sheedee - 16. říjen 2002 19:35sipka
ZAMĚŘIT
Sheedee
Hppz: Já v ?oku nejsem, proto?e příspěvky čtu zásadně od nejnověj?ího po nejstar?í, dokud mně to nepřestane bavit (:-)), tak?e sem věděl jak to dopadlo :-DD
Jirka006 - 16. říjen 2002 10:05sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: Souhlas.... ale pří?tě nás tak neděs, jo? :-)) Koukals na ten DevGuide? Má? k tomu něco? Pokud jo, tak mi to hoď do mailu. Díky.
Anonym: Unimatrix325 - 15. říjen 2002 20:18sipka
ZAMĚŘIT
0
Happz : vydechnout...teď.... uuuuuuuf :-)
Kovi - 15. říjen 2002 14:44sipka
ZAMĚŘIT
Kovi
happz: To je dobrej napad. S tim se necha jenom souhlasit. Rek bych, ze to muze jedine prospet pri pripadnym budoucim prodeji hry.
happz - 15. říjen 2002 11:20sipka
ZAMĚŘIT
happz
Jne vas trosku zkousim :) Nemejte mi to za zle, ale v tom prispevku jsem nelhal. Opravdu koncim s vyvojem jisteho jadra tahove strategie pod nazvem Star Trek: Evolution.

Ale: je to jen kosmeticka zmena :) Chci predejit pripadnym komplikacim v budoucnosti, a proto prejmenuju to hraci jadro na neco, co nesouvisi se Star Trekem, abychom se vyhli komplikacim v pozdejsich dobach, a ja prejmenovavani tisice souboru. Takze pro vas se v podstate nic nemeni, pro me taky ne, jen to jaderko se bude jmenovat jinak. A cela ST:E se oficialne stane 'pouhym' skinem pro to jadro. Kterym vlastne byla uz od pocatku, kdyz se to vezme kolem a kolem - to jadro je tak obecny, ze na to neni problem kydnout treba i Civilizaci I, pokud se to nejakymu silenci zaxce.

Ale to jsem Vas dostal, co? :)) Ne, me nesmite brat moc vazne ;-)
Jirka006 - 15. říjen 2002 09:59sipka
ZAMĚŘIT
Jirka006
happz: myslí? to vá?ně nebo ?ertuje??
...co bychom řekli? "Balíme!" ;-)))

Nejnovější   Novější 1913 - 1932 / 3834Starší   Nejstarší
HLAVNÍ STRÁNKA

UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE

NASTAVENÍ
FAQ
ARCHÍV ]


Sponzoruje KRAXNET spol. s r.o