|
Spravuje: Mr.Spock
Počet příspěvků: 3834
|
Bývalá veřejná diskuse členů vývojářského týmu WDK Games, do které se mohl zapojit opravdu ka?dý, dnes "jen" nejnav?těvovaněj?í fórum s řadou hybridních bytostí bez mozku...
|
|
Anonym: happz - 21. říjen 2002 16:36 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Tady nejde o to, ze nechceme vicejazycnost. Tady jde o to, ze ji NEPOTREBUJEME hned - tedy preklady. Zakladni kameny pro jazykove mutace jsem polozil o vikendu (zkontrolovat a prepisovat 150 kB zdrojovych kodu... co muze byt horsiho?) takze ted uz nic nebrani psani mutacnich souboru (nebo katalogu, jak hovori oficialni dokumentace :) Faktem ale je, ze neni treba tristit sily na to, co neni zatim potreba - pokud bude mit one.man zajem nam pomoct s prekladem do intalstiny apod. tak budeme mit samozrejme prislusnou radost, mozna ho i obejmeme, ale zatim to neni potreba a muze nam pomoct s necim jinym (pokud ma zajem) Nehlede na to, ze ani nema co prekladat - jazykove mutace si vytvarim doma sam, podle toho, co potrebuji vypsat, pridavam do souboru dalsi a dalsi retezce. System jejich nacitani a vypisu je hotovy, pak predhodim smecce prekladatelu vzorovy soubopr treba pro cestinu a muzou se do toho pustit - samotny preklad taky neni zrovna brnkacka. |
|
|
Anonym: Sheedee - 21. říjen 2002 14:45 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| Jestli chceme aby STE byla úspě?ná i v tvrdém konkurenčním boji proti komerčním hrám za miliony dolarů, tak by vícejazyčnost a skutečná univerzálnost měla bejt ná? hlavní trumf, ne? Nebo snad happz zvládne naprogramovat 3d engine vesmíru, srovnatelnej alespoň s homeworldem? Asi ne, tak?e musíme uspět jinde ne? v technickém zpracování. |
|
|
|
| Kovi: hm, ja jsem to nenapsal dost jasne - V1full :) |
|
|
|
| happz, one.man: Souhlasim s happzem, ze je dobry mit nekoho na preklady do italstiny a spanelstiny (BTW: muzu nekde videt neco, cos prelozil?), ale nemyslim si, ze by bylo treba plytvat zdroje na to, aby uz v prvni verzi hry byly vsemozny jazyky. Teda pokud 1. verzi nemysli happz v1.0 full. Jinak, co se nemciny tyce - od ty davam ruce pryc - z tohohle jazyku se jednou zblaznim ale ne dneska:-) |
|
|
|
| one.man: italstina? spanelstina? Super :) To se bude tedy hned od zacatku vesele sirit do ciziny :) Teda, bude pripravena pro sireni do ciziny. Ted o vikendu jsem dodelal navrhy na API pro vicejazycnost a zacal psat soubory pro cestinu a anglictinu. Pokud bude hned pri vydani 1. verze spanelstina a italstina... tak to bude vlastne dokonaly... :) |
|
|
|
| PVH,chci,po?li na mail,mo?ná bys mi mohl s flashem trochu pomoct,na disku mám instalačku pětky a chtěl bych s tím trochu začít,ale nemám páru jak:-)) |
|
|
|
| jirka006: je developers guide příli? rozsáhlý, nebo by se ve?el do jednoho e-mailu? co? mohu ho vidět? |
|
|
|
| onbe.man chápu tě.....kdy? se mi poprvé dostal do ruky flash.....nechtěj to vidět.....:))) |
|
|
|
| A mimochodem,s tou přeplácaností souhlasím, to jsem měl radost z toho programu a zkou?el co to v?ecko umí, ale já se zlep?ím a bude to vyvá?eněj?í, čestný pionýrský |
|
|
|
| PVH,na ten názor má? právo, já taky nedělám ?ádnou grafiku profesionálně a ani vlastně na amatérské úrovni,jen jsem myslel,?e minimálně některé elementy,které ten program doká?e vygenerovat by vám mohly ulehčit práci,si ho zkus stáhnout,moc nemá,kolem mega.Jo,co se týče překladů, tak mů?u nabídnout ital?tinu a snad i ?paněl?tinu,na aj je vás asi dost a na nj asi taky,co? |
|
|
Anonym: happz - 19. říjen 2002 21:56 |  |
| ZAMĚŘIT
|
|
| PVH: klid, jen si tak zkousim nanecisto par veci, ktery popsal Jirka v developer's guide, abych taky vedel, co se mi nelibi a co bude hodne etzky napsat. |
|
|
|
| Happz: co?e battle screen?! okam?itě mi dej innformace, ať mů?u máknout na grafice!! (tedy pokud nedělá? něco total obecnýho)
On.Man díval jsem na ty walpappery.....upřímě ty kousky z kterejch sou sestavený´vyrobimve spolupráci se scheedeem taky a walpapery jsou hrozně přeplácaný a .....nic proti tobě....jen....já bych se pod to nepodepsal. Otázka zní za kolik procent mů?e program a za kolik ty...typnul bych to na chybu která vzniká programem.....některý programy tě prstě do něčeho částečně tlačej.... |
|
|
|
| happz: Vyborne (k tomu battlescreenu). No a k tomu prekladani - tak to bylo (aspon mnou) mysleno od zacatku. Kdyby ses me byl byval zeptal, byl bych ti to byl byval rekl a tys nemusel prepisovat tuny pismenek. Ale je to jedine dobre. Treba Civilizace se taky dobre prekladala - TXTs. Hlavne aby to nebylo jako Bridge Commander - vety generovany z nekolika vicepouzitelnych retezcu. Pokud vite, co tim myslim, jste v obraze. Pokud ne, jste pod obraz a mate smulu:-) |
|
|
|
| No, abyste si nemysleli, ze se flakam, tak jsem si taky uvedomil, ze ta hra bude asi vicejazycna :) A tak jsem musel prepsat dost veci, takze ted je preklad zalezitosti prekladu jednoho textaku, ze ktereho se nacitaji retezce. Takze pripadnym prekladatelum jsem podstatne ulehcil praci. A jinak jsem se dal do toho battlescreenu. |
|
|
|
| sheedee: tak tohle bych se neodvazil tvrdit ani pod vlivem... Julie dokaze cokoliv, co zvladne Allegro - a jen tak mimochodem, to zvladne cokoliv, co zvladne Tvoje graficka karta. Nic vic, nic min.
A s prodejem julie bych to taky nevidel tak radostne - OpenSource. I kdyby se nekdo nahle rozhod, ze nam utne tipec a bude se to prodavat, myslim, ze v pohode stihnu vypustit par kopii do sveta... A pak uz je to jedno... A navic, zdrojaky mam v hlave, ty mi vzit nikdo nemuze :) To jen tak na okraj pro prpadne silence, kteri by chteli z nejakeho duvodu prodavat julii za nekrestansky peniz :) |
|
|
|
| Kovi:
Jenom?e Quake engine má podporu v?eho mo?nýho a je kvalitní, kde?to ten ná? bude rád za 256 barev... |
|
|
|
| one.man: dival jsem se na ten link. Pekny wallpapery tam jsou, to musim uznat
ad licence (a promin Jirko, ze se k tomu vracim): s tim si hlavu nelam, nikdo totiz vubec nevi, jak to ve finisi bude, takze klid:-))
Sheedee: Peknej skin, ty kraso:-) Ale ted me napadlo: Kdyz id Software vydelava takovy prachy na prodeji Quakex enginu, tak proc bysme nemohli my vydelat na prodeji Julie? A STEVOL by klidne mohla byt skin:-)) |
|
|
|
| one.man:
StarTrek Evolution bude freeware hra, ale nebude oficálně star trek.
Ve výsledku se ov?em nioc nemění jedná se jenom o právní kličku.
A co se týče postihování freeware her, to za a)
Není v moci Paramountu, proto?e licenci má zaplacenou Activision
za b)
Freeware hry je mo?né postihovat úplně stejně jako copyrightové. Z právního hlediska není rozdíl, jestli na hře něco vydělá? nebo ne, ale ?kodu majiteli licence způsobí? v?dycky (Vem si například, ?e by STE vy?la přibli?ně ve stejnou dobu jako Birth of the Federation II, pak se BOTF2 prodá méně, proto?e STE bude zadarmo a spouszta lidí jí dá přednost) |
|
|
|
| Já nevím,ale víc se mi líbilo, kdy? jste chtěli vytvořit freeware ST hru,ne? teď kdy se to u? téměř chystáte prodat.Freewarovky nikdo nepostihuje,dokonce ani paramount ne,a ?e jich u? vzniklo |
|
|
|
| Updatujte trochu ty stránky,dejte tam aspoň ty návrhy,Jinak 2D grafikům zkuste program Universe image creator z www.diardsoftware.com seriove číslo je na serials 2000 a co to umí se mů?ete podívat na www.tenzor.cz/oneman sekce wallpapery, umí to nádherný hvězdný obrázky |
|
|
|
|
HLAVNÍ STRÁNKA
UŽIVATELÉ
DISKUZNÍ FÓRA
VYHLEDÁVÁNÍ
STATISTIKY
AKCE
NASTAVENÍ
FAQ
[ ARCHÍV ]

|